• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik kijk Odile na, die snel achter de nieuwe vampier aan rent. Ik draai me weer om naar James en glimlach. "Ik weet niet of het zo handig is om nu naar binnen te gaan. Maar goed.. Hoe weet je al deze dingen?" Ik ben nieuwsgierig naar deze jongen, die zoveel lijkt te weten over vampiers.

    Savoy
    Voordat ik naar het bos kan rennen om te jagen zie ik een nieuw mens buiten de poort staan, terwijl hij praat met Odile en Yue. Ik draai me om, en loop naar de andere kant van de tuin om over het hek te springen en daar te jagen. Ik neem al een aanloop als er een harde dreun door het huis klinkt. Ik kijk om, en ruik en nieuwe vampier. Dit wordt nog interresant, denk ik grijnzend. Ik ren tegen de muur op en spring door een raam naar binnen. Het glas spat uit elkaar, en verspreid zich over de tegels in de kamer. Ik kijk op en zie in een hoekje Dewi zitten. Ik trek een wenkbrauw op. "Wat gebeurt er allemaal?" Er moet wel iets ergs aan de hand zijn als ze haar alwéér alleen laten.

    Dewi
    Voor ik het wist sprong er iemand door het raam en hield ik beschermend mijn armen voor me, toen ik ze liet zakken zag ik Savoy die vroeg wat er aan de hand was.
    ''Je hebt een nieuwe mattie, hij wilt mijn bloed.'' ik krabbelde overeind en hield hem nauwlettend in de gaten.
    ''Jij ook, of richt je je nogsteeds liever op makkelijkere prooien?'' ik greep mijn mes weer en kneep hard in het handvat tot mijn knokkels wit waren. Ik voelde me vreselijk opgefokt van binnen, dat zou de adrenaline en spanning wel zijn.. Misschien was die gast die net achter me aan zat de moordenaar, ik slikte. Het was in ieder geval een vampier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik staar in de loop van zijn pistool als hij zich omdraait. Als zijn minachtende woorden tot me doordringen begint mijn bloed te koken van woede, waardoor ik compleet blind word voor het feit dat hij me flink pijn kan doen met zijn wapen. Kindje? Dit kan die vuile schurftige hond niet menen. Hij mag het misschien niet door hebben, maar hij heeft zijn miezerige wapen nu op één van de beste vechters van Fjodor's clan gericht. Een moordenaar die het goede pad probeert te volgen, maar voor hem maak ik maar al te graag een uitzondering. Sinds Kazinsky heb ik mezelf gezworen om nooit voor iets of iemand bang te zijn. En voor zo'n machovampier als hij ben ik al helemaal niet bang. Try better than that. Zonder enige angst loop ik op hem af, terwijl hij nog strak het wapen op mij heeft gericht. Zelfs de krul die alweer voor mijn ogen hangt deert me niet meer. Wie wind zaait, zal storm oogsten.
    'Van mensen houden? Ik zorg er alleen maar voor dat uitschot zoals jij ze niet te pakken kan krijgen. En mijn 'dierbare huidje' heeft genoeg schrammen opgelopen, en nog wel meer dan dat. Dus maak je daar maar niet druk om. Maak het jezelf niet lastig en verdwijn hier. Ik heb geen zin in arrogante klootzakken zoals jij. De laatste klootzak die me het leven zuur maakte heb ik levend verbrand en lachend toegekeken hoe hij creperend van de pijn me smeekte hem te laten leven. Ik neem aan dat je datzelfde lot niet wil ondergaan. Je weet niet met wie je te maken hebt, jochie. En geloof me, je wíl het ook niet weten.' Met die woorden glip ik langs hem heen, op zoek naar Dewi. We moeten haar nu beter bewaken dan ooit!
    'Dewi,' roep ik. Ik vind haar, en tot mijn grote ellende ook Savoy. Ik stap naar binnen en sluit de deur van de badkamer. 'Ik blijf bij je. Die nieuwe wil je bloed.' Met een blik kokend van woede staar ik in de spiegel. Dit is een zeer, zeer slechte dag, bedenk ik me als ik de krul achter mijn oor leg. Dan te bedenken dat ik nog 22 uur met mijn krullen moet. Ik had nooit in moeten stemmen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 20:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik glimlach. "James vertelde me dat hij immuun is voor dat soort poorten. Hij kan er tegen." Ik kijk James aan. "Toch?"

