Elif - Goede Vampier.
,,Aaargh.. Oud..'' murmelde ze en grijnst flauwtjes. ,,maar ik werd vampier toen ik 17 was.'' ze haalde een hand door haar losse haren en glimalchte flauwtjes. Ze widle vragen naar zijn afkomst maar was bang hem verdrietig te maken, dingen over zijn thuis enzo zouden hem vast verdrietig maken.
Faith - Slechte Vampier.
,,Hoezo, ben je van plan wat voor me te vangen?'' ze kon 't niet helpen om hem te plagen, ze was gewoon toe aan een lolletje. ,,Maar neehoor, ik heb geen voorkeuren.'' gaf ze toen maar antwoord op zijn vraag.
Dewi - Mens.
Ze draaide zich om en keek naar Elif. ,,is 't oké als ik ga slapen?'' vroeg ze (tis gawyns slaapkamer btw, niet woonkamer). Ze had toenstraks welg eslapen maar blijkbaar niet lang genoeg, ze voelde zich nogsteeds slaperig. Elif keek even verrast maar knikte toen, waarop Dewi naar het bed liep en zich erop liet vallen. Ze sloot haar ogen en probeerde nergens aan te denken, gelukkig hielp ze en viel ze al gauw in slaap. [hoef ik niet met mijn2 personages tegen elkaar te 'spelen' ]
[ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 20:15 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.