• spoort serieus niet. Het ging al een tijd niet goed tussen haar en de klas en het was altijd chaos bij nederlands( dat geeft zij ons dus ook). Ik wil niet zeggen dat het allemaal aan haar ligt, want mijn klas is ook niet de liefste klas, er zijn genoeg leerlingen die je het bloed onder de nagels kan halen maar goed... Vrijdag waren we bij het toppunt. Ze kreeg ruzie met heel de klas omdat we niet luisterde, maar zij luisterd ook nooit naar ons dusja. Maar toen vertelde een meisje uit mijn klas dus de waarheid, dat ze geen goede mentor was omdat ze geen eens interessen toont in de leerlingen. En toen stak onze mentor dus haar middelvinger op naar dat meisje. Serieus ben je dan gek of gek, hallo zij heeft wel een voorbeeldfunctie en ze moet dus ons behandelen zoals zij ook graag behandeld zou willen worden. Maar ook zoiets zo'n vriend van me was naar oudergesprekken geweest met zijn ouders en dat was dus bij haar, weet je wat ze zegt als hij binnenkomt:'Jij zit toch niet in mijn mentorklas, ik heb jou nog nooit gezien' echt jongen hoe schandalig :O Maar dus vandaag zouden we eindelijk een gesprek hebben met haar met nog iemand erbij. Ik hoopte nog dat het goed zou komen en we dus normaal nederlands zouden kunnen krijgen. Maar dat was dus echt pech voor mij. We komen binnen in de klas horen we dat we moeten gaan zitten, nou wij gaan braaf zitten en luisteren naar wat ze te zeggen heeft. En ik kon mijn oren niet geloven. 'Ik wil geen mentor meer van jullie zijn en ik wil jullie ook geen nederlandse les meer geven.' Dit zei ze dus letterlijk. Dus nu ben ik Mentorloos en nederlandsloos :S Oke heel lul verhaal maar om het zinvol te houden.

    Hebben jullie ook is een leraar/mentor gehad die niet spoorde ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sorry hoor, maar wie denkt dat kind dan ook dat ze is, dat ze een lerares zomaar mag bekritiseren.


    ars moriendi

    dat is echt k*t voor je
    maar sorry nee ik heb een aardig mentor(A)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Jou mentor spoort niet. ook al is mijn mentor ook niet echt perfect.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Damn, die spoorde echt niet ;3
    Ik snap dat dat meisje het gezegd heeft, anders hadden jullie alsnog niets aan haar.

    Wij hebben een hele aardige mentrix (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb nu ook een vreemde mentor. Ze weet niets van ons af, zelfs niet welk profiel we hebben enzo, terwijl we allemaal hetzelfde profiel hebben in onze klas. En ik mag haar verder ook niet heel erg. Ik had vorig jaar echt een geweldige mentrix, zij was serieus zo lief. Ik wil haar terug, haha. (:

    Jovi schreef:
    Sorry hoor, maar wie denkt dat kind dan ook dat ze is, dat ze een lerares zomaar mag bekritiseren.
    idd, dat kon ze eerder met de afdelingshoofd bespreken dan het recht in de mentors gezicht te zeggen


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)idd, dat kon ze eerder met de afdelingshoofd bespreken dan het recht in de mentors gezicht te zeggen

    Ja maar dat hadden we allemaal al gedaan maar die deden er ook niets aan. En sowiezo onze mentor zegt ook altijd dat wij een rotklas zijn..


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    MissAthena schreef:
    dat is echt k*t voor je
    maar sorry nee ik heb een aardig mentor(A)

    + de mentor van MissAthena en mij is een beetje kinderachtigxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn mentor Wiskunde mag ik gewoon niet en ze legt niet uit.
    Ze doet altijd alsof we dom zijn.
    "Weten jullie dat niet" en dan zucht ze dramatisch "Alle anderen weten dat wel"
    Dan ligt het gewoon aan haar.
    Grrr(A)


    Me so good.

    Jaa een leraar die niet spoorde voor economie.
    Hij hield zich niet aan de regels van de school, je mag niet minder dan 1 week tevoren een pw opgeven. En gaf zomaar 60 opgave of zo op als huiswerk.
    Hij moest 3 lessen doen om een som uit te leggen omdat wij simpelweg niet naar hem luisterde en gaf dus zomaar 4 dagen van te voren een proefwerk op.
    Op de dag van het proefwerk wilde wij niet maken, dus wij een soort van staken. Keiveel waren uit de les gelopen en hij had ook nog een jongen geslagen niet hard maar toch. Hij was die week erop meteen weg, hij had niet alleen moeite met onze klas maar eigenlijk met alle klassen die hij les gaf.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:50 ]


    <3

    Sunsation schreef:
    Jou mentor spoort niet. ook al is mijn mentor ook niet echt perfect.


    Hope goes lost but never dies.

    Wow, mijn mentor mag ons ook niet. maar wij zijn te drukke klas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    hhahaha heel erg herkenbaar. mijn mentor is een jonge knappe gast van net 25 jaar. omdat hij nog jong is kan hij goed met ons mee lullen. maar ik geef toe dat wij het soms ook te erg maken. daarom is hij vandaag dus totaal door het lint gegaan.

    begrijpelijk maar toch. voorbeeldfuctie?

    Mijn mentor is een goede mentor, wat niet altijd even goed van pas komt, haha.
    Maar mijn Duits lerares van de tweede was echt verschrikkelijk.. In een halfjaar tijd is het énige en dan ook écht het enige wat we geleerd hebben tot tien te tellen in het Duits en ja, toen hadden we al een jaar Duits gehad, dus dat wist iedereen al.
    Ze kreeg ons nooit stil, wist geen orde te houden en kon gewoon geen lesgeven. We hebben met haar gepraat, ons één week lang voorbeeldig gedragen en alsnog kon ze het niet.
    Uiteindelijk, na een halfjaar, is ze huilend de klas uitgelopen en niet meer teruggekomen.
    Toen kregen we les van de directeur, dat was wel even minder, haha 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jovi schreef:
    Sorry hoor, maar wie denkt dat kind dan ook dat ze is, dat ze een lerares zomaar mag bekritiseren.

    Een leerling die daar recht op heeft lijkt me. Onderwijs staat of valt met goede docenten.


    No growth of the heart is ever a waste