    Savoy
    Ik kijk naar Odile die binnenloopt. "Leuk haar." merk ik op met een opgetrokken wenkbrauw. Ik ga tegenover Dewi zitten en kijk haar aan. "Vampiers die jouw bloed willen drinken zijn niet mijn matties. Dat zijn mijn rivalen."

    Dewi
    Odile kwam binnen en ik liet mijn mes meteen zakken, ik vertrouwde haar en voelde me veilig bij haar. Opeens ging Savoy tegenover me zitten en zei iets wat ik niet verwacht had.
    "Vampiers die jouw bloed willen drinken zijn niet mijn matties. Dat zijn mijn rivalen."
    Stomverbaasd keek ik hem aan. ''Hoe bedoel je?'' vroeg ik niet-begrijpend. Dat betekende dat hij aan mijn kant stond, maar waarom en belangrijker. Sinds wanneer? Mocht hij me? Werd hij 'vegetarisch'? Ging hij nu ook de mensen helpen? In dit huis gebeurde er veel aparte en onverklaarbare dingen, toch bleef ik elke keer weer verrast worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik begin haast te grommen als Savoy mijn haar complimenteert. Toch zeg ik er niks van en blijf voor me uit staren, vakkundig de spiegel vermijdend.
    'Er loopt hier een mens rond die beweert langs de grens te kunnen en weer terug. En er loopt een arrogante vampier rond met een pistool. Het zou me niks verbazen als hij verantwoordelijk is voor Gawyn's dood.' Oké, misschien een wat voorbarig getrokken conclusie, maar ik ben zo woedend dat ik hem wel wat aan kan doen. Ik ben ervan overtuigd dat dat vroeg of laat gaat gebeuren.
    'En wat doe jij hier?' vraag ik aan Savoy, niet op mijn vriendelijkste toon. 'Op zoek naar voedsel?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik glimlach. "James vertelde me dat hij immuun is voor dat soort poorten. Hij kan er tegen." Ik kijk James aan. "Toch?"

    Savoy
    Ik kijk naar Dewi droogjes aan. "Nee, omdat er dan minder voor mij overblijft." Ik draai me naar Odile. "Ik kwam gewoon even rondkijken." Ik haal mijn schouders op. "Niets bijzonders."

    Dewi zei alleen hoe bedoel je he? achja, geeft niks xd


    Dewi
    Ik keek Savoy aan en ging staan.
    ''Er blijft sowieso niks voor jou over, want je krijgt niks van mij.'' zei ik hem koppig en keek hem brutaal aan. Wat dacht hij wel niet? Dat ik zo aan zijn lippen hing, smekend mijn bloed te drinken? Of dat ik alles ging doen wat hij deed als ee of ander hondje? Nee, dat had ik afgeleerd. Ik ging mezelf niet meer ing evaar brengen, dan was al hun werk voor niets geweest.. Iets wat ik ze niet aan zou doen. Ik richtte mijn blik op Odile.
    ''Ik wist al dat hij me bloed wilde. Het zal ook eens niet.'' Ik zuchtte gepikeerd en haalde een hand door mijn haren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik slaak een zucht en ga voor de deur zitten. Als die gast erlangs wil zal hij eerst langs mij moeten.
    'Hij heeft een pistool en ik een mes. Da's best balen,' zucht in geërgerd. Ik wend me tot Dewi en vang haar bloedgeur op. Ik heb al een flinke tijd niet meer gejaagd en ik sterf van de dorst. Mijn blik glijdt onwillekeurig naar haar hals. Oh I'd kill for a bit of that. Ik dwing mezelf een andere kant op te kijken, waardoor ik mezelf weer zie in de spiegel. 'Heeft deze badkamer soms heel toevallig een stijltang?' vraag ik dan maar. 'Het risico om vastgebonden te worden neem ik maar,' denk ik hardop. Ze hebben geen idee waar dit over gaat, maar punt is dat ik zo'n ontzettende behoefte heb om die ellendige krullen te vernietigen. Die nieuweling noemde me al 'kindje' en ik weet meteen waarom. Mijn krullenbol maakt me lief, jong en onschuldig, en dus totaal niet goed in staat om idioten zoals hij af te schrikken.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 22:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    @ TheBoss, SoulEater; Ik ga morgen weer terugreageren. (:

    Dyvon ~ Bad Vampire.

