• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Assassin schreef:
    (...)

    Moet je dat topic maar eens doorlezen, dan kom je het zeker tegen.


    Nee geen zin, maar oh wàt een trauma moet dat geworden zijn voor de topicstarter. /drama.

    Don't you get sarcastic humor? *kuch*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik een topic open verwacht ik echt geen 10 pagina's off-topic gezeik, zeker niet als het serieus is. Ik vond het wel heel erg overdreven. Ik snap heus wel dat er zulke reacties komen, die komen er altijd, maar dit was serieus heel kinderachtig.


    Kom op, we zijn mensen, geen robots. We zijn niet perfect dus verwacht niet dat iedereen heel liefjes op je topic gaat reageren en wauw, 10 pagina's off-topic. Als eenmaal 1 iemand off-topic gaat volgt de rest vanzelf, dat weet je. net een soort zwaan kleef aan. Je kan serieus alles verwachten als je een topic opent. Off-topci gezeik, oversekst gedoe, kinderachtig gebrul, maar ook gewoon positieve reacties van mensen die je proberen te helpen.

    Deal with it, life isn't always nice.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind 'humphump' nou niet bepaald humor.
    jij niet, andere wel. ik vind het ook niet bepaald grappig, maar er zijn mensen die anders zijn weetje.


    I live for the applause, you will die for it.

    Midland schreef:
    Don't you get sarcastic humor? *kuch*

    Edit: Sommigen gaan indd te ver maar anderen doen het met een hint of sarcasm, just sayin'


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Joker schreef:
    (...)jij niet, andere wel. ik vind het ook niet bepaald grappig, maar er zijn mensen die anders zijn weetje.


    Ik snap heus wel dat ze dat bijkbaar erg grappig vonden, maar ik vind het gewoon heel erg ongepast op deze site. Als ze dat op msn doet of ergens anders, mij best.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap heus wel dat ze dat bijkbaar erg grappig vonden, maar ik vind het gewoon heel erg ongepast op deze site. Als ze dat op msn doet of ergens anders, mij best.


    Op msn worden geen topics gemaakt -.-


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap heus wel dat ze dat bijkbaar erg grappig vonden, maar ik vind het gewoon heel erg ongepast op deze site. Als ze dat op msn doet of ergens anders, mij best.


    Als het te ongepast wordt op deze site, zegt een mod dat wel. Dat hoef jij niet te doen.

    Submission schreef:
    (...)

    Op msn worden geen topics gemaakt -.-


    Je kan er wel op msn met elkaa over praten en dan zo reageren, dat hoeft niet in dat topic.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap heus wel dat ze dat bijkbaar erg grappig vonden, maar ik vind het gewoon heel erg ongepast op deze site. Als ze dat op msn doet of ergens anders, mij best.

    Het was allemaal met een grote 'jk' erachter. Het was laat wat wil je dan? overigens is er eerst door bijna iedereen die off-topic ging serieus gereageerd. Ga verder met je leven. Het was niet jouw topic, dus je weet niet eens of 'het slachtoffer' dat topic wel meende. Dat zie je namelijk ook heel vaak terug.


    We're all mad here.

    Dominance schreef:
    (...)

    Als het te ongepast wordt op deze site, zegt een mod dat wel. Dat hoef jij niet te doen.


    Haha. :'D Die vind ik wel goed.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het ermee eens. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het ook overdreven hoor, sorry. Uiteraard kan je dit soort reactie's verwachten. Maar 10 pagina's vol? Yeah right, sommige kennen duidelijk hun grenzen gewoon niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Trouwens jullie mogen het ook in mijn gezicht zeggen hoor!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Balloonatic schreef:
    Ik vind het ook overdreven hoor, sorry. Uiteraard kan je dit soort reactie's verwachten. Maar 10 pagina's vol? Yeah right, sommige kennen duidelijk hun grenzen gewoon niet.

    Of er zat meer achter dan humor.


    We're all mad here.