• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:31 ]

    Foei, ik wordt met dt xd
    Weet je wat stom is, ik heb heel vaak de neiging om dat te typen,
    terwijl ik weet dat het fout is ;p En het valt me nu eigenlijk
    pas op dat jij in tegenwoordige tijd schrijft en ik verleden x]

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    Tristan ging naast me zitten, we zwegen een tijdje, maar het was niet onaangenaam. In tegenstelling zelfs, de stilte die ons omarmde ervoer ik als prettig. "Abby?" begon hij plots en ik keek hem vragend aan. "Wil je me iets beloven?" vroeg hij vervolgens. Zijn blik was beangstigend, zo streng, ik had het eerder niet gezien. Hij leek zelfs bijna boos op me.
    "De volgende keer dat je een verwonding hebt, zeg je dat meteen. Beloofd?" Ik wilde hem niet belasten met bezorgdheid om mij, stel je voor dat hij wist dat ik hier bijna niet meer gezeten had. Bijna. Bijna had ik hem nooit meer kunnen zien, maar nu was ik toch gezegend om hier in de frisse buitenlucht te zijn, samen met hem. Voorzichtig zocht mijn hand de zijne op en ik verstrengelde mijn vingers met die van hem. "ik beloof het," zei ik zachtjes met een minuscuul glimlachje. Ik tuurde weer voor me uit, terwijl de wind langs mijn huid streek. Als je goed luisteren kon je het water rustig horen kabbelen. Uiteindelijk keek ik ook naar de lucht, één donker zwart gat, áls de sterren niet zo mooi ana de hemel hadden geschitterd. Er was geen wolkje te bekennen, het was een mooie, heldere nacht. De maan stond te midden van alle sterren, een smal streepje. Ik onderdrukte een gaap en was uiteindelijk zo moe dat ik mijn moed bij elkaar raapte en met mijn hoofd zachtjes tegen Tristans schouder leunde. Ik was zo moe.. Alsof ik weken had gelopen en al die tijd ook wakker geweest was, in plaats van één dag. Alles was zo hectisch, de velen emoties en de gebeurtenissen hadden me uitgeput. Uiteindelijk vielen mijn ogen bijna dicht, ik had moeite met ze open te houden. Ik wilde niet in slaap vallen, wat als Tristan dan verdween? Dat zou ik mezelf niet vergeven. Ik moest wakker blijven. Dat móést. Helaas dacht mijn lichaam daar anders over en mijn ogen zakten langzaam dicht, tot ik in een lichte slaap was geraakt.




    Ghaha :Y)
    Edit; Nou, wat is hij kort xd

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tristan
    Ze neemt mijn hand en de tweestrijd tussen mijn hoofd en mijn hart laait weer hoog op. 'Ik beloof het.' Ik knik en staar terug naar de golven, ondertussen de vingers van mijn vrije hand in het zand begravend. Ik ben van nature een ongeduldig iemand en zo zitten wachten, maakt me onrustig. Abby legt haar hoofd op mijn schouder en ik verstijf even door de aangename schok die die kleine beweging veroorzaakt in mijn lichaam. Zou zij dat ook gevoeld hebben? Vanuit mijn ooghoeken gluur ik even naar haar, haar ogen zijn gesloten, volgens mij slaapt ze, of toch bijna. Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn hoofd, benevelt door drank en genegenheid, zegt dat ik er voor moet gaan en mijn hart, vol van datgene waar ik geen naam op wil plakken, zegt hetzelfde. En toch wéét ik dat het verkeerd is. Ik weet hoe het is om geliefden te verliezen en ik wil niet dat zij daar ook door moet gaan.
    Ze laat haar hoofd zwaarder op mijn schouder leunen en ik zie dat ze nu echt slaapt. Voorzichtig maak ik mijn vingers los uit haar greep en leg haar op haar rug op het zand. Ze moet echt uitgeput zijn en het is goed dat ze dan nu nog wat kan rusten voor we aan de lange wandeling terug naar de Medusa beginnen. En nu ze slaapt kan ik rustig mijn offer brengen. Ik sta op, loop tot aan de waterlijn en smijt drie gestolen munten zo ver weg als ik kan. Vervolgens leg ik mijn wijs- en middelvinger tegen mijn lippen en wijs er dan mee naar de horizon. 'Dank voor Bewezen Diensten,' mompel ik. Dan ga ik terug naast Abby zitten en wil mijn laatste shagje opsteken, als ik bedenk dat ik geen vuur heb. Ik steek het weer in mijn zak en kijk nog eens naar Abby, haar ogen zijn nog altijd gesloten. Ook goed, hoe langer ze slaapt, hoe minder lang ik op het schip moet zitten en mezelf moet kwellen door in één kajuit met haar te zitten en haar niet aan te raken. Ze heeft echt de foute man gekozen, het was veel beter voor haar geweest als ze de kapitein had gekozen. Eigenlijk zou ik haar over zijn gevoelens moeten vertellen, maar dat zou te makkelijk zijn voor hem en dat gun ik hem niet.
    Om de tijd te doden, begin ik in mijn hoofd mijn plan tot in de details van de details uit te werken. Er mag niets verkeerd gaan, of ik hang toch nog.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Oewh, een risicovol plan dus -wbw-


