• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Neuh, ik was niet echt iets speciaal met hem van zin. Gewoon smoren, zoals we dat hier noemen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aphrodite - vampier

    Ik lachte. 'Ach dat zal toch wel meevallen, ik bedoel, het is maar één fles' zei ik met een glimlach. Als ik een aantal slokken op heb begin ik me toch wel zorgen te maken. Misschien had ik toch wel ongelijk en kon die ene fles toch best veel doen. Als Odile opstaat valt het me op dat ze nog een tweelingzus heeft die naast haar staat en er precies hetzelfde uitziet, of zou dat door de alcohol komen. Ik schud me hoofd en besef dan dat er toch echt maar één Odile is. Wanneer zij van het dak gesprongen is kijk ik naar beneden. 'Tering hee, das hoog' zei ik lachend. Ik sprong en kwam jammer genoeg iets minder goed terecht kom en languit op het gras val. Lachend sta ik op. 'Nou laat me die villa is zien' zeg ik terwijl ik tegen Odile aanleun om niet te vallen. Jezus, ik dacht dat ik wel tegen alcohol kon. Dus niet !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Smoren? :P Nooit van gehoord.

    Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

    Dewi - Mens.
    Ik weet niet hoe laat het was toen ik wakker werd of hoe lang ik geslapen had, wel wist ik had ik me stukken beter voelde. Ik rekte me uit en speurde toen met mijn ogen de kamer af.
    ,,Hé.'' Zei ik nog ietwat slaperig toen ik hem zag. Heel even gaapte ik en wreef de slaap uit mijn ogen.
    ,,Hmm, hoe laat is 't?'' vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik rechtop ging zitten en mijn haar wat fatsoeneerde.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het betekent roken in het dialect hier :3 En dan typ ik het nog volgens de Nederlandse regels. 'T wordt uitgesproken als 'smjuurn'.

    Lew, die ondertussen al aan zijn 11e sigaret zat, keek haar onzeker aan.' Een uur of drie 's nachts geloof ik. Maar ik weet het niet zeker.' Hij had de hele tijd zitten suffen, luisterd naar de geluiden die Odile en haar compagnon produceerden. Hij vroeg zich af wat die twee aan het uitvreten waren, aangezien die geluiden nogal verontrustend klonken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    smjuurn? Haha, waar woon jij? :P

    Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

    Dewi - Mens.
    Mjn blik viel op de siageret tussen zijn vinger en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    ,,Je kan ook geen minuut zonder he?'' zei ik met klein glimlachje en keek even de kamer rond.
    ,,Ik vraag me af waar mijn tas rondzwerft..'' mompelde ik zachtjes tegen mezelf, daar zaten al mijn kleren in en door al het gedoe had ik geen flauw idee waar ik dat ding voor 't laatst gezien had.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oost-Vlaanderen, tegen de Nederlandse grens.

    'Het is niet alsof ik er aan doodga,' antwoordde hij schouderophalend en een tikje cynisch. Met een vlugge beweging perste hij het stokje tussen zijn lippen duwde en liep op een drafje naar haar toe. 'Had je een tas dan?' vroeg hij verbaasd toen hij haar over het ding hoorde mompelen. Hij kon zich niet herinneren dat Dewi een tas had gehad. Het was natuurlijk logisch, aangezien bijna niemand onbepakt door een woud als dit liep. Zelf hij had bagage. Nou ja. Soort van. 'Pff, ik heb echt geen idee waar dat zou kunnen zijn. Misschien Gawyn's kamer? Of de woonkamer...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ah, zoiets dacht ik al.
    Ik kom uit 't boerse N-H,
    maar ben geboren in brabant en vind 't daar eigenlijk ook leuker ^o)
    Achja. Later dus verhuizen :Y)

    Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

    Dewi - Mens.
    Ik keek Lew aan en knikte.
    ,,Ja, hád.'' Antwoordde ik en keek beetje bedenkelijk voor me uit, ineens schoot het me te binnen.
    ,,Volgens mij ligt ie nog op zolder als ik het goed heb.'' Zei ik plots. Dat was de laatste keer waar ik nog was mét mijn tas, voordat alle aanvallen gebeurde en dergelijke. Als ie daar niet was vreesde ik dat ik kleding moest gaan lenen, iets wat ik neit echt een geweldig idee vond. Ik had liever mijn eigen spullen en ik denk niet dat de wezens hier het fijn zouden vinden als ik telksen hun kleren moest lenen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ineens voel ik hoe iemand op mijn schouder leunt en ik kom binnen no-time languit op de vloer terecht. Ik krabbel overeind en begin te giechelen.
    'Godverdomme, kan een vampier als ik ooit rust krijgen? Oke, kom mee.' Ik loop door de gang en wijs haar de douches en de keuken aan. 'En daar kunnen die stervelingen hun voedsel maken.' Ik leid haar naar de woonkamer en de leeszaal. 'Ik weet dat het nogal een zooi is hier, maar de woonkamer ziet er tenminste min of meer gedegen uit.' Vervolgens lopen - of strompelen we - richting de slaapkamers.
    'Dit hier is die van mij. Daar slaapt die jongen - hoe heette hij ook alweer, Alex zei ik toch? - en die hiernaast is die van Yue.' En we lopen verder. 'Hier slapen Lew en Dewi, en een stukje verderop Elif en Jamie. Oh Jezus, m'n kop doet zeer. Zeg je bent toch niet gelovig want ik vloek nogal graag.' Ik loop een paar meter door, waar ik het vervolgens opgeef en op de grond ga zitten, met de rug tegen de muur. 'Ik moet even zitten. De wereld draait en ik heb een ongelofelijke jeuk aan mijn rug. Weet je waar ik zin in heb? Ik wil in mijn bed kruipen en de hele nacht slapen. Wat heb ik daar zin in. Maar ja, dan krijg ik ruzie he? Ik denk niet dat die jongeman dat op prijs gaat stellen. Zal ik het proberen?' Ik giechel als een klein meisje. 'Gezellig bij Odile in bed. Oh nee, wacht. Geen goed idee, ik had hem een mes mee gegeven.' Ik grijns. 'Oh man, ik ben echt dronken. Ik wil zo graag slapen. Misschien moet ik hem maar gewoon uit bed trappen.'

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    'Laten we dan maar gaan kijken,' zei Lew die energiek probeerde te klinken en de deur uitdraafde, maar zich realiseerde dat hij geen idee meer had van waar Gawyns kamer gesitueerd was. Hij werd echter afgeleid door Odile en een tweede meisje die tegen de muur zaten. Nieuwsgierig stapte hij dichterbij om met één wenkbrouw omhoog 'What the hell heb jij nou weer gedaan?' te mompelen tegen de roodharige, dronken vampier. 'Fuck, jij moet veel gedronken hebben,' verrvolgde hij toen hij de onmiskenbare geur van alcohol opmerkte. Je moest al met heavy artillery komen aandraven om een vampier van zijn -of haar in dit geval- sokken te blazen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aphrodite- goede vampier

    Giechelend trek ik Odile overeind wanneer zij op de grond valt. Ik krijg eigenlijk niet veel mee van de rondleiding maar ach dat kon morgen nog een keer. Als Odile zegt dat ze zin heeft om in bed te kruipen, lach ik me kapot. 'Ga gewoon op die jongen liggen joh, misschien vind hij het wel gezellig' zei ik lachend. Ik loop naar de kamer waar de jongen ligt maar kom niet verder dan de deur en leun met mijn hoofd tegen de deur.'Joehooeeee doe eens open ventje, mijn beste Odile hier wil ook wel weer eens liggen.' 'Hee en jij bent?' zei ik lachend toen er een jongen met een sigaret de deur open deed. Ik kon door de alcohol niet meer op me benen staan en viel lachend tegen de jongen aan. Ik gleed naar beneden en viel op de grond en bleef daar met een slappe lach liggen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:24 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

