• Mijn beste vriendin praat super vaak met mijn ex vriendje.waardoor ik meer met haar vriendje om ging. En opeens voelde ik vlinders in mijn buik als ik het vriendje van mijn beste vriendin zag. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. maar de laatste tijd begint hij ook vaker over als wij relatie zouden hebben.Maar altijd als ik hem zie moet ik blozen. Ik ben bang dat zij het ziet. Dus wat moet ik doen??
    zeg alleen iets als je niet zeurt over mijn leeftijd.en over mijn andere topic.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:36 ]

    Miracle08 schreef:
    Serieus?? Je maakt net een topic aan dat je je vriendje wilt dumpen en hobbelt zo over op een andere jongen?

    Zoek een fatsoenlijke hobby..


    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik bedoel, je was 11 toch? Toen ik zo oud was, hadden we het daar nog niet eens echt over. Op zo'n leeftijd denken kinderen wel vaker dat ze verliefd zijn, terwijl dat eigenlijk niet echt zo is (het kan bij jou natuurlijk anders zijn). Mensen van mijn leeftijd doen dat soms ook nog.

    @BlueElephant; wat bedoel je? Misschien is het omdat ik hier nog niet superlang zit, maar ik snap het niet.

    Defensive schreef:
    Omdat je één keer een kriebel voelt denk je meteen dat je verliefd bent? Dat kan ook aan het moment liggen, hoor. Wacht eerst rustig af en denk er daarna pas over na. Maar sowieso: het is het vriendje van je beste vriendin, dus eigenlijk not done ;)

    Miracle08 schreef:
    (...)

    How low can you Go ?

    ik ben meer met haar vriendje gaan doen omdat we altijd allemaal bij elkaar staan dus hun praten alleen met elkaar en wij stonden er maar wat bij dus gingen wij maar praten.

    BlueElephant schreef:
    Excusez-moi.
    Je leeftijd snel veranderen naar 16 gaat niet helpen, hoor ;]


    OMFG


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Hoe oud was ze dan eerst? :'D


    11 (:
    Ze worden zo snel ouder.. snik


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Incubus schreef:
    (...)

    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik bedoel, je was 11 toch? Toen ik zo oud was, hadden we het daar nog niet eens echt over. Op zo'n leeftijd denken kinderen wel vaker dat ze verliefd zijn, terwijl dat eigenlijk niet echt zo is (het kan bij jou natuurlijk anders zijn). Mensen van mijn leeftijd doen dat soms ook nog.

    @BlueElephant; wat bedoel je? Misschien is het omdat ik hier nog niet superlang zit, maar ik snap het niet.

    Op wat heb je het juist? /meerdere reacties.
    CountMeIn schreef:
    (...)
    Hoe oud was ze dan eerst? :'D

    Ze is 11.
    Maar omdat ze kritiek krijgt over wat ze allemaal doet op haar elfde, heeft ze haar leeftijd snel veranderd naar 16.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:44 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    ik ben meer met haar vriendje gaan doen omdat we altijd allemaal bij elkaar staan dus hun praten alleen met elkaar en wij stonden er maar wat bij dus gingen wij maar praten.

    Lieve schat, ik zie ook wel, dat je eerst meer richtig de waarheid hebt vertelt. Die reacties van ons staan je niet aan, dus loop je het goed te lullen. :'D


    Let it come and let it be

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Op wat heb je het juist? /meerdere reacties


    Die eerste. Over je reputatie enzo...

    Niks doen met die gevoelens, laat die arme jongen met rust. Als je respect hebt voor je vriendin ga je niet met haar vriend.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Incubus schreef:
    (...)

    Die eerste. Over je reputatie enzo...

    Hahaha.
    Stiekem ben ik in het echt een enorm sarcastisch persoon met enorm grove humor, maar op Q doe ik me rustig en deftig voor omdat ik geen ban wil xd


    Has no one told you she's not breathing?

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    ik ben meer met haar vriendje gaan doen omdat we altijd allemaal bij elkaar staan dus hun praten alleen met elkaar en wij stonden er maar wat bij dus gingen wij maar praten.


    Lees je zelf eigenlijk wel goed wat je zegt? Snap jezelf eigenlijk wel wat je hebt gezegd? Want je probeert er nu goed uit kletsen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Lees je zelf eigenlijk wel goed wat je zegt? Snap jezelf eigenlijk wel wat je hebt gezegd? Want je probeert er nu goed uit kletsen.


    Jullie vallen haar nu ook wel een beetje aan hoor. :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Jullie vallen haar nu ook wel een beetje aan hoor. :x


    Nou een beetje dan.......(flower)
    Maar het klopt gewoon van geen kanten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Defensive schreef:
    (...)

    Jullie vallen haar nu ook wel een beetje aan hoor. :x

    ja dat weten we maar op die manier gaat het tot haar doordringen ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Sapphira schreef:
    (...)

    11 (:
    Ze worden zo snel ouder.. snik

    Idd wordt ik snel ouder;D
    Nee ik wou kijken als jullie dan aardiger zouden doen en niet zouden zeuren over mijn leeftijd. en ja sommige reacties zijn stom waardoor ik ook mijn leeftijd heb veranderd. maar als jullie niks te zeggen hebben moeten jullie ook maar niks zeggen en niet gaan zeiken.
    Xx