• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    nope ik zie de andere plaatjes ook niet stomme laptop van mij ook >.< en die van solitario zie ik wel


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    @Jeffrey, ik snap er ook geen ene reet van!D:

    Milla - Mens.

    Nadat ik Brooke naar binnen heb gestuurd, loop ik terug naar de bar en probeer nogmaals de vlek uit de vloer te krijgen, ditmaal met kokend heet water, zoals Brooke zei en het werkt ook nog, eindelijk is de vlek weg. Nu vind ik dat ik mag gaan, mijn werk zit er op. Ik besluit dat ik maar beter geen afscheid kan nemen, aangezien Eric en Brooke nu wel in gesprek zullen zijn. Ik hoop dat ze wordt aangenomen, dan is het voor mij ook een stuk fijner.
    Eenmaal buiten kan ik eindelijk normaal ademhalen, daarbinnen is het zo benauwd. Ik betrap mezelf erop dat ik naar links en naar rechts kijkt, om te zien of Fjodor niet ergens staat met een auto om me naar het ziekenhuis te brengen, maar hij is er niet. Allereerst is het licht, ten tweede is hij waarschijnlijk druk bezig met die Kate. Dat wordt dus lopen. Wacht maar, als ik 18 ben scheur ik overal naar toe, tot die tijd heb ik alleen de benenwagen. En Jason, maar die kan nu natuurlijk niet rijden, tenslotte ligt hij daar waar ik nu heenloop; het ziekenhuis.
    Het is echt veel te warm, zucht ik terwijl ik achter me kijk om te zien of er niets aankomt. Als dit inderdaad niet het geval is, wil ik oversteken, maar in plaats daarvan knal ik tegen iemand aan. 'Sorry,' mompel ik, hoewel ik persoonlijk vind dat het zijn schuld was. Ik kijk op en merk dat ik ook echt ver omhoog moet kijken, fuck mijn lengte, denk ik geïrriteerd. De jongen heeft een lippiercing en zit onder de tattoos, wat ergens iets intimiderends heeft. Maar ik heb wel wat engere dingen meegemaakt dan een jongen zoals hij.


    everything, in time

    Diablo - slechte weerwolf

    'Sorry, ' de stem klonk geërgerd. Ik keek naar het meisje, waar ik tegen aan liep, ze was een van de mooiste meisjes die ik ooit had gezien. Ze keek me even aan, 'Niet jouw fout.' Ik glimlachtte terwijl mijn stem trilde, ze liep door. Ik zuchtte en liep verder, ik kon het niet laten om me om te draaien en het meisje na te kijken. Ik greens naar het aanbeeld, de zon scheen fel waardoor ik der niet meer goed zag. Ik liep verder.


    We're all mad here.

    Milla - Mens.

    'Niet jouw fout,' zegt hij nog, maar ik loop al verder, tot ik me iets realiseer; ik loop de verkeerde kant op. Verdomme, ik heb me laten afleiden! En ik moet al zo ver lopen, zeur ik tegen mezelf. Ik weet niet wat ik heb, het is warm, ik moet ver naar het ziekenhuis lopen en Fjodor is bij een andere vrouw. Wat een klote dag. Met een gezicht waar geen lach vanaf kan draai ik me om en loop terug. Als ik de jongen inhaal antwoord ik alsnog op wat hij zei. 'Weet ik toch, het was niet mijn fout, nee,' zeg ik terwijl ik hem vanuit mijn ooghoek aankijk. Waarom zie ik tegenwoordig toch steeds meer mensen in Bon Temps die ik niet ken? Ik mis het kleine, oude en vertrouwde stadje.


    everything, in time


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    doet het ook al niet >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Diablo - slechte weerwolf

    'Weet ik toch, het was niet mijn fout, nee,' na die opmerking trok ik mijn wenkbrauw op, 'De meeste mensen geven een glimlach en lopen weg.' Ik bekeek haar van top tot teen, ze had wel lef zeg. 'Kwam je hiervoor teruglopen?' Ik greens. De blik in der ogen gaf me een fijn gevoel, ze was prachtig. Elk deel, ik wachtte haar reactie af. Het voelde vetrouwd om der heen, ik zuchtte nog eens van de warmte en keek naar het meisje terwijl haar blik veranderde.


    We're all mad here.

    Milla - Mens

    'Maar ik ben niet zoals de meeste mensen, dus je hoeft je wenkbrauw niet zo arrogant naar me op te trekken,' kaats ik hard terug. Ik zou ook kunnen doorlopen, maar iets aan hem trekt me aan en zolang hij dezelfde richting inloopt als waar ik heen moet, kan ik net zo goed met hem meelopen. Maar waarom ik dan gemeen tegen hem doe, begrijp ik niet. Eerst dacht ik dat het aan de redenen lag die ik eerder had opgenoemd, vanwege de stress en Fjodor, maar normaal reageer ik dat nooit op anderen af. Hij roept het gewoon over zich heen, klaar.


    everything, in time

    heb een foto gestuurd en hoe kan ik nu joinen? xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ua natuurlijk!;D


    everything, in time

    Diablo - slechte weerwolf

    Ik stopte even en bekeek haar. Ik keek verbaasd naar der, ze liep nog steeds mee. 'Arrogant, hmm ' Ik greens. 'Je bent sexy als je zo doet. ' Ik wachtte niet op haar reactie of ik greep der al naar haar pols en draaide haar zodat ik oog in oog met haar stond. Er verscheen een klein lachje op mijn gezicht en keek der met half dicht geknepen ogen aan.


    We're all mad here.

    ok sta er ook nog niet bij ^^

    personage : mens
    naam : drake masoyes ( ben slecht in namen verzinnen >.< )
    leeftijd :18
    uiterlijk : gemiddelde lengte, bruin haar, blauwe ogen. ( moet er een foto bij? )
    goed
    verslaving : geen

    en de foto had jij toch ? xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Milla - Mens

    "Je bent sexy als je zo doet." Verbaasd kijk ik hem aan, maar plots grijpt hij mijn pols en draait me naar hem toe. 'Wat doe je?' zeg ik terwijl ik mijn pols terug trek. Zijn er dan helemaal geen normale mensen meer in deze wereld? 'Je hebt het recht niet mij zomaar aan te raken of zo tegen mij te praten,' sis ik. Dat ik klein ben, wil niet zeggen dat ik niet van me af kan bijten. Ik kijk hem nog één keer boos weg en draai me dan om om weg te lopen, wat denkt die gast wel niet.


    everything, in time

    Diablo- slechte weerwolf

    Ze trekt haar pols los 'Je hebt het recht niet mij zomaar aan te raken of zo tegen mij te praten,'. Ik heb moeite mijn lach in te houden als het meisje weg loopt. Ik kijk elke haar na en volg elke beweging die ze maakt. Een paar gasten om ons heen kijken we aan alsof ik net de domste move ooit heb gemaakt. Ik grijns, ze moesten eens weten. Ik hield haar portemonnee vast in mijn hand, 'Milla' zo heette ze dus. Ik glimlachtte, mooie naam. Ik keek nog naar hoe ze weg liep en verdween toen grijzend in een zij-stijgje. Die kwam nog wel terug..

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 19:44 ]


    We're all mad here.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.