• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:31 ]

    Wie van jullie lieve schatjes wil me bijpraten?:3


    everything, in time

    Dat is toch leuk om terug te lezen? -wbw- Maar er is vrij weinig gebeurd.

    Carlos en Abby hadden wat gepraat, Carlos heeft zichzelf nu vorogesteld ana de chagerijnige kapitein en Natambu is bezig met Abby lastig vallen en Josephine en Ace kletsen wat en Ace probeert afstand te nemen omdat ie denkt dat Josephine hem toch niet wilt en en.. Ohja, Tristan/Thomas zit heel zieligjes op ander schip. xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okie merci. -dat rijmt zie je-

    En welk dagdeel is het ongeveer? ('s avonds, 's middags..) ééééén kun je een schatting maken hoeveel tijd er is verstreken?
    Ja, ik ben lastig, maar dan weet ik of Maxime haar roes al kan uit hebben geslapen. -isdateengoedezinoO'-


    everything, in time

    Aawhm.. Middag? :'D En schatting? 2 dagen stond er in Tinne's post, sinds Tristans/Thomas' vertrek dus ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voor Simone reageer ik weer ;"D

    Carlos Jonéz

    Ik draaide me om van de man en liep de slaapkamer zaal uit; het dek op. Ik keek naar Abby en de jongen naast hem, Nate of iets als ik het goed had. Ik liep wat dichterbij en hoorde ze praten. Ik merkte dat Abby haar woede in hield. Ik besloot me er tussen te mengen en ging aan de andere kant van haar staan, 'Hey.' Glimlachtte ik naar der. Ik staarde even naar Nate, geen begroeting. Er was iets aan hem dat me niet aansprak


    We're all mad here.

    haha :']

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    Ik had wel weg willen lopen voor Nate, maar hij stond nogal in de weg. Plots kwam Carlos er weer bij en begroette me, Nate leek voor hem niet te bestaan. "Hé," antwoordde iken dwong mezelf tot een glimlachje. "Is er iets?" vroeg ik Carlos.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Carlos

    'Nee hoor, ' Ik glimlachtte. 'Hoe is het met je?' Ik gleed metmijn hand over het houd en keek haar aan. Niet specifiek bezorgd; maar hoe beschrijf je dat. Nieuwschierig? Nou ja ik liet duidelijk merken dat ik dacht dat er iets niet pluis was.


    We're all mad here.

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    Hij vermoedde iets, ik zag het aan hem, maar ik was nog altijd niet het type die anderen met mijn eigen problemen wilde opzadelen. "Alles is goed ja. Zeg, heb je al met de kapitein gepraat?" vroeg ik om over te gaan op een ander onderwerp terwijl ik nu diegene was die Nate compleet negeerde. Misschien droop hij vanzelf af, ik had geen zin in zijn gezeur. Hij genoot van ongeluk en dat vond ik vreselijk,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Natambu/ Nate
    Ik glimlach onvriendelijk naar haar, maar voor ik iets kan antwoorden, mengt de nieuwe, Carlos, zich. Damned. De kapitein heeft hem niet van boord gesmeten, jammer. Ik kijk terug naar Abby, ik ben nog lang niet klaar met haar. 'Zeg, heb je al met de kapitein gepraat?'
    Nice try, maar we gaan niet van onderwerp veranderen.
    'Ja, hij zag er niet zo gelukkig uit. Je zou toch anders verwachten als je grote rivaal weg is, he.' Ik begin nonchalant aan mijn boksbeugel te prullen, het staal is warm van mijn lichaam en blikkert in de ochtendzon. Prachtig dingetje, al zeg ik het zelf; de handgreep is vanbinnen met leer gevoerd. Ik kijk over het wapen heen nog eens naar de nieuwkomer. 'En vanwaar kom jij?' vraag ik, met een intonatie die het duidelijk maakt dat me dat niets kan schelen, al kwam hij van de maan. Pesterig laat ik eventjes met mijn wapen het licht weerkaatsen in zijn ogen, om vervolgens even met mijn eeuwige glimlach in zijn ogen te kijken. 'Hm?'

