• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:31 ]

    Ghhaha, zeker wel.
    Het klonk zo droog.

    Een brood, aardappelen, een brood. :'D

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    Zijn antwoord verbaasde me niet heel erg, zo kwamen de meesten wel op een schip terecht. Even dacht ik na over zijn vraag, vertellen of toch niet? Maar ik had het de Kapitein ook verteld en die vertrouwde ik momenteel eigenlijk minder dan Tristan, hij had het recht om 't te weten. "Dat is een nogal lang verhaal, maar we hebben de tijd, niet?" Ik glimlachte flauwtjes naar hem en ging verzitten. "Het begon zeg maar toen ik nog thuis woonde. Niet om op te scheppen, maar we hadden behoorlijk wat poen.. Daarbij kwam dus ook dat ik me altijd netjes moest gedragen, ookal was ik nog maar een kind. Spelen mocht ik niet, ookal begon ik wel weg te glippen toen ik ouder werd. Toen ik 18 werd vond mijn vader tijd dat ik moest trouwen, om me te 'temmen', want ik moet toegeven. Ik was nou niet het makkelijkste kind, maar dat kwam denk vooral omdat ik aandacht wou van mijn oduers en als ik me voorbeeldig gedroeg kreeg ik dat niet." Ik zweeg even en plukte aan mijn shirtje. "Achja, terug naar het trouwen. De man heette James en was verschrikkelijk, net zoals al die andere rijke kwallen. Hij kon er niet tegen dat ik niet voor hem viel, zoals de rest van de dames. Hij deed voorbeeldig, leek voorbeeldig en iedereen dacht ook dat hij dat was. Maar buiten het weten van anderen om probeerde hij me manieren bij te brengen door me te slaan." Ik zuchtte zachtjes, die man was vreselijk. "Een dag voor de trouwerij ben ik gevlucht. Ik wilde niet mijn hele leven bij zo'n eikel blijven. Wegteren in die gevangenis. Ik wilde op avontuur en wist dat er een piratenschip was. Het was gewaagd, dat wist ik, maar ik vermomde me als jongeman met de naam Jack en wist op het schip te komen," ik glimlachte flauwtjes bij die herinnering. Niemand had het door. "Zo voer ik een tijdje mee, totdat we ergens aanmeerden en de Kapitein erachter kwam. Gelukkig gooide hij me niet overboord of liet me in de steek. De volgende dag verkende ik het stadje met Maxime en toen zagen we hoe Kenneth, onze kraaiennest jongen, opgehangen werd. Ik, met mijn stomme kop, riep uit een impuls heel hard nee en riep daarmee meteen alle aandacht op me. En daar kwam hij, James. Ik wist meteen dat hij erachter zat met zijn rotgrijns, hij leefde voor het uitmoorden van piraten, schuldig of niet. Hij besloot dat het tijd was dat ik terug naar huis ging en nam me mee. Op zijn schip martelden ze me en probeerde op die manier informatie te winnen of de Medusa, de bemanning, waar ik was geweest, waarom, namen van de bemanning en ga zo maar door. Maar ik sprak geen woord en ze lieten me achter in het ruim voor oud vuil. Daar lieten ze me een tijdje en toen kwam James, de reden voor de verwondingen op mijn rug." Ik keek de andere kant op, naar de grond. Ookal ging het praten me gemakkelijker af dan ik had gedacht, de herinneringen eraan waren niet bepaald prettig te noemen. "Ik heb weten te ontsnappen, maar ben er nou niet bepaald trots op de manier waarop. Ik klom in zo'n bootje en dobberde een behoorlijk tijdje op zee, het was puur toeval dat ik weer de Medusa tegenkwam en dus gered kon worden." Ik streek wat haren voor mijn ogen weg, ik irriteerde me aan het feit dat ze zo vaak voor mijn ogen hingen. Voorzichtig keek ik Tristan weer aan en glimlachte flauwtjes. "Ik zei toch dat 't een lang verhaal was..?"

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Failikhaddithelemaalnietdoor.

