• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:31 ]

    Maxime - Dame. (Lollol ik typte Maxime - Dronken)

    'Kanonnen zijn helemaal niet scheef, gekkie,' lal ik als Felix mij komt ondersteunen. 'Oe, wat een sterke armen heb jij! Hé, hoorde jij ook iets op de gang? Zeg me dat jij de stem ook hoorde.' Of ik word gek. 'Als jij niet met Abby wil trouwen, doet de stem op de gang het misschien wel.' Ik probeer uit Felix armen te wandelen, maar ben zo scheef dat ik niet ver kom en steeds weer bij hem terug beland.


    everything, in time

    Felix - Piraat

    Er klinkt gestommel op de gang, waarop Maxime meteen reageert. 'Ja, er is iemand op de gang,' beaam ik, meer om haar kalm te houden dan haar vraag te beantwoorden. 'Als jij niet met Abby wil trouwen, doet de stem op de gang het misschien wel.'Ik glimlach. 'Ik ben er zeker van dat hij dat wil, liefje, maar hij moet 't zelf aan Abby vragen, anders gaat 't mis.'zeg ik dan, in de hoop haar in de kabinet te houden. Het zou de eerste piraat niet zijn die misbruik maakt van een dronken vrouw. Wat doe je eigenlijk met een dronken vrouw? Een piraat steek je met zijn dronken kop in een emmer zeewater en klaar is kees. Met een dame gaat dat niet zo makkelijk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    'Wil je niet weten bij wie de stem hoort?' vraag ik met een verbaasd gezicht. Ik pak Felix handen en wil hem eigenlijk mee naar de gang trekken, maar bedenk me dan. Dansen. 'Dans met me, Felix!' lach ik en leg zijn armen plechtig waar ze horen bij een dans. Vervolgens begin ik rondjes te draaien en probeer Felix daarin mee te trekken. De wereld draait en ik draai, draaien, draaien, draaien! Pft, het leven is zo goed Ik hou van je Abby, dans toch mee, ik hou ook van jou Felix. Ik hou van iedereen!


    everything, in time

    May
    Ik floot een vrolijk deuntje terwijl ik naar de eetzaal slenterde. Plots hoorde ik iemand lachen en gestommel benedendeks. Nieuwsgierig liep ik naar beneden, waar het geluid uit een kajuit bleek te komen. Ik grinnikte even geamuseerd. Kort sloeg ik op de deur.
    "Hé, niet heel het schip hoeft op te hoogte te zijn van jullie gespeel," lachte ik.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Felix - Piraat

    Met een mengeling van ongemakkelijkheid en amusement draai ik enkele rondjes met haar, terwijl ik me niet al te bewust probeer te zijn van wat er onder haar jurk schuilt waar ik haar vast heb. Grijnzend laat ik haar een rondje spinnen, ook al lijkt dat niet simpel zonder muziek. Dan klopt er iemand op de deur. Een vrouwenstem. Een vrouw kan geen vrouw verkrachten, redeneer ik snel, maar ze weten misschien wel hoe je een vrouw terug nuchter krijgt, al bevalt deze zatte versie van Maxime me eigenlijk ook wel. Als we al dansend voorbij de deur passeren, doe ik die soepel open, zodat de persoon binnen kan stappen. Dan merk ik tot mijn grote afgrijzen dat 't May is. Een vrouw die me in de eerste plaats al niet mag en me ten tweede ook nog eens op een gevoelige plek heeft geraakt. Meteen houd ik op met dansen, hoewel ik Maximes onderrug niet loslaat. 'Oh...Hallo,' pers ik er dan maar beleefd uit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    May
    Even sta ik met mijn mond vol tanden als ik zie dat de twee tortelduifjes Maxime en Felix zijn. Dan begin ik geamuseerd te lachen.
    "Dit is interessant," grinnikte ik.
    Meteen viel me op dat Maxime anders was. Ik fronste even nadenkend.
    "Wat is er met haar?" mompelde ik nieuwsgierig.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Carlos

    Ik zag een vrouw met een man praatte en besloot in de achtergrond weg te vluchten. Oké niemand had me gezien. Niemand. Ik grijnsde, maar juichde te vroeg. Ik liep tegen een 'ton' aan en viel ermee om. Nee, nee kut. Ik voelde blikken op mijn brandde, wat was ik toch een kluns. Snel zette ik me recht, oké, ik ben een beroepsleugenaar. Gewoon doen alsof en je komt ermee weg. Ik zette de ton recht alsof er niks was gebeurd en wou verder lopen.


