• Door mijn vriendin. Ik dacht dat ik haar eindelijk eens kon vetrouwen lult ze alles door. Dat is nog niet eens het ergste, ze lult er om heen dingen die ik NIET heb gezegd! Ik voel me hierdoor zwaar genaait en verlult. Ik weet ook niet wat ik nu moet doen. Ik ga haar zowieso dinsdag vragen waarom ze dit doet enzo en als ik haar ook kwijt raak, pech. Ze verpest het zelf, ze zit tussen twee vuren in want ik heb nu bijna een maand ruzie met haar vriendin, en mijn vroegere vriendin. Ik weet nu niet echt wat ik moet doen.. want ze is zowat mijn enigste vriendin hier in het dorp, de rest woont best ver weg, 12 km ofzo. Help.


    when words fail, music speaks.

    Dumpen die handel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja en dan? Alleen vriendloos zijn zeker.


    when words fail, music speaks.

    Je moet er met haar over praten. Misschien heeft ze het niet eens door gelult. Maar als ze het wel heeft gedaan vindt ik d'r geen echte vriendin :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Didadumpen .

    xTUBBYTOAST schreef:
    Ja en dan? Alleen vriendloos zijn zeker.

    Nieuwe vrienden zoeken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    gewoon eerst met haar gaan praten en dan kun je altijd nog beslissen wat je doet. succes.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze is ook niet echt spontaan enzo. Maar ik had laatst ook al ruzie met haar en toen kreeg ik ook het halve dorp op mijn kop omdat ze ook lul verhalen ging rondbazuinen.


    when words fail, music speaks.

    Dumpen, zeker weten. :X
    Beter vrienloos dan "vrienden" die je zoiets flikken...

    Devotion schreef:
    (...)
    Nieuwe vrienden zoeken.
    Makkelijk gezegd dan gedaan. Ik heb echt pech hoor, hier zijn vet weinig meiden en de helft mag ik niet eens :X jwz zulke huppels enzo


    when words fail, music speaks.

    Bo,
    Ik vidn dat je eerst eens met haar moet praten. Misschien wil zij dat niet. Of gaat ze zeggen dat de dingen niet waar zijn. Maar je moet gewoon met haar praten. Ook al dump je haar daarna. Dat maakt niet uit. Zoek die reden waarom ze dat doet.


    Music is the new sex

    Mensen, ik ga zowieso met haar praten waarom ze zegt dat ik heb gezegd tegen haar dat mijn moeder heeft gezegd dat zij Nanet een lesbie vind.


    when words fail, music speaks.

    Best praten met haar. Vragen waarom ze dat doet.
    Daarom zeg ik ook niet graag persoonlijke dingen tegen iemand. Ik wil niet dat het verder vertelt word.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    AimeeForever schreef:
    Best praten met haar. Vragen waarom ze dat doet.
    Daarom zeg ik ook niet graag persoonlijke dingen tegen iemand. Ik wil niet dat het verder vertelt word.
    Het gaat gewoon vanzef. Als we eenmaal over haar beginnen wil ik alle scheldwoorden die ik ken op haar af vuren. Maar ipv te schelden ga ik zeiken over haar en dat moet ik niet doen. Ik moet haar uit mijn leven houden. Maar het komt ook doordat zij mij stalkt en daardoor ga ik roddelen over haar en die gene vertelt dat dan aan die betreffende.


    when words fail, music speaks.

    xTUBBYTOAST schreef:
    (...)Makkelijk gezegd dan gedaan. Ik heb echt pech hoor, hier zijn vet weinig meiden en de helft mag ik niet eens :X jwz zulke huppels enzo

    Zal ik dan maar eens vlak bij jou komen wonen? =] Dan gaan we samen alle huppels irriteren :Y)
    Zoek gewoon iemand waar je het wel mee kan vinden en ga daar een beetje mee om. Of verhuis :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    Zal ik dan maar eens vlak bij jou komen wonen? =] Dan gaan we samen alle huppels irriteren :Y)
    Zoek gewoon iemand waar je het wel mee kan vinden en ga daar een beetje mee om. Of verhuis :X
    Kom maar. :'D Maar misschien gaan we ook verhuizen. Als mijn broer slaagt misschien al [dit jaar] Want mijn vader werkt in overijssel en wij wonen in Groningen.


    when words fail, music speaks.