• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Ik glimlachtte en weest naar een puber en haar ouders. 'Hun daar' Ik zag hoe Savoy mijn blik volgde en daarna ook zijn keuze maakte.

    Alex.

    Ik knikte... Odile was een bijzonder persoon. Toen ze zei dat zich wilde omkleding draaide ik me meteen om. God, waar was ik toch beland!


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Yue
    Ik doe moeite om niet in de lach te schieten. Zelfs aan de manier waarop Odile praat is te merken dat ze dronken is. "Niet veel. Ik heb gekeken of er nog leuke boeken lagen in de bibliotheek, maar het was vooral oude troep."

    Savoy
    Ik kijk naar de mensen die Grace in gedachten heeft. Ze zitten zorgeloos te eten, zich niet bewust van het gevaar dat dreigt. Ik kijk weer verder en mijn blik valt op een meisje. Ze is ongeveer 18, en heeft lang zwart haar. Even kijk ik naar haar, en dan wend ik me weer tot Grace. "Ik heb ook al iemand in gedachten. Dus.. Wachten we nu gewoon?"

    'Awesome,' deed Lew tevreden toen ze de tas in haar handen hield. 'Wil je nog douchen voor je je omkleedt of zullen we direct naar beneden gaan om te kijken wat Odile te pakken heeft gekregen ?' In haar dronken bui had die laatste gisteren beloofd dat ze zou koken, maar hij vreesde dat dat de alcohol was die praatte. Hopelijk had ze dan iets meegebracht dat je gewoon open hoefde te doen en op een bord te leggen. Tot daar zijn kookkunsten. Alhoewel. Hij kon ook een spiegelei op een gloeiendhete, zwarte motorkap bakken. Just for the fun of it.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aprhodite - goede vampier

    Geschrokken deed ik mijn ogen open. Ik merkte dat ik in ijskoud water lag. Wat was er in hemelsnaam gebeurd gisteravond? Vermoeid kwam ik weer boven water. Jezus mijn hoofd klopte als een gek. Ik knipperde met mijn ogen zodat ik weer helder zag. Waar was ik ? Ik stapte uit het bad en keek in de spiegel boven de wasbak en zuchtte. Ik zag er niet uit. En doordat mijn witte jurk doorweekt was scheen hij ook nog eens door. Ik moest opzoek naar iets droog wat ik aan kon trekken. Stilletjes opende ik de badkamer deur en liep ik naar buiten. 'Oke en nu? waar moet ik in hemelsnaam iets droog vinden?' zei ik tegen mezelf.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Odile - Goede vampier.

    'De bieb?' vraag ik ineens geschrokken en brand mijn handen aan de stijltang. 'Mijn boek! Ik ben zo terug.' Ik open het raam weer, klim op de vensterbank en via de regenpijp kom ik weer op het dak terecht. Daar tref ik de lege fles Baileys aan, mijn boek - dat goddank nog niet is weggeblazen - en de boodschappentas. Ik gooi het boek in de boodschappentas, klem die tussen mijn tanden en laat me weer langs de regenpijp naar mijn kamer toe glijden. Als ik binnen kom laat ik de boodschappen zien.
    'Dus, wie wil er een ontbijtje?' vraag ik grijnzend. 'Ik weet niet wat jullie het liefste hebben. Ik kan eigenlijk alles wel hebben aangezien ik toch haast nooit eet.' Ik wandel met boodschappentas en al naar de keuken. Als ik de boel uitpak zie ik tot mijn verbazing nog twee flessen Baileys. Heb ik echt zo veel meegenomen? Ik zet al grijnzend de flessen weg en zet de boel in de keuken. Ineens vang ik de geur van Aphrodite op. Ik steek mijn hoofd om de ingang. 'He, goeiemorgen,' zeg ik met een grijns. De lach gaat weldra weg als ik haar toestand zie.
    'Je hebt kleding nodig. Wacht.' Ik snel naar mijn kamer, graai een trainingsbroek en een los vest op, ren terug naar de badkamer en druk het haar in handen. 'In de douches kun je je omkleden en je afdrogen. Gebruik dit. En heb jij toevallig net zo'n last van je kop als ik?'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

    Dewi - Mens.
    ,,Laten we maar naar Odile gaan.'' Was mijn antwoord, ik was benieuwd wat ze nu aan 't doen was. Ik had niet vaak dronken mensen gezien, maar áls ik ze zag waren ze bezig met de meest idiote dingen.
    ,,Ik vraag me af of ze Alex al de stuipen op 't lijf heeft gejaagd.'' zei ik terwijl ik met Lew naar beneden liep, toen straks had Odile het erover gehad dat ze zo moe was en over 'een mens' die in haar bed lag.. Misschien had ze hem werkelijk uti bed gesleurd en was ze er zelf in gaan liggen, ik grinnikte zachtjes bij die gedachte.
    ,,Denk je dat ze in haar slaapkamer is?''

