• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha, het lijkt alsof Odile een hond op zijn kop geeft :Y)
    En ja, jullie mogen lekker doden. Daniël is op reis btw :'D
    Haha. Dees wilde weten als jullie gingen vertellen hoe jullie
    ze gingen doden, leek haar interessant :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ TheBoss: Ik ben even in de war met je naam? Jij speelt Odile, maar in de inleiding staat dat jij een slechte vampier speelt? Ben je nou een goede of slechte vampier? Ik volg 't even niet meer..

    Dyvon ~ Bad Vampire.

    "Afblijven," zegt het meisje opeens streng tegen me. "Ik weet dat ik moeilijk elk mens op deze planeet tegen bloeddorstige vampieren kan beschermen, maar van deze hier blijf je af. Ik heb niet zin om nog een vampier z'n kop in te moeten slaan." Snel richt ze haar bijl weer op me. Wat wilt ze hiermee bewijzen? Dat ik bang voor haar wordt soms? Dan moet ze nog veel flikken bij me, voordat ik dat wordt. Want ik ben voor niemand bang. "Ik waarschuw je, áf." zegt ze venijnig tegen me. Pfft, wie denkt ze wel niet dat ze is? En hoe durft ze zo tegen me te praten? Ik ben haar slaaf niet, niemand zegt wat ik moet doen! Vooral dat kleine onderkruipseltje dat van die miezerige mensjes houdt niet.
    Ik sla alweer haar bijl uit mijn gezicht. 'Kijk uit, klein kindje. Straks doe je iemand nog pijn, en dat wil je niet hebben,' zeg ik nu geirriteerd. Ik buig voorover, en fluister in d'r oor: 'Ik kies zelf mijn eten uit, niemand zegt wat ik moet doen. Als je dat nog eens doet, krijg je daar spijt van.'
    En ik richt me weer op, kijkend met mijn bloedrode ogen in haar ogen. Daarna ben ik vliegensvlug weg, en volg 't mens dat ik net gezien én geroken heb het huis in.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee klopt, ik heb een goede vampier. Die info is een beetje veranderd. In topic nummer 7 heb ik het er goed neer gezet, maar hiero is het weer anders. Odile = iig goede vampier :](Ze was trouwens een slechte vampier, maar is overgelopen).

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    Ik trek een schamper lachje. Klein kindje? Dit ga je niet menen. Dan voel ik zijn adem bij mijn oor. Of ik nu wil of niet, het geeft me de rillingen. Ik word daadwerkelijk bedreigd. Daar heb je lef voor nodig, om Odile Lavossa te bedreigen. Ik grinnik kort, tot ik tot het besef kom dat die nieuweling Dewi wil gaan leegzuigen. Ik word echter weer doodserieus, laat de bijl voor wat hij is en grijp naar mijn mes. Dit ding is makkelijker te hanteren en bovendien my weapon of choice.
    'Deze is van mij,' zeg ik bloeddorstig en sprint achter hem aan, de rest achterlatend, het huis in. Het duurt niet lang voor ik hem heb gelokaliseerd, gevaarlijk dicht in de buurt bij Dewi. 'Jij daar, weg bij haar! Ik geef je twee opties. Of nu opflikkeren en me niet nog pissiger maken dan ik al ben door deze ongelofelijke bad hairday, of je kansen wagen.' Ik trek mijn mes en kijk hem bloeddorstig aan. 'En die zijn niet groot, dat kan ik je vertellen.' Het monster in mij dat zo verzot is op doden en jagen is weer losgekomen en kan niet wachten om te gaan spelen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dyvon ~ Bad Vampire.

    Ik merk dat ze me het huis in volgt. Mooizo, als ik eenmaal van dat miezerige mensje heb genoten.. Geniet ik er ook van om haar te doden. "Jij daar, weg bij haar! Ik geef je twee opties. Of nu opflikkeren en me niet nog pissiger maken dan ik al ben door deze ongelofelijke bad hairday, of je kansen wagen." Ze trekt haar mes tevoorschijn, en trekt een blik die bloeddorstig moet voorstellen. "En die zijn niet groot, dat kan ik je vertellen."
    Kom op zeg, dit kun je niet menen? Het kleine kind denkt echt dat ze me kan bedreigen, en me zélfs kan verslaan. Ik begin opeens bulderend te lachen, en pak mijn pistool te voorschijn; haal 'm van de grendel, en laat m'n arm hangen. 'Nee toch? Dit meen je toch niet serieus?' Ik bekijk haar van top tot teen, maar waarschijnlijk meent ze dit echt; want ze staat d'r alsnog.
    Ik verdwijn achter haar rug, en fluister weer in haar oor: 'Je kunt me niet verslaan, en zelfs niet bedreigen klein meisje. Ik ben niet bang voor jou. Als ik iets wil ga ik er recht op af, en dan luister ik niet naar onderdanen zoals jou,' zeg ik hatelijk.
    Ik ren weer terug naar het mens, en stap weer in haar richting. 'Ik denk dat ik voor 't "kansen wagen" kies,' en ik geef haar een knipoog. 'Ga je me nu vermoorden?' vraag ik, terwijl ik weer over mijn tanden lik. 'Come and get me.'

