• Kap eens met janken erover!

    Ik ben 1.58m en weeg rond de 90kg (soms een paar erover, soms een paar eronder). Mij hoor je er niet over klagen hoor. Natuurlijk vind ik het ook wel eens rot, heb ik er een kutverleden door etc. etc, maar ondanks dat heb ik mezelf leren accepteren en respecteren zoals ik ben.
    Het gaat niet om je uiterlijk, het gaat erom hoe jij daar mee omgaat. Hetzelfde voor je innerlijk. Ben je ergens niet tevreden mee -> Doe er wat aan. Zo niet, zeur er dan niet over of val anderen er niet lastig mee.


    En als je bijvoorbeeld 1.75 bent en 65kg weegt ben je helemaal niet te dik, je neigt eerder richting ondergewicht te gaan. -.-
    Ben je bijvoorbeeld 1.65 en weeg jij 60kg? Niks te dik, je bent NORMAAL.
    Ben jij 1.60 en weeg je 80? So fucking what, I won't give a damn.
    Ik accepteer jou zoals je bent, zolang jij jezelf ook maar accepteert. En zo is het voor heel veel mensen in deze wereld.
    Doe jezelf dus een lol en leer met jezelf leven, want er (teveel) over zeuren helpt toch geen hond.

    Zo, das eruit. En nee, ik ben niet boos ... Ik irriteer me er gewoon aan hoe snel mensen zichzelf labelen als dik, lelijk, stom of whatever. Je hebt veel meer in je eigen mars dan je denkt, trust me, I know what I'm saying.


    Now go love yourself, so I can love you 2. 8D


    Simbelmyne schreef:
    Maar, kijk. Ik ben te mager voor mijn lengte en zeur daar ook over :'D Maar ik kan er niks aan doen :') Want ik heb een snelle stofwisseling. En soms voel ik mij daar vreselijk onzeker door, maar soms ook niet hoor. Maarja. Ik snap wel wat je bedoelt :'D Het is ook niet dat mijn hele leven daarom draait.


    Het gaat niet perse om het dik of dun zijn, het gaat op voor alle onzekerheden basicly. Hoe moeilijk het ook is en blijft, een mens moet zichzelf leren accepteren zoals hij/zij is.
    Dik, dun, zwart, wit, paars, geel, rood, whatever. Je kunt er wel of niet wat aan doen, maar je moet áltijd proberen er het beste van te maken. Voor jezelf.

    [Ik pik deze alleen als voorbeeld uit, er zijn meerdere soortgelijke voorbeelden. Alleen om te laten zien dat ik dit over het algemeen bedoel, niet alleen (maar) voor mensen met overgewicht, of mensen die denken dat te hebben. (cat)]

    Islander schreef:
    Tja, jij zal er beter mee om kunnen, hé. Er zijn mensen die er niet mee om kunnen dus wat is jouw probleem?
    Als ze zich te dik vinden terwijl dat niet zo is moeten ze inderdaad niet klagen, maar laat ze toch. Als zij hun klacht eens willen doen...


    Je hebt het hele punt gemist. Lees op je gemak eens de pagina's door, dan zie je dat het niet alleen als wijzend vingertje, maar vooral als steuntje in de rug is bedoeld. ;)
    Iedereen kan zeker van zichzelf zijn en van zichzelf houden op zijn eigen manier. That's all I like people to get to realize.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 23:36 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Kan ik begrijpen, ik heb zelf ook 101 gewogen en ben mijn hele godganse leven gepest op school, zowel als in de omgeving. Mijn vriend ook, 110, toen hij 13 was en 1.60 of zoiets.
    Het is ook iets waar je aan moet werken en afleiding of trucs voor hebben in het begin om vol te houden, maar als je je aan elk sprankje hoop vastklemt en er voor vecht, kan zelfs hij bereiken wat hij wil. Of hij nu kiest om wat af te vallen of zichzelf te accepteren, zolang hij het wilt en de knop (met een beetje steun van jouw liefde bijvoorbeeld, zoals mijn vriend mij hielp en ik hem. ^^) om kan draaien, komt het hoe dan ook goed.
    Just don't give up on yourself, thats the most important thing. (:


    Het is niet mijn verloofde, maar een hele goede vriend van me. :'D
    Maar hij kan niet afvallen, hij heeft een soort ziekte.
    Heel erg zielig, hij heeft het al sinds hij klein was.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Het is niet mijn verloofde, maar een hele goede vriend van me. :'D
    Maar hij kan niet afvallen, hij heeft een soort ziekte.
    Heel erg zielig, hij heeft het al sinds hij klein was.


