• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

- GOEDE VAMPIER -
    Naam; Aphrodite Elis Pandoralis
    Gave; Kan zich in iedereen en alles veranderen als ze datgene of diegene aanraakt.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Betekenis naam : Aphrodite is vernoemd naar de godin van de liefde en schoonheid.
    Leeftijd: 18 jaar toen ze veranderde nu 119 jaar
    Kort uiterlijk: Erg lang, blondine, vroeger grijze ogen nu zeeblauw
    Uiterlijk beschreven: Aphrodite is zeer lang, en dan met name haar benen. Ze heeft lang, stijl,goudblond haar en zee blauwe ogen. Haar huid heeft een bijzondere,subtiele,ivoorkleurige glans en rond haar neus zijn kleine sproetjes te zien. Haar kledingstijl kun je beschrijven als fantasierijk, ze draagt vaak feeachtige, zwierige jurken, die meestal tot op haar enkels vallen zodat haar lange lichaam extra goed uit komt. Aphrodite
    Karaktereigenschappen: Vriendelijk, opgewekt, zachtaardig, betrouwbaar,lieflijk
    Karakter: Aphrodite is een erg lieflijk en zachtaardig persoon, ze zou niet met zichzelf kunnen leven als ze ooit een mens zou vermoorden, ze houd van mensen en houd nog meer van haar dan haar eigen soortgenoten. Ze walgt van dat wat ze is geworden en is dan ook vaak verdrietig als ze terug denkt aan haar tijd als mens. Ze mist vooral de keuzes die ze kon maken, het veranderen van beslissingen en het maken van fouten.
    Dislikes: zichzelf(ofja datgene wat ze is geworden, een vampier dus) slechte vampiers, onrecht, geweld
    Crush: -
    Status: single, maar is in haar mensenleven was ze net verloofd met haar vriend Nicholas, op hun trouwdag pleegde hij zelfmoord, tot op de dag van vandaag weet ze niet waarom hij het heeft gedaan.
    Verleden; Aphrodite had alles wat haar hartje begeerde, een mooi huis , lieve ouders en een geweldige verloofde die haar het hof maakte. Ze was de gelukkigste vrouw op aarde en hield vreselijk veel van Nicholas totdat opeens alles veranderde. Alles ging goed , ze hadden misschien wel een beetje stress door de bruiloft, maar niemand zag het aankomen. De dag dat het gebeurde was Aphrodite bezig met het uitzoeken van haar bruidsjurk. Ze had een prachtige jurk gevonden en stond hem in de spiegel te bewonderen toen haar nicht Margaret aankwam rennen. Ze zakte in elkaar toen haar nicht het haar vertelde. Ze kon het niet geloven , ze kon niet geloven dat hij het had gedaan . Ze snapte niet waarom, en tot op de dag van vandaag weet ze het nog steeds niet . Ze was er kapot van , ze ging trouwen en nu opeens was alles waar ze voor leefde weg. Een paar weken later, probeerde zij ook zelfmoord te plegen, een oude vampier vond haar en redde haar van haar verwondingen door haar vampier te maken. Totdat ze het alleen af kon, leefde ze bij de oude vampier, tot ze besefte dat ze alleen verder wilde. Ze reisde de hele wereld af, maar voelde zich nog steeds niet gelukkig.

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Grace.

Meestal als iemand me vroeg om mijn gaven dan liet ik ze het zien, maar omdat dat nu niet zo handig was besloot ik het voor deze keer gewoon te vertellen. 'Ik kan iemands ergste nachtmerrie oproepen en ze in een soort trance brengen' Ik keek hem aan, we waren bijna in het dorpje.

Alex.

Ik knikte toen ik naar Odile luisterde, het was allemaal wel duidelijk. 'Hé Odile, kan ik je iets vragen?' ik keek haar aan en wachtte een paar seconden 'Waarom help je ons eigen, en jij ook Yue... jullie zijn toch Vampiers?' Ik hoopt niet dat mijn vraag verkeerd over kwam, ik was namelijk aleen maar nieuwschierig.

"If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

Yessshh, een nieuwe joiner 8D

Odile - Goede vampier.