    Maar Astrid en ik gaan gewoon verder waar Felix en Maxime het laatst waren, oké? (:


    everything, in time

    Felix- Piraat

    Als Maxime me vraagt om mijn hand te beweging, overspoelt me opnieuw dat vreselijke gevoel van frustratie. Ik doe serieus echt mijn uiterste best om ook maar een peesje te verekken, maar mijn verstand is blijkbaar nog het enige wat nog op zijn eigen bevelen reageert. Ugh, dit is vervelend. Ik probeer me te ontspannen, in de hoop in slaap te vallen zodat het misschien over is zodra ik wakker word, maar ik word steeds afgeleid door mensen die binnen en buiten draven. Volgens mij staat er op een bepaald moment vier man naar me te kijken, want overigens ergens erg creepy is. Uiteindelijk gaan er een aantal mensen weg, waardoor de rust weer in de hut terugkeert en ik me onder Maximes aanraking weet te ontspannen. Ik voel hoe ik langzaam in slaap zak en glimlach tevreden, hoewel inwendig.
    Een onbekende tijd later, keer ik weer terug uit mijn slaap, waardoor mijn oogleden trillen. Blijkbaar heeft mijn lichaam besloten om terug bij positieven te komen. Eindelijk. Een zachte kreun ontsnapt mijn lippen en ik scherm mijn ogen zwakjes af van het door de patrijspoort vallende licht door ze hard dicht te knijpen. Een barstende koppijn pompt in mijn kop - waarschijnlijk een hersenschudding- maar voor de rest voel ik me tiptop ik orde. Het is ook daarom dat ik snel mijn bovenlichaam recht en nog vermoeid in mijn ogen wrijf. 'Maxime?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Veel mensen lopen in en uit. Ik luister niet meer, mijn ogen zijn gericht op Felix en blijven daar ook. Als uiteindelijk iedereen weg is, inclusief Josephine, blijf ik de hand van Felix vasthouden en wrijf zachtjes over zijn hand. Ik bestudeer zijn gezicht, wat mijn nog steeds fascineert en voorzichtig volg ik met mijn vinger de vorm van zijn litteken. De bezorgdheid is overweldigend, maar ik hou mezelf in.

    Na een tijdje is Felix nog niet wakker en word ik langzaamaan moet. Voorzichtig ga ik naast hem liggen en kruip tegen hem aan. Niet veel later val ook ik in slaap.
    Als ik later echter een kreun hoor, vlieg ik gelijk overeind en zie Felix even met zijn lichaam vechten. Dan vliegt ook hij overeind, wat overigens niet goed voor hem is.
    "Maxime?" ik moet me inhouden hem niet gelijk om de hals te vliegen. 'Ja, ik ben hier,' glimlach ik. Ik leg mijn handen op zijn schouders en duw hem zachtjes naar achter. 'Blijf nou liggen, doe rustig, je hebt een flinke smak gemaakt.' God, wat ben ik blij dat hij wakker is geworden.


    everything, in time

    Piraat - Felix

    Net wanneer ik mijn zicht terug heb - zij het met zwarte vlekken die voor mijn ogen dansen- word ik weer zacht achteruit geduwd door Maxime. Ze glimlacht liefjes en vertelt me dat ik een zware klap heb gekregen. Hoewel ik dit al weet, kijk ik haar even verdwaasd aan, waarna ik mijn blik opnieuw afwend. 'Ben je... Ben je hier de hele tijd gebleven?' vraag ik dan niet zonder verbazing. Niet één keer heb ik haar weg horen gaan, vrij indrukwekkend, aangezien het alweer licht is en die storm deze nacht woedde. Dit wilde zeggen dat ze hier op zijn minst enkele uren niets had zitten doen. Misschien beteken ik meer voor haar dan ik verwacht had...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Als antwoord op zijn vraag knik ik. 'Je dacht toch zeker niet dat ik je hier achter zou laten? Ik wil niets liever dan vaste grond onder mijn voeten, maar ik vertrouw niemand op dit schip, dus laat ik je absoluut niet bij hen achter.'
    Het is moeilijk hem niet aan te blijven staren, dus kijk ik af en toe weg en probeer hem toch onopvallend in de gaten te houden.
    'Vrijwel iedereen is al aan land,' vervolg ik mijn verhaal. 'Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar precies, daar heb ik totaal niet op gelet, maar ik denk sowieso niet dat het voor jou verstandig is nu al te gaan. Blijf liggen, is er nog iets anders wat ik voor je kan doen?' vraag ik tenslotte. Ik wíl iets voor hem doen en ik wil hem hier houden, met zijn twee. Wie weet wat daarbuiten is, hier is het veilig.


