• Nummer 1

    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ace - Piraat.

    Ik leg het bord weg.
    'Vijf vrouwen! Beeldschoon, stuk voor stuk.' Ik begraaf het hoofd in mijn handen. 'Wat een hel, wat een vreselijke hel! We varen recht op de afgrond van de aarde af. Al die mooie, zachte, warme, heerlijk ruikende en nog eens stinkrijke vrouwen en ik mag ze niet aanraken.' Ik kijk verloren voor me uit. Je negeert geen bevel van de kapitein, maar hij moest eens weten hoe moeilijk ik het hiermee had. 'En ik, een jongen die nooit het goede leven heeft gekend heb geen idee hoe ik erbij in de buurt kom. De kok zegt dat je oprecht over moet komen. Snap jij dat? Ik wil gewoon met één van hen onder de lakens kruipen. Wacht, nu ik het er toch over heb.. je gelooft het of niet, maar er is er één in mijn bed gekropen! Echt, ik lieg niet. Ik zweer het op mijn verrotte piratenhart. Wat kijken jullie me aan? Nee, ik heb haar niet dronken gevoerd of bewusteloos geslagen. Helemaal uit eigen wil is ze in mijn bed gaan liggen. Kom maar mee als je me niet gelooft.'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 14:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Josephine
    Ik lig een tijdje te woelen, maar het lukt me niet om de slaap te vatten. Het bed ligt gewoon niet lekker, en bovendien houden mijn gedachten me wakker. Hoe lang moeten we nog op dit schip blijven? Hoe komen we ooit weer thuis? Ik zucht en draai me weer om. Het schip wiegt zachtjes heen en weer, wat een kalmerend effect heeft. Langzaam sluit ik mijn ogen, en val ik eindelijk in slaap.

    Olivier
    "Ach, ik ben er nu toch." Ik help hem de kisten en vaten recht te zetten en glimlach. "Nou, ik ga weer aan het werk." Ik loop terug naar mijn hut en ga weer achter mijn bureau zitten.

    Felix - piraat.

    Voorzichtig streelde ik mijn littekens en nam een hap van het brood. 'Toch vind ik het erg knap. het vaak voor dat de prachtigste vrouwen totale leeghoofden zijn. Maar bij jou is dat niet,' ging ik door, alsof ik het niet in de gaten had dat ik haar een compliment bezorgde. Dan gaf ze aan dat ze meer over mij wilde weten. Dat had ik liever niet, aangezien ik alles moest onthouden waar ik over loog, maar ik kon ook niet weigeren want dat zou argwaan opwekken. 'Wat wilde je weten?' vroeg ik dan maar met een diepe, melodieuze stem en twinkelende ogen, waarna ik het laatste stuk kip in mijn mond stopte en langs mijn mondhoeken streek om het kippenvet weg te halen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kenneth.

    Hij klonk als een hitsige hengst die maar al te graag een merrie wou dekken. ' Loop je nu niet een beetje erg hard van stapel.. ' mompelde hij droogjes. Heel even keek hij naar Jack die niet veel zei. ' En zoals je nu praat, geloof ik dat geen één van die wijven met jou naar bed wilt.. '

    Maxime - Dame.

    En ja hoor, daar stroomt het bloed alweer naar mijn wangen. Hoe doet hij dat toch? 'Stop, je bent te aardig,' zeg ik lachend. Bovendien vind ik dat ik zijn vriendelijkheid nergens aan heb verdient.
    Nu vraagt hij wat ik wil weten, maar de twinkeling in zijn ogen zorgen er voor dat ik even niet in staat ben te antwoorden.
    'Alles, van begin tot eind,' grijns ik dan. Hetgeen wat hij al heeft verteld is zo fascinerend, dat ik alleen maar meer wil weten. En met meer, bedoel ik alles. 'Maar alleen als je wilt, natuurlijk!' ik ben hier niet om mensen te dwingen.


    everything, in time

    Ace - Piraat.

    Ik zucht en werk nog een stuk kip naar binnen.
    'Kijk, dat is het probleem juist. Van de kapitein moesten we ons rustig houden, zijn wil is wet, want anders had ik dit schatje allang gebruikt.' Ik laat mijn jachtmes zien. 'Geld hebben ze niet nodig, dus dat kan ik ze niet geven. Dus dan maar op de ouderwetse manier: een wapen op ze richten en zeggen dat ze moeten meekomen. Makkelijk en effectief, maar het mag niet. En dat is mijn probleem. Maar ik dacht bij mezelf: laat ik het eens goed aanpakken. Een keertje zonder wapens en geweld. Voor de afwisseling, snap je? Maar nu kan ik helemaal geen kant op. Ik hoop maar dat we snel bij Tortuga aankomen - als we daar nog heen gaan - want ik word compleet gek hier. Ze is gewoon in mijn bed gekropen! Hoe kan ik dan nog van haar afblijven? Ze is zo mooi en ze heeft van dat lekker ruikende haar.' Het kwijl loopt me haast uit de mond.
    'Ik ben geen partij voor zulke vrouwen. Kijk Felix dan, hij windt er zo eentje om zijn vinger alsof het niks is. Maar ik heb geen dure praat. Ik heb niet eens een fles rum!' Ik laat het hoofd zakken uit zelfmedelijden. 'Als die vrouwen blijven leven en ze komen thuis met horrorverhalen dan maken ze de galg alvast voor ons klaar. Volgens mij hebben ze niet eens door dat we piraten zijn. Ooh, ik ga dood uit ellende.'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 15:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik luisterde zwijgend naar hun verhalen en zuchtte.
    ''Jullie doen alsof je nog nooit een vrouw gezien hebt.'' mompelde ik nogal droogjes, ze moesten eens weten. Hoe zouden ze kijken als ze erachter kwamen? Áls.. Ik plukte aan mijn shirt en keek weg, ik hoopte voor de vrouwen dat de mannen zich inderdaad aa het bevel van de Kapitein hielden, anders hadden ze grote problemen.
    ''Ace, overdrijf niet zo man.'' zei ik grijnzend toen hij wanhopig zei dat hij dood ging van ellende.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 15:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hond uitlaten, kan jij ondertussen reageren by binding :'DD
    Tot over halfuurtje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kenneth.

    Zwijgend luisterde hij naar Ace en hoorde toen de naam van Felix hoorde. ' Maar Felix is een slijmbal. ' mompelde hij, dat was zijn mening. Wat iets in hem zei dat die gast een gare was. ' En blijkbaar vinden die wijven dat leuk, z'n slijmbal.. ' Heel even keek hij voorzich en probeerde zich in te leven in z'n vrouwlijk geval. ' Of vinden ze het prettig dat iemand complimentjes geeft en ze behandeld zoals ze behandeld willen worden. ' mompelde hij en dacht veder na. Daarna keek hij naar Jack die zei dat Ace zich niet zo moest aanstellen. Zachtjes grinnikte hij om het antwoord van Jack.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 15:36 ]

    Ace - Piraat.

    Ik zucht opnieuw en werk de laatste stukjes kip naar binnen.
    "Jullie doen alsof je nog nooit een vrouw gezien hebt," hoor ik ineens Jack zeggen. Ik kijk hem aan. 'Dat is het 'm nou juist: ik héb nog nooit zulke mooie vrouwen gezien. Niet van zo.. dichtbij.' Ik staar zwijgend voor me uit. Misschien moet ik inderdaad maar gaan slapen, grinnik ik in mezelf. 'Je hebt gelijk, Kenneth. Hij is ook een onverbeterlijke slijmbal. Maar goed, wat ben ik? Ik ben niet veel beter. Ik heb helemaal niks om indruk op ze te maken. Weet je wat 't 'm is? Ik wil het goede leven. Ook al is het maar voor eens. Gewoon eens het goede leven proeven, voelen, ruiken. Ik heb gewoon geen kans en daarom zal ik het maar moeten houden bij de vrouwen in Tortuga. Die zijn tenminste een stuk makkelijker als je ze een paar centen toestopt.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik vond het geniaal om te luisteren hoe hun erover dachten en toen hij zei dat hij nog nooit zulke vrouwen van dichtbij had gezien schoot ik in de lach.
    ''Echt niet?'' vroeg ik grijnzend, daarom maakte hij zich er druk om.
    'Ik heb gewoon geen kans en daarom zal ik het maar moeten houden bij de vrouwen in Tortuga. Die zijn tenminste een stuk makkelijker als je ze een paar centen toestopt.' ging Ace verder en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    ''Is dat de enige manier hoe jij aan een vrouw komt?'' mompelde ik, plotseling voelde ik regendruppeltjes. Great, dat werd weer naar binnen vluchten voordat 't harder ging.
    ''Ik ga naar binnen voordat 't harder gaat gieten.'' zei ik en stond al op, heel even keek ik naar Ace. Ik was nog steeds verbaasd over zijn verhaal en ook dat hij nog steeds nuchter was. Waarschijnlijk waren er binnen wel weer een paar die met hun stomdronken kop rondliepen en sommige werden handtastelijk als ze dronken waren, dus bleef ik altijd liever uit de buurt van alle zuiplappen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clara - dame

