• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Ik heb verontschuldigd maar ik neem het denk ik maar op, Assasin ik vind je echt een ontiegelijke jankerd. SERIEUS, maar overal niet zo'n probleem van. Ok, dat topic was fout SO WHAT iedereen maakt fouten. Get on and live with it. Ga niet zeiken over alles wat je neit aanstaat. Het is quizlet , niet jouw net. Als je alles naar jouw mening wilt aanpassen; moet je misschien ideën naar mod's of rutger sturen.


    We're all mad here.

    Assassin schreef:
    (...)


    Nou, ze doen het sneller dan je denkt. Kleine kinderen geloven dingen ook nogal snel. :'D


    dat zou grappig zijn (krul)

    Dominance schreef:
    (...)

    ohmaygod, nou verontschuldig je je voor kinderachtig gedrag, op een kindersite (cat)
    Nouja, als jij dat wil.

    Seriously, let me be, ik zit in een hele zen sfeer op dit moment okay, so there (cat) Ja dat wil ik, en ik meen het ook. Ik zat gewoon in die zone gister zodoende.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Reverend schreef:
    (...)
    Ach, u bent vergeven, ik bedoel, ik heb mij ook kinderachtig gedragen op een topic van jou, en daarvoor bied ik ook nog even mijn excuses aan.

    Mijn topic? Bedoel je?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Seriously, let me be, ik zit in een hele zen sfeer op dit moment okay, so there (cat) Ja dat wil ik, en ik meen het ook. Ik zat gewoon in die zone gister zodoende.


    Okè Okè, blijf maar in je zen (krul)

    Dominance schreef:
    (...)

    Okè Okè, blijf maar in je zen (krul)

    Thank you (kitty)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Mijn topic? Bedoel je?

    Ja, dat topic met je vriend. Echt, ik was een beetje chagrijnig, en ik geloof je wel. c:

    On-topic: Jongens, kap eventjes met huilen, voor de sfeer? (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    (...)


    Nou, ze doen het sneller dan je denkt. Kleine kinderen geloven dingen ook nogal snel. :'D


    12 jaar is heus niet meer zó klein dat ze alles nog geloven, hoor. Toen ik twaalf was wist ik allang dat je op moest passen met wat er op internet stond.
    Edit: agree met Reverend.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:32 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Reverend schreef:
    (...)
    Ja, dat topic met je vriend. Echt, ik was een beetje chagrijnig, en ik geloof je wel. c:

    On-topic: Jongens, kap eventjes met huilen, voor de sfeer? (;

    Oh dat, it's okay, al lang vergeten en vergeven (flower)
    OT: Yes let's just hug and be friends..ofzo?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:34 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    @DOMINANCE;
    Als we hieer nou es offtopic gaan doen; word dit topic gesloten -wbw.


    We're all mad here.

    Defensive schreef:
    (...)

    12 jaar is heus niet meer zó klein dat ze alles nog geloven, hoor. Toen ik twaalf was wist ik allang dat je op moest passen met wat er op internet stond.
    Edit: agree met Reverend.


    Sommige zijn dan al best volwassen, anderen niet. Dat vond ik eerst ook raar ja, maar het is wel zo. Dat heb ik hier zelf wel gezien.


    Your make-up is terrible

    Midland schreef:
    (...)
    Oh dat, it's okay, al lang vergeten en vergeven (flower)
    Yes let's just hug and be friends..ofzo?

    Yes. -hug- *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)
    Yes. -hug- *O*

    *huggels* *O*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Romeo schreef:
    @DOMINANCE;
    Als we hieer nou es offtopic gaan doen; word dit topic gesloten -wbw.


    haahahaaha wtf :''D, maar dan ziet niemand meer in hoe gelijk ik heb.

    Reverend schreef:
    (...)
    Ja, dat topic met je vriend. Echt, ik was een beetje chagrijnig, en ik geloof je wel. c:

    On-topic: Jongens, kap eventjes met huilen, voor de sfeer? (;

    Het topic is bedoeld om te janken, snapez vous?


    We're all mad here.