    Dewi - Mens.
    ,,Wow, rustig aan.'' Zei ik, niet van plan in ondergoed naar buiten te huppelen. Ik sprong uit bed en trok zo gauw ik kon mijn kleren aan en liep toen de gang op, waar ik hem aantrof bij een dronken Odile en Yue. Ik trok een wenkbruaw op en keek verbaasd naar de twee, nooit gedacht dat ik hun, vooral Odiel, dronken zou tegenkomen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ souleater
    Het zijn odile en Aphrodite niet yue ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Odile - Goede vampier.

    Ik kijk omhoog. De wereld draait nog steeds maar ik merk aan de geur dat het Lew is.
    'Oh hoi schat. Je hebt niet veel gemist hoor. Alles gaat zo z'n gangetje zoals je wel ziet. Zei ik echt 'schat'? Negeer dat maar. Ik voel me niet helemaal.. helder. En aangezien er een mens in mijn bed slaapt moet ik uit ellende hier tegen een muur zitten. Zeg ik wil je aan iemand voorstellen. Dit hier is Aphrodite. Ze zuigt je mens niet leeg, geen zorgen hoor.' Ik leg de lok weer achter mijn haar en kuch een paar keer. Wat heb ik een behoefte aan rust. Slapen. Heerlijk lang slapen. Ik kom al krabbelend overeind en leg mijn arm om Lew's schouders heen om te voorkomen dat ik weer om val. 'Ik heb boodschappen gedaan,' deel ik mede. 'Morgen gaat Odile koken. Als ze dan nog leeft. Maar eerst ga ik mijn bed opzoeken. Dus weltrusten, beste mensen, vampiers en ander tuig.' Ik laat hem los en giechel naar Aphrodite. 'Ik ga slapen, mevrouw. Tot morgen.' Ik zwaai, draai me om en strompel richting mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lew - Goeie vamp
    Stomverbaasd staarde Lewis het ladderzatte duo na. 'Ik weet niet of ik moet lachen of huilen,' bracht hij uiteindelijk twijfelend uit, na een tijdje gefronsd te hebben gestaard naar de deur waarin Odile en het meisje dat blijkbaar Aphrodite heette in verdwenen waren. 'Jesus, last time I saw chicks thàt hammered, we were celebrating our victory in the war,' babbelde Lew die van verbazing in zijn zuiderse Engels verviel tegen Dewi. 'Fuck...' Hoofdschuddend en zuchtend, grijnsde hij naar zijn beschermelinge. 'Laten we dit moment in onze hersens planten en haar er later mee pesten,' stelde hij met een ondeugende twinkeling voor.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik probeer de kamerdeur open te krijgen, wat me tot mijn grote ellende niet lukt.
    'Fuck, das waar ook.' Ik wandel richting de voordeur, naar buiten en neem een flinke hap adem voor ik besluit tegen de muur op te rennen die naar mijn slaapkamerraam leidt. Welke muur? Alles draait. Ik voel me niet in mijn element. Focus, Odile! Ik neem een flinke aanloop en weet me nog net aan mijn raam vast te grijpen. Goddank. Ik weet nog net te voorkomen dat ik het raam uit val en laat mezelf binnen. Ik merk dat de jongen nog steeds vast slaapt. Ik zak op mijn knieen en voel hoe hard de grond aanvoelt. Die optie valt af. Ik schuif Alex met alle zorgvuldigheid opzij, ontdoe mezelf van mijn jas en kruip met jurk en al bij hem in bed. So far so good. Ik trek de deken over me heen. Oh fuck, hij heeft mijn kussen in beslag genomen. Ik trek het kussen voorzichtig mijn kant op en leg mijn hoofd op de vrije helft. Jezus, wat een ellende. Uiteindelijk sluit ik de ogen en ben ik al snel weg.


    No growth of the heart is ever a waste