    Oewh, een risicovol plan dus -wbw- Ik ga deze zo editen, ik drop wel in je gb als dat gebeurd is [aa]

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    Ik was alleen in een donkere ruimte, ik had geen flauw idee hoe ik hier terecht was gekomen. Langzaam stond ik op, mijn hele lichaam deed pijn. Spierpijn, maar ik zag ook dat ik gewond was. Net toen ik de kamer wou verkennen, vloog de deur open. Er stond een man van in de eind 20. Hij was groot, breed en vreselijk gespierd. Hij had een stoppelbaardje en een vervaarlijke uitdrukking op zijn gezicht. Hij had verscheidene littekentjes op zijn armen kon ik zien. "Zozo, hebben ze je alleen gelaten?" vroeg hij geamuseerd terwijl hij dichterbij stapte. Wat bedoelde hij? Ik was inderdaad alleen maar.. "Als ik hun was was ik ook op de vlucht geslagen, anders hadden ze kennis gemaakt met onze martelwerktuigen," ging hij rustig door, hij hield een mes in zijn hand zag ik nu en hij gleed er langs met zijn vingers alsof het een vrouw was in plaats van een simpel mes. "Ze zouden me nooit alleen laten," antwoordde ik toen kalm. Hij keek verbaasd naar me op en begon toen te bulderen van het lachen. Ik trok een wenkbrauw op en keek hem aan. "Natuurlijk, dat zou ik ook zeggen als ik jou was," zei hij grijnzend toen hij uitgelachen was. Hij stapte dichter naar me toe en plaatste het mes tegen mijn keel.
    "Maar toch is het zo, ze hebben je achtergelaten, ze moesten je niet. Je staat er alleen voor, je bent alleen." Ik voelde zijn adem in mijn gezicht en ik werd er misselijk van. "Ze zouden me nooit achterlaten," zei ik opnieuw, maar ik was niet zo zeker van mijn zaak. Ik was hier immers alleen. "Geen zorgen mop, je zal er geen last van hebben," zei hij vervolgens, hetgeen wat ik zei negerend. Nog voordat ik kon vragen wat hij bedoelde voelde ik een scherpe pijn door mijn buik gaan. Ik klapte dubbel van de pijn en toen ik op keek zag ik de man staan met ene bleoderig mes in zijn handen. Nee.. Ik sloeg mijn armen om mijn buik en hijgde lichtjes, dat kon niet. Maar de pijn was er echt en hoe erg ik ook mijn best deed staande te blijven, het had geen succes. Ik viel op de houten vloer en voelde het licht worden in mijn hoofd. Hoopvol ging mijn blik naar de deur, hopend op dat ze me zouden komen redden, maar de deur bleef gesloten.