    everything, in time

    Felix - Piraat

    'Zijn we in een haven?' breng ik verbaasd uit. Kan niet missen dat we stilliggen dan. Als ik mijn best doe, hoor ik op de achtergrond inderdaad de geluiden van rumoerige markten en schreeuwende zeelui. Zelfs het krijsen van de zeemeeuwen dringt nu pas tot me door. Ik glimlach minzaam. 'Ik wil wel wat drinken, maar voel je vooral niet verplicht...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Deze keer kan ik het niet laten even te grinniken. 'Al best lang, geloof ik. Kun je nagaan hoelang je weg bent geweest.' Ik realiseer me ineens dat ik kan vragen wat er gebeurd is, maar eerst zegt hij nog iets. Lachend schud ik mij hoofd. 'Ben je mal? Blijf liggen, ik haal wat!' lach ik terwijl ik het bed afkruip en snel wegloop. Al snel heb ik de keuken gevonden, waar flessen genoeg staan. Ik neem een van de eerste flessen die er staan en ruik even. Gadver wat een stank. Even laat ik hè vloeibare spul in de fles klotsen. Is dit nog wel te drinken? Wat is het überhaupt?
    Ik haal mijn schouders op en neem de fles toch maar mee terug. Ik klim terug het bed op, geef hem de bles en neem plaats tegenover hem, bij het voeteneind. 'Ik weet niet wat het is, maar je hebt in ieder geval iets door je keel. Wat is er nu precies gebeurd, Felix? Ik weer alleen dat Ace je binnenbracht met een hoofdwond van jewelste, maar vertel eens wat er buiten gebeurde, als je dat nog weet.'


    everything, in time

    Josephine
    Ik probeer Ace zoveel mogelijk te ondersteunen omdat ik bezorgd ben dat hij zichzelf pijn zal doen. Bovendien zit het boven vol met piraten, nog een reden om dicht in zijn buurt te blijven. Ik schrik als ik hem voel schokken van een klap en ik een onbekende stem hoor. Een vies ruikende man begint met Ace te praten, en afwezig pak ik Ace's hand vast. Ik wil hier weg, weg van die enge man. "Kom maar met Ricardo mee, liefje." Geschokt kijk ik op, en probeer mijn arm los te trekken. "Pardon, ik..-" Ace pakt de fles rum van Ricardo af en zegt hem me los te laten. Met een vies gezicht veeg ik met mijn zakdoek mijn arm af, en ik keur hem geen blik meer waardig. "Ah kom op, we kunnen haar toch op z'n minst delen?" Furieus hef ik mijn hoofd op. Waar halen al deze idioten het vandaan mijn goede naam zó te beledigen? Voor ik hem echter terecht kan wijzen lalt hij verder en ik snuif arrogant. Blij dat we weg kunnen bij deze idioot loop ik met Ace mee. Hoe kan het dat Ace zo anders is als al die andere piraten? Ik volg de korte woordenwisseling tussen hem en de kok en glimlach naar die laatste terwijl ik ga zitten in de eenvoudige keuken. Ik sla mijn handen voor mijn mond als ik een vishaak in het achterwerk van de kok terecht zie komen. Auw. Dat zal vast pijn doen. Terwijl de kok vloekend en tierend het haakje verwijdert komt Ace opgelaten naast me zitten. "Dat ging niet soepel." Ik glimlach naar hem, bekomen van de schrik, en leg mijn hand op zijn arm. "Je bedoelde het goed. Het was ook niet heel verstandig van je om nog steeds te willen helpen, terwijl je zo zwaar gewond bent." Ik voel de warmte van zijn huid door zijn kleren heen, en stilletjes wachten we tot de kok klaar is. De vis begint heerlijk te ruiken, en na een tijdje merk ik dat ik echt honger begin te krijgen. Gelukkig serveert hij al snel de vis, met twee stukken brood en een kruikje waterige wijn. "Pas op, er zitten nog graten in." bromt hij en hij begint zijn spullen af te wassen. Ik ga tegenover Ace aan tafel zitten en glimlach naar hem. "Bedankt dat je dit geregeld hebt. Het ruikt lekker."

