• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:31 ]

    Iemand die het erg vind dat het ochtend wordt? Ik wil ook terug beginnen namelijk (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik denk niet dat iemand er last van eheft [:
    En dat zeg ik inet omdat ik nieuwsgierig ben,
    maar omdat het uiteindelijk toch gewoon weer goed komt.
    Iedereen doet zijn haar ding toch wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ik niet. Maxime zit nog op het bed te wachten op het levensverhaal van Felix.:3


    everything, in time

    Felix - Piraat

    Net toen Maxime opnieuw binnen kwam, realiseerde ik me dat van mijn plan om haar te beroven nog steeds niet veel in huis gekomen was. In plaats daarvan was ik eigenlijk constant bezig met vertrouwen te winnen dat ik eigenlijk al had. Ik zuchtte, door mezelf geïrriteerd en wrong mijn mond dan opnieuw in een lach als ik Maximes hoofd opnieuw zag verschijnen. Ze had een donkergroene fles met zich mee en bekende dat ze eigenlijk niet goed wist wat het was. Rum dan waarschijnlijk. Ik verwachtte niet dan adellijke meisjes wisten was rum was- of het al geproefd hadden. 'Dankje,' Ik nam de fles van haar over en zet hem aan mijn lippen voor een bescheiden teugje - het zou immers een echte klucht zijn geweest als ik mezelf dronken voerde en mijn hele plan op tafel smeet- terwijl ik naar haar vraag luisterde. 'Ik was een zeil aan het vastnagelen en slipte toen weg, denk ik.' antwoordde ik schouderophalend. 'Ik weet het niet goed meer.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    'Au, dat klinkt pijnlijk. Dat hele piratengedoe is ontzettend gevaarlijk, kun je er niet gewoon mee stoppen?' Ik vraag me af of dat zou kunnen, stoppen met "piraat zijn". Geen idee of dat ook gewoon telt als beroep. Waarschijnlijk niet, anders zou niemand piraat willen zijn, lijkt me, aangezien je opgehangen kunt worden. Shit, stel je voor dat ze Felix ophangen! 'De andere piraten zijn aan land, maar ik snap niet waarom. Als ze erachter komen dat jullie piraten zijn, betekent dat jullie dood.' Ik kroop weer naast Felix en nam de fles uit zijn handen. 'Laat me eens proeven.' Ik nam een slok en had moeite om het door te slikken. 'O mijn hemel! Hoe krijg je dat weg? Dat is net vergif.'

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 22:34 ]


    everything, in time

    Hahaha, Maxime aan de rum _O_ :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha idd :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sarah Kate Smith

    Goh, dat was fijn.. Nu sliep hij ineens. ' Laat me hier maar weer staan voor niets, ' mopperde ik. Ik ijsbeerde. Wat moest ik nu in hemelsnaam gaan doen? Ook maar gaan slapen? Ik durfde het niet. Misschien zou hij me wel neersteken als ik sliep.. Ik zou het gewoon doen. Kijken hoe het af liep. Ik ging voorzichtig zitten, en viel ook heel langzaam in slaap.

    Maxime is gewoon cool(joehoe)


    everything, in time

    Als ik het goed begrijp is het nu bijna ochtend? Zo'n drie/vier uur 's nachts?

