• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:31 ]

    C18 schreef:
    (...)
    Help mij dan maar even uit de brand if you like, straks doe ik dingen met mijn personage waar Chase 't helemaal niet mee eens is :'D.


    Omdat je het zo lief vraagt! Maar ik ben het er tot nu toe juist wél mee eens en wil me er niet mee bemoeien want dan verpest ik het zo meteen. :3 Ik kan Odile niet spelen zoals jij dat doet.x]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Omdat je het zo lief vraagt! Maar ik ben het er tot nu toe juist wél mee eens en wil me er niet mee bemoeien want dan verpest ik het zo meteen. :3 Ik kan Odile niet spelen zoals jij dat doet.x]

    Daar gaat t juist om, ze heeft Chase-trekjes nodig (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Daar gaat t juist om, ze heeft Chase-trekjes nodig (nerd).


    Oooooooooooooooooooooooooooh, oh, oh dáaaaaaaaan. Achseu. Okeeh. Even mijn gedicht afmaken. _O_


    everything, in time

    Holy Christ, dat ga ik dus niet allemaal lezen ^^
    Kan iemand me een snelle samenvatting geven?
    Danke!


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ze zitten nu inmiddels in Afrika, het is nacht :Y). Ace is gewond omdat hij same met Abby een schip wilde plunderen en ze gered werden door o.a. de kapitein, Tristan en Abby hebben het erg naar hun zin en dat is zo'n beetje wat ik weet.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ze zitten nu inmiddels in Afrika, het is nacht :Y). Ace is gewond omdat hij same met Abby een schip wilde plunderen en ze gered werden door o.a. de kapitein, Tristan en Abby hebben het erg naar hun zin en dat is zo'n beetje wat ik weet.



    Das alles ja, dus laat je persoon gewoon slapen en dan kan ie desnoods vragen van;
    Juah, is er nog wat sannends gebeurd?
    Ofzo, aan een van de bemanningsleden :'D Dunno.

    Felix ligt btw buiten beuwstzij, is inmiddels trouwens weer bij.. Josephine is bij Ace.. De kapitein heeft last van liefdesverdriet xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Das alles ja, dus laat je persoon gewoon slapen en dan kan ie desnoods vragen van;
    Juah, is er nog wat sannends gebeurd?
    Ofzo, aan een van de bemanningsleden :'D Dunno.

    Felix ligt btw buiten beuwstzij, is inmiddels trouwens weer bij.. Josephine is bij Ace.. De kapitein heeft last van liefdesverdriet xd


    En en en! Er is een nieuwe klootzak; Natambu (zit in de slaapplaatsen), die mee Ace heeft gered en het wanted-papier van Felix heeft gevonden. (Ik weet niet wat je al hebt gelezen, dus sorry als het herhaling is (; )


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sarah Kate Smith

    Ik had me ergens achter verscholen, zodat ik de jongeman beter kon bekijken. Ik grijnsde toen hij schrok van het geluid dat ik maakte. Had hij soms iets te verbergen? Dan was het nu de gelegenheid om dat uit te zoeken. Zachtjes sloop ik dichterbij. Shit, hij had me gezien. Hij trok een mes, en hield het drijgend naar mij gericht. ' Eh, oeps.. ' fluisterde ik angstig. Ik was nooit bang, maar je wist maar nooit wat hij met dat mes ging doen..

    Carlos Jonéz

    De gedaante fluisterde iets, het klonk angstig. Mooi, hij was dus bang. Ik staarde naar de gedaante, ik greep mijn mes nog harder vast dan ik al had en slikte. Ik probeerde mijn blik te focussen maar ergens ging het lastig door de rum. De gedaante werd steeds duidelijker; ik grinnikte, een meisje? Serieus, ik zette een stap dicher naar haar toe. 'Wie ben je? ' siste ik. Geen idee hebbend van wat ze van me moest op wat ze hier deed. Ik zette nog een stap naar haar toe. Ik keek haar diep en lang aan, iets in haar bracht me tot verwarring.


    We're all mad here.

    Sarah Kate Smith

    De jongeman kwam bedreigend over, ondanks alles probeerde ik niet te laten merken dat ik bang was. ' Wie ik ben? Dat kan ik net zo goed aan jou vragen! ' siste ik zogenaamd kwaad. Ondertussen scheet ik in mijn broek van angst. Hij leek gemeen te grijnzen. Waarom was ik hem ook gevolgd? Sarah, in welke problemen heb je jezelf toch in hemelsnaam gebracht?! ' Ik hoop voor je dat iemand je hier kent, want anders zal ik iedereen vertellen wat voor een misbaksel aan boord is gekomen, ' schreeuwde ik. Ondertussen rook ik een sterke geur van alcohol. ' en dan nog drinken ook.. ' Waarom ging ik zo uit mijn dak? Misschien was dat niet zo verstandig..

    Carlos Jonéz

    Ik trok een wenkbrauw op en grijnsde. Ze had een grote mond, dat had wel iets. Ik bekeek haar, ik drukte het mes zachtjes tegen haar keel. Ik wou haar niet verminken natuurlijk; breedlachend fluisterde ik zachtjes in haar oor 'Als je zo doet, krijg je de kans niet te vertellen dat ik hier zit. ' Ik gleed met het mes langs haar wang, 'Dat zou zonde zijn van zo'n mooi gezichtje. '

    Ik weet hij is kort, XD.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 12:47 ]


    We're all mad here.

    May
    Ik kroop uit de ton waarin ik dekking had gezocht met de storm en in slaap was gevallen en rekte me uit.
    "Iemand thuis?" riep ik geeuwend over het schip.
    Oeps, ik had precies heel wat gemist.

    (Kort en redelijk debiel, maar ik wist niks anders ^^)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Sarah Kate Smith

    Wat was hij toch brutaal.. Als hij geen mes bij zich had, had ik hem allang laten zien wat de echte Sarah in haar mars had. ' Laat me los hufter, ' zei ik kwaad. ' je stinkt naar alcohol. ' Bah, wat haatte ik dronken mensen toch. Ze waren onvoorspelbaar, en je wist nooit wat ze deden..

    Echt lang stukje he xD Uhu xd

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 13:17 ]

    Yay! May is er weer! :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Carlos Jopéz

    Ik liet haar los, en keek haar aan. 'Ik vraag je om een gunst, verraad me niet en ik laat je leven?' Ik grijnsde. Ik stopte het mes in mijn achterzak. Het was al laat en donker, ik was toe aan wat rust. Het had geen zin haad te bedreigen of aan te vallen; ze had me tenslotte niks gedaan. Ik Draaide me om en ging achter wat kisten zitten, ik sloot me af van de wereld en viel al snel in slaap.


    We're all mad here.