• Inspringen kan altijd.(:

Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.

Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)Brookelle Pierce.(18)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf: Diablo Perrilio Tayler.(17)
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

Elf/Fee:
    Anders:McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(18)

EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:44 ]

everything, in time

Brooke - Mens.

Ik kijk het meisje verbaasd aan. Ik schat haar van mijn leeftijd, maar dat terzijde. Waar heeft ze het over? Waarom zou ik in en donkere kist moeten liggen?
    "Sorry? Donkere kist" vraag ik dan maar.
    Oh wacht! Ze denkt dat ik een vampier ben. Zie ik er dan zo sexy uit? Dat is een eigenschap van een vampier right?
    "Wacht, nee ik ben geen vampier. 100 procent mens. Gelukkig, nouja neem ik aan? Gaat het trouwens met je hoofd? Het was een behoorlijke knal".
    Ik loop naar de bar en kijk over de bar heen om er achter te komen waar ze mee bezig was.
    "Aha, een alcohol vlek. Dat kan je wegkrijgen met kokendwater. Trouwens waar ik voor kwam, ik ben opzoek naar een baantje, hebben jullie nog mensen nodig?". Ik kijk haar glimlachend aan.
    Volgens mij praat ik teveel? Aghja. Krijgt ze meteen de juiste indruk van me.

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Milla - Mens.

Oh, shit, het is geen vampier!
    'Sorry, dat ik dat dacht! Ik vond het al raar dat je door het licht was komen lopen.' Dan vraagt ze hoe het met mijn hoofd gaat. 'Ja, ik overleef het wel,' grinnik ik, er zijn wel ergere dingen. Ze komt naar de bar toegelopen en kijkt naar de vlek. "Aha, een alcohol vlek. Dat kan je wegkrijgen met kokend water. Trouwens, waar ik voor kwam, ik ben op zoek naar een baantje, hebben jullie nog mensen nodig?" vraagt ze glimlachend. Beschaamd kijk ik naar de vlek, kokend water, is dat alles? 'Dat weet ik niet,' antwoord ik met een glimlach. 'Afgelopen nacht was ook mijn eerste nacht, ik denk dat ze altijd wel mensen kunnen gebruiken. Hoewel, ze zullen er niet al te blij mee zijn dat je ook een mens bent. Ik zal zo eens kijken of Eric, de baas, nog wakker is, alles hier is best donker zodat hij hier altijd rond kan lopen. Weet je wel zeker dat je hier wil werken? Vampieren zijn niet altijd de meest vriendelijke wezens...'

everything, in time

ik denk dat ik eens een poging waag ik doe wel mee :P eerst even kijken hoe het precies werkt en geen idee waar het verhaal ergens is xD

When your path is clear, follow it all the way and go for it.

@ Hierboven: Je hoeft niet alles van het verhaal te kennen :] Maak gewoon een karakter aan en stuur die op iemand af, de rest leidt zich vanzelf :Y). Welkom :]
    Mijn post komt later, ben moe en volgens mij ook verkouden -.-

No growth of the heart is ever a waste

ok is het mogelijk om een mens te zijn? ik houd het easy in plaats van meteen als slechte of goede vampier te beginnen :)

Alles is mogelijk! -onheilspellende wenkbrauwwiebel-

@Samantha, beterschap en alvast gezondheid.
    *O*

everything, in time

oh ja nu zie ik het verkouden balen ook beterschap :)

en ok ik wil dus een mens zijn ehm wat moet ik typen of kan iemand anders eerst wat typen dan heb ik een idee :)

justjeff8d schreef:
    oh ja nu zie ik het verkouden balen ook beterschap :)

en ok ik wil dus een mens zijn ehm wat moet ik typen of kan iemand anders eerst wat typen dan heb ik een idee :)

Je moet mag eerst zo'n "formulier" invullen.
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Goed/Slecht:
    Verslaafd aan V:
    Wel/niet voor vampierrechten:

Dat dus.(":

everything, in time

ok dit is even een test dan als het niet goed is of foutjes gewoon zeggen ^^

personage : mens
    naam : drake masoyes ( ben slecht in namen verzinnen >.< )
    leeftijd :18
    uiterlijk : gemiddelde lengte, bruin haar, blauwe ogen. ( moet er een foto bij? )
    goed
    verslaving : geen

en dat wel / niet voor vampier rechten dat snap ik even niet :)

justjeff8d schreef:
    ok dit is even een test dan als het niet goed is of foutjes gewoon zeggen ^^

personage : mens
    naam : drake masoyes ( ben slecht in namen verzinnen >.< )
    leeftijd :18
    uiterlijk : gemiddelde lengte, bruin haar, blauwe ogen. ( moet er een foto bij? )
    goed
    verslaving : geen

en dat wel / niet voor vampier rechten dat snap ik even niet :)

Als je een foto hebt, graag.:'D Verder is het gewoon goed.:3 O, je bent trouwens wel 'werk' vergeten. (:

Maar dat met die rechten, is of jij vindt dat vampieren en mensen samen zouden kunnen leven - Mainstreamen dus - of niet. Als je denkt dat het verschrikkelijke wezens zijn, bloedzuigers, dan zeg je 'niet voor vampierrechten'.(:

everything, in time

ah ok ik zal even een foto zoeken en ja voor vampierrechten dan ): en werk stond er ook niet bij maar even denken das makkelijk :P

werk : student
    vampierrechten : ja

hoe zet je een foto erin? :P en ik pluk er gewoon een van het internet zou het anders ook niet weten xD

justjeff8d schreef:
    ah ok ik zal even een foto zoeken en ja voor vampierrechten dan ): en werk stond er ook niet bij maar even denken das makkelijk :P

werk : student
    vampierrechten : ja

hoe zet je een foto erin? :P en ik pluk er gewoon een van het internet zou het anders ook niet weten xD

Haha, zoek je plaatje, klik met de rechter muisknop en dan op 'afbeelding bekijken' dan krijg je daarboven een link die eindig op .jpg. Die kopieer je en dan plak je hem hier, tussen [img][/img] ;D

[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 15:36 ]

everything, in time

ok zal het even proberen :)

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://nicolairuben.punt.nl/upload/overig/rubssjy4.png&imgrefurl=http://nicolairuben.punt.nl/%3Fid%3D383788%26r%3D1&usg=__QzOsCNuijiT-vekSkp6aF9iXYfs=&h=218&w=275&sz=87&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=isVKRZy_SjcXCM:&tbnh=138&tbnw=170&ei=GJ_jTaXVD9Ht-gbdvYH9Bg&prev=/search%3Fq%3Dman%2Bblauwe%2Bogen%26hl%3Dnl%26biw%3D1515%26bih%3D737%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=141&vpy=384&dur=8797&hovh=174&hovw=220&tx=88&ty=95&page=1&ndsp=36&ved=1t:429,r:17,s:0&biw=1515&bih=737

hmm zo werkt het niet ehm img vergeten denk ik xD

doet het niet >.<