• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    Brooke - Mens.

    Ik kijk verbaasd naar Milla, die plaats heeft genomen op de jongen zijn buik, en dan naar de jongen die naast mij staat en me verbaasd aankijkt en een gesprek met me probeert te voeren.
    "Hallo! Ik ben Brooke" zeg ik dan maar tegen de jongen naast mij. "Er is niks aan de hand hoor, ik reed die jongen aan, maar hij bleek dus de portemonnee van mn vriendin gejat te hebben, en ja, toen rende hij weg, en nu zitten we in deze situatie". Ik kijk hem zo nonchalant mogelijk aan.
    "Maar goed, ik ga even bij hun kijken, ik zie je wel weer een keer!". Ik glimlach nog eens naar de jongen en loop naar Milla.
    "Goed, luister vriend. Als wij je niet aangeven voor diefstal, beloof me dan dat jij er voor zorgt dat ik geen problemen krijg met de verzekering en die zooi omdat ik je aanreed. Deal?". Ik kijk de jongen poeslief aan.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 21:24 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Diablo - slechte weerwolf

    Ik staarde het meisje aan, haar ogen gaven me een kriebel in me buik. Ik slikte en staarde naar hoe we lagen; ik wou best zo met der liggen maar in een andere situatie zou fijner zijn. Ik bleef der nog even aankijken en haalde toen mijn gezicht dichter naar die van haar. We waren nu op neusafstand (woord kwijt?). Ik kon niet glimlachen ik voelde me niet echt veilig omringt door zoveel mensen. Ik wist dat ik der zo van me af had maar ik had de lef niet der weg te duwen. Ik slikte, 'D.. Diablo, ik heet Diablo' ik keek onzeker. 'Je liet hem vallen en ik hoopte dat je hem kwam halen' het was een halve leugen maar ik kon toch moeilijk zeggen dat ik der ontzettend mooi vind en der wou zien en daarvoor der portemonnee stal? Ik keek naar het andere meisje; 'eh ja is goed, was ik ook niet van plan' Ik had neit eens een verzekering?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 21:28 ]


    We're all mad here.

    Milla - Mens.

    Ik kijk hem raar aan als hij zijn gedicht zo dicht bij het mijne brengt. Wat is het toch een rare vogel. Eigenlijk vind ik het niet fijn dat hij zo dicht bij me is, maar ik heb toch ook het lef niet om mijn gezicht weg te trekken, dan lijkt het alsof ik bang ben en dat mag niet. 'Dat is wel de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord, Diablo,' zeg ik een stuk zachter dan eerst, terwijl ik hem strak in zijn ogen aan blijf kijken. Hij slikt en stamelt wat tegen Brooke. Hij klinkt haast.. bang? Is dat het? Zou zo'n jongen als hij bang zijn voor twee meisjes? Wat een watje. 'Goed geregeld,' lach ik tegen Brooke. Ze is slim.


    everything, in time

    Diablo - slechte weerwolf

    Ik keek naar der en trok mijn stem recht, 'het spijt me, ik zal de volgende keer met iets beters komen' ik greep der polsen los en duwde ze tegen haar lichaam. Ze voelde zacht, ik keek naar der ogen. Ze keek niet te vrolijk. Maar ze rook heerlijk en het leek alsof ik me niet langer kon bedwingen. Ik kreeg honger en ik moet onmiddelijk zien weg te komen. Ik duwde mijn hoofd half in der nek. Ik slikte, nee dit mocht niet. Ik duwde haar van me af, gaf een zachte grom en haastte me weg.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 21:39 ]


    We're all mad here.

    Milla - Mens.

