• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Dominance schreef:
    (...)

    En een Rimjob.
    Want dat wist maar 10 procent van quizlet. -slecht-
    (krul)


    Wat is dat dan? *Faal*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dominance schreef:
    (...)

    En een Rimjob.
    Want dat wist maar 10 procent van quizlet. -slecht-
    (krul)


    Is niet slecht, is logisch. Een kind van 12 hoeft dat niet te weten, en zelfs een kind van 14 hoeft dat nog niet perse te weten.


    Your make-up is terrible

    Defensive schreef:
    (...)

    Wat is dat dan? *Faal*


    You don't want to know. -shrugs-
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja leren en niet jullie nazeggen en denken dat ze grappig zijn. Laat het ze lekker ergens leren waar het er voor bedoeld is voordat ze het verkeerde leren.


    Lolwat, we leren niemand iets verkeerd.

    Nou bij deze -omdat ik me nogal kinderachtig heb gedragen op dat topic- wil ik me hierbij verontschuldigen voor mijn woorden en daden -dat klinkt diep- En dat meen ik oprecht, vanuit mijn hart. Het spijt me zeer. :$


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Assassin schreef:
    (...)

    Is niet slecht, is logisch. Een kind van 12 hoeft dat niet te weten, en zelfs een kind van 14 hoeft dat nog niet perse te weten.


    Nah, ik verwacht wel dat mensen van 16-18 dat weten :'D

    Defensive schreef:
    (...)

    Wat is dat dan? *Faal*


    google is ur best friend (cat)

    Midland schreef:
    Nou bij deze -omdat ik me nogal kinderachtig heb gedragen op dat topic- wil ik me hierbij verontschuldigen voor mijn woorden en daden -dat klinkt diep- En dat meen ik oprecht, vanuit mijn hart. Het spijt me zeer. :$

    Ach, u bent vergeven, ik bedoel, ik heb mij ook kinderachtig gedragen op een topic van jou, en daarvoor bied ik ook nog even mijn excuses aan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dominance schreef:
    (...)

    Lolwat, we leren niemand iets verkeerd.


    Dat denk je, en dat wil je ook niet, natuurlijk, maar als jij er niets van weet en dat leest denk je toch dat het normaal is. -en dan denk je nu wtf, dat zou ik nooit denken, maar als je er niets vanaf weet ga je wel zulke dingen denken-
    En we willen deze kindertjes natuurlijk niet verkeerd opvoeden. (cat)


    Your make-up is terrible

    ehh volgens mij verpesten jullie het nu zelf in dit topic met ruzies x) mensen moeten zelf weten waar ze op reageren en moeten er maar mee leren omgaan. en sommige mensen worden best wel snel boos (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Midland schreef:
    Nou bij deze -omdat ik me nogal kinderachtig heb gedragen op dat topic- wil ik me hierbij verontschuldigen voor mijn woorden en daden -dat klinkt diep- En dat meen ik oprecht, vanuit mijn hart. Het spijt me zeer. :$


    ohmaygod, nou verontschuldig je je voor kinderachtig gedrag, op een kindersite (cat)
    Nouja, als jij dat wil.

    Dominance schreef:
    (...)

    Nah, ik verwacht wel dat mensen van 16-18 dat weten :'D


    Dan zit je al snel op 10% van Quizlet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat denk je, en dat wil je ook niet, natuurlijk, maar als jij er niets van weet en dat leest denk je toch dat het normaal is. -en dan denk je nu wtf, dat zou ik nooit denken, maar als je er niets vanaf weet ga je wel zulke dingen denken-
    En we willen deze kindertjes natuurlijk niet verkeerd opvoeden. (cat)


    Dan geef ik die kindertjes als advies mee.
    'Google is your best friend.' (cat)

    èn ze gaan heus niet meteen geloven hoe het -fout- moet, als ze dat ergens lezen op een site waar mensen lol hebben, eh.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan zit je al snel op 10% van Quizlet.


    Okè dan, 5 procent. (cat)

    Dominance schreef:
    (...)

    Dan geef ik die kindertjes als advies mee.
    'Google is your best friend.' (cat)

    èn ze gaan heus niet meteen geloven hoe het -fout- moet, als ze dat ergens lezen op een site waar mensen lol hebben, eh.



    Nou, ze doen het sneller dan je denkt. Kleine kinderen geloven dingen ook nogal snel. :'D


    Your make-up is terrible