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - Mijn de beschrijvingen van mijn persoontjes zijn altijd vrij vaag. Dat komt omdat ik gewoon niet echt lekker Nederlands kan typen :3 Geloof ik.. -

    - OJAH! DANIËL IS NEUTRAAL! =D -


    Foto

    Naam: Daniël.
    Bijnaam / Roepnaam: x
    Geslacht: Man.
    Leeftijd: Hij heeft het lichaam van een 20 jarige. Maar hij loopt al rond op deze verneukte aardbal rond de 16/17de eeuw.
    Gave: Daniël moet je zien als een soort Database voor allerlei krachten, want Daniël kan de krachten van andere vampiers gebruiken. Het ligt er dan wel aan hoe sterk de band is tussen de persoon. + Daniel kan de krachten van andere vampiers ook verstoren. Alleen als hij aanwezig is op de plek en als degene de kracht wilt gebruiken.
    Kort uiterlijk: Bruine haren, Bruine oogjes, licht getint, gespierd.
    Beschreven uiterlijk: Daniël heeft amandelvormige ogen, met bruine irissen. De ogen worden omringd door volle wimpers. Zijn neus is recht, geen wipneus maar gewoon een rechte neus. De lippen van hem zijn lekkere lippen om te zoenen x’D. Muwha. Veders is Daniël een persoon dat je niet snel over het hoofd ziet. Hij is vrij breed, niet in de breed van Dik en mollig maar. Breed in de zin van brede, gespierde schouders :3. En en hij is vrij lang. Ojah, zijn kleding bestaat meestal uit een simpele spijkerbroek, met een shirt of wattan ook.
    Karakter: Daniël is een vriendelijk persoon, dat met elk persoon/vampiers wel goed op kan schieten. Dat doet hij vooral om van de krachten wil profiteren van de vampiers. Bij de vampieren die eigenlijk voor hem aardig nutteloos zijn, daar gaat hij dan ook niet zo veel mee om. Veders heeft Daniel een eigen wil, hij zou niet zo snel naar de opdrachten van andere mensen luisteren, dat heeft hij zijn mensenleven al te lang gedaan. Dus daar doet hij niet echt meer aan. Boem, Voor de rest is Daniël erg sportief, heeft veel interesse in verschillende vecht sporten. Van Kick-boksen tot Karate en die shit.
    Likes: Verschillende vecht sporten, Bloed, Verschillende gave’s.
    Dislikes: Mensen die hem opdrachten geven.
    Crush: x
    Status: Hij heeft nooit echt een relatie gehad met iemand. Maar soms doet hij wel dingen met mensen meisjes,. Maar als dat gebeurt is dan drinkt hij ze leeg : O
    Verleden: Daniël was mens in de tijd van de Slavernij. Toen hij 16 jaar was moest hij mee op het schip om de slaven te vervoeren naar andere landen. Daar moest hij allerlei shit klusjes doen. Op zijn 20ste levensjaar is hij op het schip gebeten door een vampier. Die gevangen was genomen door de mensen :3 - Vraag me niet hoe x’D - De dagen dat hij pijn had, dachten de mensen dat hij een enge ziekte had dus hebben ze hem met alle vriendelijkheid over dek gegooid, samen met de andere vampier. Omdat de mensen der achter kwamen wat ze werkelijk was. Zijn eerste paar jaren als vampier heeft hij met de vrouw die hem heeft gebeten door gebracht en allerlei dingen geleerd. Daarna is hij zelf op pad gegaan. Hij heeft al heel veel dingen mee gemaakt,. Ook heeft hij in paar verschillende kloosters gewoond – JAA SIMOON UWE IDEE - om daar de vecht sporten te beoefenen. –Oke, dit stuk is beetje vaag. Want ik heb geen zin meer xD -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:32 ]

    Aphrodite - goede vampier

    Dankbaar nam ik de kleren van Odile aan rende ik terug naar de badkamer. Onderweg flikkerde ik bijna op mijn bek toen ik bijna uitgleed maar ik had het gered en deed snel de trainingsbroek en het vest aan, kamde mijn lange blonde haar en maakte er een vlecht van. Zuchtend kwam ik weer in de keuken. 'Serieus mijn hoofd, ik heb nog nooit zo'n erge kater gehad' zei ik lachend.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Maar soms doet hij wel dingen met mensen meisjes,. Maar als dat gebeurt is dan drinkt hij ze leeg : O
    Zo gemeen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mjah, vond ik ook maar wat moet je dan? xD

    Odile - Goede vampier.