    Geschrokken opende ik mijn ogen en het eerste wat me opviel was dat ik in het zand lag, zo was ik niet in slaap gevallen toch? Even schrok ik en was ik bang dat Tristan er echt vandoor was gegaan, maar zo gauw als ik hem zag werd ik weer rustig. Voorzichtig ging ik rechtop zitten en wreef slaperig in mijn ogen. Ik voelde me nog suf en mijn droom, of beter gezegd nachtmerrie, stond me nog goed bij. "Heb ik erg lang geslapen?" vroeg ik zachtjes aan Tristan, hij had zich vast kapot verveeld. Ik ging recht zitten en trok mijn knieën op, mijn armen sloeg ik er omheen. Hopelijk had hij het niet al te erg gevonden dat ik in slaap gevallen was, maar ik moest toegeven, ik voelde me ene stuk uitgeruster.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 15:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tristan
    'Een eeuwigheid,' antwoord ik haar. 'Ik was al bang dat je nooit meer wakker zou worden en dat ik je lijk zou moeten terugbrengen naar de Medusa.'
    Dat is niet waar en grinnik om haar gezicht. 'Nee, valt mee. Een uur ofzo. Goed geslapen?’
    Ik hoop van wel, maar ik denk van niet, te zien hoe ze daar zit. Met haar knieën opgetrokken en haar armen erom heen geslagen, alsof ze zich heel klein wil maken. Bijna trek ik haar tegen me aan, ik strek mijn arm al een beetje, maar laat hem dan weer op het warme zand vallen. Ach wat, ze heeft troost nodig. En ik wil haar echt nog eens aanraken. Ik schuif wat dichter bij en sla dan toch zwijgend mijn arm om haar heen. Iets in mijn borst begint te stralen, of zo voelt het toch. Met mijn duim wrijf ik wat zand dat is blijven plakken van haar arm. Ze heeft nog steeds kippenvel, misschien is het beter al naar dat vervloekte schip te gaan.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ace - Piraat.

    Ik glimlach even bij de vraag, waarna ik naar de houten muur van de kamer staar.
    'Ik ben.. in de jaren dat ik op dit schip zit betrokken geweest bij verschillende plunderingen. En één van die mensen bij wie ik het huis heb leeggeplunderd met een paar man was zo kwaad dat hij zwoer wanneer ik ooit voet zette op de grond van mijn geboorteplaats, dat hij mij en mijn familie zou afmaken.' Ik slaak een korte zucht. 'Je moet weten.. hier gaat meer achter schuil dan die ene plundering. Hij was namelijk de grondbezitter in het gebied. Zo lang hij mijn kop daar niet weer ziet, is mijn familie in orde. Maar als onze blikken elkaar ooit op dat gebied kruisen, kunnen ik en mijn familie het schudden. En ja. Ik zou ze graag eens weer willen zien.' Dat ik me ook vreselijk voor mezelf schaam, vertel ik er niet bij. Mijn moeder en vader zijn rechtschapen mensen, en ze zouden me alleen maar als een teleurstelling zien. Waarschijnlijk weten ze al dat ik een piraat ben, een vuile plunderaar. Waarschijnlijk weet heel het dorp het al. Ik ben iemand zonder toekomst en die gedachte zorgt ervoor dat ik keer op keer naar die fles grijp. Over fles gesproken, waar is hij eigenlijk? Ik krab een paar keer achter mijn oor van ingehouden ergernis. God, wat heb ik behoefte aan alcohol. En een vrouw. Mijn ogen glijden naar Josephine. Je hébt een vrouw, kerel, zegt een stem tegen me. Kop dicht, zegt de andere stem. Je bent aan het raaskallen. Zo'n vrouw wil een man van eer. Ik stel het me voor, Josephine aan het wandelen met de man van haar dromen. Ik zie een sterk en statig figuur. Iemand die kalm is, respect voor haar heeft en haar kan geven wat ze verdient. En bovenal: iemand met de goedkeuring van haar ouders. Want, zo lijkt het toch; de ouders beslissen of ze al dan niet gaat trouwen. Toch? Heel kort overweeg ik het te vragen, maar ik slik de prop nieuwsgierigheid nog net in. Ze is zo vreselijk mooi. Zelfs al zou ze eruit zien als een verzopen kat, dan nog zou ik haar haast wel kunnen bespringen. Ik grijns heel kort om mijn fantasie. Als Josephine me echter vragend aankijkt haal ik met mijn onschuldigste gezicht de schouders op.
    'Oh niks. Binnenpretje,' zeg ik luchtig. 'Heb je trouwens al wat eten gehad? Ik weet dat het laat is, maar de kok moet er nog zijn. Hij maakt late uurtjes.' Ik praktiseer over een manier om overeind te komen. Mooi voorstel Ace, maar hoe kan ik ooit uit dit bed komen zonder dat je darmen uit die wond glippen? Over die wond gesproken, ik heb hem nog helemaal niet verbonden! Ik schuif de deken van me af.
    'Mijn excuses, doodbloeden is geen prettig vooruitzicht.' Ik trek mijn overhemd over mijn lijf en bind die om de wond vast. Mijn oog valt op de wandelstok die de oude dokter heeft laten liggen. Bingo. Dat zal ruim voldoende moeten zijn om op te steunen, mocht het nodig zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet zo slecht denken over de Medusa Tristan, zonder dat schip had je Abby nooit ontmoet :'D En aawh, ikzie ze al zitten <3

