• Nummer 1

    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    ''Hun in de gaten houden?'' vroeg ik stomverbaasd. Ten eerste begreep ik niet dat hij me dit vroeg, ik was nieuw en.. Nogal apart. En ten tweede, dat betekende dat ik moest gaan zitten vissen en dan gingen ze mij misschien verdenken en kwam mijn eigen geheim ook in gevaar. Ik beet op mijn onderlip en terwijl hij zich bezig hield met Clara probeerde ik een uitweg te vinden. Aan de ene kant leek het me zeer spannend, maar het gevaar was zeer groot.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Josephine
    Ik hoor Ace roepen. Tortuga? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Ik loop naar de reling en kijk in de verte. Er valt nog niets te zien aan de horizon, maar hopelijk arriveren we snel.

    Olivier
    Ik draai me weer naar Jack om. "Laat anders maar. Het is ook niet zo dat ik ze niet vertrouw, ik wil gewoon niet dat ze mijn orders niet opvolgen. Maar ik moet ze niet teveel wantrouwen. Anders kun je misschien even gaan kijken wat we nodig hebben qua eten. Of de kok helpen met een lijst maken. Het zou handig zijn als we zo'n lijst hebben voor in Tortuga. Dan kunnen we namelijk alles snel halen. En check meteen even of er nog genoeg kruit is in de wapenkamer."

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik kon nog net een zucht van opluchting inhouden, het zou vreemd zijn als ik opgelucht ging zuchten om dit.
    ''Prima, zal ik doen kapitein.'' ik glimlachte en maakte me toen maar gauw uit de voeten voordat ik tegen nog meer problemen aan liep. Ik verdween naar de voorraad kamer en begon kisten met etenswaren te controleren, ondertussen schreef ik het op een plaatje dat ik gepakt had. Het was een saaie klus, maar beter dan Felix en Ace in de gaten houden. Althans, veiliger dan die klus.
    ''Bijna op.. Brood..'' mompelde ik zachtjes terwijl ik het op papier krabbelde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is stil hier :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clara - dame

    Ik krijg kriebels in mijn buik als hij naar me glimlacht. Ik glimlach verlegen terug. "De wasruimte? Tja.. We hebben wel een tobbe. Maar die is misschien niet zo geschikt voor een dame van uw kaliber" hoor ik hem zeggen. 'O, nouja ik gebruik die tobbe wel als u niets anders heeft' zei ik zacht.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    dudes we hebben soundtrack!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb de soundtrack gevonden 8D *Proud*
    Sorry, ik moest even opscheppen :x

    Josephine
    Een tijdje heb ik naar de horizon staan staren. Dan draai ik me om en zie Ace staan bij een andere piraat. Ik slik en loop op ze af. "Ace.." begin ik. "Ik vroeg me af of u me wat meer kunt vertellen over Tortuga. Ik ben er nog nooit geweest.. Dus ik vroeg me gewoon af wat ik kan verwachten."

    Olivier
    Haar glimlach brengt de vlinders in mijn buik tot leven. God, wat doe ik nou dom. Ik heb gewoon lang geen vrouw gezien. Punt. Ik glimlach weer naar haar en bied mijn arm aan. "Ik breng u er wel even heen."

    Ace - Piraat.