    Hoe oud is Carlos eig?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 22:00 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Maxime - Dame.

    'Oh Felix, ik wil nog meer dansen!' lach ik breeduit. 'Straks val je om,' zegt hij enkel en hij duwt me op het bed, waardoor ik naar hem op moet kijken. 'Dans jij dan voor me?' vraag ik. Ik hou mijn hoofd scheef en glimlach zo verleidelijk mogelijk. Felix schudt lachend zijn hoofd en ging naast me zitten. 'Laten we iets anders doen,' zegt hij terwijl hij naast me op het bed komt zitten. 'Ik weet wat leuks,' grijns ik. Volgens mij denkt hij hetzelfde want hij legt zijn vinger op mijn lippen, geeft aan dat ik teveel praat en haalt zijn vinger weer weg. Vervolgens zie ik zijn hoofd langzaam dichterbij komen. Ik tuit mijn lippen, kom ook dichterbij en.. Open mijn ogen, zodat ik recht in die van Felix kijk. O, gênant.


    everything, in time

    De jonge Carlos is nog maar zeventien.


    We're all mad here.

    Miyazaki schreef:
    De jonge Carlos is nog maar zeventien.

    Super, bedankt (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Carlos Jonéz

    Ik trok een wenkbrauw op. Ik mag hem niet. Ik besloot hem te negeren. Het licht weerkaatste in zijn boksbal in mijn oog. Ik knipperde. 'Houdt je licht bij je.' Bromde ik nors. Ik hield mijn handen in mijn zakken; ik bleef hier staan. Ik vetrouwde hem niet rond Abby, en ik vind alles goed; moord, drugs en stelen. Maar verkrachten ho maar. Ik bekeek haar nog eens. Ze was me er eentje.


    We're all mad here.

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    "Ja, hij zag er niet zo gelukkig uit. Je zou toch anders verwachten als je grote rivaal weg is, he." Die gozer haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik miste Thomas vreselijk en natuurlijk vond ik het rot voor de kapitein, nu Thomas weg was realiseerde ik me hoeveel pijn het deed als diegene die je lief had vertrok. Ook hoe Nate daar stond, zo vol van zichzelf en klaar om iedereen te kleineren die hem niet aanstond. In een waas van blinde woede gaf ik hem een klap in zijn gezicht, met mijn vlakke hand op zijn wang. "Leer je grenzen kennen," beet ik hem toe terwijl ik hem een hatelijke blik toewierp. "En je ben thier nog maar een paar dagen, maar je denkt nu al dat je heel wat bent, maar in werkelijkheid ben je niet meer dan zij," zei ik hem, eng kalm, met ene hoofdknikje richting ene paar smerige, dronke piraten. "En nog wat, bemoei je voortaan met je eigen zaken." Ik keek hem strak aan. Ik was niet bang meer, niet na wat ik allemaal had moeten doorstaan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 8:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Felix - Piraat

    Niet lang nadat ik haar op het bed heb gelegd, valt Maxime in slaap. Ze mompelt het één en het ander waar ik maar moeilijk iets van kan maken en glimlacht af en toe, waar ik uit opmaak dat ze droomt. Niet ongewoon bij slaap door drank. Ik voel de neiging om de hut te verlaten, aangezien het al zo lang is geleden sinds ik de zee heb gezien, maar besluit toch te blijven, aangezien piraten een schoonheid als Maxime van veraf ruiken en praktisch staan te springen om haar met geweld de hunne te maken. Eén moment vraag ik me af waarom ik dat zelf nog niet gedaan heb maar dan komt het beeld van haar goed gevulde beurs weer bovendrijven. Alleen zit dat rotding in haar korset, niet bepaald de makkelijkste plek om het uit te halen. Op dat moment vliegen Maximes ogen plots open en kijkt ze me een tel verdwaasd aan. 'Gaat het wel?' vraag ik zacht. Ik kan me voorstellen dat ze een serieuze kater heeft, al je nagaat hoe zat ze was, hoewel ze eigenlijk maar erg weinig gedronken had.


    Frankly my dear, I don't give a damn.