    Beter, denk ik als hij zijn excuses aanbied. Hij pakt, voor de tweede keer, mijn polsen en drukt ze tegen mijn lichaam, wat een rare gast. Strak kijk ik hem aan, hij kan beter niets proberen of Brooke en ik zullen hem een lesje leren. Voor ik het doorheb zit zijn hoofd al in mijn nek en zo snel mogelijk trok ik mijn hoofd weg. Ruw duwde hij zich van me af, waardoor ik met mijn rug op het asfalt belandde, ik wilde hem nog tegenhouden, maar hij was er al vandoor. Ik kom overeind en kijk hem na, dan kijk ik weer naar Brooke. 'Was dat nou een grom?' vraag ik aan haar.


    everything, in time

    Brooke - Mens.

    Ik kijk verbaasd naar het gehele tafereel.
    "Was dat nou een grom?" vraagt Milla verbaasd aan me.
    "Uhm, ik geloof het?" antwoord ik net zo verbaasd.
    Wat een rare gast was dat.
    "Dus, gaat het?" vraag ik terwijl ik terwijl ik Milla overeind help.
    Ik loop weer richting mijn auto en kijk haar daarna aan. "Ik neem aan dat je nu niet meer naar Fangtasia hoeft, nu je je portemonnee hebt. Wat is je volgende bestemming?"


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Diablo - slechte weerwolf

    Ik voel de pijn terug in mijn been en zucht. Ik laat me achterover vallen. Mijn maag rammelde en vroeg of laat moest ik eten zoeken. De honger mocht neit te erg worden. Het was een verdomde vloek en ik moest er de rest van mijn leven mee leven. Ik sloot mijn ogen, in eens zag ik het meisje voor me. Milla, ze was prachtig. Ik glimlachtte tot ik voetstappen hoorde ik stond op en verstopte me achter een container, ik staarde naar mijn been. Door het zien van de wond werd ik steeds hongeriger, ik voel dat ik langzaam transformeerde. Ik slikte, eigenlijk zou ik een baardje moeten laten staan. De voetstappen kwamen dichterbij, de honger nam toe. Uit angst beet ik snel in mijn eigen been waarnaar ik het uitjankte van pijn. Fijn dat wolvengeschreeuw zou vast gehoord zijn.


    ik schakel steeds in mijn tijd over wtff XD.


    We're all mad here.

    Milla - Mens.

    'Ja, het gaat,' antwoord ik en laat me door Brooke overeind helpen. Dan vraagt ze wat mijn volgende bestemming is. 'Ik had oorspronkelijk naar het ziekenhuis gemoeten, maar ik vind dat ik je na dit alles wel mag uitnodigen bij mij thuis, dat lijkt menselijk gepast, als je wilt,' glimlach ik. Ik zou Jason dan wel bellen vanuit thuis, ik kan Brooke nu niet vragen me af te zetten bij het ziekenhuis en haar vervolgens alleen laten. Daarbij lijkt het menselijk leuk eens normaal met haar te kunnen praten. Als collega's maar ook als toekomstige vriendinnen. Ergens klinkt er gehuil, honden, neem ik aan. Desondanks bezorgd dat geluid me wel kippenvel. Bon Temps is absoluut niet meer wat het geweest is.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 21:55 ]


    everything, in time

    drake : ik staar naar milla en brooke. ik snap helemaal niks van wat er aan de hand is maar het lijkt weer in orde te zijn. ik start mijn motor alvast want niemand besteedt aandacht aan me. ik kijk even op mijn horloge nog genoeg tijd voor dat ik op het werk moet zijn ik was altijd al het type dat veels te vroeg vertrekt.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Brooke - Mens.

    "Oké gezellig!" antwoord ik vrolijk. Ik open de deur voor haar, en stap vervolgens zelf in mijn auto.
    "Oké. Ik stel nu al een goede radiozender in, ik bedoel, het zou lullig zijn al zou ik weer tegen iemand aanrijden".
    Ik zet hem snel op een fatsoenlijke radiozender en start de motor. "Goed, vertel me hoe we bij jou huis komen" vervolg ik daarna.