    Ineens hoor ik een vrouwenstem en het woord Tortuga vallen. Ogenblikkelijk draai ik me om. Ik begin meteen weg te zwijmelen. Hoe kan een man zo'n vrouw nou níet in zijn bed willen? Ace, hou je kop erbij, miezerige zeeslak, bijt ik mezelf toe en haal me weer naar de werkelijkheid.
    'Ah, natuurlijk wil ik zo vrij zijn om je in te lichten over Tortuga. Simpel gezegd is het de hemel voor jongens zoals ik. Even de geur van vast land in je neus, feesten tot de zon op komt, een zalig gevoel van vrijheid en, heel belangrijk, even niet naar iemand hoeven te luisteren.' John kucht nadrukkelijk. 'Maak er geen illusies over, Ace. Tortuga is de hemel voor mannen zoals jij, maar de hel voor vrouwen zoals zij.' Hij wendt zich tot de jongedame en kijkt haar strak aan. 'Ik weet niet hoe erg je bent gesteld op je maagdelijkheid en je leven, maar een nachtje Tortuga en ik durf te wedden dat je het alletwee kwijt bent. Als ik jou was zou ik aan boord blijven en je hoofd niet laten zien.' Ik gebaar naar John. 'Deze keer.. heeft hij een punt,' zeg ik droog.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Clara - dame

    Met een glimlach haak ik mijn arm door de zijne. Het tintelende gevoel als hij me aanraakt voelt aangenaam aan. Ik voelde de blosjes op mijn wangen opkomen. Hopelijk verraadde ze het zenuwachtige gevoel in mijn buik niet !! Ik ben benieuwd of hij misschien ook iets voor mij voelde? Want ik voelde zeker wat voor hem, al wist ik niet wat!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Josephine
    Als Ace zich omdraait slik ik even. Nu hij zich geschoren heeft ziet hij er echt een stuk beter uit. Nee, hij blijft een ongewassen matroos. Ik luister naar zijn verhaal en kijk dan naar de andere piraat. Mijn ogen worden groot, en als ik weer begin te praten klinkt het meer als piepen. "Maar.. Betekent dat dat we hier nog langer moeten blijven? Kunnen we niet in Tortuga aan land gaan?" Ik zie de andere piraat met een medelijdende blik naar me kijken. Ik kijk ze aan. "Kunnen jullie ons daar niet beschermen?" Ik voel dat er tranen in mijn ogen prikken. Ik had gehoopt dat we weer naar huis zouden kunnen. Dit is niet zoals het moet gaan.

    Olivier
    Ik loop met haar mee naar de tobbe. Haar arm rust zachtjes op de mijne, en ik wou dat dit nog langer kon duren. Maar al snel zijn we bij de tobbe. Ik laat haar arm zachtjes los en kijk haar aan. "Het water zit in die ton.. Dit is de tobbe, en hier liggen nog handdoeken." Ik pak uit een van de kastjes een schone, zachte handdoek. Die zijn voor speciale gelegenheden, en dit is er zeker een. Ik glimlach nog even en doe al een stap achteruit. "Dan ga ik maar weer... De deur kan op slot. Neem uw tijd."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:20 ]

    Clara - dame
    "Dan ga ik maar weer... De deur kan op slot. Neem uw tijd" zegt Olivier terwijl hij een stap achteruit doet. Snel pak ik zijn hand vast en doe ik een stap naar voren waardoor ik heel dichtbij hem sta. Ik druk een kus op zijn wang. 'Dankje, voor je hulp en voor alle goede zorgen' zeg ik snel en zacht terwijl ik beschamend naar de grond kijk. Had ik hem nou echt een kus gegeven?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ace - Piraat.

    Als ik haar verloren en verdrietige gezichtsuitdrukking zie geef ik John een stomp en werp hem een kwade blik toe. Bij Neptunus, ga alsjeblieft niet huilen. Ik kan niet tegen vrouwen die huilen. Natuurlijk snap ik het wel, zowel aan boord als aan land zijn die vrouwen niet 100 % veilig en ik weet ook niet hoelang ik me nog ga inhouden. Zolang ik nuchter ben gaat alles goed, maar zoals ik al zei: Tortuga is de hemel. Nee, Ace! Denk aan wat je John zojuist hebt gezegd. Deze keer neem je de verantwoording op je. Ik formuleer een antwoord in mijn hoofd.
    'Ik ken een aantal zeelui in Tortuga. Oke, eigenlijk ken ik de meeste mensen daar wel, maar ik kan je wel bij de gevaarlijke lui uit de buurt houden als je een luchtje wil scheppen.' Nu is het John die mij een stomp geeft. 'Ace, ben je helemaal gek geworden?' 'Het is overdag als we aanmeren, hoogstens 's avonds vroeg, ik ken wel een aantal verborgen slaapplekken waar geen dronken hond komt. En waarschijnlijk is deze optie nog veiliger ook.' Nog is hij weinig onder de indruk.
    'Niemand weet van die slaapplaats. Behalve jij. Weet je nog wat er de vorige keer in Tortuga gebeurde, lulletje rozenwater?' Ik denk terug aan de vrouw die ik aan boord probeerde te smokkelen, uiteraard weinig subtiel. Kon ik het helpen, ik stond al zes weken droog! Ik zucht en zeg niets meer. Hij heeft gelijk. Waarom zou die jongedame mij moeten vertrouwen? Ze zou wel compleet gek zijn. Ik zie haar ervoor aan om binnen nu en tien seconden naar Felix te rennen, de held die hier alle vrouwen beschermt. Ik word met de seconde chagrijniger om die gedachte.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Felix - Piraat.

    Ik trek een misprijzende blik. 'Verdorven plek, Tortuga. Verkrachtingen, dronkenschap, moord. Geen plaats voor een schoonheid als jij. Maar aangezien we wel wat schade op hebben gelopen bij de storm, moeten we zo snel mogelijk aanmeren om het te laten repareren,' zeg ik met een spijtig gezicht terwijl ik haar lekker dicht tegen me aantrek en haar de trap af help. 'Zal ik bij je blijven als we er aan komen? We kunnen immers niet garanderen dat er niet één of andere dronken gek het dek op komt stommelen...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Josephine
    Ik kijk even naar de ruziënde mannen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen en dus blijf ik maar stil. Waarom moest onze boot nou ook vergaan? Ik kijk weer even op naar Ace en de andere man. "Ik wil jullie absoluut niet tot last zijn." Ik slik even en haal diep adem. Ik kijk Ace aan, maar uit zijn donkere ogen kan ik niets aflezen. Heel anders dan de mannen thuis. Ik kon precies zien wie met me naar bed wilde, wie een gewoon gesprek wilde en wie me niet mocht. Maar Ace.. De eerste keer dat ik hem ontmoette gedroeg hij zich als een onbeschofte zuiplap. Toen was hij ineens heel beleefd en nu is hij zelfs geschoren. Ik weet gewoon niet wat ik van hem moet denken. "Ik zou graag aan land gaan.. Maar als dat voor u niet goed uit komt blijf ik wel hier." Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Wat is er gebeurd met de Josephine die bevelen gaf, en ze niet opvolgt?

    Olivier
    Als ik haar zachte lippen voel stokt mijn adem in mijn keel. Ik kijk haar met grote ogen aan en blijf even stil staan. Met mijn duim aai ik zachtjes langs haar hand. "Geen.. Geen probleem. Ik doe het graag." Ik glimlach nog een keer en kijk haar even aan. Is het normaal om een man te kussen om hem te bedanken bij haar mensen? Of was dit meer?

    Maxime - Dame.

    Mijn god, die plek klinkt als een regelrechte hel. Maar Felix noemde me schoonheid en dat compenseert dan weer, het tintelt in mijn buik als hij dat zegt.
    'Het is werkelijk een eer om als een man zoals jij een 'schoonheid' te worden genoemd,' lach ik. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ook dat zorgt ervoor dat er een prettige rilling over mijn rug loopt. 'Maar ik kan je niet vragen bij me te blijven. Jij vent waarschijnlijk ook al een hele tijd niet meer aan land geweest, dan kan ik niet van je verachten bij me te blijven. Geniet toch van die tijd,' spoor ik hem aan, hopend dat de wandeling naar de wastobbe nooit zal eindigen.


    everything, in time