• Inspringen kan altijd.(:

Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.

Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]

everything, in time

Maakt niet uit, lol :'D

Naira - Zeemeermin
    "Oke, ga maar even liggen." Hij gaat op de bank liggen en ik ga naast zijn benen zitten. Voorzichtig stroop ik zijn broekspijp op, en ik zie zijn gezicht vertrekken als ik per ongeluk langs zijn wond strijk. Ik glimlach bemoedigend naar hem en inspecteer de wond. Het ziet er lelijk uit, maar dit moet te doen zijn. Voorzichtig houd ik mijn handen boven de wond, en prevel een aantal woorden. Een zachte, blauwe gloed verspreidt zich van mijn handen naar mijn vinger toppen, en dan langzaam naar de wond. Het open vlees groeit weer aan en sluit zich weer. Er zit nog wel een litteken, maar de wond is verdwenen. Het heeft me wel wat energie gekost, maar de meeste energie zal van hem komen. Zíjn lichaam moest de wond immers genezen, ik heb het proces alleen versneld. "Zo, dat is dat." zeg ik glimlachend.

Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

Diablo - slechte weerwolf

Ik keek naar haar handen boven mijn been. Huh, hoe deed ze dit? Met grote ogen keek ik naar mijn been. Ik voelde mezelf iets zwakker worden; en moe raken. Ik keek glimlachend naar haar. 'Dankjewel!' Ik ging recht zitten. En liet haar naast me zitten. Ik glimlachte en bekeek haar; ik gleed even met mijn hand over haar been. 'Als je nog een iets nodig hebt, laat je het wel weten he'

We're all mad here.

oéhhhh,
    ik was deze rpg helemaal vergeten :9~

Wat is er allemaal gebeurd?:$

Trust me. I'm the doctor

@Bear - Eh.. Veel :'D Ik weet het eerlijk gezegd niet allemaal meer >-<

Naira - Zeemeermin
    "Graag gedaan, het is niets." Ik voel zijn hand over mijn been glijden, maar zeg er niets van dat hij me aanraakt. Hij is waarschijnlijk gewoon verbaasd een zeemeermin met benen te zien, en wil daarom even controleren dat hij niet droomt. Ik kijk hem even aan en glimlach dan ook. "Je hebt me al genoeg geholpen. Mijn naam is trouwens Naira." Ik pak zijn hand vast en schud hem zacht, zoals ik heb gehoord dat mensen dat doen.

Runako - Mens
    Ik gooi mijn fiets in de heg en loop naar de deur. Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar het lukt me nog om heelhuids binnen te komen. "Ik ben thuis!" roep ik, maar er komt geen reactie. Hm, de rest zal wel aan het werk zijn. Ik plof neer op de bank en voel meteen hoe moe ik ben. Misschien moet ik ook maar eens werk zoeken. Maar nu eerst slapen...

Gérard - Vampier
    Verbitterd kijk ik hoe Fjodor wegloopt, samen met Milla en haar broer. Ja, goed zo, ren maar, vlucht maar.. Ik krijg je nog wel. Ik veeg het bloed van mijn lip en loop naar huis, waar ik een biertje uit de koelkast pak. Na een paar slokken kijk ik naar buiten, waar het ondertussen alweer begint te schemeren, en zucht. Het wordt echt eens tijd dat Fjodor dat mensen trutje leegzuigt. En als hij er geen tijd voor heeft doe ik het met alle plezier.

Diablo

Ik glimlachte naar het meisje, ik schudde haar hand terug. 'Waar kom je vandaag? ' Ik dacht aan, ze was zo mysterieus; Ik keek naar haar benen, ze had al die tijd zo raar gelopen. Ik bekeek haar nog eens goed. 'Ben je een.. ' Zometeen bestaan die niet, en was het een legende zoals mijn opa had gezegd. Ik keek onzeker weg. 'een zeemeermin?' Ik keek terug op naar haar, zometeen lachtte ze me uit; of vond ze me raar. Ik had eigenlijk best honger ineens, ik zuchtte. Niet nu, niet nu. Ik keek naar haar benen, daar zou ik best mijn tanden in willen zetten. Ik grijnsde en keek verlekkerd naar het vlees.

We're all mad here.

Naira - Zeemeermin
    "Waar kom je vandaan?" vraagt hij me en ik glimlach, maar voordat ik kan antwoorden kijkt hij me ineens verbaasd aan. "Ben je een.. een zeemeermin?" Ik lach weer en knik. "Ja, dat klopt. En jij bent gewoon een mens, neem ik aan?" Ik zie zijn blik weer afdwalen naar mijn benen en ik strijk voorzichtig over mijn knie. Dit vel voelt zo anders dan mijn schubben... Zachter, maar minder glad als mijn staart. En warmer, veel warmer. Schubben zijn nu eenmaal koud.

Runako - Mens

Gérard - Vampier

Diablo

Ik staarde naar het meisje, 'Nee geen mens nee.. ' Ik was een beest, een goor monster. Ik zuchtte, ik zou willen dat ik een mens was. Hun leven leek zo makkelijk; je leeft en je gaat dood. Je hoefde geen onschuldige op te eten. Nee gewoon, leven. Ik haalde diep adem en keek naar haar been. Waarom had ik dan ook zo'n honger. 'Ik ben een weerwolf..' siste ik hees. Mijn tanden speelde op; ik had zoveel honger.

We're all mad here.

Naira - Zeemeermin
    Geen mens? Wat dan? Weer werpt hij een steelse blik op mijn been, en ik probeer zijn blik te vangen. "Ik ben een weerwolf.." brengt hij uit, en het einde van de zin komt er uit als een grom. Een weerwolf? Ik heb veel verhalen over de mensen gehoord, maar van weerwolven weet ik niet veel- behalve dat je ver uit hun buurt moet blijven. Ik zie ineens zijn hoektand onder zijn lip uitkomen en verschrikt kijk ik hem aan. "Oh.. Ehm, nou.. je bent de eerste weerwolf die ik ontmoet." zeg ik voorzichtig, terwijl ik bang naar zijn gezicht kijkt. Zijn ogen lijken geel te worden, en zijn pupillen groter. Zijn tanden lijken ineens zoveel scherper dan net. Nee, dit verbeeld ik me. Ik ben mezelf bang aan het maken.

Runako - Mens

Gérard - Vampier

Diablo

Ik probeer me in te houden, ' Wacht even,' probeer ik zo vriendelijk en normaal mogenlijk uit te brengen. Ik sta op en loop snel naar de koelkast. Ik pak zo snel mogenlijk iets wat de honger voorlopig stilt. Ik zuchtte en liet erna mijn hoofd naar achter vallen. Ik keek verzuchtend vooruit. Misschien dat ik later mijn tanden in haar kon zetten, nu niet. Ik moest normaal blijven. Ik liep terug. 'Eh, jij de eerste zeemeermin die ik ontmoet. ' Ik grinnikte. 'Als je nergens heen kunt; ik ben nog al eenzaam.. Dus je mag best hieer blijven. ' Ik glimlachtte naar haar.

We're all mad here.

Naira - Zeemeermin
    Ik knik en blijf zitten terwijl hij weg loopt. Ik hoor hem wat pakken en stilletjes wacht ik. Als hij terugkomt en er weer uitziet als eerst glimlach ik en ik knik. "Ik ben hier ook nog al eenzaam. Voor zover ik weet zijn hier niet veel zeemeerminnen, en ik kan niet echt ergens heen nee.. Dus ik blijf graag hier, als het kan. Wat is trouwens jouw naam?" Ik ben opgelucht dat hij weer oké lijkt te zijn, en spontaan glimlach ik weer als ik denk aan mijn domme gedachten van net. Hij doet me heus geen kwaad.

Runako - Mens

Gérard - Vampier

Diablo

Ik glimlachtte, eindelijk gezelschap! Ik keek naar haar, 'Ik heet Diablo, Diablo Perrilio Tayler. Jij?' Ik gleed even met mijn hand langs haar been. Snel gewoon om te voelen, ik was nieuwschierig naar haar.

Ik ben leeeg haha.

We're all mad here.

Maakt niet uit, ik ga vrolijk door :'D

Naira - Zeemeermin
    "Naira, ik heet Naira." Weer aait hij langs mijn been en onwillekeurig voel ik een rilling langs mijn rug gaan. Het vel van mijn benen is niet alleen warmer en zachter dan schubben, het is ook veel gevoeliger. Zonder hem aan te kijken begin ik weer te praten. "Is het trouwens waar wat ze over weerwolven zeggen?" Ik sla mijn ogen neer. "Als je verandert, raak je dan de controle kwijt over jezelf?"

Runako - Mens

Gérard - Vampier

Diablo

Ik keek naar haar; 'Ja het is waar. Zodra een weerwolf zijn controle en ware aard kwijt is - is er geen mens over. Geen greintje mens. Dan veranderd zo iemand in een verschikkelijk monster. Een beest; een vleesetende maniak. En dan doet ie werkelijk alles om zijn honger te stillen. En daarna is ie normaal. ' Ik keek haar aan en glimlachtte; 'Rustig maar ik kan mezelf goed onder controle houden hoor. Er is maar een tijd dat ik in een beest verander. ' Ik grijnsde. Eigenlijk twee; oook als ik honger heb. Maar dat melde ik er niet bij.

We're all mad here.

Naira - Zeemeermin
    Bang kijk ik hem aan, maar hij stelt me snel gerust. "Laat me raden, dat is zeker met volle maan?" Ik glimlach en ben stiekem best trots op mezelf. Ik weet veel over de mensenwereld voor een zeemeermin. Zijn hand ligt nog steeds op mijn been, en in mijn hoofd ben ik er nog steeds niet over uit waarom hij dat steeds doet. Ik twijfel even, maar mijn nieuwsgierige kant heeft het al snel gewonnen. "Waarom raak je eigenlijk steeds mijn been aan?"

Runako - Mens

Gérard - Vampier

Diablo

Ik lachtte; 'Nee niet bij volle maan; dan is het gewoon erger en intenser. Raar uit te leggen. ' Ik haalde mijn schouders naar haar op. 'Het voelt vetrouwd denk ik, maar sorry.' Ik haalde mijn hand van haar been af en liet het ongemakkelijk naast me liggen. Weerwolf zijn was eenzaam, mijn vorige vriendin eindigde in mijn maag. Ik slikte; ik was een monster. En voor altijd zal ik meoten leven met de vloek.

We're all mad here.