• Kap eens met janken erover!

    Ik ben 1.58m en weeg rond de 90kg (soms een paar erover, soms een paar eronder). Mij hoor je er niet over klagen hoor. Natuurlijk vind ik het ook wel eens rot, heb ik er een kutverleden door etc. etc, maar ondanks dat heb ik mezelf leren accepteren en respecteren zoals ik ben.
    Het gaat niet om je uiterlijk, het gaat erom hoe jij daar mee omgaat. Hetzelfde voor je innerlijk. Ben je ergens niet tevreden mee -> Doe er wat aan. Zo niet, zeur er dan niet over of val anderen er niet lastig mee.


    En als je bijvoorbeeld 1.75 bent en 65kg weegt ben je helemaal niet te dik, je neigt eerder richting ondergewicht te gaan. -.-
    Ben je bijvoorbeeld 1.65 en weeg jij 60kg? Niks te dik, je bent NORMAAL.
    Ben jij 1.60 en weeg je 80? So fucking what, I won't give a damn.
    Ik accepteer jou zoals je bent, zolang jij jezelf ook maar accepteert. En zo is het voor heel veel mensen in deze wereld.
    Doe jezelf dus een lol en leer met jezelf leven, want er (teveel) over zeuren helpt toch geen hond.

    Zo, das eruit. En nee, ik ben niet boos ... Ik irriteer me er gewoon aan hoe snel mensen zichzelf labelen als dik, lelijk, stom of whatever. Je hebt veel meer in je eigen mars dan je denkt, trust me, I know what I'm saying.


    Now go love yourself, so I can love you 2. 8D


    Simbelmyne schreef:
    Maar, kijk. Ik ben te mager voor mijn lengte en zeur daar ook over :'D Maar ik kan er niks aan doen :') Want ik heb een snelle stofwisseling. En soms voel ik mij daar vreselijk onzeker door, maar soms ook niet hoor. Maarja. Ik snap wel wat je bedoelt :'D Het is ook niet dat mijn hele leven daarom draait.


    Het gaat niet perse om het dik of dun zijn, het gaat op voor alle onzekerheden basicly. Hoe moeilijk het ook is en blijft, een mens moet zichzelf leren accepteren zoals hij/zij is.
    Dik, dun, zwart, wit, paars, geel, rood, whatever. Je kunt er wel of niet wat aan doen, maar je moet áltijd proberen er het beste van te maken. Voor jezelf.

    [Ik pik deze alleen als voorbeeld uit, er zijn meerdere soortgelijke voorbeelden. Alleen om te laten zien dat ik dit over het algemeen bedoel, niet alleen (maar) voor mensen met overgewicht, of mensen die denken dat te hebben. (cat)]

    Islander schreef:
    Tja, jij zal er beter mee om kunnen, hé. Er zijn mensen die er niet mee om kunnen dus wat is jouw probleem?
    Als ze zich te dik vinden terwijl dat niet zo is moeten ze inderdaad niet klagen, maar laat ze toch. Als zij hun klacht eens willen doen...


    Je hebt het hele punt gemist. Lees op je gemak eens de pagina's door, dan zie je dat het niet alleen als wijzend vingertje, maar vooral als steuntje in de rug is bedoeld. ;)
    Iedereen kan zeker van zichzelf zijn en van zichzelf houden op zijn eigen manier. That's all I like people to get to realize.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 23:36 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Amen! _O_

    Truth just spoke.


    Your call, Detective Shinypants.

    Mosseljongen schreef:
    Amen! _O_


    Wou ik net zeggen (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Totally agree with you! ;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik ben zo iemand die me redelijk snel dik,lelijk en stom voel omdat ik in mijn leven héél veel heb meegemaakt, ik kan er gewoon niet aan doen. Maar ik ga daarom niet bij iedereen gaan zeggen 'ik ben dik en lelijk.' ik hou het gewoon voor mezelf en probeer er zoveel mogelijk aan te doen. (cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Waarschijnlijk is het onmogenlijk mensen hun gedachtens te veranderen hierover, maar je hebt wel gelijk!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    I totally agree!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 21:48 ]


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik zit eindelijk na jaren eens op gewicht, was altijd juist te licht :')


    -

    Respect


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jaaaack schreef:
    Ik ben zo iemand die me redelijk snel dik,lelijk en stom voel omdat ik in mijn leven héél veel heb meegemaakt, ik kan er gewoon niet aan doen. Maar ik ga daarom niet bij iedereen gaan zeggen 'ik ben dik en lelijk.' ik hou het gewoon voor mezelf en probeer er zoveel mogelijk aan te doen. (cat)


    Ik ben van mijn 3e tot 17e lichamelijk en geestelijk totaal tot (ver onder) de grond gewerkt, door o.a mijn overgewicht. Uiteindelijk vind je de kracht wel om er (wel) mee leren om te gaan en er alleen maar véél beter uit te komen; Zolang je de wilskracht maar hebt.

    [Ik heb net als vele anderen héél veel meegemaakt in mijn leven. Meer dan ik in één leven allemaal kan vertellen. Dát is nou juist míjn kracht om me zelf beter door te voelen.]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 21:49 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind dat je van de ene kant gelijk hebt, maar van de andere kant ook niet. Ik bedoel het is niet altijd zeiken, maar mensen weten soms niet hoe zse moeten afvallen, of ze willen steun. Zonder steun ben je namelijk minder snel geneigd om het echt verder voort te zetten. Maar ik snap je punt. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Mistress schreef:
    (...)

    Ik ben van mijn 3e tot 17e lichamelijk en geestelijk totaal tot (ver onder) de grond gewerkt, door o.a mijn overgewicht. Uiteindelijk vind je de kracht wel om er (wel) mee leren om te gaan en er alleen maar véél beter uit te komen; Zolang je de wilskracht maar hebt.

    [Ik heb net als vele anderen héél veel meegemaakt in mijn leven. Meer dan ik in één leven allemaal kan vertellen. Dát is nou juist míjn kracht om me zelf beter door te voelen.]


    Ik ben altijd gepest geweest, zwaar gepest + ik heb nog andere dingen -daardoor, Gedaan & meegemaakt -, daardoor heb ik al die onzekerheid, maar weinigen kennen die kant van me want ik doe me altijd héél hard voor, terwijl ik dat niet ben gewoon omdat ik niet zielig wil lijken.


    all I want is the taste that your lips allow

    Owkee? Zal wel?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    zo is het je moet tevreden zijn met jezelf! ik was dat ook heel lang niet ,maar nu heb ik mezelf 99% geaccepteerd er blijft natuurlijk altijd 1% onzekerheid ik denk dat iederen dat wel heeft. mensen neigen teveel naar de ik in de spiegel te kijken terwijl ze beter naar de ik in hun hart kunnen kijken.
    respect voor jou(flower)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 21:52 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik heb stemmen in mijn hoofd die zeggen dat ik niks waard ben en dat ik lelijk ben en ze lachen me uit. Toch blijf ik optimistisch, want ik hoop dat het op een dag weg is.