    Olivier
    Terwijl ik het verband om mijn hand rood zie worden voel ik de tranen van mijn gezicht druppelen. Ze laten natte vlekken op mijn bureau achter, en als iemand me nu zou zien zou ik me doodschamen. Of eigenlijk niet. Het maakt me allemaal niet meer uit, na wat er net is gebeurd. Mijn wang tintelt nog na van de klap, en ik laat mijn hoofd in mijn handen zakken. Door de druk voel ik ineens een scherpe pijn in mijn schouder oplaaien en snel til ik mijn hoofd weer op. Oja, ik had ook nog een schotwond. Geërgerd zucht ik en met de mouw van mijn overhemd veeg ik mijn wangen droog. Ik negeer de gemorste rum, het bloed en de glasscherven op de vloer en pak mijn jas en hoed. Voorzichtig trek ik mijn jas aan en ik glimlach mistroostig naar Torrap, die weer op zijn vaste plek zit. Ik zet mijn hoed op en pak mijn zwaard en pistool, want je weet maar nooit. Met grote stappen loop ik naar buiten, het dek af en de eerste de beste pub binnen die ik zie. Ik spreek de barman aan, die ophoudt met glazen poetsen en zwijgend wacht tot ik klaar ben met praten. "Sorry, weet u of er hier in de buurt een dokter zit?" Hij knikt en gaat weer verder met glazen poetsen, als hij begrijpt dat ik geen klant ben. "In die richting," zegt hij met een knik van zijn hoofd. "Richting het Noorden dus, zit er een. Het laatste huis voor het strand." Ik knik dankbaar en draai me om. Gelukkig is het strand dichtbij en al snel ben ik bij het laatste huis. In het kleine huisje brand nog licht, en na een klop op de deur stap ik binnen. Een man die bezig was wat spullen op te ruimen kijkt verbaasd op. "Hallo?" Ik glimlach en neem mijn hoed af. "Hallo, beste man. Ik heb gehoord dat u een dokter bent. Is dat juist?" De man knikt wantrouwig en laat zijn spullen even met rust. "Dat klopt. Wat kan ik voor u doen?" Ik laat mijn jas van mijn schouders glijden en toon hem mijn wond. Hij stapt wat dichterbij, blijkbaar gerustgesteld dat ik echt gewond ben, en bekijkt mijn schouder aandachtig. "Hm, hier moet ik wat aan kunnen doen. Is het een schotwond?" Ik knik en hij wijst naar een houte tafel in het midden van de kamer. "Neem plaats." Ik ga zitten en wacht tot hij zijn spullen klaar heeft. Hij komt met een pincet aanlopen en klem het tafelblad stevig vast terwijl hij de kogel er uit probeert te peuteren. Hij ziet dat ik mijn tanden op elkaar pers van de pijn en glimlacht bemoedigend. "Ik ben bijna klaar. Het is trouwens wel toevallig, even geleden kwam hier een stelletje, en de vrouw had net zo'n schotwond." Hij trekt langzaam de kogel uit mijn vlees en opgelucht laat ik een zucht aan mijn lippen ontsnappen. Even bestudeert hij de bebloede kogel, dan kijkt hij me bevreemd aan. "Zelfs de kogel is hetzelfde." Nu de pijn wegtrekt denk ik na over zijn woorden. Abby was ook geraakt. "Die vrouw.. Had ze donker haar? En een broek, was ze gekleed in mannenkleren?" De dokter, die bezig was zijn pincet schoon te maken kijkt achterom en knikt. "Ja, dat klopt. Kent u haar? Ze zag er vrij goed uit voor iemand in mannenkleren, moet ik zeggen." Hij grijnst naar me en peinzend bijt ik op mijn lip. "Hoe zag de man eruit?" vraag ik uiteindelijk, bang voor het antwoord. "Blank, bruin haar, hij had volgens mij een oorbel.. Stoppels. Gewoon, niet veel speciaals." Ik voel een koude rilling over mijn rug lopen. Tristan. Die vuile, vieze, gore hufter. De man komt weer op me aflopen en dept met een desinfecterende vloeistof op mijn wond, maar ik voel het niet eens prikken. Ik kan alleen maar denken aan Tristan en Abby. Een stelletje, had de dokter gezegd. Hebben ze gezoend? Elkaars handen vast gehouden? Er glijdt een eenzame traan over mijn wang, en ik zie de dokter verbaasd kijken. "Nou nou, zoveel pijn doet het toch niet? Die kogel verwijderen lijkt me vervelender voor u. Maar ach, ik kan het mishebben." Ik geef geen antwoord, en de man verbindt mijn arm, om me vervolgens afwachtend aan te kijken. "Dat is dat drie goudstukken, meneer?" Ik adem diep in en duw mezelf van de tafel af. Snel betaal ik en met mijn jas aan en hoed weer op stap ik naar buiten. Tristan en Abby. Samen. Een stelletje. Ik sla mijn ogen neer en steek mijn handen in mijn zakken. De pijn in mijn schouder is niets vergeleken bij het gevoel in mijn borst. Verlangen naar iemand die nooit van me zal houden.

