• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Er zitten hier gewoon zo veel mensen van verschillende leeftijden, afkomst en leefomstandigheden, die allemaal een eigen karakter en een eigen mening hebben. Soms botst dat nou eenmaal en ik vind dat er hier op Q toch nog redelijk mee omgegaan wordt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh God, het spijt me zeer dat ik het zo moet zeggen, maar that's life. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik vind het ook ècht niet kunnen dat jij een topic maakt over Pedo's, Weetje wel wat een jonge kinderen hierop zitten O.O?
    Kinderen van 12 jaar, die nog héél jong en kneedbaar zijn.
    Dus zeg niet van die rare dingen.


    Ohja, snorren zijn ook echt zo eng en verschikkelijk, natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk joh, vreselijk.


    Your make-up is terrible

    Archimedes schreef:
    Dat zie ik ook vaak, jammer is dat. Maar het zijn meningen en meningen staan vrij ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Romeo schreef:
    ga janken dan, :')

    o_Ô Je kunt toch een béétje je best doen aangenaam te reageren?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ohja, snorren zijn ook echt zo eng en verschikkelijk, natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk joh, vreselijk.


    Ik had het over pedo's ja,
    Wàt nou als ze gaan opzoeken wat het is. OH MY GOD, dat kan toch niet.

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik had het over pedo's ja,
    Wàt nou als ze gaan opzoeken wat het is. OH MY GOD, dat kan toch niet.


    Ja het ging alleen over hun snorren. Echt heel eng.
    Die kleine kinderen kunnen beter meer over pedo's weten dan dat ze dat soort dingen als jullie roepen gaan nazeggen.


    Your make-up is terrible

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik had het over pedo's ja,
    Wàt nou als ze gaan opzoeken wat het is. OH MY GOD, dat kan toch niet.


    Ik denk dat de meeste mensen vanaf 11/12 toch wel weten wat pedo's zijn. En jonger heb ik nog geen mensen gezien hier op Q.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik had het over pedo's ja,
    Wàt nou als ze gaan opzoeken wat het is. OH MY GOD, dat kan toch niet.

    Het spijt me zeer, maar tegenwoordig weet een kind van twaalf (wie weet zelfs jonger) echt wel wat een pedo is en wat het doet. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja het ging alleen over hun snorren. Echt heel eng.
    Die kleine kinderen kunnen beter meer over pedo's weten dan dat ze dat soort dingen als jullie roepen gaan nazeggen.

    Jong of oud ze leren het toch wel, en er zijn kinderen van 12 die al met dat bezig zijn sorry hoor. Jij kijkt nu toch alleen aan het negatieve wat er is gebeurd. Op de eerste pagina vind ze al haar antwoord, dus daarna stopt ze misschien wel en leest ze niet door; ze neemt denk ik niet de moeite die jij naam voor je dit kon zeggen. Plus een pedo lijkt me toch erger als je kind bent dan iemand die praat over een bj? (:


    We're all mad here.

    Reverend schreef:
    (...)
    Het spijt me zeer, maar tegenwoordig weet een kind van twaalf (wie weet zelfs jonger) echt wel wat een pedo is en wat het doet. (no_chears)


    Ze zijn nog heel kneedbaar (cat)

    Reverend schreef:
    (...)
    Het spijt me zeer, maar tegenwoordig weet een kind van twaalf (wie weet zelfs jonger) echt wel wat een pedo is en wat het doet. (no_chears)

    Daar gaat het hier niet om; een kind van twaalf weet waarschijnlijk oo kwat pijpen neuken en op zijn hondjes is. (:


    We're all mad here.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja het ging alleen over hun snorren. Echt heel eng.
    Die kleine kinderen kunnen beter meer over pedo's weten dan dat ze dat soort dingen als jullie roepen gaan nazeggen.


    Nee, ze moeten het snel leren (krul)

    Romeo schreef:
    (...)
    Daar gaat het hier niet om; een kind van twaalf weet waarschijnlijk oo kwat pijpen neuken en op zijn hondjes is. (:


    En een Rimjob.
    Want dat wist maar 10 procent van quizlet. -slecht-
    (krul)

    Dominance schreef:
    (...)

    Nee, ze moeten het snel leren (krul)


    Ja leren en niet jullie nazeggen en denken dat ze grappig zijn. Laat het ze lekker ergens leren waar het er voor bedoeld is voordat ze het verkeerde leren.


    Your make-up is terrible