Ik breng de kamer min of meer op orde. Ik leg het boek op de kast neer en neem plaats op bed. De laatste tijd ben ik akelig snel vermoeid, maar ik weet dat als ik nu een poging doe om te gaan slapen dat het heel verkeerd gaat aflopen. Ineens stelt Alex een vraag en ik kijk op.
    'Geloof me, ik had je veel liever leeggezogen en je lijk ergens in het bos gedumpt. Ik sterf van de dorst en mensenbloed is als water voor een verdwaalde in de woestijn.' Ik zie zijn gezicht wat betrekken. Great, ik ben weer subtiel vandaag. 'Maar,' vervolg ik terwijl ik wat aan de onderzijde van mijn jurk peuter, 'ik besefte dat ik min of meer de zorg voor iemand moet dragen in de vampierwereld. En de vampierwereld is hard. Laat een teken van zwakte zien en je wordt uitgeknepen als een puist. Want dat is wat ze doen. En op die harde manier ben ik opgevoed als nieuwe vampier. Ik werd geleerd te doden en te martelen. En op een gegeven moment ga je het nog leuk vinden ook. Maar dat hoeft niet te gelden voor Yue. Ik was destijds..' Ik zwijg even en de beelden van mijn eerste dagen als vampier komen weer naar voren. 'Ik was destijds geestelijk behoorlijk naar de klote. Niet dat het nu veel beter is, maar ach, op den duur snap je wel hoe ze in elkaar steken. Enfin, door degene die de verantwoording over mij had werd mijn geestelijke toestand toen behoorlijk misbruikt en voor die ellende wil ik Yue behoeden. Dus als ik de neiging krijg om je nek door te bijten, zeg 'af' en maak dat je wegkomt.' Bij het laatste trek ik een grijns. 'En hoe ben jij in deze shit verzeild geraakt?'

[ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 17:56 ]

No growth of the heart is ever a waste

Alex.

Ik knikte af en toe toen ik luisterde naar was Odile tegen me zei. Natuurlijk was ik wel een beetje geschrokken, ik was hier echt op de verkeerde plaats en moest oppassen. Toen ze vroeg hoe ik hier was gekomen keek ik op, had ze daar echt belangstelling voor? 'Ik reis al een tijdje rond, ik ben opzoek... naja ik denk eerlijk gezegd dat ik het heb gevonden en ik had duidelijk het plan nog niet helemaal uitgedacht. Eerlijk gezegd had ik niet gedacht jullie hier te vinden in de huis, ik was gewoon verdwaald' Mijn verhaal was nogal ingewikkeld om te begrijpen, maar alsnog ik was moe en had gewoon wat slaap nodig.

"If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

Odile - Goede vampier.

Ik kijk even op en probeer een clue uit Alex' verhaal te halen. Het lukt me niet.
    'In dit bos verdwalen geregeld mensen. Dan vragen ze je de weg, niet wetende dat ze zullen worden leeggezogen. Soms zie je het wel in het nieuws: vermiste jongeman van ongeveer twintig. Maar op den duur wordt de zoektocht opgegeven of vinden ze een verrot lijk aan waar niks mee te beginnen valt.' Ik neem hem onderzoekend in me op. Ik ben niet zo geweldig goed in emoties aflezen, maar ik merk dat hij er aardig vermoeid bij zit. Ik ga van het bed af, sla het dekbed open en loop naar een kledingkast toe. 'Je kan mijn bed gebruiken om te slapen, mocht je toe zijn aan wat nachtrust.' Ik hou een groot zwart shirt omhoog. 'Ik heb momenteel alleen dit als slaapkledij. Hopelijk volstaat het. Of slapen mannen in een bloot bovenlijf?' Meteen na het stellen van de vraag krijg ik er spijt van. Ik krab wat onwennig achter mijn oor. Ik ben echt een beroerde gastvrouw. 'Excuses voor die vraag, ik zal de deur barricaderen tegen ongenode gasten en laat je verder in je privacy. Ik zit op het dak. Als je me nodig hebt: roep dan even uit het raam.' Ik leg het shirt weg, schuif een zwaar bureau voor de deur en zet het klem met een stoel. Vervolgens loop ik naar de wapenkist en haal er een flink jachtmes uit.
    'Hier, doe dit onder je kussen. Als je lastig gevallen wordt door een vampier die je bloed wil, maak dat je wegkomt en roep om hulp.' Ik pak het boek van mijn zoveelste kast af, klim op de vensterbank en schuif het raam open. 'Ik ben daarboven. Alvast weltrusten,' zeg ik met een klein glimlachje en klim zo lenig als een kat via de regenpijp naar het dak. Ik heb mazzel. Het is volle maan en dat geeft voldoende licht om het boek te kunnen door lezen.

[ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 17:57 ]

Aphrodite - goede vampire
    Mijn lange witte jurk was vies door de modder waardoor ik nu al een paar dagen door ploeterde. 'Waar is dat verdomde huis' schreeuwde ik. Ik was wel een vampier, maar dan wel eentje met een richtingsgevoel van 0,0. Al heel mijn leven was ik heel de wereld rond aan het trekken, en nu wilde ik eens rustig een tijd op één plek blijven. Na nog een paar uur rond gedwaald te hebben, zag ik eindelijk in de verte een grote villa staan. Verheugt rende ik erop af, totdat ik vlak voor het huis tot stilstand kwam. Er zat iemand op het dak. En als ik het goed had was ze geen mens. Behendig klom ik via de regenpijp omhoog. Toen ik boven op het dak terecht was gekomen ging ik, zo dom als ik was, per ongeluk op een takje staan. 'Shit' fluisterde ik toen ik merkte dat het takje best hard kraakte, als ze me maar niet had gehoord.