    (Oeps, dit is echt heel kort haha)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dialo - slechte weerwolf

    Het geluid trekt weg en ik voel me al gelijk een stuk veiliger. Ik staar naar mijn been, de wond en de tandafdrukken. Ik slik en loop mank naar huis, het zal uren duren voor ik er eindelijk ben en dan heb je die honger nog. Het knaagt aan me ziel. In eens denk ik weer aan Milla, het ongeluk en onze ontmoeting. Ik zucht, eindelijk de huisdeur. Ik open hem en loop naar boven in de badkamer blijf ik voor de spiegel staan. Ik kan mezelf niet aan kijken, ik haat wat ik zie en smijt de spiegel op de grond. Verloren kijk ik naar buiten, ik zoek wat eten waarop ik voorlopig kan leven en besluit half mank een ommetje te maken hoeveel pijn het ook kost.


    We're all mad here.

    Milla - Mens.

    Nogmaals stap ik bij Brooke de auto in. Terwijl zij een goede radiozender uitzoekt denk ik terug aan de jongen. Diablo. Het leek wel alsof hij aan me rook. En die grom, wat moest dat in godsnaam voorstellen? Ik zie het beeld voor me dat zijn hoofd heel dicht bij mijn nek was en dat beeld verandert in een beeld van Fjodor, hoe hij dicht bij mijn nek kwam. Hij had me kunnen bijten, maar in plaats daarvan gaf hij me een kusje. Ik grinnik in mezelf, wat een gedoe dat dat ene kusje teweegbracht. Hij dacht dat ik de politie zou bellen en ging ervandoor. Gelukkig was alles goed gekomen. De tijd met hem was geweldig, hij zei dat het beter was zo, zodat ik veiliger zou zijn. Maar ik begin steeds meer te denken dat het gewoon een of andere zielige smoes was, dat die lafaard niet durfde te zeggen dat hij van me af wilde. Het gaat hem namelijk nogal makkelijk met die Kate. Ik mis hem. Streng slik ik de brok in mijn keel weer in. Niet aan hem denken, het is een klant in de bar waar ik werk meer niet.
    Dan herinner ik me dat ik de weg aan Brooke zou uitleggen. 'Bij dit kruispunt rechtdoor, dan bij het volgende verkeerslicht links, dan het zandweggetje op en dat gewoon blijven volgen, kan niet missen,' glimlah ik en ik doe mijn best om mijn stem normaal te laten klinken.


    everything, in time

    Diablo - slechte weerwolf

    Terwijl ik tegen een muur aan de kant van de weg leun om te blijven staan steek ik rustig een peuk op. Ik glimlach en leg mijn hoofd naar achter tegen de muur. Ik sluit mijn ogen, ik nam een diepe hijs. Ik keek door de straat. Ik vroeg me af of ik de enige van mijn 'soort' was. Het voelde best eenzaam; alleen, geen familie, simpelweg helemaal niemand. Ik ademde diep uit. Het dodelijke teer zat nu in mijn longen terwijl de nicotine in me hoofd zat. Ik staarde vooruit.


    We're all mad here.

    drake : ik rij onderweg naar huis ik ben voor het eerst in een lange tijd weer blij ik ben aangenomen volgende week moet ik officieel beginnen. ik heb meestal lak aan de regels ik rij op hoge snelheid door de straten. tot ik opeens iemand zie staan met een wond op zijn been bij het zien van die persoon herinner ik me gelijk dat het diezelfde persoon is als van het ongelijk ik blijf achterom kijken tot dat hij uit het zicht is.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Brooke - Mens.

    Ik kijk bedenkelijk naar links, waar Milla zit. "Gaat het wel?" vraag ik tenslotte. Het is een overbodige vraag. Ze zit met iets, daar hoef je geen mensen kennis voor te hebben.
    Ondertussen volg ik de instructies die Milla gegeven heeft en bereik ik een leuk huisje.
    Ik stop de motor en kijk afwachtend naar Milla. "Nou, ga je je hart nog luchten of niet?".


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.