• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Maar ik snap heel goed dat sommige topics zulke reacties opwekken. En daarmee praat ik 't niet goed en dan moeten de users ook zo goed zijn om niet te reageren, maar soms is dat nogal moeilijk. :'D Maar je zal 't altijd houden (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endure schreef:
    (...)

    Jawel. Je kan alles verwachten. Je opent een topic, dus iedereen kan en mag reacties plaatsen en ze mogen zelf weten wat ze daarin zetten. Je moet gewoon de gevolgen van het openen van een topic accepteren en als je iets niet aanstaat in de reacties van mensen vraag je een mod om hulp, daar zijn zij voor.

    Amen.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Ja sorry hoor, maar iedereen 'verpest' wel eens een topic. Alsof zij heilig zijn?
    Zijn we ook niet maar het gata erom dat er word geklaagd over die reactie's en dan plaats je weer zo een reactie haha lol

    Dominance schreef:
    (...)

    Ja, want je hebt geen humor hè. :'D Dan ben je ook niet aandachtsgeil.
    Niet alles wat jij niet snapt is meteen niet 'grappig'


    Idd. Dus mensen als je lol hebt met elkaar ben je aandachtsgeil.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Endure schreef:
    (...)

    Jawel. Je kan alles verwachten. Je opent een topic, dus iedereen kan en mag reacties plaatsen en ze mogen zelf weten wat ze daarin zetten. Je moet gewoon de gevolgen van het openen van een topic accepteren en als je iets niet aanstaat in de reacties van mensen vraag je een mod om hulp, daar zijn zij voor.


    Als ik een topic open verwacht ik echt geen 10 pagina's off-topic gezeik, zeker niet als het serieus is. Ik vond het wel heel erg overdreven. Ik snap heus wel dat er zulke reacties komen, die komen er altijd, maar dit was serieus heel kinderachtig.


    Your make-up is terrible

    Dominance schreef:
    (...)

    Ja, want je hebt geen humor hè. :'D Dan ben je ook niet aandachtsgeil.
    Niet alles wat jij niet snapt is meteen niet 'grappig'


    Ik vind 'humphump' nou niet bepaald humor.


    Your make-up is terrible

    We leven hier in een vrij land; dat betekent dus dat we in een reactie die we plaatsen mogen zetten wat we willen. Maar de reacties in dat topic waren er inderdaad erg over, dat moet ik toegeven.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 17:46 ]


    Opgeven is geen optie.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik een topic open verwacht ik echt geen 10 pagina's off-topic gezeik, zeker niet als het serieus is. Ik vond het wel heel erg overdreven. Ik snap heus wel dat er zulke reacties komen, die komen er altijd, maar dit was serieus heel kinderachtig.


    Ja, maar de gemiddelde leeftijd op Quizlet is 14, dus wat wil je.

    Dominance schreef:
    (...)

    Ja, maar de gemiddelde leeftijd op Quizlet is 14, dus wat wil je.


    Dat soort reacties zijn niet echt reacties voor 14-jarigen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind 'humphump' nou niet bepaald humor.


    Whut, ik weet niet waar je dat leest ofzo, maar misschien rond de tijd de mensen die het schreven wel, dusja.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat soort reacties zijn niet echt reacties voor 14-jarigen.


    Dus zijn ze ook niet kinderachtig

    Positive schreef:
    (...)Zijn we ook niet maar het gata erom dat er word geklaagd over die reactie's en dan plaats je weer zo een reactie haha lol

    Dat was mijn eerste reactie die ik door dit topic kreeg. Sorry hoor, maar ik vind het gewoon zo sad dat je van zoiets zo'n groot probleem gaat maken. Nou die users reageren in jullie opzicht lullig, hebben in hun opzicht lol. KLAAR.


    We're all mad here.

    Dominance schreef:
    (...)

    Whut, ik weet niet waar je dat leest ofzo, maar misschien rond de tijd de mensen die het schreven wel, dusja.


    Moet je dat topic maar eens doorlezen, dan kom je het zeker tegen.


    Your make-up is terrible

    Dominance schreef:
    (...)

    Dus zijn ze ook niet kinderachtig


    Volwassenen kunnen ook kinderachtig doen. Het is niet kinderlijk want daar zijn ze te oud voor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat soort reacties zijn niet echt reacties voor 14-jarigen.


    Je hoeft het niet te lezen en aangezien je aardig op de hoogte bent van de reacties heb je het topic dus helemaal gelezen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain