• Nummer 1

[url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

SOUNDTRTACK

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Hond uitlaten, kan jij ondertussen reageren by binding :'DD
    Tot over halfuurtje.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Kenneth.

Zwijgend luisterde hij naar Ace en hoorde toen de naam van Felix hoorde. ' Maar Felix is een slijmbal. ' mompelde hij, dat was zijn mening. Wat iets in hem zei dat die gast een gare was. ' En blijkbaar vinden die wijven dat leuk, z'n slijmbal.. ' Heel even keek hij voorzich en probeerde zich in te leven in z'n vrouwlijk geval. ' Of vinden ze het prettig dat iemand complimentjes geeft en ze behandeld zoals ze behandeld willen worden. ' mompelde hij en dacht veder na. Daarna keek hij naar Jack die zei dat Ace zich niet zo moest aanstellen. Zachtjes grinnikte hij om het antwoord van Jack.

[ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 15:36 ]

Ace - Piraat.

Ik zucht opnieuw en werk de laatste stukjes kip naar binnen.
    "Jullie doen alsof je nog nooit een vrouw gezien hebt," hoor ik ineens Jack zeggen. Ik kijk hem aan. 'Dat is het 'm nou juist: ik héb nog nooit zulke mooie vrouwen gezien. Niet van zo.. dichtbij.' Ik staar zwijgend voor me uit. Misschien moet ik inderdaad maar gaan slapen, grinnik ik in mezelf. 'Je hebt gelijk, Kenneth. Hij is ook een onverbeterlijke slijmbal. Maar goed, wat ben ik? Ik ben niet veel beter. Ik heb helemaal niks om indruk op ze te maken. Weet je wat 't 'm is? Ik wil het goede leven. Ook al is het maar voor eens. Gewoon eens het goede leven proeven, voelen, ruiken. Ik heb gewoon geen kans en daarom zal ik het maar moeten houden bij de vrouwen in Tortuga. Die zijn tenminste een stuk makkelijker als je ze een paar centen toestopt.'

No growth of the heart is ever a waste

Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik vond het geniaal om te luisteren hoe hun erover dachten en toen hij zei dat hij nog nooit zulke vrouwen van dichtbij had gezien schoot ik in de lach.
    ''Echt niet?'' vroeg ik grijnzend, daarom maakte hij zich er druk om.
    'Ik heb gewoon geen kans en daarom zal ik het maar moeten houden bij de vrouwen in Tortuga. Die zijn tenminste een stuk makkelijker als je ze een paar centen toestopt.' ging Ace verder en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    ''Is dat de enige manier hoe jij aan een vrouw komt?'' mompelde ik, plotseling voelde ik regendruppeltjes. Great, dat werd weer naar binnen vluchten voordat 't harder ging.
    ''Ik ga naar binnen voordat 't harder gaat gieten.'' zei ik en stond al op, heel even keek ik naar Ace. Ik was nog steeds verbaasd over zijn verhaal en ook dat hij nog steeds nuchter was. Waarschijnlijk waren er binnen wel weer een paar die met hun stomdronken kop rondliepen en sommige werden handtastelijk als ze dronken waren, dus bleef ik altijd liever uit de buurt van alle zuiplappen.

Clara - dame

Ik opende langzaam mijn ogen. 'Jeetje, hoelang heb ik geslapen' zeg ik tegen mezelf als ik de gordijnen opendoe. Ik had heerlijk geslapen ondanks het armoedige bed. De droom die ik had gehad leek levensecht. Op een moment leek het zelfs alsof Olivier me echt over mijn wang streelde. Ik glimlachte bij de gedachte eraan maar schudde toen mijn hoofd. Dit was de werkelijkheid en de werkelijkheid was nu eenmaal hard.

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Ace - Piraat.

Jack vraagt of dit de enige manier is hoe ik aan een vrouw kom. Ik haal de schouders op. Lijkt me wel, hoe moet het anders? Dan schieten de woorden van de kok me weer te binnen.
    'Hoe kom jij aan een vrouw dan?' vraag ik hem direct. 'Kom op, dan moet je het me ook zeggen. Goh, nu we het er toch over hebben, je hebt eigenlijk best een vrouwelijk gezicht.' Ik begin te grijnzen. 'Als ik een vrouw was zou ik me zo overtuigend mogelijk als een piraat kleden en hopen dat ze me niet te pakken kregen,' voeg ik met een even grote grijns toe.
    'En inderdaad, het regent behoorlijk. Ik ga maar eens wat schrijven, regen is inspiratiemateriaal en nu ik nuchter ben zit er weinig anders meer op.' Ik spring van het dak en loop weer de slaapzaal binnen. Hoe zit het nu met die vrouw in mijn bed? Ik zucht. Er zit weinig anders op. Ik moet haar eruit gooien. Ik open de gordijnen en leg de rol weer onder mijn bed.
    'Mevrouw is wakker, zo te zien. Zou ik nu weer in mijn bed mogen? Tenzij je vanavond graag bij mij slaapt,' zeg ik zo onschuldig mogelijk. 'Mag best hoor, daar heeft Ace totaal geen problemen mee,' voeg ik met een quasi-nonchalante blik toe. Aan haar gezichtsuitdrukking te zien slaapt ze het liefst bij de kapitein. Een armzalige piraat als ik wordt niet gewaardeerd.

Josephine
    Ik schiet overeind en sper mijn ogen wijd open. Waar ben ik? Dan voel ik het zachte wiegen van de boot. Oja.. De storm. We zijn op een ander schip. Het was geen droom. Ik wrijf in mijn ogen en kijk om me heen. Door het kleine raampje schijnt de maan naar binnen. Ik kan maar beter nog even proberen te slapen.

Olivier
    Een tijdje ben ik nog bezig met de kaarten, maar dan wordt ook ik moe. Ik sta op en loop naar het bed aan de andere kant van mijn kamer. Ik ga op de dekens liggen en denk na over wat ik moet doen.

Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ace lulde behoorlijk veel en ineens zei hij dat ik best een vrouwelijk gezicht had, gauw keek ik de andere kant op. Damnit, nu hij nuchter was was hij blijkbaar ook gelijk een stuk snugger. Nog voordat ik kon antwoorden was Ace verdwenen, ik keek kort naar Kenneth en ging toen ook gauw naar binnen. Ik vertrok naar mijn kamer en toen ik binnen was draaide ik mijn deur met een zucht opslot. Het was toch al laat dus ik kon beter pitten. Ik haalde de doek (wtf, hoe heet zo'n ding eigenlijk? Het is geen bandana en hoofddoek lijkt me ook niet het juiste woord..) van mijn hoofd waardoor mijn lange haren tevoorschijn kwamen. Zwijgend haalde ik er even een hand doorheen. Vervolgens kleedde ik me om, ik sliep altijd in mijn onderbroek en een hemd.. Er vanuitgaande dat er niemand binnen zou komen, ik wist dat dat ook niet zo kon zijn, maar als er iemand aan het slot zat te morren dan werd ik er wel wakker van. Zachtjes plofte ik op mijn bed neer en wreef even in mijn ogen, de adrenaline die ik toenstraks had gevoeld toen Ace met de ontdekking kwam dat ik best een vrouwelijk gezicht had waren gelukkig al minder, ik was echt even bang dat hij erachter zou komen.. Maar als iemand erachter kwam moest ik kalm blijven en gewoon plan B in werkeing zetten. Ik rolde op mijn zij, met mijn gezicht naar de deur, en sloot mijn ogen nadat ik het kaarsje had uitgeblazen.

Kenneth.

Toen Ace en Jack waren verdwenen bleef Kenneth nog even zitten. Heel even keek hij naar de lucht die bewolkt was en hij voelde de regendruppeltjes in zijn gezicht. Hij klom ook van het dak af en liep terug naar zijn slaapplek. Daar trok hij zijn shirt uit en klom in zijn hangmat. Hij bleef nog even naar het plafon staren en viel als een blok in slaap.

Clara - dame

Ik schrik als ik Ace voor me zie staan. 'O pardon'zeg ik terwijl ik snel uit bed schiet. 'Ik wist niet dat dit uw bed was, sorry.' Ik hoopte niet dat ik wat in mijn slaap gezegd had, misschien was Ace wel de hele tijd hier gebleven. 'Uhm, je hebt toevallig toch niet iets gehoord toen ik lag te slapen he?' vroeg ik voorzichtig.

[ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 18:20 ]

Maxime - Dame.

Hoewel hij alsnog niet veel verteld, hang ik alsnog aan zijn lippen. Van de armoede in New York, naar Engeland, om vervolgens weer op dit vieze schip te zitten. Dat is niet precies wat je zou verwachten als je naar Engeland vaart.
    Dat hij snel leert vind ik ook erg interessant, hij moet sowieso wel slim zijn als je jezelf dingen kunt aanleren op een schip als deze.
    Ik schrik op uit mijn gedachten wanneer zijn hand dicht bij de mijne ligt. Ik zie mijn eigen hand lichtjes trillen, een jongen (of man) is nog nooit zo dicht bij me geweest, als je mijn vader niet meetelt. Ik schud mijn hoofd als ik Felix vraagt of ik nog wat wijn wil. 'Nee, dat moet ik niet doen, dan slaap ik straks niet meer,' glimlach ik. 'Maar toe, neem gerust nog wat als je zelf nog wat wilt,' Maxime, hou op met staren. Kijk ergens anders naar, niet zijn gezicht.

everything, in time

Maxime - Dame

Ah, iemand die weinig drinkt. Nog beter, niemand zit tenslotte te wachten op een zuiplap. Wanneer hij zijn hand van tafel haalt en langs de mijne strijkt voel ik een rilling over mijn ruggengraat lopen. Ik haal diep adem voor ik hem antwoord geef, zodat ik mezelf in controle heb. 'Nee, daar heb ik het helemaal nog niet met hem over gehad. Ik wilde niet teveel vragen stellen en al helemaal niet dat jullie teveel moeite voor ons doen. Tenslotte zijn wij onverwacht binnen gevallen,' leg ik hem uit, weer een beetje bijgekomen. Er gaat niets boven een zacht bed, maar die zijn er op schepen sowieso niet. Toch is het laatste wat ik wil dat deze aardige matrozen (en één doorgedraaide) moeite voor ons doen, deze maal was al veel te veel.

everything, in time

Ace - Piraat

Ik grinnik als ze overeind schiet.
    'Wat zou ik gehoord moeten hebben? De meeste mannen hier snurken luidkeels en jij was muisstil. Als ik jou was zou ik overigens een ander slaapplaats opzoeken. Er zijn vast nog wel een paar kamers vrij. Want geloof me, in een ruim vol bezopen mannen slapen zal geen prettige ervaring voor je worden, tenzij je behoefte hebt aan wilde nachten.' Great. Nog zo'n subtiele. Ace, km tot jezelf. Het is maar een vrouw. Maar een vrouw? Geloof ik het zelf? Ik ben bijlange niet zo geraffineerd als Felix. Ik ben gewoon een lompe, stinkende piraat die vrouwen als zij het liefst aan een galg zouden zien hangen. Ik slaak een onmerkbaar zuchtje.

Maxime - Dame.

Hij leek echt geschokt om het feit dat we nog geen officiële slaapplek toegewezen hebben gekregen. Wat vind ik dat ontzettend lief van hem!
    Voor de tweede keer deze avond haak ik mijn arm door de zijne. 'Maar ik wil hem niet onnodig lastig vallen. Wie weet ligt de arme man allang te slapen,' zeg ik vol medelijden. Er moet toch nog ergens een plekje kunnen zijn waar mijn vriendinnen en ik kunnen slapen, zonder de rest lastig te vallen?

everything, in time

Clara - dame

'Niks, je zou niets gehoord moeten hebben' zeg ik snel, opgelucht dat ik niets over Olivier in mijn slaap had verteld. 'En nee bedankt, geen wilde nacht voor mij' zeg ik lachend. Althans geen wilde nacht met hem, met Olivier... Ik zuchtte, ik moest stoppen om zo over hem te denken, het was niet goed voor me. Hij was niet goed voor me, als ze ons aan wal hadden gezet moesten ze weer verder, en moest ik Olivier vergeten. 'Bij wie moet ik informeren over een slaapplaats?'