    Tristan
    Ik laat mijn eten op mijn schoot liggen en steek stilletjes een streng haar terug achter haar oor, als ze voor de tweede keer ontsnapt. Dan neem ik haar linkerhand met beide handen vast.
    'Ja, dat was best een lang verhaal... Je hebt hem gedood, hé, die James?' stel ik vervolgens vast, veel kalmer dan ik me voel. Wat voor iemand ben je als je je eigen verloofde gaat mishandelen? Alleen een zieke geest doet zoiets, gelukkig dat ze aan dat beest is ontsnapt. En heel goed dat ze hem heeft gedood, hij verdiende niet beter. Normaal ben ik diepzinniger in mijn oordeel over leven en dood, maar mijn bloed gaat koken als ik me haar wonden terug herinner. Hoe kan je een meisje als Abby nu pijn doen? Ik moet alleen nog maar naar haar kijken om haar fantastisch te vinden. Ze is zo onafhankelijk en tegelijkertijd kan haar toch nog beschermen, als een echte man. Maar ja, dat is waarschijnlijk niet wat de adelijke jongetjes willen. Nee, die dromen van flauwe, bleke poppetjes om over te kunnen bazen. Ik geef een kneepje in haar hand en kijk haar bemoedigend aan. 'Beter hij dan jij, Abby. Anders had ik je nooit leren kennen.' De woorden waren mijn mond uit gevlogen voor ik ze kon tegenhouden en ik bijt hard op mijn tong. Godverdomme. Ik slik, maar dwing mezelf om haar te blijven aankijken; ik ben geen lafaard.

    Jaaaaa, dit suckte


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vond 't ene goed stukje :'D;; Deze is pas kort en bagger xd

    Abby (Abigai Rosaline Valence)
    "Je hebt hem gedood hè, die James?" Ik was verbaasd van zijn directheid, maar niet zozeer van het feit dat hij het wist. Er waren velen geruchten en het was niet moeilijk die link te leggen bij het aanhoren van mijn verhaal. "Ja, de geruchten waren waar," zei ik zachtjes, bepaald niet trots op mijn moord. Maar ik voelde me al beter toen hij mijn hand vastnam, er bloeide allerlei kriebels in mijn buik op, al helemaal toen hij er een zacht kneepje in geef. "Beter hij dan jij, Abby. Anders had ik je nooit leren kennen." Ik vond zijn woorden zo lief, dat ik niet wist wat ik moest zeggen en hem alleen maar kon aakijken. Een poosje zweeg ik, me geen raad wetend met mijn gevoelens en geen flauw idee wat ik moest zeggen. Ik wilde hem kussen, maar durfde het nog niet. Nóg niet, hopelijk zou ik die moed nog wel verzamelen en het durven te doen. Ik wendde mijn blik af en slikte. Mijn honger gevoel was eerlijk gezegd al bijna verdwenen, maar ik had mijn eten ook al bijna helemaal op, dus dat was oké. Even tuurde ik naar het eten op Tristans schoot en keek 'm toen aan. "Vergeet niet te eten hè," zei ik met flauw glimlachje, overgaand op een ander onderwerp. Aan medelijden had je niets en ik wilde niet dat hij dacht dat ik zwak was of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geenflauwideehoeikmoetbeginnen?
    dit is part kort en afval.