Het wordt druk in de villa ^^

Yue
    Nadat Odile weg is gegaan glimlach ik naar de jongen. "Slaaplekker." Ik loop de kamer uit en ga naar de bibliotheek. Ik ben nieuwsgierig wat voor boeken er nog meer stonden, en ik wil niet de hele tijd achter Odile aan blijven lopen. Dat zou ze vast irritant vinden. Mijn humeur is in ieder geval al weer wat beter door wat ze heeft gezegd. Ik had geen idee dat Odile zich zo verantwoordelijk voor me voelt, maar het geeft me een veilig gevoel. Eenmaal in de bibliotheek loop ik naar een van de boekenkasten toe. Alle boeken zien er oud en stoffig uit, wat ze eigenlijk alleen maar interresanter maakt. Ik pakte een paar boeken die me leuk leken uit de kast en liep naar de bank.

Savoy
    Ik grinnik, maar besloot op te passen met Grace. Een verkeerde move, en ze zou haar gave tegen me kunnen gebruiken. "Klinkt leuk. Komt vast goed van pas als er mensen zijn die je tegenwerken." Ik rook een overweldigende geur van mensen, en kwam tot de conclusie dat we vast dichtbij het dorp waren. "Waar wil je boodschappen gaan doen?" vroeg ik grijnzend.

'Ik vraag me af of iemand hier die gast nog gekend heeft. Ander kunnen we naar dat geniale plan fluiten,' zeo Lew spijtig terwijl hij peinzend op zijn lip beet. Als er iemand hem kende zou het Odile, Savoy, Gawyn of Elif zijn. Gawyn was er niet, dus dat konden ze niet checken. Savoy zou hen voor geen geld willen helpen en Elif had geen blijk gegeven van herkenning. Dan bleef Odile alleen over. 'Ik denk dat we het meeste kans hebben met Odile,' deeld hij twijfelend mee. Hij was er vrij zeker van dat Odile Alex niet op zou eten, vooral niet nu Yue erbij was, maar hij was niet zeker of ze geen hidden agenda had. 'We zien morgen wel. Ga je mee naar bed?'

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ga je mee naar bed? Haha, klinkt best verkeerd :x

Elif - Goede Vampier.
    -wtf is Jamie gast :'d even dees pb'en-

Dewi - Mens.
    ,,Ik denk niet dat Odile hem kende..'' zei ik, anders had ze het er wel bijgemeld toch? Of had ze geheimen?
    'We zien morgen wel. Ga je mee naar bed?' vroeg Lew me en ik keek 'm aan.
    ,,Dat klinkt alsof jij ook van plan bent te gaan slapen.'' antwoordde ik, het zou niet gek zijn, aangezien hij er nogal moe uitzag.. Maar ik had zo'n vermoeden dat hij wakker bleef, alleen bij echte nood zou hij slapen.
    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Eigenlijk wel ;x Nu ik dat zo terug lees x'D

'Even. Een halfuurtje of zo. Even wat opladen.' vertelde hij schouderophalend. Lew was blij dat hij de enrome zwijnen eerder had opgegeten, anders zou hij waarschijnlijk niet met haar in één kamer kunnen zijn. Het hongergevoel van een vampier kon heel intens zijn, aangezien bloed het enige was waar ze ook maar iets van voedingsstoffen uit konden halen. Hij zou de volgende dag moeten eten, dat stond vast. Anders zouden er slippertjes kunnen gebeuren en in een huis als dit was dat niet toegestaan. Lew liep traag naar de deur om zijn bed te vinden en keek over zijn schouders naar Dewi. 'Ga je mee of blijf je liever bij Elif. Da's ook okay, als je dat liever hebt,' mompelde hij toegeeflijk.

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:23 ]

Elif - Goede Vampier.

Dewi - Mens.
    Ik liep zwijgend met 'm mee en toen we net in zijn kamer waren vroeg hij of ik niet liever bij Elif bleef.
    ,,Ik blijf wel hier, ik vertrouw je. Dat weet je toch?'' ik zweeg een paar tellen. ,,Of heb je liever dat ik even bij Elif blijf?'' voegde ik eraan toe. Misschien was ie wel even liever alleen, iets wat ik heel goed kon begrijpen. Ik wilde soms ook maar al te graag alleen zijn, helaas kon dit niet in deze rot villa.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:12 ]

Oeh, Lew en Dewi gaan saampjes naar bedje toe, wat gezellig.