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    Een eeuwigheid? Zo lang had ik toch niet slapen? Of wel.. "Nee, valt mee. Een uur ofzo. Goed geslapen?" zei hij toen tot mijn grote opluchting, een uur was alsnog lang als je moest wachten, maar toch. Het had erger gekund. "Ach, gaat wel," antwoordde ik toen op zijn vraag of ik goed geslapen had. Opeens zag ik vanuit mijn ooghoeken dat hij dichter naar me toe schoof, meteen begon mijn hart als een razende te kloppen. Maar het geweldigste was toch wel dat hij zijn arm om me heen sloeg. Het werd een kriebelige warboel binnen in mijn buik. Voorzichtig leunde ik ietsjes tegen hem aan, ik wilde dicht bij hem zijn, zijn warmte voelen. Lang bleef ik zwijgend zitten, ik wilde niet weg, maar realiseerde me best dat we hier niet eeuwig konden blijven zitten en we moesten ook nog terug lopen naar het schip. "Wanneer zullen we terug naar het schip..?" vroeg ik zachtjes na een tijdje, een vraag die ik liever niet gesteld had, maar het moest. Ik had namelijk zo'n vermoeden dat hij er niet over zou beginnen, dus moest iemand de eerste zijn. Even keek ik schuin omhoog naar 'm, maar toen weer voor me uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grrr, ik had mijn hele stuk af, en zou net op plaats reactie drukken toen ik hem per ongeluk weghaalde >:[ Potverdorie >:[

    Josephine
    Terwijl ik naar Ace's verhaal luister kijk ik gebiologeerd naar zijn gezicht. Met het zwakke licht zien zijn gelaatstrekken er nog beter uit, en door ons gesprek over de rozentuin is mijn fantasie ietwat op hol geslagen. Toch luister ik geconcentreerd, want wat hij vertelt is triest. Hij heeft dingen meegemaakt die ik me niet eens voor kan stellen, en toch blijf ik klagen. Het zou me niet verbazen als hij me verwend vind, maar ach, ik kan niet ontkennen dat ik dat ben. Als hij grijnst kijk ik hem vragend aan, maar hij wuift het weg. "Oh niks. Binnenpretje. Heb je trouwens al wat eten gehad? Ik weet dat het laat is, maar de kok moet er nog zijn. Hij maakt late uurtjes." Ik schud mijn hoofd en merk opeens hoe leeg mijn maag voelt. Dan wordt mijn aandacht getrokken door Ace, die de dekens van zich afduwt en vervolgens zijn overhemd uittrekt. Ik wil mijn hoofd afwenden, maar zijn lichaam heeft een magnetisch effect op mijn ogen. Al is het niet de eerste keer dat ik hem zo zie, ik voel toch een warm gevoel in mijn buik. Tegelijkertijd maakt de grote wond in zijn zij me misselijk, dus wend ik toch maar mijn hoofd af. Gelukkig heeft hij de wond snel verbonden en ik zie zijn ogen naar de wandelstok in de hoek glijden. "Laat mij maar." zeg ik snel, en ik sta op om de stok van de stoffige vloer te rapen. Met het houten voorwerp in mijn hand help ik Ace overeind. Ik zie zijn gezicht vertrekken van de pijn, en bezorgd ondersteun ik hem. Als het niet lukt kan ik ook wel wachten hoor. Of ik ga even snel wat halen en kom dan hier terug. Ik wil niet dat jij jezelf onnodig in gevaar brengt."