    Ik opende langzaam mijn ogen. 'Jeetje, hoelang heb ik geslapen' zeg ik tegen mezelf als ik de gordijnen opendoe. Ik had heerlijk geslapen ondanks het armoedige bed. De droom die ik had gehad leek levensecht. Op een moment leek het zelfs alsof Olivier me echt over mijn wang streelde. Ik glimlachte bij de gedachte eraan maar schudde toen mijn hoofd. Dit was de werkelijkheid en de werkelijkheid was nu eenmaal hard.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ace - Piraat.

    Jack vraagt of dit de enige manier is hoe ik aan een vrouw kom. Ik haal de schouders op. Lijkt me wel, hoe moet het anders? Dan schieten de woorden van de kok me weer te binnen.
    'Hoe kom jij aan een vrouw dan?' vraag ik hem direct. 'Kom op, dan moet je het me ook zeggen. Goh, nu we het er toch over hebben, je hebt eigenlijk best een vrouwelijk gezicht.' Ik begin te grijnzen. 'Als ik een vrouw was zou ik me zo overtuigend mogelijk als een piraat kleden en hopen dat ze me niet te pakken kregen,' voeg ik met een even grote grijns toe.
    'En inderdaad, het regent behoorlijk. Ik ga maar eens wat schrijven, regen is inspiratiemateriaal en nu ik nuchter ben zit er weinig anders meer op.' Ik spring van het dak en loop weer de slaapzaal binnen. Hoe zit het nu met die vrouw in mijn bed? Ik zucht. Er zit weinig anders op. Ik moet haar eruit gooien. Ik open de gordijnen en leg de rol weer onder mijn bed.
    'Mevrouw is wakker, zo te zien. Zou ik nu weer in mijn bed mogen? Tenzij je vanavond graag bij mij slaapt,' zeg ik zo onschuldig mogelijk. 'Mag best hoor, daar heeft Ace totaal geen problemen mee,' voeg ik met een quasi-nonchalante blik toe. Aan haar gezichtsuitdrukking te zien slaapt ze het liefst bij de kapitein. Een armzalige piraat als ik wordt niet gewaardeerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Josephine
    Ik schiet overeind en sper mijn ogen wijd open. Waar ben ik? Dan voel ik het zachte wiegen van de boot. Oja.. De storm. We zijn op een ander schip. Het was geen droom. Ik wrijf in mijn ogen en kijk om me heen. Door het kleine raampje schijnt de maan naar binnen. Ik kan maar beter nog even proberen te slapen.

    Olivier
    Een tijdje ben ik nog bezig met de kaarten, maar dan wordt ook ik moe. Ik sta op en loop naar het bed aan de andere kant van mijn kamer. Ik ga op de dekens liggen en denk na over wat ik moet doen.

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ace lulde behoorlijk veel en ineens zei hij dat ik best een vrouwelijk gezicht had, gauw keek ik de andere kant op. Damnit, nu hij nuchter was was hij blijkbaar ook gelijk een stuk snugger. Nog voordat ik kon antwoorden was Ace verdwenen, ik keek kort naar Kenneth en ging toen ook gauw naar binnen. Ik vertrok naar mijn kamer en toen ik binnen was draaide ik mijn deur met een zucht opslot. Het was toch al laat dus ik kon beter pitten. Ik haalde de doek (wtf, hoe heet zo'n ding eigenlijk? Het is geen bandana en hoofddoek lijkt me ook niet het juiste woord..) van mijn hoofd waardoor mijn lange haren tevoorschijn kwamen. Zwijgend haalde ik er even een hand doorheen. Vervolgens kleedde ik me om, ik sliep altijd in mijn onderbroek en een hemd.. Er vanuitgaande dat er niemand binnen zou komen, ik wist dat dat ook niet zo kon zijn, maar als er iemand aan het slot zat te morren dan werd ik er wel wakker van. Zachtjes plofte ik op mijn bed neer en wreef even in mijn ogen, de adrenaline die ik toenstraks had gevoeld toen Ace met de ontdekking kwam dat ik best een vrouwelijk gezicht had waren gelukkig al minder, ik was echt even bang dat hij erachter zou komen.. Maar als iemand erachter kwam moest ik kalm blijven en gewoon plan B in werkeing zetten. Ik rolde op mijn zij, met mijn gezicht naar de deur, en sloot mijn ogen nadat ik het kaarsje had uitgeblazen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.