• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    OH ik snap het al! Hahahaha :'D
    'let jij even op hem,' vroeg hij aan Lew.
    Jaaaaa nu valt het kwartje. Ik ging er al automatisch vanuit dat hij het tegen zichzelf had.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahah, dat gedeelte snapte ik echt compleet niet.
    Ik dacht; wtf.. tegen wie heeft die dude het?

    En like.. Odile had ook zo';n raar stukje, even kopieren ;x

    Als hij zich zo goed kan redden, dan heeft hij mijn hulp niet nodig. Savoy mag hem hebben als het aan mij ligt. Ik zucht even geërgerd. Nee, zo moet je niet denken Odile. 'Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Er kwam wat tussen. Hoe komt het dat je zo veel weet van vampiers?' Dan steekt Lew het pakje sigaretten naar me uit.

    Wtf? :'D

    ~ Dude, vluuv en.. dingetje die Chase speelt, Marleen toch? :'D Reactie staat op vorige pagina onderaan :Y) Niet dat Marleen weer scheel kijkt en weken gaat wachten tot ik reageer xd ~

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:45 ]

    Godver ik had me van naam vergist ;x Excuses x'D Kan me voorstellen dat dat hele stuk geen steek hield. Enfin, ik heb het aangepast.

    Lew nam de aansteker van haar over en stak daarop zijn eigen sigaret aan, waarna het ding weer in zijn broekzak verdween. 'Hmm, ik had mijn mond moeten houden,' antwoorde hij met een grijns en blies een eerste strook rook uit zijn mond. 'Thee?' Lew schudde zijn hoofd. 'Nee dankje, ik ga voor wat sterkers,' Automatisch sloten zijn vingers zich rond de slanke hals van de fles. Dat ding was praktisch een verlengstuk van zijn arm geworden, sinds hij een voet in dit huis gezet had. Het was maar dat zijn grote vampierenlichaam heel erg goed tegen de alcohol kon... 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg Lew aan niemand in het bijzonder. Hij wist zelfs niet of het ochtend of avond was, de reeks dingen die er vooraf aan gegaan waren maakten het hectisch in zijn hoofd. Het feit dat hij whiskey zoop alsof het water was en rookte als een ketter deed waarschijnlijk ook niet veel goed.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    'Geniet nog maar van die krullen, zo meteen zijn ze verleden tijd,' zeg ik, niet geheel zonder blijdschap. Met de sigaret in de ene hand en de theekan in de andere hand voorzie ik mezelf van een kopje. Ik begin te grinniken als hij weer naar de fles whisky grijpt. Ergens vraag ik me af hoe lang hij en zijn geliefde fles gescheiden kunnen blijven voor er afkickverschijnselen optreden. Ik neem rustige nipjes van de thee, merendeels om te voorkomen dat mijn mond verbrandt. "Hoe laat is het eigenlijk?" hoor ik Lew vragen. Ik kijk naar buiten, waar het eerste blauw al door de bomen verschijnt.
    'Ik vermoed een uur of zes, misschien iets vroeger. Die agenten zullen zo wel een opsporingsbevel uit laten gaan. Waar is jouw wapen eigenlijk? Die nieuwe heeft ook een pistool en het zou me niks verbazen als hij dat ding nog eens gaat gebruiken. Hij heeft me al een keer bedreigd,' zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Dat gefluister in mijn oor joeg de rillingen over mijn rug, maar dat noem ik er maar niet bij.
    'Wacht, ik ben zo terug.' Snel loop ik langs het gezelschap heen richting mijn kamer, waar mijn stijltang nog steeds op de plaats ligt waar ik hem heb achter gelaten. Ik druk de stekker in het stopcontact, wacht een paar minuten tot het ding op temperatuur is en verlos mezelf eindelijk uit mijn lijden. Na een tijdje met uiterste zorgvuldigheid elke krul uit mijn haar te hebben geband slaak ik een tevreden zucht, berg het ding op en loop weer terug naar de keuken, waar ik mezelf tevreden aanschouw in de reflectie van het glas. Zo ken ik mezelf weer.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik kijk naar Dewi. God, nu komt ze weer naar buiten in die dunne kleren. Ik wil er al wat over zeggen als ze begint te praten. "Is goed, we komen er zo aan." Ik kijk naar James en glimlach. "Ben je klaar om een huis vol vampieren te betreden?"

