• Nummer 1

    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kenneth.

    Met barstende koppijn werdt hij wakker en krabbelde moeilijk uit zijn hangmat. Ulgh, wat had hij slecht geslapen. Zijn oog deed, zeer en was waarschijnlijk blauw en opgezwollen. Voorzichtig raakte hij met zijn vingers het dikke gedeelte aan van zijn oog. Er ging een lichte pijn door hem heen en beet op zijn lip. Hier moest hij dus niet meer aan komen. Hij pakte zijn shirt die over een lijn hing en trok hem aan. Daarna liep hij richting het Dek om de dagelijkse klusjes te doen. Eenmaal buiten, snoof hij de heerlijke geur van de zee op in zijn neus en rekte zich uit.

    Josephine
    Ik zie dat de eerste piraten het dek opkomen en schiet snel de gang in. Ik loop naar de kamer waar ik me voor het eerst heb omgekleed, en zie dat mijn jurk er nog steeds ligt. Hij is wit, met roze en zwarte accenten. Hij komt uit Parijs, en is op maat gemaakt voor mij tijdens ons bezoek daar. Ik pak hem op en loop naar de kamer waar ik heb overnacht. Ik kleed me snel om, om te voorkomen dat ik weer wordt betrapt, en kijk in de spiegel die er staat hoe ik er uit zie. Mijn jurk zit wat kreukelig, om over mijn haar nog maar niet te spreken. Maar het is al een heel stuk beter. Ik begin met mijn handen mijn haar te doorkammen, en als ik alle klitten er uit heb gehaald ben ik tevreden. Nu kan ik me weer vertonen. Met een trotse houding loop ik de kamer uit, op weg naar het dek.

    Olivier
    Ik loop voor Clara uit naar een kamer toe, en hoor haar zachtjes ademhalen. Ineens legt ze haar arm om die van mij heen, en ik voel een schok door mijn lichaam gaan. Haar huid is zo zacht. Ik glimlach in mezelf en loop verder. Expres kies ik de kamer aan het eind van de gang, zodat ik extra lang met haar kan lopen. maar uiteindelijk is het toch zover. Ik draai me naar haar om. "Hier kunt u slapen. Tot morgen, en slaap wel." Ik glimlach naar haar en laat tegen mijn wil in haar arm los. Dan draai ik me om en loop terug. Eenmaal in bed val ik zo in slaap. Het was een vermoeiende dag, en morgen zal niet veel beter worden...

    Maxime - Dame.

    Als ik wakker word, lig ik nog steeds op mijn lakens. Waarschijnlijk ben ik in slaap gevallen tijdens het wachten. Dan bijt ik lachend op mijn lip. Felix. Dat is het enige wat ik heel de nacht voor me zag.
    Nog een beetje slaapdronken sta ik op. Ik hoop dat we snel aan land aan, nieuwe kleren zouden fijn zijn. Uitrekkend loop ik uit de kamer. Dan strijk ik mijn jurk goed en loop door naar het dek, iedereen wordt wakker van een frisse neus.


    everything, in time

    Ace - Piraat.

    Ik haal mijn schouders op.
    'Natuurlijk ben ik het bevel niet vergeten, maar het zou zo kunnen dat jij er vrijwillig eentje aan de hand had meegenomen. Ideale situatie: je gebruikt geen geweld en bezorgt je jongedame de nacht van haar leven. Het zou zo maar eens kunnen. Je hebt een wat beschaafde indruk, wat vrouwelijk misschien. Ik wil je niet beledigen, maar zo kom je op me over. En waarschijnlijk ook op die jongedames. En die jongedames verkiezen twintigmaal liever iemand die er verfijnd en degelijk uitziet in plaats van een vieze ongeschoren piraat. Vandaar mijn theorie. Nou, hoe het ook zij: Ace hier heeft zich rustig gehouden vannacht. Ik ga maar eens op zoek naar wat te kanen.' Dan komt de piraat die naast Jack staat zich ermee bemoeien. 'Luister. Het beste wat we kunnen doen is voor eens en altijd afrekenen met die vrouwen. Kijk, dit mes is scherp genoeg om die slanke keeltjes door te snijden. Die rijkeluiskinderen worden vast heinde en verre gezocht en weet je wat ons wacht als wij gevonden worden met dat stel wijven? De galg! Nadat ze ons hebben gemarteld natuurlijk.' Mijn blik glijdt naar het mes. 'Maak je niet druk joh. Die vrouwen gaan nergens heen. We hebben nog genoeg tijd om te bedenken wat we ermee gaan doen. Bovendien: het bevel van de kapitein. Dus niet aanraken. Ook niet met messen.' Ik wandel weg van het gezelschap. Oke Ace, vandaag gaat een goeie dag worden. Niet dronken worden is mijn voornemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik plukte ietwat zenuwachtig aan mijn shirt, het was moeilijk te verbergen.
    ''Doe dan wat aan je uiterlijk.'' opperde ik toen hij zei dat ze liever mij hadden dan hem, een ongeschoren en vieze piraat. Ik keek ace na, dat hij zich zo braaf aan het bevel hield. Kwam dat omdat hij niet dronken was of was hij altijd zo maar was het me niet opgevallen? Ik wist het niet en was niet van plan het uit te gaan zoeken, te gevaarlijk. Hij was de eerste die werkelijk zei dat ik vrouwelijk leek, de andere zagen het misschien ook wel maar hielden hun mond en dachten er verder niet over na. Opeens zag ik kenneth naar buiten komen met een blauw oog.
    ''Kenneth! Wat is er met jou gebeurt?'' vroeg ik verbaasd, had hij gevochten? Hij was er niet bepaald het type voor, hij was altijd zo rustig en hield zich nogal afzijdig. Het leek me dan ook onlogisch dat er piraten waren geweest die wraak op hem wilden nemen of iets dergelijks. Ikzelf mocht Kenneth wel, hij was niet zo'n pervert als de rest had ik het idee. En hij was nuchter en ook niet zo'n pienter, of in ieder geval een dromerig geval, waardoor ik bij hem niet bang hoefde te zijn voor lastige vragen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 21:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ace - Piraat.

    Ik loop al fluitend richting de keuken als ik Jack nog hoor zeggen "Doe dan wat aan je uiterlijk." Ik draai met een chagrijnig hoofd om. Wat heeft die gast tegen mij? Ik doe geen vlieg kwaad. Ik zucht in mezelf. Nee, vliegen niet. Ik draai me weer om en loop op de kok af.
    'Hoe zie ik eruit?' vraag ik dan maar recht voor z'n raap. 'Eh.. dit is niet mijn afdeling, dat weet je he?' zegt hij wat overdonderd, terwijl hij al strelend over zijn twee onderkinnen me in zich op neemt. 'Ja, dat weet ik. Maar wees eerlijk; zo beroerd zie ik er toch niet uit voor een piraat?' Ik zie hem me nogmaals in zich opnemen.
    'Nou, ik snap wel dat je de vrouwen geld moet toestoppen voor ze met je meegaan. Je broek is niet eens heel. Je haar is ongekamd, volgens mij heb je je in geen twee weken geschoren en bovendien ruik je ook niet echt fris.' Ik zucht. 'Maar dat is mijn mening, die er toch niet toe doet. Zoals ik al zei: kleding is niet mijn afdeling. Ik mag al blij zijn als ze iets in mijn maat hebben,' voegt hij glimlachend toe.
    'Maar het is dus mijn kleding? Is dat de reden dat ik het niet voor elkaar kan krijgen zo'n vrouw mee te krijgen? Ik word continue belachelijk gemaakt. Dan is dit niet goed, dan moet ik m'n haar kammen. Alsof die Jack alles beter weet! Zie je hem al in een jurk rondlopen?' voeg ik pissig toe. 'Luister. Ik weet niet veel van vrouwen, maar ik weet wel dat er niet veel meer nodig is dan een emmer water een stuk zeep om jezelf op orde te brengen. Was dat haar van je en kam het uit. Dan heb je iets om indruk mee te maken. En zuip je eens een keer niet elke dag lam. Je kan er heus goed uitzien Ace, als je maar je best doet. En als je daar wat aan doet bespaar je dat geld dat je normaal uitgeeft aan de hoeren in Tortuga want dan lopen de vrouwen aan je arm mee. En nog één ding: seks is ook niet alles. Onthoud dat nou eens.' Ik zucht, maar de kok blijft me vastberaden aankijken. 'Als jij, Ace Johnson, een beter leven wil moet je ervoor knokken. En je niet lamzuipen in zelfmedelijden.'

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 21:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kenneth.

    Zijn hoofd voelde zwaar aan en hij keek op toen er iets tegen hem werdt gezegt. ' Uhm? ' mompelde hij en keek naar Jack. ' Oh, een klap gehad. ' Er verscheen een flauw glimlachje op zijn gezicht. Heel even wendde hij een blik naar de zee en daarna weer terug naar Jack.

    Clara - dame

    Ik lig heerlijk in mijn bed als ik de eerste zonnestralen door het raam zie schijnen. Weer had ik geweldig gedroomd, net zoals de vorige keer en Olivier speelde daar een grote rol in. Ik wilde meer over hem weten, en ik wilde meer tijd met hem doorbrengen, het moest gewoon.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Zijn oog leek alle kleuren van de regenboog te hebben.
    ''Klap gehad? En dat liet je zomaar toe..?'' vroeg ik verbaasd, ik dacht altijd dat piraten wat ruwer waren en alles uitvochten. Blijkbaar niet, Kenneth was sowieso vaak rustig, maar liet hij zich zoiets ongestraft doen? Dat vond ik toch wel vreemd, waarom zou je jezelf laten slaan? Of hij had het moeten hebben uitgelokt of iets dergelijks,d at het zijn verdiende loon was.. Dan kon ik nog wel begrijpen dat je het maar liet gebeuren, maar anders niet.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 16:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ''Klap gehad? En dat liet je zomaar toe..?'' vroeg ik verbaasd, ik dacht altijd dat vampieren wat ruwer waren en alles uitvochten.


    Lol, volgens mij bedoel je piraten :3

    whaha, alsnog xD
    Ik dacht het en toen erachteraan; nee. piraten.
    Alsnog verkeerd getypt :á

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 16:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ace - Piraat.

    Ik zucht. Deze keer niet uit ergernis, maar als constatering dat hij gelijk heeft. Ik voorzie mezelf van een stuk scheepsbeschuit en een plak kaas en loop al kauwende weer naar beneden. Ik moet wat schoons aantrekken. En mezelf verzorgen. En dat is ook wat ik ga doen.
    Eenmaal in mijn slaapcabine kleed ik me uit en ga op zoek naar een schone (hele) broek, die ik na lang zoeken in een koffer weet op te scharrelen. Ik voorzie mezelf van ondergoed en een schoon losjes wit overhemd en wandel naar de wasruimte. De luxe van een douche hebben wij hier helaas niet, maar er is wel een tobbe en een enorme waterton die we kunnen gebruiken om ons schoon te maken. Ik kleed me uit, gooi het ijskoude water over mijn hoofd en zeep huid en haar in. Als ik dit in alle zorgvuldigheid heb gedaan gooi ik opnieuw met een emmer water over het hoofd en was mijn haar uit, iets wat al een hels karwei op zich is, en vervolgens mijn lichaam. Ik droog me af met een witte doek en kleed me aan. Vervolgens haal ik een kam door mijn haar en pak het scheermes erbij. Na mijn scheerbeurt kijk ik nogmaals in de spiegel en ben op z'n zachtst gezegd verbaasd. Ik zie er helemaal niet slecht uit. Sterker nog, ik zie er eigenlijk best.. knap uit. Tevreden aanschouw ik het eindresultaat.
    'Zeg schoonheid, ga eens weg bij die spiegel, ik wil me scheren,' hoor ik een chagrijnige piraat achter me zeggen. Ik draai me om en werp hem een pissige blik toe, waarop hij me aankijkt alsof hij een spook heeft gezien. 'Sodeknetter, bij Neptunus, wat heb jij met jezelf gedaan? Je bent zo.. zo..' Ik grijns en wandel weer naar het dek. Ik heb behoefte aan wind tussen die lange natte haren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Opeens werd mijn aandacht getrokken door iets anders, of beter gezegt, iemand anders. Ace kwam naar buiten maar hij leek niet op zichzelf, niet Ace. Hij leek ineens zo schoon en fris en.. Best knap. Maar die gedachte bande ik gauw uit mijn gedachten.
    ''Hé Ace, die vrouwen hebben zo te zien een positieve invloed op je.'' riep ik 'm toe met grijns, het was waar. Sinds zij er waren gedroeg hij zich teminste normaal, was hij niet de hele tijd dronken en had hij zichzelf zelfs gewassen! Ik kon het bijna een wonder noemen. Ik wierp weer kort een blik op Kenneth en toen weer op Ace. Meer piraten zouden zijn voorbeeld moeten volgen, sommigen waren echt té ranzig voor woorden en soms vroeg ik me af of ze uberhaupt óóit zichzelf hadden gewassen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Felix - Piraat