    We're all mad here.

    Maxime - Dame.

    'Hallo, dans je ook mee?' Ik ben een beetje duizelig van het rondjes draaien, maar dat wil niet zeggen dat ik wil stoppen! Ik leg mijn hand op de hand van Felix en steek mijn andere hand naar de vrouw uit. 'Je kunt makkelijk mee doen, is echt gezellig. Of wil jij soms ook al met Abby trouwen?' Achter de vrouw loopt een man tegen een ton. 'Hé! Ben jij de stem van de gang die met Abby wil trouwen?' Jeetje zeg, Abby is wel uiterst populair.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:02 ]


    everything, in time

    Felix - Piraat

    Opnieuw glimlach ik geforceerd als ze begint te lachen. 'Ze is ... aangeschoten,' zeg ik dan, als ze vraagt wat er met Maxime gebeurt is. Op dat moment loopt er in de donkerte iemand een ton omver. Ik zie hoe de man weg probeert te glippen. Doen alsof er niks gebeurt is, de oudste truc in het boekje. 'Wie ben jij in godsnaam,' vraag ik op hetzelfde moment als Maxime de man vraagt of hij met Abby wil trouwens. Gut, 't arme kind is ondertussen al uitgehuwelijkt aan de halve bemanning als het aan Maxime lag. 'Niet te enthousiast, Maxime, laat Abby zelf kiezen,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Carlos - dief

    Ik slikte, 'Eh.. Ik ben.. Nieuw hier. ' Ja dat was het, hij zal vast de kapitein niet zijn? Alsof hij weet dat ik hier niet hoor. Ik knikte naar hem, 'eh sorry van de ton..' Ik gleed met mijn hand over de ton. Oké, misschien moest ik nu maar weggaan, ik had alleen geen enkel idee hoe ik hier weg kwam en keek zoekend rond.


    We're all mad here.

    Felix - Piraat

    Mijn blik glijdt weer naar de jongen. Op zich zou het best kunnen. Toen ik buitenwesten was, had ik er zelfs geen idee van dat we aangemeerd lagen. Intussen waren we weer in volle zee, dus deze nieuweling zou zich makkelijk hebben kunnen aanmelden op die vorige haven. Ik knik dan naar hem. 'Sorry voor mijn paranoïde gedrag. Foutje in mijn karakter, vrees ik,' zeg ik met een verbeten trekje rond mijn mond terwijl ik een korte blik naar May schiet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sorry dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    'Dus je gaat niet met Abby trouwen?' vraag ik beteuterd als hij niet over haar begint. Ach, dan niet, zat andere mannen voor Abby. Felix zegt wel dat zij dat zelf moet kiezen, maar het liefst wil hij ook dat ik voor haar kies. Felix zou gewoon met Abby moeten trouwen! Dan kan ik bruidsmeisje zijn.
    'Felix,' zeur ik. 'Ik verveel me, we gaan weer dansen. Toe? Iedereen mag mee dansen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!'


    everything, in time

    Carlos

    Ik keek vriendelijk naar de man, haha killed it. Ik keek naar het meisje en grijnsde, 'Ik voel me nog niet oud genoeg om te trouwen.' Ik grinnikte en besloot op de ton te gaan zitten. De 'piraten' waren eigenlijk wel aardig, een fijn gezelschap om rond te hangen. Misschien kon ik wel een tijdje meevaren. Wat mensen om mee rond te hangen. Alleen is ook maar zo.. Alleen.


    We're all mad here.

    Felix - Piraat

    Ik laat de man voor wat hij is en besluit me ook niet teveel aan May te ergeren. In plaats daarvan kan ik beter genieten van een zatte Maxime en het feit dat ik niet zo stijf hoef te doen om haar te amuseren. 'Hoe kunnen we dansen zonder muziek?' vraag ik haar, als ik haar opnieuw in mijn armen neem en haar recht probeer te houden. En al deze gekte om één klein slokje, oude rum.


    Frankly my dear, I don't give a damn.