    Savoy
    Ik luister naar Dewi en Odile, en grijns dan. "Een nieuw mens, hm? Als jullie van hem afwillen zeggen jullie het maar, in dat geval help ik graag."

    Amper zes uur? What the fuck loopt een mens om zes uur 's morgens in een bos als dit te doen, vroeg hij zich af terwijl hij met een scheef oog naar James keek. Hoe meer hij erover nadacht, hoe verdachter die jongen was. Zijn aandringen om in het huis te komen, in een bos als dit zijn bij het krieken van de dag, weten over vampiers... Er was iets niet juist aan die gast en het frustreerde Lew mateloos dat hij niet wist wat, maar hij de jongen ondertussen wel als een last aan zijn been had. Dan begon Odile weer over de wapens, waarop hij spijtig zuchtte. 'Die Glock heb ik in een container gegooid in de veronderstelling dat ik hem later wel zou kunnen halen en mijn bajonet ligt boven. Spijtig, want dat wapen was eigenlijk ideaal. Die gast van die winkel zou die diefstal overigens niet hebben kunnen aangeven, want die Glock 17Pro was hier waarschijnlijk al illegaal. Je kan die prullen namelijk alleen in Finland vinden. Was ook de reden waarom ik hem wilde verstoppen. Als je betrapt wordt met die dingen, word je weggestoken voor wapensmokkel en in ons geval ook nog illegaal wapenbezit en illegaal verblijven in het land. Met andere woorden; levenslang. Ik denk dat ze dan vrij snel door hebben wàt we net zijn. En dat willen we niet,' Lew zuchtte en nam nog een trek. 'Mensen horen immers niet over ons bestaan te weten,' voegde hij er aan toe, in de hoop een reactie los te peuteren bij die James. Zijn aandacht werd echter afgeleid door Odile die opnieuw verdween en niet lang daarna terug verscheen met haar zo steil als een waterval. Aan haar gezicht was automatisch te zien dat ze zich opnieuw goed in haar vel voelde, waarvoor een gevoel van schuld hem opnieuw overspoelde. Hij had nooit gedacht dat die krullen zo'n kwelling voor haar waren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ash vampierjager

    gefrusteerd probeer ik met Chase te communiseren, als die idioot nu naar binnen gaat zonder mij met zo veel vampiers en blijkbaar nog een ander mens zit ik hier in mijn eentje. En hij ook in dat huis ", als er dan ok n eens ontdkt zou worden dat wij die ene bloedzuiger hebben vermoord is hij de klos. Hoewel ik weet dat het niet slim is begin ik zachtjes te fluiten op de manier die we ooit hebben afgesproken als ik het me goed herriner. Die idioot moet gaan oppassen!


    Trust me. I'm the doctor

    Yue
    Ik kijk naar Dewi. God, nu komt ze weer naar buiten in die dunne kleren. Ik wil er al wat over zeggen als ze begint te praten. "Is goed, we komen er zo aan." Ik kijk naar James en glimlach. "Ben je klaar om een huis vol vampieren te betreden?"

    Savoy
    Ineens hoor ik een hoog gefluit. Het had een vogel kunnen zijn, maar zo klinkt het niet. Ik luister er even naar en spring dan snel op. Ik ren naar buiten en volg het geluid. Het komt uit de bosjes. Ik duw wat takken aan de kant en zie een jongen zitten. Een mens zo te ruiken. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht. Ik til hem op aan zijn kraag en kijk hem grijnzend aan. "Zo zo, wat hebben we hier?"

    Ash

    Het enigste wat erdoor me heenschiet is verdomme. 'Uhm, ik ben hier samen met James ik ben Damian we reizen samen' uiteindelijk komt de zin er normaal uit. Zelfs in de benarde situaties moet je nooit je ware identiteit weergeven, en we moeten echt een wat aan ons teken doen 'als je me niet gelooft ga dan maar naar James, ik zat hier omdat het kon zijn dat hun hem gingen verwonden dan zou ik als ze wegwaren James nog kunnen helpen'. Alles komt er in een seconden uit, nutteloos probeer ik me lost te wurgen uit zijn greep. 'en laat me dan nu maar los.'