    Nadat ik mezelf bij het krieken van de dag uit mijn mottige slaapplaats had gewurmd, was ik direct haar het dek gelopen om me met een emmer ijskoud zeewater te verfrissen. Het water mag dan wel zout zijn, en vrij slecht voor de huid, ik stink tenminste niet als een varkenshoop, bedenk ik als ik sudder wanneer de dunne straaltjes langs mijn torso naar beneden druipelen. Ik ril en gooi het overtollige water terug de zee in. Hoewel het vrij vroeg in de morgen is, staat de zon toch aan de hemel en verwelkomt me met haar zwakke ochtendstralen. Even geniet ik van het kalme uitzicht, als ik plots verstoort wordt door Jack, die erg verbaasd over iets lijkt. Wanneer ik me omdraai om te zien waar al het drama rond is, merk is Ace op. Enfin. Iets wat vanuit de afstand op Ace lijkt. Ace is namelijk een stinkende, onverzorgde, mottige aap en deze man was proper gewassen en had nette kleren aan. Lichtelijk geamuseerd kom ik dichterbij. 'Waarom zie jij er uit als een natte hond?' vraag ik serieus wanneer ik zijn uiterlijk scan door hem van kop tot teen te bekijken. Hoewel ik niet kan ontkennen dat zijn gewassen gelaat een grote vooruitgang is, ben ik niet in de stemming om complimenten te geven. Bovendien zouden die vrouwen dat ook opmerken en zou ik moeite moeten doen om Maxime's aandacht op mij te houden. Wat alleen maar betekent dat ik met meer en grovere leugens op de proppen moet komen. Hallelujah.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ace - Piraat.

    Als ik boven kom duurt het niet lang voor het al raak is. Ik hoor Jack roepen dat de vrouwen een positieve invloed op me hebben. Ik glimlach even bescheiden en ga op de reling hangen. Ik moet eerlijk zijn dat ik complimenten krijgen helemaal miet ben gewend, want wees eerlijk: wat viel er nu te complimenteren aan een bezopen ongeschoren piraat? Veel tijd om in mijn gedachten te verzinken krijg ik niet. Felix komt naast me staan en vraagt waarom ik eruit zie als een natte hond. Ik draai me rustig naar hem toe. 'Omdat ik onder de emmer heb gestaan,' zeg ik schouderophalend. 'Is al te lang niet gebeurd,' voeg ik toe met een grote grijns en geef hem een goedbedoelde stomp tegen de schouders. Aan zijn blik te zien is dat niet iets wat hij ook maar enigszins waardeert.


    No growth of the heart is ever a waste