    Olivier
    Terwijl ik het verband om mijn hand rood zie worden voel ik de tranen van mijn gezicht druppelen. Ze laten natte vlekken op mijn bureau achter, en als iemand me nu zou zien zou ik me doodschamen. Of eigenlijk niet. Het maakt me allemaal niet meer uit, na wat er net is gebeurd. Mijn wang tintelt nog na van de klap, en ik laat mijn hoofd in mijn handen zakken. Door de druk voel ik ineens een scherpe pijn in mijn schouder oplaaien en snel til ik mijn hoofd weer op. Oja, ik had ook nog een schotwond. Geërgerd zucht ik en met de mouw van mijn overhemd veeg ik mijn wangen droog. Ik negeer de gemorste rum, het bloed en de glasscherven op de vloer en pak mijn jas en hoed. Voorzichtig trek ik mijn jas aan en ik glimlach mistroostig naar Torrap, die weer op zijn vaste plek zit. Ik zet mijn hoed op en pak mijn zwaard en pistool, want je weet maar nooit. Met grote stappen loop ik naar buiten, het dek af en de eerste de beste pub binnen die ik zie. Ik spreek de barman aan, die ophoudt met glazen poetsen en zwijgend wacht tot ik klaar ben met praten. "Sorry, weet u of er hier in de buurt een dokter zit?" Hij knikt en gaat weer verder met glazen poetsen, als hij begrijpt dat ik geen klant ben. "In die richting," zegt hij met een knik van zijn hoofd. "Richting het Noorden dus, zit er een. Het laatste huis voor het strand." Ik knik dankbaar en draai me om. Gelukkig is het strand dichtbij en al snel ben ik bij het laatste huis. In het kleine huisje brand nog licht, en na een klop op de deur stap ik binnen. Een man die bezig was wat spullen op te ruimen kijkt verbaasd op. "Hallo?" Ik glimlach en neem mijn hoed af. "Hallo, beste man. Ik heb gehoord dat u een dokter bent. Is dat juist?" De man knikt wantrouwig en laat zijn spullen even met rust. "Dat klopt. Wat kan ik voor u doen?" Ik laat mijn jas van mijn schouders glijden en toon hem mijn wond. Hij stapt wat dichterbij, blijkbaar gerustgesteld dat ik echt gewond ben, en bekijkt mijn schouder aandachtig. "Hm, hier moet ik wat aan kunnen doen. Is het een schotwond?" Ik knik en hij wijst naar een houte tafel in het midden van de kamer. "Neem plaats." Ik ga zitten en wacht tot hij zijn spullen klaar heeft. Hij komt met een pincet aanlopen en klem het tafelblad stevig vast terwijl hij de kogel er uit probeert te peuteren. Hij ziet dat ik mijn tanden op elkaar pers van de pijn en glimlacht bemoedigend. "Ik ben bijna klaar. Het is trouwens wel toevallig, even geleden kwam hier een stelletje, en de vrouw had net zo'n schotwond." Hij trekt langzaam de kogel uit mijn vlees en opgelucht laat ik een zucht aan mijn lippen ontsnappen. Even bestudeert hij de bebloede kogel, dan kijkt hij me bevreemd aan. "Zelfs de kogel is hetzelfde." Nu de pijn wegtrekt denk ik na over zijn woorden. Abby was ook geraakt. "Die vrouw.. Had ze donker haar? En een broek, was ze gekleed in mannenkleren?" De dokter, die bezig was zijn pincet schoon te maken kijkt achterom en knikt. "Ja, dat klopt. Kent u haar? Ze zag er vrij goed uit voor iemand in mannenkleren, moet ik zeggen." Hij grijnst naar me en peinzend bijt ik op mijn lip. "Hoe zag de man eruit?" vraag ik uiteindelijk, bang voor het antwoord. "Blank, bruin haar, hij had volgens mij een oorbel.. Stoppels. Gewoon, niet veel speciaals." Ik voel een koude rilling over mijn rug lopen. Tristan. Die vuile, vieze, gore hufter. De man komt weer op me aflopen en dept met een desinfecterende vloeistof op mijn wond, maar ik voel het niet eens prikken. Ik kan alleen maar denken aan Tristan en Abby. Een stelletje, had de dokter gezegd. Hebben ze gezoend? Elkaars handen vast gehouden? Er glijdt een eenzame traan over mijn wang, en ik zie de dokter verbaasd kijken. "Nou nou, zoveel pijn doet het toch niet? Die kogel verwijderen lijkt me vervelender voor u. Maar ach, ik kan het mishebben." Ik geef geen antwoord, en de man verbindt mijn arm, om me vervolgens afwachtend aan te kijken. "Dat is dat drie goudstukken, meneer?" Ik adem diep in en duw mezelf van de tafel af. Snel betaal ik en met mijn jas aan en hoed weer op stap ik naar buiten. Tristan en Abby. Samen. Een stelletje. Ik sla mijn ogen neer en steek mijn handen in mijn zakken. De pijn in mijn schouder is niets vergeleken bij het gevoel in mijn borst. Verlangen naar iemand die nooit van me zal houden.

