• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Odile - Goede vampier.

Ineens voel ik hoe iemand op mijn schouder leunt en ik kom binnen no-time languit op de vloer terecht. Ik krabbel overeind en begin te giechelen.
    'Godverdomme, kan een vampier als ik ooit rust krijgen? Oke, kom mee.' Ik loop door de gang en wijs haar de douches en de keuken aan. 'En daar kunnen die stervelingen hun voedsel maken.' Ik leid haar naar de woonkamer en de leeszaal. 'Ik weet dat het nogal een zooi is hier, maar de woonkamer ziet er tenminste min of meer gedegen uit.' Vervolgens lopen - of strompelen we - richting de slaapkamers.
    'Dit hier is die van mij. Daar slaapt die jongen - hoe heette hij ook alweer, Alex zei ik toch? - en die hiernaast is die van Yue.' En we lopen verder. 'Hier slapen Lew en Dewi, en een stukje verderop Elif en Jamie. Oh Jezus, m'n kop doet zeer. Zeg je bent toch niet gelovig want ik vloek nogal graag.' Ik loop een paar meter door, waar ik het vervolgens opgeef en op de grond ga zitten, met de rug tegen de muur. 'Ik moet even zitten. De wereld draait en ik heb een ongelofelijke jeuk aan mijn rug. Weet je waar ik zin in heb? Ik wil in mijn bed kruipen en de hele nacht slapen. Wat heb ik daar zin in. Maar ja, dan krijg ik ruzie he? Ik denk niet dat die jongeman dat op prijs gaat stellen. Zal ik het proberen?' Ik giechel als een klein meisje. 'Gezellig bij Odile in bed. Oh nee, wacht. Geen goed idee, ik had hem een mes mee gegeven.' Ik grijns. 'Oh man, ik ben echt dronken. Ik wil zo graag slapen. Misschien moet ik hem maar gewoon uit bed trappen.'

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:16 ]

No growth of the heart is ever a waste

Aphrodite- goede vampier

Giechelend trek ik Odile overeind wanneer zij op de grond valt. Ik krijg eigenlijk niet veel mee van de rondleiding maar ach dat kon morgen nog een keer. Als Odile zegt dat ze zin heeft om in bed te kruipen, lach ik me kapot. 'Ga gewoon op die jongen liggen joh, misschien vind hij het wel gezellig' zei ik lachend. Ik loop naar de kamer waar de jongen ligt maar kom niet verder dan de deur en leun met mijn hoofd tegen de deur.'Joehooeeee doe eens open ventje, mijn beste Odile hier wil ook wel weer eens liggen.' 'Hee en jij bent?' zei ik lachend toen er een jongen met een sigaret de deur open deed. Ik kon door de alcohol niet meer op me benen staan en viel lachend tegen de jongen aan. Ik gleed naar beneden en viel op de grond en bleef daar met een slappe lach liggen.

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:24 ]

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

Dewi - Mens.
    ,,Wow, rustig aan.'' Zei ik, niet van plan in ondergoed naar buiten te huppelen. Ik sprong uit bed en trok zo gauw ik kon mijn kleren aan en liep toen de gang op, waar ik hem aantrof bij een dronken Odile en Yue. Ik trok een wenkbruaw op en keek verbaasd naar de twee, nooit gedacht dat ik hun, vooral Odiel, dronken zou tegenkomen.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

@ souleater
    Het zijn odile en Aphrodite niet yue ;)

Odile - Goede vampier.

Ik kijk omhoog. De wereld draait nog steeds maar ik merk aan de geur dat het Lew is.
    'Oh hoi schat. Je hebt niet veel gemist hoor. Alles gaat zo z'n gangetje zoals je wel ziet. Zei ik echt 'schat'? Negeer dat maar. Ik voel me niet helemaal.. helder. En aangezien er een mens in mijn bed slaapt moet ik uit ellende hier tegen een muur zitten. Zeg ik wil je aan iemand voorstellen. Dit hier is Aphrodite. Ze zuigt je mens niet leeg, geen zorgen hoor.' Ik leg de lok weer achter mijn haar en kuch een paar keer. Wat heb ik een behoefte aan rust. Slapen. Heerlijk lang slapen. Ik kom al krabbelend overeind en leg mijn arm om Lew's schouders heen om te voorkomen dat ik weer om val. 'Ik heb boodschappen gedaan,' deel ik mede. 'Morgen gaat Odile koken. Als ze dan nog leeft. Maar eerst ga ik mijn bed opzoeken. Dus weltrusten, beste mensen, vampiers en ander tuig.' Ik laat hem los en giechel naar Aphrodite. 'Ik ga slapen, mevrouw. Tot morgen.' Ik zwaai, draai me om en strompel richting mijn kamer.