    Josephine
    Terwijl ik voorzichtig met mes en vork mijn eten op eet zie ik Ace alles naar binnen proppen. Zou ik ook zou moeten eten? Misschien lijkt het anders raar? Nee, mijn tafelmanieren moet ik niet vergeten. Ik eet weer verder en kijk even uit over de stad waar we liggen. Het ziet er donker en duister uit, geen plek voor dames van mijn klasse. Maar ach, dit schip is ook niet voor dames van mijn klasse, en een man als Ace al helemaal niet. Ik schrik even van mijn eigen gedachten en kijk naar Ace, alsof ik bang ben dat hij ze misschien gehoord heeft. Hij eet rustiger nu, en ziet er wat vermoeid uit. Wat bazel ik toch, Ace zou waarschijnlijk geen vrouw als mij willen. Nee, ik zie hem eerder met een stoere, sterke vrouw. Iemand als Abby, of een van die andere meiden. Hoe heette ze? May en nog iemand. Ach, wat maakt het uit. Op het moment ben ík bij Ace, en daar gaat het nu om. Ik had niet eens door dat hij al klaar was en schrik op als hij begint te praten. "Ik denk dat ik mijn bed maar op ga zoeken in de cabine. Tenzij ik je nog met iets van dienst kan zijn." Ik leg mijn bestek neer en veeg snel mijn mondhoeken schoon met mijn servet. "Ja, nee.. Ik.. Ik heb nog een slaapplek nodig. Het is laat, en ik ben moe dus.. Ach, misschien kan ik het beste naar Maxime gaan." Niet dat ik daar zou kunnen blijven slapen, maar goed. En bovendien zie ik het vooruitzicht om Ace te moeten verlaten ook niet zitten.

    Olivier
    Het bonkende gevoel in mijn hoofd houdt niet op, en kreunend ga ik zitten. Mijn oogleden voelen zwaar, en terwijl ik een gaap onderdruk til ik ze toch op. Ik ben in mijn hut.. Hoe ben ik hier gekomen? Ik zie de fles rum naast mijn bed staan en voel de pijn in mijn hoofd. Een kater, geweldig. Kreunend ga ik weer liggen, en ik sluit mijn ogen.
    Abby komt de kamer binnen en glimlacht naar me. Ik glimlach terug, sta op en sluit haar in mijn armen. Ze ruikt naar Abby, zoet en vrouwelijk en heerlijk. Ze legt haar hoofd op mijn borst, en ik aai zachtjes over haar haren. Haar prachtige, lange, donkere haren. Ik druk zachtjes een kus op haar kruin, en ze kijkt naar me op, glimlachend. Ik glimlach terug, en voel een traan over mijn wang glijden.
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen, en zie het stoffige plafond van mijn hut. Terwijl de tranen langzaam over mijn wangen stromen en op mijn matras vallen rol ik op mijn zij, en ik voel een vlaag misselijkheid opkomen. Een kater en een gebroken hart. En aan beide valt niets te doen.

    -Lol, ik ging de hele tijd allemaal van die depressieve zielige liedjes draaien terwijl ik Oli's stukje schreef, en dan wordt je zelf al heel snel emotioneel :']

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:55 ]


    We're all mad here.

    Eigenlijk moet Tinne nog een geweldig ochtendstukej schrijven voor Tristan _O_ En ze had expres op jullie gewacht met dat het ochtend werd, dus het is denk wel zo aardig om ook even op haar te wachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, we zeggen dat het nu gewoon héél vroeg is, dan kan Tinne beslissen wanneer het écht ochtend wordt ^^

    Ik ben er! En ik begin er NU aan! Bedankt om nog even te wachten (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ace - Piraat.

    Met een ruk draai ik me om. Nog.. een.. slaapplaats nodig? Als weldra de naam Maxime valt moet ik snel handelen. Kom op, grote genie die je bent, zeg wat!
    'Nou eh.. ik.. misschien slaapt ze al. Als je wil kun je ook bij mij slapen.' Oke, dat kwam er iets te enthousiast uit, aangezien ook een paar mannen die aan het kaartspelen waren het hebben gehoord.
    Een arm om me heen en een piratenliedje. 'Ah, Ace. Jij wil dus een mooie nacht beleven met deze jongedame. Kom eens bij Piedro, liefje.' 'Opflikkeren,' sis ik en ga voor hem staan. 'Jammer,' zegt de man oprecht teleurgesteld. Ik werp even een bezorgde blik op Josephine. Wat ze ook gaat doen, ik laat haar niet alleen lopen.


    No growth of the heart is ever a waste