• Nummer 1

    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Josephine
    Ik kijk nog even Ace na. Zonnesteken? Hij is wel vreemd.. Maar hij is toch niet gestoord. Ik kijk op als er een man naar Maxime toeloopt. Ze is duidelijk helemaal gek op hem, en ik kan haar geen ongelijk geven. Hij heeft een stoer, ruig uiterlijk, maar toch is hij zeer charmant. Ik knik even naar hem als hij mij ook groet. Ik heb het gevoel dat ik het gesprek alleen maar verstoor, dus knik ik naar Maxime, en loop dan weg. Ik zie nog net Ace, die zijn shirt uittrekt. God, dat is niet mis. Ik knipper met mijn ogen en kijk snel weer naar de zee. Zo moet ik niet denken. Hopelijk gaan we snel aan land.

    Olivier
    Ik ben net mijn kamer in gelopen als ik een hoop geroep buiten hoor. Ik draai me zuchtend om en open de deur. Daar staan Jack en Ace. Ace begint meteen enthausiast vragen te stellen, dus wacht ik tot hij is uitgepraat. "Ja, het is inderdaad het plan om naar Tortuga te gaan." Ik zie zijn gezicht opklaren bij de gedachte aan de rum en de vrouwen die hij daar kan vinden. "Maar we blijven er hoogstens een of twee dagen. We moeten sowieso de dames veilig houden, en ons voornaamste doel is nieuwe goederen inslaan. We zijn namelijk bijna door onze voedselvoorraad heen."

    Felix - Piraat

    Ik bol mijn wangen op en blaas zacht uit ten teken van onwetendheid. 'Dat weet ik niet, lieve Maxime,' glimlach ik stil waarna ik langs mijn wang strijk. 'Daar zal je een risico in moeten nemen vrees ik,' Zacht leg ik mijn hand even op haar bovenarm, waarna ik hem snel weer weg haal. Ik heb haar in mijn zakken, ik kan het zien aan de manier waarop ze me aankijkt. Straks is het tijd om de verdere stappen richting mijn plan te nemen. 'Zal ik een emmer voor je ophalen? Of was je je toch liever in de tobbe? Of wil 'm bekijken?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Als hij zijn wangen opblaast lach ik kort, het zag er ontzettend lief en grappig uit, maar ik wil niet dat hij denkt dat ik hem uitlach. Hij noemde me lief. Ik ben nog nooit 'lief' genoemd, aardig wel, maar dat is heel wat anders dan lief. Vooral uit de mond van een welopgevoede man als Felix. Tot overmaat van ramp raakt hij me ook nog opnieuw aan. Niet dan zijn aanraking niet fijn is, integendeel juist, maar mijn zenuwen houden het niet meer, ze zijn nog nooit zo hard aan het racen geweest. En dat allemaal dankzij Felix.
    'Zou dat kunnen, hem bekijken? Ik wil je echt niet tot last zijn, straks loop je maar heen en weer! Je hebt vast wel wat beters te doen, dan dat je mij maar de hele tijd van mijn hebberige wensen moet voorzien,' zeg ik en ik meen elk woord. Ik ben graag in zijn buurt, maar straks krijgt hij ruzie met Olivier omdat hij niets doet?


    everything, in time

    Ace - Piraat.

    Ik begin letterlijk in mijn handen te wrijven. Vervolgens draai ik me om naar de rest van het dek en zet mijn keel op.
    'Hé stelletje dekzwabbers! We gaan naar Tortuga!' Er ontstaat een luid gejuich onder de bemanning. Ik gooi mijn vuist in de lucht met een grijns, maar als ik één van de jongedames bij Felix zie staan en haar zie giechelen verdwijnt de euforie al snel. Ik zucht even en dwing mezelf een andere kant op te kijken. Ze zou eens moeten weten wie hij werkelijk is: een manipulatief etterbakje die alleen maar wat van je moet als hij er wat mee kan winnen. Ik trek een wenkbrauw op. Alsof ik veel beter ben. Ace, niet zeuren. We zijn bijna bij Tortuga en daar kun je je uitleven. Maar toch is er een kleine stem in een krocht van mijn geest die dat niet wil. Een stem die wil bewijzen dat ik anders kan zijn. Maar aan wie? Aan de vrouwen? Had Jack daadwerkelijk gelijk dat ik dankzij de vrouwen veranderd ben? Ik werp een schuine blik zijn kant op. Ik weet het niet. Misschien wil ik me ook aan mezelf bewijzen. Ik neem de lange staart in mijn handen en kom tot de conclusie dat er akelig veel dooie punten in zitten. Het eerste dat ik op Tortuga ga doen is een kapper bezoeken, neem ik me voor. En nieuwe gedegen kleding kopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Felix - Piraat.