    Ik trek een brede triomfantelijke grijns.
    'Kijk eens,' zeg ik dan en trek de kastdeuren open waar de twee flessen Baileys nog in zitten. 'Ik heb overigens nog een ontbijtje voor je, mocht je er behoefte aan hebben. Ik herinner me dus echt bijna niks meer. Alleen dat ik van het dak sprong en goed terecht kwam. Maar die jongen leeft nog. Ik ben eh.. bij hem in bed gekropen en het ging allemaal goed. En..' Ik zie haar grinniken en nu pas besef ik wat ik zojuist heb gezegd. 'Nee, zo bedoelde ik het niet, ik was heel voorzichtig, echt waar.' Het grinniken houdt aan. 'Ik heb niks met hem gedaan,' zeg ik wanhopig. Aan haar grijns te zien gelooft ze me niet. 'Ik heb in geen vijftig jaar seks gehad, dus hoe moet ik dan..' Ik hou mijn hand voor mijn mond. Oh fuck. Ik moet weer denken aan mijn droom en aan Grace. Ik voel hoe een denkbeeldige steen tegen mijn maag wordt gegooid. Snel draai ik me om en leid het onderwerp een andere kant op. Oke Odile, geen Baileys meer voor jou. Ik zeg echt dingen waar ik spijt van krijg.
    'Trouwens, wat hebben we vannacht allemaal gedaan? Ik herinner me dus echt de helft niet meer.' Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan als een angstig kind. Volgens mij heeft niemand last van ons gehad, maar ik kan me vergissen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    Hij schrok wakker en keek met grote bange oogjes naar Elif. Bang deinsde hij achteruit en rilde als een gek. De tranen liepen over zijn wangen heen, doordat hij zo was geschrokken. ' Ik ik ik.. ' murmelde hij zachtjes en staarde haar aan.


    Daniël - Vampier

    Daniel liep met een grote backpackers tas door het bos heen. Elke stap werdt na zijn gevoel steeds zwaarder en zwaarder. Zuchtend zette hij zijn grote tas neer tegen een boom aan. Een kleine pauze zou vast geen kwaad zijn. Hij had al lang genoeg gelopen en hij ging om van de dorst die hij had. Daniël rekte zich uit en keek een beetje omzich heen. Misschien moest hij maar toch veder lopen todat hij iets levens had gevonden. Iets waar je de tanden in kon zetten. Bij die gedachten liep het water al in de mond. Snel pakte hij zijn tas en gooide hem over zijn schouder.

    Elif - Goede vampier.
    ,,jamie? Wat is er?'' vroeg ik en keek naar 'm, wat voor nachtmerrie had hij gehad? Ik ging voorzichtig zitten en keek naar 'm.
    ,,Wat heb je gedroomd..?'' vroeg ik zachtjes en keek 'm, aan. ,,En gaat 't wel?'' voegde ik eraan toe, ik wilde 'm wel knuffelen om hem te troosten, maar doordat ie zo bang naar me had gekeken bleef ik zitten waar ik zat.

    Dewi - Mens.
    ,,Laten we maar naar Odile gaan.'' Was mijn antwoord, ik was benieuwd wat ze nu aan 't doen was. Ik had niet vaak dronken mensen gezien, maar áls ik ze zag waren ze bezig met de meest idiote dingen.
    ,,Ik vraag me af of ze Alex al de stuipen op 't lijf heeft gejaagd.'' zei ik terwijl ik met Lew naar beneden liep, toen straks had Odile het erover gehad dat ze zo moe was en over 'een mens' die in haar bed lag.. Misschien had ze hem werkelijk uti bed gesleurd en was ze er zelf in gaan liggen, ik grinnikte zachtjes bij die gedachte.
    ,,Denk je dat ze in haar slaapkamer is?''

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew grijnsde. 'Ik heb dat jochie nog niet horen janken dus ik denk dat ze van 'm af is gebleven. Ze zijn beneden trouwens,' Hij had het niet al te subtiele groepje in de keuken horen rommelen. Er vanuitgaande dat dat ook effectief Odile en compagnie was, en niet Savoy, Grace of Faith. 'Laten we zeggen dat ze niet hun best doen om stil te zijn,' Snel daalde hij de trappen af, met Dewi in zijn kielsog en draafde de vampier de wijdse en al aardig bevolkte keuken binnen. 'Dames,' begroette hij met een speelse grijns op zijn mond. 'Hoe erg is het?' vroeg hij snel daarna, doelend op een eventuele hangover.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik pak de cruesli uit de tas, open de melk en gooi het mengseltje in een schaal.
    "Dames, hoe erg is het?" Ik schrik me de pleures en laat bijna mijn melk vallen. Ik draai me abrupt om en zie dat het Lew en Dewi zijn. Ik vraag me af in hoeverre hij het gesprek heeft kunnen volgen. Shit. 'Hier,' zeg ik met een glimlach en reik Dewi de cruesli aan. 'Als je het wil tenminste. Maar ik neem aan dat mensen dit 's ochtends gewoonlijk eten. Vanavond ga ik koken overigens. Tenzij iemand bezwaar aantekent en het liever zelf doet.' Ik klink ongewoon vrolijk voor mijn doen. Alsof iemand me vol heeft gegoten met een liter instant energy.
    'Oh en op je vraag terug te komen: ik voel me goed. Beetje koppijn, maar daar slaat een vampier zich wel doorheen. Ik zeg je wel dat alcohol en stijltangen geen goede combi zijn. Oh en voor ik het vergeet: heb ik nog wat raars gedaan? Want ik ben de halve avond echt helemaal kwijt. Woeps, herinneringen kwijt,' lach ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste