• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    Haha, stuur me het plaatje via msn? (:


    everything, in time


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    doet het ook al niet >.< naja ik moet nou toch gaan om 6 uur ben ik er ongeveer weer dan stuur ik het wel via msn ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.


    Die was het right?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik zie bij jou ook geen plaatje, roomsoesje.D:


    everything, in time

    Brooke - mens.

    Ik kijk haar bedenkelijk aan. "Vampier zijn zo erg niet. Het waren ooit mensen, en dat zijn het nog steeds een beetje toch?".
    Mijngod. Ik hoop zo dat ik aangenomen word.
    Ik glimlach naar haar en steek mijn hand uit. "Ik heb mezelf nog niet voorgesteld. Brookelle Pierce, ofwel Brooke".


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    nouja? ik wel bij mezelf hahah


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ah, dan ligt het aan mijn computer.:'D

    Milla - Mens.

    Glimlachend neem ik haar hand aan. 'Aangenaam Brooke, ik ben Milla, Milla Grey.' Even denk ik aan Fjodor, nee, niet alle vampiers zijn zo erg. 'Je hebt gelijk, maar Eric is.. apart. Wacht, ik zal hem even halen,' lach ik, ik draai me om en loop met snelle passen naar het kantoor. Daar klop ik op de deur en open hem vervolgens. Het enige wat ik zie zijn twee kisten en ik neem aan dat ze daar in slapen. 'Boe,' hoor ik ineens achter me, waardoor ik zo'n beetje in de lucht vlieg. De "boe" komt er niet al te vrolijk uit, waardoor ik weet dat het Eric is. Snel draai ik me om. 'Wil je me niet zo besluipen?' 'Wat moet je.' 'Er is iemand die wil solliciteren, een-' 'Een mens?' 'Ja, hoe-' 'Dat ruik ik.' Geïrriteerd zucht ik. 'Zou ik misschien mijn eigen zinnen af mogen maken? En wil je dat meisje nu spreken of niet?' Nu kijkt hij mij geïrriteerd aan, waarschijnlijk omdat ik geen angst toon. Ik heb zo'n gevoel dat dat zijn hobby is, mensen bang maken. 'Stuur maar naar binnen,' grijnst hij en ik vraag me af of hij haar wel in leven laat. 'Oké, waar is Pam?' vraag ik, misschien wil zij nog wel en goed woordje doen voor Brooke, maar Eric knikt naar één van de kisten als teken dat ze slaapt. Ik knik en draai me om zonder hem nog een keer aan te kijken. 'Je mag naar binnen,' glimlach ik als ik terug ben bij Brooke.


    everything, in time

    Ik zie het plaatje ook niet :'D
    Was het deze?



    Edit 1 - Oh hee, nu ik hem gepost heb zie ik hem ook ineens bij Adored staan :3

    Edit 2 - Wacht, nu zie ik hem bij ons allebei niet meer.. :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 16:53 ]

    Omfg, bij jou zie ik het ook al niet!:"D


    everything, in time

    Personage: Slechte weerwolf
    Volledige naam: Diablo Perrilio Tayler
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Goed/Slecht: Slecht
    Verslaafd aan V: Niet
    Werk: Luigi's auto garage 8D
    Wel/niet voor vampierrechten: Neeeuje

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 17:10 ]


    We're all mad here.

    Aaah, stoer 8]
    Ik moest trouwens lachen om zijn werk :']

    En Marleen.. Wil je Naira's leeftijd nog even veranderen in de beschrijving? :x

    Haha, ik ook!:3
    Ja, natuurlijk! Waarin ook alweer?(nerd)


    everything, in time

    Doe maar.. 18 :p

    Diablo - slechte weerwolf.

    Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd met mijn onder lak en olie zittende handen. Ik staarde naar de auto. Wat een belachelijk rotding, wie rijdt er nou in een eend? Ik liet me moeizaam op een stoel vallen. Waarom was het dan ook zo verdomde warm, ik streek door mijn haar. Ik stond op en besloot me handen te wassen en me om te kleden. Ik probeerde voor de spiegel de zwarte strepen van mijn gezicht te halen; maar het lukte niet. Ik veegde ze alleen maar erger uit. Ik pakte mijn spullen, zei mijn baas en de rest gedag en liep naar buiten.


    We're all mad here.