Odile - Goede vampier.

Ik leg het boek open en laat mijn ogen weer over de letters glijden. Hoofdstuk 6. Net als ik me erin wil verdiepen hoor ik een vreemd gekraak. Verdomme, straks gaat er weer zo'n ellendeling op Alex af! Ik leg het boek aan de kant, spring overeind en trek een mes. Tot mijn verbazing kruist mijn blik dat van een onbekende vampier in een lange jurk, wat me ergens ook weer een gevoel van opluchting geeft.
    'Wie ben jij?' vraag ik, nog steeds losjes mijn mes op haar richtend. 'Als je hier komt om mensen leeg te zuigen kun je maar beter weer gaan. Want bloed staat niet zo netjes op die mooie witte jurk.' Ik kan het niet laten even sadistisch te glimlachen. 'Alhoewel.. mooi wit..' Nu valt me de modder pas op. De vampier ziet er vermoeid uit en ik moet bekennen dat ik nu niet bepaald gastvrij ben geweest. Maar ik weet niet wat voor vlees er in de kuip zit en dat baart mij lichtelijk zorgen. Toch ga ik uit gastvrijheid weer zitten en schuif op.
    'Neem plaats als je wil. En vertel me wie je bent.'

Hehehe, nu moet ik denken aan twee kleutertjes in een kinderdag verblijf x'D

'Mij is het gelijk,wat je zelf liever hebt,' glimlachte hij terwijl hij binnenstapte en meteen koers zette naar de gordijnen. Het was nog steeds vrij vroeg in de avond dus de zon dreef nog steeds ergens boven de horizon, waardoor de laatste oranjeachtige zonnestralen door het venster naar binnenvielen. Lew ontweek de plasjes zo'n heel nauwkeurig en schoof ze zware, rode, fluwelen gordijnen dicht, zodat de kamer ,afgezien van een flauwe nachtlamp, donker was. Ondertussen vouwde hij zijn propere boxershort met een snelle beweging op om die daarna alleen zonder te kijken en heel slordig de kast in te smijten. Vervolgens maakte hij zijn weg naar de badkamer om zijn tanden te poetsen. Zelfs vampiertandjes moeten verzorgd worden. Zeker als die vampier een kettingroker is. Lew had opvallend weinig last van de neveneffecten van zijn sigaretten. Zijn tanden en nagels waren niet uitzonderlijk geel en de geur bleef niet op zijn huid hangen. Als er al iets de rookgeur meedroeg,waren het zijn kleren. Hij ging er maar vanuit dat dat een vampierending was en weigerde om zijn hoofd er over te breken.

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:23 ]

Haha, Sam :'D

Elif - Goede Vampier.

Dewi - Mens.
    ,,Mwah.. Ik blijf wel.'' zei ik, geen zin om terug te gaan. Ik keek hoe hij de badkamer in verdween, waarschijnlijk om zijn tanden te poetsen en dergelijke. Iets wat ik gelukkig toen straks al gedaan had. Ik keek even naar het bed en toen naar de deur van de badkamer. Als hij ging slapen en ik.. Ietwat ongemakkelijk frunnikte ik aan mijn shirt, zuchtte zachtjes en liep toen naar 't bed. Ik trok mijn kleren uit totdat ik in mijn hemd en onderbroek stond, ik ging aan in bed liggen, nogal aan de zijkant, en trok deken over me heen.

Faith - Slechte Vampier.

Aphrodite - goede vampier

Ik schrok toen het meisje voor me haar mes naar mij richtte. Ik keek haar aan, en pas na een paar secondes besefte ik dat ze net zoals mij was. 'Neem plaats als je wil. En vertel me wie je bent' hoor ik haar zeggen. Opgelucht glimlach ik en ga ik naast haar zitten. Even is het stil. 'Ik ben Aphrodite Elis Pandoralis en ik ben 119 jaar geleden net als jou veranderd. Jaren lang woonde ik bij mijn maker, maar na een tijd besefte ik dat ik alleen verder wilde, dus ging ik op pad. Sindsdien reis ik heel de wereld rond en toen ik van een vriend hoorde dat er een verlaten villa zich hier in het bos bevond raakte ik geïnteresseerd. Ik ben geen gevaar, en ik moet toegeven dat ik mezelf of nou ja datgene wat ik ben geworden nou niet echt geweldig vind, maar ik ben er mee gaan leren leven. Maar goed nu je mijn verhaal weet, zou ik ook graag die van jou willen horen.'

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:36 ]