• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Submission schreef:
    Trouwens jullie mogen het ook in mijn gezicht zeggen hoor!


    Je was ontzettend kinderachtig bezig in dat topic. Doe het lekker op msn waar niemand anders het kan lezen want het is echt niet stoer. -al vinden sommige kleine kinderen dat wel- en je geeft het verkeerde voorbeeld en verkeerde signalen aan nieuwelingen.


    Your make-up is terrible

    En als er iets grappigs bedoel is nemen mensen dat serieus op, waar zit hun 'humor' dan.. naja


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Fact: Overal word een probleem van gemaakt '-.-


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Assassin schreef:
    (...)

    Je was ontzettend kinderachtig bezig in dat topic. Doe het lekker op msn waar niemand anders het kan lezen want het is echt niet stoer. -al vinden sommige kleine kinderen dat wel- en je geeft het verkeerde voorbeeld en verkeerde signalen aan nieuwelingen.


    Dan nog ik doe wat ik wil en het was kinderachtig maar vooral leuk ik heb geen zin om altijd serieus te doen. & like I said je hoeft het niet te lezen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    (...)

    Je was ontzettend kinderachtig bezig in dat topic. Doe het lekker op msn waar niemand anders het kan lezen want het is echt niet stoer. -al vinden sommige kleine kinderen dat wel- en je geeft het verkeerde voorbeeld en verkeerde signalen aan nieuwelingen.

    Ze is maagd ze weet er zelf niet eens iets van af. :'))))))))))))).
    Maar als je je tegenover wat er gebeurde in dat topic volwassen voelt, doen dan echt volwassen en reageer er lekker niet op.


    We're all mad here.

    Midland schreef:
    Fact: Overal word een probleem van gemaakt '-.-

    Moet je nagaan, nog niemand heeft dit topicverpest, dus wat is hun probleem nu. hehe.


    We're all mad here.

    Kijk, ik heb er geen probleem mee. Van mij mogen jullie 100 topic's vol stampen met van die geweldige humor, maar laat de topic starter dan wel in zijn of haar waarde.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Romeo schreef:
    (...)
    Ze is maagd ze weet er zelf niet eens iets van af. :'))))))))))))).
    Maar als je je tegenover wat er gebeurde in dat topic volwassen voelt, doen dan echt volwassen en reageer er lekker niet op.



    Als je er niets vanaf weet moet je er al helemaal niet zo over praten, vind ik dan. Jullie blijkbaar niet. :'D
    Ik zeg helemaal niet dat ik me veel volwassener voel.

    @ Submission
    Ik heb het nogal niet over mezelf, lees eens. Als jij zoiets als 12-jarige nieuweling leest, zou je ook denken; wtf, en weggaan of zo doorgaan, en dat is zeker niet de bedoeling. Zulke kindjes zijn nogal onbewust erg kneedbaar waardoor ze dat veel sneller opnemen als 'normaal'.


    Your make-up is terrible

    @Assassin heb je wel gezien waarover het topic ging?
    Volgens mij was het btw gewoon iemand die ouder is maar oke...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:05 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    @Assasin heb je wel gezien waarover het topic ging?
    Volgens mij was het btw gewoon iemand die ouder is maar oke...


    Ja dat heb ik gezien. Ik ga hier niet dingen zitten roepen als ik dat niet eens gezien had.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:05 ]


    Your make-up is terrible

    Oké om het simpel te houden, iedereen verpest topic's. En oké, dan ging het in dit topic te ver; maar alsjeblieft ga er niet om zeiken. Het is toch ook niet jullie probleem zolang het niet jullie topic is. Niemand hier is 'heilig' en @Assasin je maakt zelf topics die ook nergens over gaan 'Pedo-topic'. En daar hoor je ook niemand over janken, maar als je het wilt nou sorry dat wij het 'damn- topic' verpestten. En in jouw ogen 'kinderachtig' waren. Ik vind het anders erg kinderachtig dat je hier erover bezig bent terwijl er al een slotje op zit en alles. Maak er toch niet zo'n probleem van. Wat wil je dat wij er nog aan doen?


    We're all mad here.

    Ik vind dat dat hier op Q héél goed meevalt, maar soms zijn er inderdaad vervelende reacties.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Romeo schreef:
    Oké om het simpel te houden, iedereen verpest topic's. En oké, dan ging het in dit topic te ver; maar alsjeblieft ga er niet om zeiken. Het is toch ook niet jullie probleem zolang het niet jullie topic is. Niemand hier is 'heilig' en @Assasin je maakt zelf topics die ook nergens over gaan 'Pedo-topic'. En daar hoor je ook niemand over janken, maar als je het wilt nou sorry dat wij het 'damn- topic' verpestten. En in jouw ogen 'kinderachtig' waren. Ik vind het anders erg kinderachtig dat je hier erover bezig bent terwijl er al een slotje op zit en alles. Maak er toch niet zo'n probleem van. Wat wil je dat wij er nog aan doen?


    Zou makkelijk zijn dat als je iets deed er verder niet gebeurt. (cat)
    Ik maak topics die nergens over gaan ja, maar dan maak ik ze zelf, dat is iets anders dan als mensen zo reageren op een topic dat wel ergens over gaat, dus eigenlijk geen vergelijken. Maar okay, nu ga ik ook ver, ik hou mijn mond.


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)

    Jawel. Je kan alles verwachten. Je opent een topic, dus iedereen kan en mag reacties plaatsen en ze mogen zelf weten wat ze daarin zetten. Je moet gewoon de gevolgen van het openen van een topic accepteren en als je iets niet aanstaat in de reacties van mensen vraag je een mod om hulp, daar zijn zij voor.

    Dat is echt stom, dat is net zoiets als 'ik besta, dus ik kan het verwachten dat mensen stom tegen me doen'. Kritiek is nog oké, maar sommigen reageren echt op een zeik manier.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Zou makkelijk zijn dat als je iets deed er verder niet gebeurt. (cat)
    Ik maak topics die nergens over gaan ja, maar dan maak ik ze zelf, dat is iets anders dan als mensen zo reageren op een topic dat wel ergens over gaat, dus eigenlijk geen vergelijken. Maar okay, nu ga ik ook ver, ik hou mijn mond.


    Ik vind het ook ècht niet kunnen dat jij een topic maakt over Pedo's, Weetje wel wat een jonge kinderen hierop zitten O.O?
    Kinderen van 12 jaar, die nog héél jong en kneedbaar zijn.
    Dus zeg niet van die rare dingen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:12 ]