    Ze lacht zacht, waardoor ik ook grijns en mijn ogen lichtjes toeknijp. 'Ik zou het een eer vinden om je te mogen begeleiden,' zeg ik dan beleefd, waarna ik haar mijn arm aanbiedt. 'Maak je maar geen zorgen. Binnenkort komen we aan land en haal ik mijn werk wel in als de rest aan wal hun geld aan het verbrassen zijn,' ga ik vaagjes lachend verder terwijl ik uit mijn ooghoeken Ace naar ons zie kijken. Ongezien geef ik hem een valse knipoog, waarna ik me weer op Maxime concentreer. In plunderingen en andere gewelddadige zaken was hij nog een grotere schoft dan ik, maar in deze verfijnde zaken kon hij héél wat van me opsteken. Er was geen betere leugenaar dan ik. Een twijfelachtige eer, maar ik ben er toch trots op.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ace - Piraat.

    Terwijl ik de staart laat zakken zie ik in een ooghoek Felix naar me knipogen. Ik knipper een paar keer met de ogen van pure verbazing en kijk zijn kant op. Maar hij heeft zich alweer op het meisje gefocust. Diep van binnen kook ik van woede. Wie denkt ie wel niet dat hij is? Nep-aristocraat! Ik heb de vurige neiging om hem eens een kop kleiner te gaan maken, maar ik weet dat het alleen maar meer vuur zal zijn op te branden voor hem. Hij zal me zwart maken bij de vrouwen en ze zullen zijn leugens nog geloven ook. Dus blijft er niet veel meer over dan het te slikken.
    'Hé Ace, ik weet wat je denkt.' Een piraat komt bij me staan en legt een arm om me heen. John heet hij. Hij is ongeveer tien jaar ouder dan ik en heeft alle zeven zeeën al over gevaren. 'Neem het jezelf niet kwalijk. Iedereen heeft zijn goede en minder goede kanten. Jij bent gewoon een geweldpleger. Daar is niks mis mee. Zonder geweld bereik je niks. Maar je zal moeten accepteren dat je nooit zo'n goede verleider wordt als hij. Het is gewoon je afdeling niet.' Hetgene wat ik zo ontzettend haat aan John is dat hij altijd, maar dan ook áltijd diepzinnig advies geeft op momenten dat je er totaal geen behoefte aan hebt. Ik haal de arm van hem af en kijk hem bloedserieus aan. 'Ik heb me jarenlang overgegeven aan die gedachte. Ik ben een zuiplap en daar heb ik vrede mee. Een nietsnut, een zielige smerige dekzwabber en een schurftige pelsluis. Maar het leven is te kort om te blijven toegeven aan de rol die anderen me geven. Ik kan zijn wie ik wil als ik mijn best ervoor doe. Let op mijn woorden.' John kijkt me aan en spuugt de zee in. 'Je bent te lang nuchter, maat. Wat rum zal je goed doen.' Ik glimlach kort en wijs de fles af.
    'Geen rum voor mij. Ik zal iedereen eens wat laten zien wat ik kan. Het eerste wat ik doe op Tortuga is een kapper opzoeken.' John spuugt de rum uit van totale verbazing. 'Dat heb je goed geraden, smerige hond,' zeg ik grijnzend.
    'Dus Felix had toch gelijk met zijn zonnesteek,' mompelt hij quasi-bedenkelijk. 'Zonnesteek? Welke zonnesteek?' 'Dat zei hij tegen die dame waarmee hij aan het praten was. Verder weet ik er ook niks van.' Ik frons de wenkbrauwen gevaarlijk. Nu ben ik vastberadener dan ooit. Niet voor de vrouwen deze keer. Maar voor mezelf. Ik zal laten zien dat ik wel degelijk eer en zelfwaarde heb.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 16:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Doordat Ace zo enthousiast en snel sprak kreeg ik niet de kans om ook maar iets te zeggen totdat hij weg was.
    ''Dus we gaan echt naar Trtuga hmm?'' opperde ik, meer tegen mezelf dan tegen hem. Tuurlijk was het fijn om weer even aan land te gaan, maar ik was nog maar een maand verdwenen van huis en ik was bang dat ze nog steeds naar me zochten. Niet meer met alle man en macht, maar waarschijnlijk hielden ze het wel in hun achterhoofd. Misschien hingen er zelfs posters.. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, vast niet. Zo moest ik niet denken. Ik kon als de piraten erover begonnen maar beter doen alsof ik het geweldig vond, net als hun, anders werd ik wel héél vreemd aangekeken.
    ''Oh, eh kapitein? Heeft u nog een klusje ofzo?'' vroeg ik toen maar aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Josephine
    Ik hoor Ace roepen. Tortuga? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Ik loop naar de reling en kijk in de verte. Er valt nog niets te zien aan de horizon, maar hopelijk arriveren we snel.

