• Hey,
    ik zoek wat leuke stories om te lezen.

    Ik wil liever geen Justin bieber en Tokio hotel verhalen lezen want daar hou ik niet zo van;)


    Groetjes

    XDragon

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 17:21 ]

    Ik weet niet of je Sirius Black van Harry Potter leuk vind?

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.


    ____________________________



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Captured on Earth with the enemy.

    dit is een verhaal vol romantiek spanning en fantasy.


    Believe in yourself, change the world.

    Als je van HP houdt:
    Result of breaking all the rules van mij.
    Teachers, Slytherins & other Criminals en The Eyes of a Snake [Slytherin] van Square.
    The Puzzle of Death en Ravens and Pearls van Wiarda.
    Allemaal HP verhalen, allemaal hartstikke leuk en origineel. (A)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 17:32 ]


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Nora heeft Cesc leren kennen op vakantie in Amerika. Na twee weken in Amerika gingen ze beide terug, Cesc naar Londen en Nora naar Barcelona. Ze bleven schrijven, elke dag, beloofden ze. Dat werd om de dag, elke week, elke maand. Toen niet meer.
    Een paar maanden later kreeg Nora weer een brief van Cesc. Dat hij een vriendin had. Steken van jaloezie gingen door haar heen. Toen besloot ze zelf het 'slechtere' pad op te gaan. Seks, drugs en drank. Totdat ze David leerde kennen, dit was meer dan een one-night stand. Veel meer. Samen kregen ze een relatie. Totdat Nora Cesc weer tegen kwam bij de training van het Spaanse team voor het EK. Voelt ze nog wat voor Cesc? Of Cesc voor haar?


    Roses from London


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    Plaatje aanklikbaar
    Avontuur, romantiek, drama, spanning, onbekende personen. 12+

    Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deep in the Jungle.

    Kaylee maakte een reis op zee toen er plots een hevige storm kwam opzetten. Op dat moment zat ze op het dek en door een onverwachtse golf die bijna niemand zag aankomen tuimelde ze overboord. Niemand had het gezien of maar gemerkt. Tot op de dag van vandaag zwierf ze rond in de diepe Jungle van Guyana. Het ongeluk gebeurde op haar zeventiende, intussen is ze negentien. Omdat ze al twee jaar lang geen menselijk gezelschap had, kwam het vaak voor dat ze rare hallucinaties kreeg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Onbekende personen (:
    Het Doolhof


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Weer dezelfde stories, sorry ik vind het grappig. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik beloof het!
    [url]http://www.quizlet.nl/stories/41250/ik-beloof-het/
    [/url]Rozanne gaat een leuke maar vooral verwarrende zomer tegemoet. De belofte waar ze ooit lachend mee ingestemd had. Was nu een groot probleem geworden. Het zat haar en Jordi de hele zomer al dwars. Het was oneerlijk, maar ze konden er niets aan doen. Ze konden niet tegen Jasmijn op, of toch wel? Een groot probleem word het helemaal als ze onverwachts op vakantie gaat. Samen met Jordi maakt ze een plan, een plan om Jasmijn te laten zien wat ze er van denken. Dan is er ook nog een onbekende sms’er die haar steeds sms’t en zegt dat hij haar leuk vind. Rozanne vind het leuk en merkt dat ze er steeds naar uitkijkt. Het word een zomer met verschillende gevoelens, gedachtes en emoties..


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    gaat over een meisje (Britt), haar vader is dood en haar moeder is frugs verslaafd.
    http://www.quizlet.nl/stories/51393/ik-sta-er-alleen-voor/


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    What happened in New York..


    Dromen is toch niet verboden? Wie weet...
    Pas toen voelde je de pijn in je gegipste been. Het leek alsof tienduizenden scherpe messen in je enkel gestoken waren. Onwillekeurig schoot je overeind, maar voelde toen dat het teveel pijn deed en viel terug in het kussen. Terwijl je dat deed waren je ogen meteen opengesperd. Je hart stopte even met kloppen toen je zag wie er aan je ziekbed zat. Dat je een beroemdheid wilde ontmoeten wist je, maar dan ook nog de meest geweldige van allemaal in zo’n situatie? Dat had je nooit durven dromen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:57 ]


    JDN.

    Onbekende personen


    Me so good.

    Onbekende personen. Overleven ten koste van je vrienden. Kiezen tussen jezelf en anderen. In het decor van het prachtige Italië.

    Two survivors


    Nothing tastes better than a good story