• Sommige leden zetten soms echt van die lullige reacties bij topics. Dit is niet aanvallend bedoeld of zo. Maar ik merk het wel. Er was laatst een topic waarbij iemand iets heel serieus vroeg en degene zat er ook echt mee. Zie ik dan reacties staan die echt lullig zijn. Dan kan je wel zeggen: Kijk dan niet naar de reacties. Maar je kijkt sowieso naar de reacties en als je zelf een reactie gaat plaatsen zie je ze toch. Maar goed, ik vind het dan echt lullig voor degene die dat topic maakte. Sorry voor dit gezeiks, moest het even kwijt.

    Assassin schreef:
    (...)

    En waar slaat die op? :'D


    Dat slaat als een tang op een varken!

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan niet tegen iemand zeiken die een ban heeft. :'D

    Dus dit was tegen mij bedoeld, ik dacht enkel over mij en dat kan ook over iemand die een ban heeft. En nu echt doei, want het word me toch te zielig allemaal.


    We're all mad here.

    StillBored schreef:
    (...)
    pest mij niet zo (cat) x)




    Wáár heb je het over. (cat)

    Assassin schreef:
    (...)

    En waar slaat die op? :'D


    Een aantal pagina's terug "over voorbeeld geven blabla"


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    dit zijn pas 10 pagina's vol onzin.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    dit zijn pas 10 pagina's vol onzin.


    en chocola

    Romeo schreef:
    (...)
    Dus dit was tegen mij bedoeld, ik dacht enkel over mij en dat kan ook over iemand die een ban heeft. En nu echt doei, want het word me toch te zielig allemaal.


    Als jij je aangesproken voelt, zeik ik tegen jou ja, en dat kan niet als je een ban hebt. En om over iemand te gaan zeiken die een ban heeft vind ik nou toch te ver gaan, want diegene heeft toch al een ban, meer hoeft er niet gedaan te worden.


    Your make-up is terrible

    Dominance schreef:
    (...)



    Wáár heb je het over. (cat)


    HAHA ik moet nu lekker eten (puh)
    hoopt op patat
    als je plaatjes van lekker eten in mijn gb gaat posten kill ik je (zip)
    doeidoei people (doeg)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als jij je aangesproken voelt, zeik ik tegen jou ja, en dat kan niet als je een ban hebt. En om over iemand te gaan zeiken die een ban heeft vind ik nou toch te ver gaan, want diegene heeft toch al een ban, meer hoeft er niet gedaan te worden.

    Wow, dat je toch niet zo laag bent dat je daar ook over gaat janken. Nou mijn excuses voor mijn gedrag.


    We're all mad here.

    Archimedes schreef:
    Dat zie ik ook vaak, jammer is dat. Maar het zijn meningen en meningen staan vrij ;D


    Hope goes lost but never dies.