    Olivier
    Ik kijk Ace nog even nadenkend na. Hij ziet er goed uit, voor zijn doen. Het zal vast door vrouwen komen. Ik draai me weer naar Jack toe. "Een klusje? Tja.. Je kunt altijd helpen met schoonmaken. Dat zal altijd nodig zijn op een schip vol piraten." Ik glimlach naar hem.

    Maxime - Dame.

    Wederom haak ik mijn arm door die van Felix, geweldig, een excuus om hem aan te raken! Ik wil hem net zeggen dat het niet eerlijk is, dat hij dan ineens alles in moet halen, terwijl de rest feestviert, maar ik hoor de man van de zonnesteken iets roepen over Tortuga. 'Tortuga? Waar ligt dat nu weer,' vraag ik benieuwd. De naam komt me bekend voor, maar de plek zegt me helemaal niets en mijn topografie is ook al niks.


    everything, in time

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik zuchtte zchtjes, schoonmaken, niet bepaald een van mijn favoriete bezigheden op dit schip.
    ''Is er niks.. beters? Iets wat minder ranzig is?'' ik haatte schoonmaken, vooral als het andermans zooi was en al helemaal van die piraten hier. Mijn eigen kamer was zo schoon dat je haast van de vloer kon eten. Aan zijn gezicht te zien vond hij het nogal vreemd dat ik om een 'beter' klusje vroeg, waarschijnlijk omdat ik nog de nieuweling was. Ik plukte wat aan mijn shirt terwijl ik zijn antwoord afwachtte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clara - dame
    Nog steeds vermoeid sta ik op. Ik had misschien wel goed geslapen, toch was ik nog steeds doodop door het hele avontuur wat we gisteravond hadden beleefd. Ik kruip uit bed doe mijn kleren aan en ga opzoek naar iets wat leek op een badkamer. Zal ik naar Olivier gaan en hem vragen waar de badkamer was. Ik zuchtte en liep naar de zijn kamer, klopte op de deur en deed deze open. Toen ik binnenkwam zag ik Jack staan. 'Uhm pardon, weet u misschien een ruimte waar ik me op kan frissen?'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 19:03 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jack = binnen bij kapitein ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het aangepast !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    haha, zag t'net, moet wachten op vluuv ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Josephine
    Ik hoor Ace roepen. Tortuga? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Ik loop naar de reling en kijk in de verte. Er valt nog niets te zien aan de horizon, maar hopelijk arriveren we snel.

    Olivier
    "Iets minder ranzigs? Op een schip vol ongewassen piraten?" Ik lach even. "Tja, dat wordt moeilijk. Al hoewel.. Het zou helpen als je de rest van de mannen wat in de gaten houdt. Vooral Felix en Ace lijken nogal wat bellangstelling te hebben voor de vrouwen, en ik wil dat ze veilig blijven. We kunnen ze maar beter te vriend houden." Ik kijk op als Clara binnenkomt, en meteen voel ik een warm gevoel in mijn buik. Ik glimlach naar haar. "De wasruimte? Tja.. We hebben wel een tobbe. Maar die is misschien niet zo geschikt voor een dame van uw kaliber."