    Oh, my bad. 8D

    Tja, dan is het natuurlijk lastiger. Maar ik ben er vrij zeker van dat ook hij uiteindelijk een manier vind om vrede met zichzelf te hebben. Duurt altijd langer dan je wilt of dat iemand hoopt voor je, maar als de wil er is, volgt een uitkomst vanzelf altijd wel s]op de lange duur[/s. :3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Niet altijd even gemakkelijk als het lijkt, maar ik ben het met je eens. Er is genoeg te doen om je beter in je vel te voelen. 8D

    Ik weet dat het niet makkelijk is. Ik heb mijn hele level al gelijnd. Met dikke en dunne periodes dan haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    (...)
    Ik weet dat het niet makkelijk is. Ik heb mijn hele level al gelijnd. Met dikke en dunne periodes dan haha.


    Same, ik kon het alleen nooit (lang genoeg) volhouden.
    Ben nu afgelopen jaar iets van 10 kilo kwijtgeraakt door meer regelmaat en rust in m'n leven (buiten m'n slaapproblemen om :'D) en ik ben nu bewuster er mee bezig. Ik kies er zelf voor om af te vallen, maar buiten dat om ben ik ook prima met mezelf. One love. :'D

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 23:26 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wow. Ik zeur zelf ook nogal over mijn gewicht en uiterlijk, maar eigenlijk Heb je gelijk want anderen kunnen mijn lichaam wel mooi vinden, en wat lul ik nou over anderen? Ik ben wie ik ben!


    Alleen maar tranen van geluk

    I love you xD

    Ik vind mij soms dik maar ik ben eigelijk niet dik ik heb gwn vetrolletjes xD


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    I love you xD

    Ik vind mij soms dik maar ik ben eigelijk niet dik ik heb gwn vetrolletjes xD


    Lovecushins, baby. ;)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Lovecushins, baby. ;)
    Trust me, guys love them (:


    Life is hard and then we die

    Tja, jij zal er beter mee om kunnen, hé. Er zijn mensen die er niet mee om kunnen dus wat is jouw probleem?
    Als ze zich te dik vinden terwijl dat niet zo is moeten ze inderdaad niet klagen, maar laat ze toch. Als zij hun klacht eens willen doen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Islander schreef:
    Tja, jij zal er beter mee om kunnen, hé. Er zijn mensen die er niet mee om kunnen dus wat is jouw probleem?
    Als ze zich te dik vinden terwijl dat niet zo is moeten ze inderdaad niet klagen, maar laat ze toch. Als zij hun klacht eens willen doen...


    Je hebt het hele punt gemist. Lees op je gemak eens de pagina's door, dan zie je dat het niet alleen als wijzend vingertje, maar steuntje in de rug is bedoeld. ;)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Trust me, guys love them (:


    My man does. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    My man does. 8D
    Mine either (A)


    Life is hard and then we die

    Ohja, ik moet nog wel even zeggen dat je me opeens blij hebt gemaakt met deze topic, opeens realiseer ik me dat ik niet dik, lelijk of wat dan ook meer ben. Yay, opeens dikke positivisme!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja sorry ik las alleen de eerste regel. :')
    Ik lees niet graag maar ik dacht, alles zal wel over hetzelfde gaan. Ik lees het morgen misschien wel eens en verander misschien dan van mening.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Futuristic schreef:
    Ohja, ik moet nog wel even zeggen dat je me opeens blij hebt gemaakt met deze topic, opeens realiseer ik me dat ik niet dik, lelijk of wat dan ook meer ben. Yay, opeens dikke positivisme!
    Dat is mijn levensmotto meid: dik is geen synoniem voor lelijk (:


    Life is hard and then we die