    Carlos Jonéz - dief

    Met mijn gezicht bedekt door mijn kraag en mijn haar en met mijn handen diep in mijn zakken liep ik door de haven. Het maanlicht gaf een mooie gloed op het water. Het was aardig koud, maar ik liep stug door. Aan de rand van de haven bleef ik staan, er lag een mooi schip en ik keek om me heen. Ver weg zag ik wat schimmen verder was hier niemand. Ik liep de pier op en bekeek het schip nog eens goed. Ik gleed met mijn hand over het hout en grijnsde. Het zag ernaar uit dat er geen eigenaar in de buurt was. Ik klom het schip in en begon mijn zoektocht naar waardevolle spullen,



    Ik kan die bootnaam niet vinden, maar het gaat hier om dé boot waar Maxime opzit. 8-D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:03 ]


    We're all mad here.

    Welcome to the crew!
    Het schip is de Medusa, en iedereen zit daar nu (:

    Tristan
    'Vergeet niet te eten, hé.'
    ‘Mh..’
    Ik laat haar hand los en leun achteruit op de stoel. Dit had ik niet verwacht. Haar woorden voelden als een klap in mijn gezicht. Ik snap dat ze er niet over wil praten, maar ze antwoordde ook niet op mijn –weliswaar onnadenkend geuitte- liefdesverklaring. Somber begin ik aan de overschot van het brood. Maar ja, wat had ik dan verwacht? Dat ze me rond de nek zou vliegen en zou kussen? Is het dat wat ik wil? Ik slik het stukje brood door. Ja, dat is wat ik wil, verdomme. Maar is dat ook wat zij wil? Misschien. Oh, Naamloze, deze onzekerheid maakt me echt gek. Wanneer ik met mijn been beweeg, voel ik ineens weer haar verrassing in mijn broekzak zitten. ‘Klaar voor het dessert?’ vraag ik. ‘Sluit dan je ogen en steek je handen uit.’

    Dit suckt nog meer dan het vorige, maar ik ben kapot :')

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 11:18 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ghahaha, romancekiller :Y) Poor Abby durft niet en daar moet de nog zieligere Tristan onder leiden :'D Maar ze maakt 't nog wel goed hoor [: Almost time for the kiss 8D After the dessert. -wbw-

    Abby (Abigail Rosaline Valence) Pirate.
    Ik zag aan zijn gezicht dat hij baalde en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik had het gewoon niet gedurfd, maar ik wist nu wel dat hij ook wilde en dat stelde me ietwat gerust. Misschien straks.. "Klaar voor het dessert?" vroeg hij plots en ik keek 'm nieuwsgierig aan en knikte. "Tuurlijk," antwoordde ik.
    "Sluit dan je ogen en steek je handen uit." Even keek ik 'm aan, maar deed toen wat hij zei. Ik sloot mijn ogen en stak mijn handen uit, nieuwsgierig naar het dessert. Het zou vast niet veel zijn, voordat ik weer te veel verwachtte en teleurgesteld raakte.



    Deze is pas kort.. o_o

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tristan
    Ik leg de appel in haar handen en vouw haar vingers er om heen.
    'Je mag je ogen opendoen,' zeg ik. Ik hoop maar dat ze dit wél leuk vind. Anders wil ik echt in rook opgaan. 'Je had gezegd dat je van appels hield,' verklaar ik mijn verrassing nader, terwijl ik de rest van het eten begin op te ruimen. Ondertussen krab ik nerveus aan mijn hals. Ik ben er heel zeker van dat ze me dat zei toen we samen achter de stormlampen gingen zoeken. Oh, komop, zeg nu iets.


    Haha, Els, het kon nóg korter ;p


    Home is now behind you. The world is ahead!