    Aaaaawh, awesome fluffy. Die post komt in no need to cry als ik zover ben [= Doen we stukje kapitein pov 8D EN dat ben ik ook van plan met Tristan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naawh arme Olvier ;x Al moet ik toegeven dat ik bij elk Tristan/Abby stukje 'Kiss her already!' zit te roepdenken. _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ahahaha, dus je leest nog steeds alles? =D Geweldig, was al bang dat Felix nooit meer terug zou komen enzo ;p Waar trouwens de rest is gebleven vraag ik me ook af :Y)

    En Astrid, Tinne/Sid zei dat ze een geweldig plan had voor Tristan en dat komt in de ochtend, als ze in de hut wakker worden xd Dus ik kan niet wachten tot dan.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 9:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee hoor, ik ben hier nog c: Maar als ik weer ga RPG'en raak ik verslaafd en daar lijdt mijn schoolwerk onder. Dat kan ik dus niet riskeren met examens c: Holmes [van May] is ook Belg, dus die heeft ook examen. Ik denk dat ze ook wel terug zal komen nadat ze afgelopen zijn.

    YEA *-* ik kan ook niet wachten nu c:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 9:11 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Endure schreef:
    Ahahaha, dus je leest nog steeds alles? =D Geweldig, was al bang dat Felix nooit meer terug zou komen enzo ;p Waar trouwens de rest is gebleven vraag ik me ook af :Y)

    En Astrid, Tinne/Sid zei dat ze een geweldig plan had voor Tristan en dat komt in de ochtend, als ze in de hut wakker worden xd Dus ik kan niet wachten tot dan.

    ik ook...maaaaaaaaan ik volg het echt niet meer XD


    why is always london so far away when you need it?

    Ahaha, ik had echt niet gedacht dat iedereen zo'n medelijden met Oli zou hebben :'D
    Ik vind het leuk om een beetje dramatisch te doen :3

    Ik ging Abby & Tristan maken op sims en foto's nemen, helaas sloeg hij er maar 1 op :S Heel vreemd, straks opnieuw, maar hier is ie dan :'D

    (Kon geen beter haar etc. vinden xd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Awesome _O_
    Maak ook de rest van de crew -wbw-

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 13:17 ]