• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]


    everything, in time

    Oké oké ik geef het toe.:C Maar jij net zo goed!

    Milla - Mens.

    Nogmaals: ik kan me prima redden, dat is het probleem niet.
    Langzaamaan wordt het rustiger in Fangtasia, vele vampiers zullen gaan slapen, ik echt nog lang niet. Of misschien wel, dat zien we dan wel weer.
    Hmfg, daar is die glimlach weer. Gelijk ben ik nieuwsgierig op wie hij nu wacht, maar voor ik het kan vragen is hij alweer ergens anders over begonnen. 'Ik heb geen idee, ik neem aan dat hij nu slaapt, op dit tijdstip. Dat of hij ligt..-' "Ja, ik ben er," word ik ruw onderbroken. Achter Fjodor staat een prachtige vrouw, een vampier, duidelijk, maar dat maakt haar niet minder mooi. "Oh, je bent nieuw hier. Sorry, ik heb me nog helemaal niet voorgesteld. Ik ben Kate." Met een tikkel verbaasd gezicht neem ik haar hand aan en schud hem kort. 'Ik ben Milla,' zeg ik en ik dwing mezelf ook voor te stellen. Als ze vraagt of we elkaar kennen is Fjodor me voor, maar antwoordt hij kortaf wat ergens pijn doet, alsof hij het niet interessant genoeg vindt om het te vertellen, zelfs niet in het kort. Wie is die vrouw? Mijn blik wisselt van Fjodor naar Kate en weer terug. Zou het zijn nieuwe liefde zijn? Damn, dan is hij snel over me heen. Waarom kan dat andersom niet? Oh, als zij Fjodor van me heeft afgepakt, wordt het niet leuk voor haar.
    Milla, wat zeur je nou, je hebt er zelf voor gezorgd! Dat kan dan wel zo zijn, maar dat geeft haar het recht niet om Fjodor van me te stelen. Ik schrik als de wodkafles uit mijn hand op de grond klettert. Blijkbaar was ik zo boos, dat ik er hard in geknepen heb. Dat, en de hitte van hierbinnen, zullen er wel voor gezorgd hebben dat hij weg is geglipt. Verdomme! Met een rood hoofd buk ik me gelijk om de scherven op te rapen. 'Sorry,' mompel ik. Kunnen ze niet gewoon weggaan? Ik heb geen idee hoe het tussen die twee zit, maar het is niet leuk.


    everything, in time

    Yes, I confess :Y).

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Oh, je hebt niks van het ziekenhuis gehoord? Vreemd. Dan neem ik wel aan dat alles in orde is.' Tot mijn verbazing hoor ik plots glas breken.
    "Sorry," zegt Milla en nog voor ik iets kan zeggen bukt ze om de scherven op te rapen. Kate kijkt me verbaasd aan, waarna ik even verrast de schouders ophaal. 'Ik help w-' 'Laat mij maar,'zegt Kate voor ik de kans krijg ik uberhaupt op te staan. Ze verdwijnt naast Milla achter de bar en ruimt de scherven binnen no-time op.
    'Zo gefixt,' zegt ze met een glimlach en wendt zich vervolgens tot mij. 'Zullen we gaan? Ik knik. 'Succes,' zeg ik tegen Milla en we lopen de deur uit. Het begint bijna licht te worden en ik ben als de dood dat ik weer levend verbrand. Die ervaringen hou ik liever achterwege.
    'Dus,' begint Kate als we richting het centrum lopen. 'Ik heb je nooit eerder gezien hier. En dat terwijl ik hier al een paar maanden werk.' Ze kijkt me nieuwsgierig aan. Haar lange zwarte lokken hangen langs haar gezicht en krullen aan het eind. Ze heeft iets Spaans en haar ogen zijn werkelijk prachtig. Ik besef nu dat ik te veel aan het staren ben. Gauw kijk ik weer voor me uit.
    'Ik denk dat ik je gewoon nooit ben tegengekomen,' mompel ik. 'Jammer,' voeg ik toe met een bescheiden glimlachje. Ik bevind me op veilig gebied. Ik kan haar niet aanvallen en leegzuigen, of alleen al in de verleiding komen. 'Daar linksaf,' zegt ze en gaat me voor. 'Ja. Dat vind ik ook. Erg jammer.' We nemen plaats in het café waar de ramen zwart zijn geschilderd om zonlicht tegen te gaan.
    'Waar kom je vandaan?' vraagt ze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, je kunt het ook moeilijk ontelken. Jij Fjodor, ik Eric, deal?^^

    Milla - Mens.