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Odile - Goede vampier.

    Ineens hoor ik het geklik van een wapen. Een pistool?! Godverdomme, klotesmerissen! Wat baal ik ervan dat we onze Glock kwijt zijn geraakt. Kennelijk is dit jochie van plan om over lijken te gaan om zijn doel te bereiken. Dat is mooi. Ik ook namelijk. Ik laat mijn mes losjes in mijn hand bungelen en loop voorzichtig op hem af.
    "Je kunt me niet verslaan, en zelfs niet bedreigen klein meisje. Ik ben niet bang voor jou. Als ik iets wil ga ik er recht op af, en dan luister ik niet naar onderdanen zoals jou." Onderdanen? Oh, hij heeft dus echt geen idee tegen wie hij het heeft. Mijn lip verstrakt even en tot mijn verbazing lijkt het erop dat hij denkt dat zijn wapen voldoende schrik heeft aangejaagd, want hij vervolgt zijn weg al naar Dewi. Ik gebaar naar haar en zwaai met mijn mes, suggesterend dat ze die van haar moet gebruiken en steken.
    'Je hebt je waarschuwing verkloot,' zeg ik, spring op hem af en geef hem een harde trap in de rug, waardoor hij tegen de muur slaat, die vervolgens door het hele huis dreunt. 'Rennen!' schreeuw ik tegen Dewi en ga voor haar staan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ren weer terug naar het mens, en stap weer in haar richting


    Stapt ie naar Dewi?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Ik ren weer terug naar het mens, en stap weer in haar richting


    Stapt ie naar Dewi?


    Jeps.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dewi
    Voor ik het wist werd ik weer achterna gezeten, ik rende zo hard als ik kon door de gangen, maar al gauw bereikten odile en de nieuweling me. Odile gebaarde wat en ik begreep meteen wat ze bedoelde. Ik pakte mijn mes tevoorschijn, deze keer zónder me te verwonden. Alleen ik had het niet nodig want Odile duwde de jonge man tegen de muur en riep me dat ik moest rennen. Eerst zou ik hebben getwijfeld of ik haar wel alleen moest laten, maar ik had mijn lesje geleerde, knikte en zette het opnieuw op een rennen. Ik had mijn mes weer ogpebrogen en sprintte een slaapkamer in. Met een smak smeet ik de deur dicht, ze zouden me toch wel vinden. Ik snelde de badkamer in en draaide de deur op slot, ik ging er met mijn rug tegenaan zitten op de grond en hijgde uit van het rennen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben effe een uurtje hardlopen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Respect voor dat _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik moet nu weg, ik kan waarschijnlijk pas morgen reageren. Maar ik probeer m'n best te doen, en vanavond nog te reageren. Zo niet, dan pas morgen bericht. Gomen! :Y)

    Dyvon ~ Bad Vampire.

    "Je hebt je waarschuwing verkloot," zegt ze. En vervolgens geeft ze me een harde trap in de rug, waardoor ik tegen de muur sla; wat vervolgens enorm dreunt door het hele huis. "Rennen!" schreeuwt ze dan tegen 't mens. Langzaam sta ik op, en wrijf over m'n rug; ik doe alsof het pijn heeft gedaan. Dan kijk ik quasi verdrietig op, 'dit vond ik niet echt aardig van je. Waarom doe je toch zo gemeen tegen me?'
    Mijn ogen worden weer bloedrood, en ik richt mijn pistool naar haar. 'Al kan ik je waarschuwing wel verkloot hebben, maar ik luister niet naar een méisje. En dan zeker niet naar een meisje dat van mensen hóudt. It makes me sick, yóu make me sick.' Ik krijg een zelfvoldane glimlach op mijn gezicht. 'Ik vind het heel erg aardig, leuk, lief; whatever, hoe je het wilt noemen, dat je me aandacht geeft. Maar ik ben meestal maar op mezelf, en ik heb nog geen avondeten gehad. Dus dit is mijn waarschuwing, kíndje. Ga weg, voordat jij jezelf nog bezeert of een schrammetje op je o-zo dierbare huidje krijgt.' Langzaam maar zeker voel ik mijn ader in mijn voorhoofd kloppen, dit rotkind houdt me alleen maar op. Ik heb honger, en ik wil nu mijn avondeten nog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    soorry ik heb proefwerkweek dingen D:
    ik zie nu wel dat Ash achter een bosje zat ofzo? maar ik wil preciese data haha x'D en ik ben te lui om nu even alles te gaan lezen ;)


    Trust me. I'm the doctor

    Ja, hij zit achter bosje.
    En ik gb heb ik de rest verteld ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Euwh. haha even kijken :S
    het kan zijn dat ik nu fout zit maar dan moeten jullie het even zeggen.

    Ash - vampierjager.

    Aandachtig kijk ik de personen voor me, ze zijn met meer dan we dachten en Chase is zo dom om er in z'n eentje naartoe te lopen. Alhoewel ze hadden ons al gezien dus aan de ene kant is het wel handig dat hij nu een Alibi opzet. Wanneer ik hoor dat hij zichzelf James noemt moet ik me inhouden om langzaam te grinniken, natuurlijk nooit je echte naam noemen...

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:45 ]


    Trust me. I'm the doctor