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:31 ]

Odile - Goede vampier.

Ik probeer de kamerdeur open te krijgen, wat me tot mijn grote ellende niet lukt.
    'Fuck, das waar ook.' Ik wandel richting de voordeur, naar buiten en neem een flinke hap adem voor ik besluit tegen de muur op te rennen die naar mijn slaapkamerraam leidt. Welke muur? Alles draait. Ik voel me niet in mijn element. Focus, Odile! Ik neem een flinke aanloop en weet me nog net aan mijn raam vast te grijpen. Goddank. Ik weet nog net te voorkomen dat ik het raam uit val en laat mezelf binnen. Ik merk dat de jongen nog steeds vast slaapt. Ik zak op mijn knieen en voel hoe hard de grond aanvoelt. Die optie valt af. Ik schuif Alex met alle zorgvuldigheid opzij, ontdoe mezelf van mijn jas en kruip met jurk en al bij hem in bed. So far so good. Ik trek de deken over me heen. Oh fuck, hij heeft mijn kussen in beslag genomen. Ik trek het kussen voorzichtig mijn kant op en leg mijn hoofd op de vrije helft. Jezus, wat een ellende. Uiteindelijk sluit ik de ogen en ben ik al snel weg.

Aphrodite - goede vampier

Wankelend liep ik door het huis. Waar moest ik in hemelsnaam slapen? Met een opgetrokken neus keek ik naar mijn jurk, ik zag er niet uit en eerlijk gezegd rook ik ook niet al te fris. Ik wankelde naar de badkamer die Odile me had laten zien en liet het bad vollopen. Tevreden ging ik met jurk en al in het warme water liggen. Zo dit had ik even nodig, jezus wat had ik een hoofdpijn. Voor dat ik het wist had ik mijn ogen dicht en dwaalde ik weg naar een hele andere wereld. Die nacht droomde ik van mijn leven als mens, van mijn verloofde Nicholas, van de lachwekkende alcohol avond met Odile, en van de aantrekkelijke vampier die Odile en mij vond. Uiteindelijk werden mijn dromen blanco en het water kouder.

Odile - Goede vampier.

Ik loop op blote voeten over een groen landschap dat aan zee grenst. Van het gras stap ik op het zand en begin al snel te rennen. De zon schijnt in mijn ogen, maar doet me geen pijn. Ik stop even en kijk naar mijn arm. Nog steeds voel ik geen pijn. Zo snel als ik kan begin ik weer te rennen en laat me vervolgens op het zand vallen. Ik lig daar een tijdje lang uit tot iets ineens de zon blokkeert. Ik schiet overeind.
    'Lew? Wat doe jij hier? Dit is mijn droom.' 'Nu niet meer. Het is onze droom. En ik heb iemand gevonden. Kijk.' Hij stapt opzij en iemand anders komt in het zicht. Mijn adem stokt. Ik voel een misselijk gevoel naar boven komen. 'Hij wil je spreken,' hoor ik Lew zeggen. Ik gris in het zand naar mijn mes en richt het op Kazinsky. 'Weg! Ga weg! Nu!' 'Lang niet gezien, Odile. Zo lang niet gezien.' 'Ga weg!' Nog steeds hou ik het mes op hem gericht. Hij komt op me af gelopen. Ik aarzel niet en ren de zee in. Ik word overgoten door de hoge golven en de zon maakt plaats voor een zware onweersbui. Ineens word ik vanuit het diepe naar beneden getrokken.
    'Hier kan hij je niet vinden.' Opnieuw is het Lew en ik word meteen kalm. Ik adem ook al ben ik onder water. Hij slaat de armen om me heen. 'Het is goed. Hier kan hij je niet vinden.'

Ik knipper met mijn ogen en kom tot het besef dat ik op de een of andere manier een arm en een been om de jongeman heb heen geslagen. Zo voorzichtig mogelijk haal ik mijn ledematen terug naar mijn kant van het bed. Ik heb een ongelofelijke koppijn. Nu dringt mijn avontuur met Aphrodite half tot me door. Ik ga weer rechtop zitten. Hoe laat is het? Hoelang heb ik geslapen? Dan dringt tot me door dat ik geen nachtmerries heb gehad, dankzij Lew in mijn droom. 'Jezus Odile,' fluister ik tegen mezelf. Wat heb ik vandaag gedaan?