    Binnen no-time staat -ach hoe heet ze ook alweer- Kate naast me en helpt ze met het oprapen van de scherven. Ik heb haar hulp helemaal niet nodig, maar ze is al klaar voor ik er wat van kan zeggen. Als ze met een glimlach zegt dat ze klaar is, kijk ik haar niet eens aan. Verdwijn nou maar gewoon. En dat doen ze.
    Ik zou ze kunnen volgen, maar daar heb ik geen zin in. En geen tijd, want ik moet natuurlijk werken. Al zou ik wel de tijd hebben, dan zouden ze me direct ruiken, dus het zou sowieso niet echt onopvallend zijn.
    Mijn gedachten worden ruw onderbroken door een of andere dikke, kalende en nogal dronken vampier die me om nog een glas komt vragen, het interesseert me niets, dus geef ik hem het glas en doe alsof ik druk bezig ben met het poetsen van de bar. Er ligt nog steeds wodka op de grond, maar dat dwijl ik zo wel op. Buiten de dronken man aan de bar zijn er nog maar twee andere wezens in Fangtasia, nog een man en een vrouw, maar ze staan te ver om te kunnen zien of het mensen of vampieren zijn. Bovendien maken ook zij aanstalten om te gaan.
    'Ik wil er nog eentje,' zegt de man plotseling. Ik schud mijn hoofd. 'U heeft genoeg gehad en het is tijd om naar huis te gaan, het wordt al lichter.' Hard slaat hij met zijn hand op tafel. 'Ik wil er verdomme nog een!' roept hij kwaad, waardoor ik van schrik iets achteruit deins. 'Zijn er hier problemen?' Eric! De kalende man wijst mij beschuldigend aan. 'Dat teringwijf weigert me nog een drankje te geven.' Eric grijnst, hoewel ik geen idee heb wat er nou precies te lagen valt. Met zijn vampiersnelheid staat hij ineens bij de man en sist: 'We zijn gesloten. Een goede avond nog meneer.' Na zijn woorden tilt hij de man behendig op en gooit hem zo via de deur naar buiten. Daarna klapt hij een keer in zijn handen alsof hij wil zeggen "zo doen we dat", alleen zou ik die man nooit kunnen optillen. Opgelucht dat iedereen, met name die man, nu weg is, zucht ik. 'Bedankt, ik dacht even ..-' 'Dweilen.'


    everything, in time

    Weetje, ik zou niet weten als wat, of hoe ik zou moeten inspringen :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    HE DUDE. DE HEETSTE VAMPIER OP AARDE ZIT IN DEZE RPG?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ja, die heb ik er in gepropt!:'D


    everything, in time

    Personage: Brooke (Mens)
    Volledige naam: Brookelle Pierce
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Brooke
    Goed/Slecht: Goed
    Verslaafd aan V: --
    Werk: Mederwerker in Fangtasia
    Wel/niet voor vampierrechten: Wel

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 17:23 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Aight?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    En dan mag je die andere van mij wegdoen hoor :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Haha, ik verander alles als ik op de laptop zit, da's moeilijk via de iPod, maar great dat je weer mee doet!:3


    everything, in time

    Brooke - Mens.
    Glimlachend stop ik mijn oortjes van mijn iPod in mijn oren. Ik open de deur van mijn appartement en begin aan mijn weg naar Fangtasia.
    Ik ben dan ook drastisch opzoek naar werk. Gewoon, omdat het moet. Dat is een taak van een volwassene. Oké, ik ben nog geen volwassene, maar toch, het gaat om het idee.
    Ik fluit vrolijk mee met mijn muziek en begroet hier en daar een paar mensen.
    Ik woon nog maar een paar dagen in Bon Temps, maar het is een eigenschap van Bon Temps dat iedereen alles van iedereen weet, en ook iedereen kent.
    Ik bekijk het gebouw wat ik heb bereikt aandachtig. Fangtasia.
    Ik stop mijn iPod in mijn tas, trek mijn kleren nog een glad en loop het gebouw binnen.
    "Hallo?" roep ik door de uitgestorven zaak.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    Sam Merlotte was toch een stuk gezelliger dan die Eric, iedereen maar een beetje lopen commanderen en denken dat 'ie alles is. En die verneukte rotvlek wil ook al niet van de vloer. Ik háát deze dag. Geïrriteerd gooi ik de dweil op de grond, neem een doekje en buk me om zo alsnog de wodka weg te krijgen. Ik ben zo diep in gedachten verzonken dat ik de deur niet eens open en dicht hoor gaan. "Hallo?" Geschrokken kom ik omhoog, waardoor ik mijn hoofd tegen één van de planken stoot. 'Fack! Au, kut,' pijnlijk leg ik mijn hand op mijn hoofd en kijk naar het meisje dat zojuist binnen is gekomen. Voor een vampier ziet ze er apart uit, als het een vampier is. 'Fangtasia is gesloten, zou je niet in een donkere kist moeten liggen? Volgens mij is het al licht buiten, hoor,' zeg ik. Ik wil gewoon naar huis, of naar Jason.


    everything, in time

    wow dit ziet er erg ingewikkeld uit O.o rpg via msn is stukken simpeler ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    wow dit ziet er erg ingewikkeld uit O.o rpg via msn is stukken simpeler ^^


    Hoezo ingewikkeld? Ik snap het moeilijk er niet van.(nerd)
    en het is leuk!


    everything, in time

    het lijkt me ook leuk ja ^^ maar ik doe het altijd met nog iemand en niet met zoveel man xD ik zal het nog eens lezen kijken of ik er iets meer van snap :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.