    "Van mensen houden? Ik zorg er alleen maar voor dat uitschot zoals jij ze niet te pakken kan krijgen. En mijn 'dierbare huidje' heeft genoeg schrammen opgelopen, en nog wel meer dan dat. Dus maak je daar maar niet druk om. Maak het jezelf niet lastig en verdwijn hier. Ik heb geen zin in arrogante klootzakken zoals jij. De laatste klootzak die me het leven zuur maakte heb ik levend verbrand en lachend toegekeken hoe hij creperend van de pijn me smeekte hem te laten leven. Ik neem aan dat je datzelfde lot niet wil ondergaan. Je weet niet met wie je te maken hebt, jochie. En geloof me, je wíl het ook niet weten." zegt ze terwijl ze langs me heen glipt.
    Ik had het wel in haar ogen gezien, én gemerkt dat ze langs me heen wilde glippen. Maar elke zin, elk woord - deed me geen pijn. Ze wilt niet weten hoeveel pijn ík heb geleden, hoeveel ik heb moeten doorstaan. Honderden, misschien wel duizenden heb ik vermoord. En dan komt zij aan met; een klootzak heeft verbrand en lachend heeft toegekeken, terwijl hij crepeerde van de pijn. Bij elke moord die ik heb gepleegd, elk mens/ vampier dat ik heb laten creperen; heb ik lachend toegekeken.
    Ze is al een paar seconden weg, en ik verveel me nou al; jammer genoeg, heb ik dat miezerige wijf niet kunnen vermoorden - samen met dat mensenkind. Ze heeft me wel gevleid met dat ik een arrogante klootzak ben; ze heeft me enorm veel aandacht gegeven. Even krijg ik een glimlach op mijn gezicht. 'Je hebt wel lef meisje. I'd like that,'
    Even twijfel ik of ik weer naar dat mens en die vampier wil zoeken, maar ik doe het toch maar niet. Ik ga er mijn tijd niet aan verspillen. Ik loop weer richting de deur, om een sigaret te roken. Eens kijken of ik nog meer mensjes kan tegenkomen, want ik begin nu echt humeurig te worden. Time for dinner. The first one, is meat.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik ook nog meedoen, of is 't daar te laat voor? Want dan wil ik gelijk alles weten wat er is gebeurd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    Kan ik ook nog meedoen, of is 't daar te laat voor? Want dan wil ik gelijk alles weten wat er is gebeurd.


    Je kan gewoon nog meedoen hoor, zussie. :Y) Btw, ben jij al thuis of niet? Ik kom er namelijk zometeen aan, (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, je hoeft niet alles te weten wat er gebeurd is,
    als jouw personages die van ons ontmoeten komt dat vanzelf
    wel aan de order oit en als je nieuwe personage aanmaakt weet
    die natuurlijk ook nog niks, dus het is geen probkeem :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, floeps :x
    Nouja X]

    Yue
    Als Odile weg is gelopen kijk ik weer naar James. "Dus.. Hoe ben jij hier terecht gekomen? En hoe kan het dat je zoveel weet over vampiers?" Ik kan haast mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Hoe kan het dat een mens zoveel over vampiers weet?

    Savoy
    "Ik heb al wat van jou gekregen." Ik trek uitdagend een wenkbrauw op. "Of weet je dat nu al niet meer?" Ik kijk naar Odile die geïrriteerd aan haar krullen plukt. "Waarom heb je zo'n probleem met die krullen? Het staat je best lief hoor." Ik grijns. Nooit verwacht dat tegen Odile te zeggen.

    Dewi
    ''Die gebeurtenissen probeer ik te verdringen.'' beet ik hem toe en vervolgde daarna nog zachtjes: ''Eikel..''
    Mijn blik richtte ik nu op Odile die problemen leek te hebben met haar krullen, zoals Savoy al zei, ze stonden haar lief. Alleen dat was denk ik de reden, Odile was niet het typ dat er lief en schattig uit wilde zien.
    ''Ik denk dat jij de enige bent die een stijltang in zijn bezit heeft.'' antwoordde ik en keek vanuit mijn ooghoeken naar Savoy. Waarom was hij hier nog? Ik kon hem niet uitstaan, begreep hij dan niet dat hij niks van me ging krijgen? Aandacht of klappen, ja, dat.. Maar niks meer.
    ''Waarom ben je hier nog?'' Vroeg ik hem daarom maar en keek hem strak aan.
    ''Heb je niks beters te doen? Jagen ofzo?''