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Ik werp een blik op Lew en volg zijn verhaal als ik een trek van mijn peuk neem.
    'Hmm.. inderdaad. Ik hou er niet zo van om vastgehouden te worden. Ze zullen ons vast doodmartelen als ze ons te pakken krijgen. Het zou me in elk geval niks verbazen.' Ik heb totaal geen idee van het rechtssysteem tegenwoordig, maar het zal waarschijnlijk voor geen flikker deugen. Mijn aandacht wordt getrokken naar het moedervlekje op zijn hals. In een opwelling loop ik op hem af en kus hem daar, totaal geen aandacht bestedend aan de nieuwe jongen. Vervolgens druk ik een kus op zijn mond, waarna ik tegen het aanrecht leun en nog een trek neem van de peuk. 'Ik vrees dat ik een wapen nodig heb om me mee te kunnen verdedigen.' Het was totaal geen slim idee om terug naar de stad te gaan, maar ik zag geen andere opties. Of daar te grazen genomen worden, of hier. Het maakt allemaal vrij weinig uit. Alleen is het risico dat ik hier te grazen word genomen zonder iets om mee te schieten aanzienlijk groter. En dat gun ik die hondenlul niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    Ik wilde net terug naar binnen lopen toen ik zag dat Savoy iemand vasthield. Twijfelend bleef ik even staan, misschien was het wel een mens en wie wist wat hij van plan was. Trouwens, de jongen was zo te zien al op het terrein, dus hij kon onmogelijk vluchten. Even zag ik Candy weer voor me, dat beeld zette me ertoe om er toch heen te gaan. Ik liep naar Savoy en de jongen toe.
    ''Savoy, wat doe je?'' vroeg ik, het klonk tot mijn grote verbazing zelfverzekerd. Opeens drong het tot me door dat de jongen ook een vampier kon zijn, stom! Waarom had ik daar niet aan gedacht? Maar dat risico had ik sowieso niet kunnen nemen, ik wilde niet dat er nog iemand eindigde zoals.. zoals Candy. Trouwens, Savoy vond ik op de een of andere manier niet meer beangstigend. Hij had niet meer zo hongerig of bloeddorstig naar me gekeken en hij had gezegt dat hij voortaan makkelijkere prooien zocht, het had oprecht geklonken, ookal had het natuurlijk ook een leugen kunnen zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan iemand even in het kort zeggen wat ik allemaal heb gemist?
    Mijn ogen doen te zeer om alles te moeten lezen. Lol dat klinkt slap.D:


    everything, in time

    Slappe leugen *poked*
    haha, kidding.

    Laatste reactie op Chase was van vluuv.

    Dewi ging Chase en Yue halen (1 of 2 pagina's terug, kan je beter even lezen) en toen wilde ze terug naar ibnnen met de 2 maar toen zag ze dat Savoy Ash bij zijn kraag gegrepen had en ging ze ernaar toe om te vragenw aar hij mee bezig was omdat dewi niet weer iemand vermoord wou zien worden 8D
    Odile&Lew zijn zoals gewoonlijk weer saampies bezig x)
    Dat was het wel.

    ~ Vorige pagina onderaan Dewi's reactie op Chase&Yue.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash.

    Opeens stond er een meisje naast ons, ze vroeg aan Savoy wat hij deed. 'die idioot hier denkt dat ik...' abrubt stopte ik 'waarom heb je me eigenlijk vast'. Met een dodende blik keek ik hem aan, met een smekende blik naar het meisje. 'Laat me nu maar los!' schreeuwde ik opeens, die vampier moet zijn gore poten van me afhouden.


    Trust me. I'm the doctor

    Yue
    Ik kijk naar Dewi. God, nu komt ze weer naar buiten in die dunne kleren. Ik wil er al wat over zeggen als ze begint te praten. "Is goed, we komen er zo aan." Ik kijk naar James en glimlach. "Ben je klaar om een huis vol vampieren te betreden?"

    Savoy
    Ik kijk droogjes naar de schreeuwende jongen. Zijn voeten bungelen in de lucht omdat ik hem een stukje heb opgetild. "Waarom zou ik ins hemels naam naar jou luisteren?" Ik kijk even om naar Dewi en grijns. "Nu ik jouw bloed niet meer krijg moet ik m'n eten toch ergens anders zoeken, hm?" De jongen begint heviger tegen te stribbelen, maar ik houd hem stevig vast. "Je denkt toch niet serieus dat je een kans hebt?" vraag ik spottend aan hem. Dan begin ik weer tegen Dewi, die zich duidelijk geen houding weet te geven: "Misschien kun je beter maar weer naar binnen gaan. Het is nogal koud buiten. En bovendien denk ik niet dat je dit wilt zien." zeg ik, doelend op mijn aankomende vreetpartij.