• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Ja, dat vond ik ook, echt heel lullig. Ze denken dan dat ze leuk zijn maar eigenlijk verpesten ze het gewoon.


    Your make-up is terrible

    ga janken dan, :')


    We're all mad here.

    Gaan we weerSommige mensen plaatsen eenmaal rot reactie's kunnen we niks aan veranderen, en we kunnen ze ook niet dwingen toch?

    Als je een topic opent vraag je om reacties, die kunnen positief en negatief zijn en dat hoor je te weten als je er een opent. Je weet dat je kritiek kan verwachten en dat moet je maar voor lief nemen, als je dat niet wilt dan PB je iemand met je probleem of open je een topic met; Kan ik mijn verhaal aan iemand kwijt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat zie ik ook vaak, jammer is dat. Maar het zijn meningen en meningen staan vrij ;D

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 17:39 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Over welk topic gaat dat? & @ Assassin: Alsof je zelf geen topics 'verpest' eh..

    Romeo schreef:
    ga janken dan, :')
    --'

    Endure schreef:
    Als je een topic opent vraag je om reacties, die kunnen positief en negatief zijn en dat hoor je te weten als je er een opent. Je weet dat je kritiek kan verwachten en dat moet je maar voor lief nemen, als je dat niet wilt dan PB je iemand met je probleem of open je een topic met; Kan ik mijn verhaal aan iemand kwijt?


    10 pagina's met zulke reacties vind ik niet meer vallen onder 'dat kan je verwachten'.


    Your make-up is terrible

    Dominance schreef:
    Over welk topic gaat dat? & @ Assassin: Alsof je zelf geen topics 'verpest' eh..


    Ik verpest alleen topics door serieus te zijn en niet met mijn aandachtsgeile humor. :'D


    Your make-up is terrible

    Positive schreef:
    (...)--'

    Ja sorry hoor, maar iedereen 'verpest' wel eens een topic. Alsof zij heilig zijn?


    We're all mad here.

    Dominance schreef:
    Over welk topic gaat dat? & @ Assassin: Alsof je zelf geen topics 'verpest' eh..


    Het Damn topic waarschijnlijk.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik verpest alleen topics door serieus te zijn en niet met mijn aandachtsgeile humor. :'D


    Ja, want je hebt geen humor hè. :'D Dan ben je ook niet aandachtsgeil.
    Niet alles wat jij niet snapt is meteen niet 'grappig'

    Romeo schreef:
    ga janken dan, :')


    Sorry hoor, fdskjfdshf

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik verpest alleen topics door serieus te zijn en niet met mijn aandachtsgeile humor. :'D

    Ken je de personen in kwestie die volgens jou 'topics verpesten' wie zegt dat het aan aandachtsgeile humor ligt. Laat ieder lekker in zijn waarden, djeez.


    We're all mad here.

    Assassin schreef:
    (...)

    10 pagina's met zulke reacties vind ik niet meer vallen onder 'dat kan je verwachten'.


    Jawel. Je kan alles verwachten. Je opent een topic, dus iedereen kan en mag reacties plaatsen en ze mogen zelf weten wat ze daarin zetten. Je moet gewoon de gevolgen van het openen van een topic accepteren en als je iets niet aanstaat in de reacties van mensen vraag je een mod om hulp, daar zijn zij voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.