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 21:51 ]

Odile in love -fluit deuntje-
    Ja ik ben melig de laatste tijd.
    Holy shit, echt erg >3<

Haha. Dit is mijn droom! ~ Nee, hij is van óns (:

Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

Dewi - Mens.
    'Ik weet niet of ik moet lachen of huilen,' hoorde ik Lew zeggen en ik keek 'm aan.
    ,,Lachen is gezonder.'' Zei ik en keek het duo na, Lew stelde voor om Odile er laten mee te pesten en ik grinnikte zachtjes.
    ,,Goed plan, ookal vraag ik me af of ze 't erg zal waarderen.'' Ik grijnste scheefjes. Ik vroeg me eigenlijk af of Odile iets in Lew zag, aangezien Odile niet ehct 't type was om schat te zeggen.. Ik voelde lichtelijk een jaloers gevoel opborrelen maar negeerde 't. Kom op Dewi, hij ziet niks in je. Trouwens, hij is een vampier en jij een mens. sprak ik mezelf in gedachten toe.
    ,,Kom op, laten we verder gaan.'' Zei ik plots toen mijn tas ook weer mijn gedachten binnen drong, ik liep samen met Lew terug naar de zolder, toen ik op de zolder stond keek ik even rond. Mijn oog viel al gauw op mijn tas die onaangeroerd naast het bed lach, ik zuchtte opgelucht en liep erheen.
    ,,Gelukkig is hij er nog.'' Ik glimlachte en tilde mijn tas op, nu had ik teminste mijn eigen spullen weer.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

[ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 15:59 ]

Grace.

Ik begin te lachen en leg mijn plannetje uit. 'Zoals je weet eten "mensen" hier' ik spuugde het woord mensen uit, ik noemde hen namelijk liever eten. 'Restaurants zijn vaak erg druk en het is er vaak chaotisch, dus zolang weer hier zitten kunnen we uitkiezen wat we maar willen. Later is het dan erg makkelijk voor ons om ze mee te lokken' Omdat het al laat was ging ik er van te voren al van uit dat we weinig mensen op straat tegen zouden komen, dus dit was een prima oplossing.

Alex.

Langzaam word ik wakker, ik voel dat er iemand naast me licht. Wanneer ik mijn ogen open heb gedaan zie ik dat het Odile is, ze is wakker en ik vraag me dus ook meteen af wat ze aan het doen is. Schrikkerig stap ik uit het bed 'Wat ben je aan het doen?' vraag ik op mijn hoede, misschien was ze wel van plan me te bijten.

[ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 16:03 ]

"If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

Odile - Goede vampier.

Het is tijd om me om te kleden. Ik hou er niet van om met kleding en al in bed te slapen maar door de alcohol ben ik vergeten een pyjama aan te trekken. Ik kijk nog eenmaal in zijn richting om te zien of hij wakker is aangezien ik geen zin heb om naar de badkamer te lopen. Ik zie zijn ogen in de mijne staren en hij voelt zich ogenblikkelijk ongemakkelijk. Hij gaat verschrikt uit bed en vraagt wat ik aan het doen ben. Natuurlijk! Hij heeft nooit geweten dat ik bij hem in bed ben gekropen.
    'Ik had niet echt een eh.. slaapplaats. Dus eh.. excuses hiervoor, maar die vloer is echt akelig koud. Don't worry, ik heb niks raars met je gedaan. En je leeft nog, dus dat is iets gunstigs. Jezus, wat een fles Baileys allemaal wel niet met een vampier kan doen. M'n kop.' Ik kom overeind en graaf in de kledingkast, waar ik een zwarte broek en een rode coltrui aantref. Normaal draag ik geen felle kleuren, maar ik ben nog steeds half onder invloed van de alcohol. 'Ik weet het, met mij in één bed liggen is geen pretje, maar die fles tikte behoorlijk zwaar aan en ik was moe. Zou je je even om willen draaien, ik wil me aankleden.' Ik zwaai ter bevestiging even met een BH. Yep. Ik ben nog steeds onder invloed. Koppijn en nog half dronken. Geen goede combinatie. Geen. Goede. Combinatie.
    Terwijl ik me omkleed - werkelijk geen idee of die jongen zich al omgedraaid heeft - vraag ik me af of ik vannacht nog rare dingen heb gedaan. Ik kan me Aphrodite herinneren en de Baileys. Dat viel toch nog wel mee? Hey wait, waar ís Aphrodite eigenlijk? Ik heb haar helemaal geen slaapplaats toegewezen. Fuck. Nice work, Odile.

[ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 16:29 ]

haha :x Odile nog steeds dronken :Y)

Jaman, vette hangover 8D

Een vraaaagje mag ik misschien nog een persoontje maken? :3

sure thing.
    Liefst wel jongen xD Meiden overheersen de villa nog al.
    -komt vooral door my, sorry ;a-