• Kap eens met janken erover!

    Ik ben 1.58m en weeg rond de 90kg (soms een paar erover, soms een paar eronder). Mij hoor je er niet over klagen hoor. Natuurlijk vind ik het ook wel eens rot, heb ik er een kutverleden door etc. etc, maar ondanks dat heb ik mezelf leren accepteren en respecteren zoals ik ben.
    Het gaat niet om je uiterlijk, het gaat erom hoe jij daar mee omgaat. Hetzelfde voor je innerlijk. Ben je ergens niet tevreden mee -> Doe er wat aan. Zo niet, zeur er dan niet over of val anderen er niet lastig mee.


    En als je bijvoorbeeld 1.75 bent en 65kg weegt ben je helemaal niet te dik, je neigt eerder richting ondergewicht te gaan. -.-
    Ben je bijvoorbeeld 1.65 en weeg jij 60kg? Niks te dik, je bent NORMAAL.
    Ben jij 1.60 en weeg je 80? So fucking what, I won't give a damn.
    Ik accepteer jou zoals je bent, zolang jij jezelf ook maar accepteert. En zo is het voor heel veel mensen in deze wereld.
    Doe jezelf dus een lol en leer met jezelf leven, want er (teveel) over zeuren helpt toch geen hond.

    Zo, das eruit. En nee, ik ben niet boos ... Ik irriteer me er gewoon aan hoe snel mensen zichzelf labelen als dik, lelijk, stom of whatever. Je hebt veel meer in je eigen mars dan je denkt, trust me, I know what I'm saying.


    Now go love yourself, so I can love you 2. 8D


    Simbelmyne schreef:
    Maar, kijk. Ik ben te mager voor mijn lengte en zeur daar ook over :'D Maar ik kan er niks aan doen :') Want ik heb een snelle stofwisseling. En soms voel ik mij daar vreselijk onzeker door, maar soms ook niet hoor. Maarja. Ik snap wel wat je bedoelt :'D Het is ook niet dat mijn hele leven daarom draait.


    Het gaat niet perse om het dik of dun zijn, het gaat op voor alle onzekerheden basicly. Hoe moeilijk het ook is en blijft, een mens moet zichzelf leren accepteren zoals hij/zij is.
    Dik, dun, zwart, wit, paars, geel, rood, whatever. Je kunt er wel of niet wat aan doen, maar je moet áltijd proberen er het beste van te maken. Voor jezelf.

    [Ik pik deze alleen als voorbeeld uit, er zijn meerdere soortgelijke voorbeelden. Alleen om te laten zien dat ik dit over het algemeen bedoel, niet alleen (maar) voor mensen met overgewicht, of mensen die denken dat te hebben. (cat)]

    Islander schreef:
    Tja, jij zal er beter mee om kunnen, hé. Er zijn mensen die er niet mee om kunnen dus wat is jouw probleem?
    Als ze zich te dik vinden terwijl dat niet zo is moeten ze inderdaad niet klagen, maar laat ze toch. Als zij hun klacht eens willen doen...


    Je hebt het hele punt gemist. Lees op je gemak eens de pagina's door, dan zie je dat het niet alleen als wijzend vingertje, maar vooral als steuntje in de rug is bedoeld. ;)
    Iedereen kan zeker van zichzelf zijn en van zichzelf houden op zijn eigen manier. That's all I like people to get to realize.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 23:36 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind mezelf wel iets te zwaar, ja. Maar weet je, daar kun je wat aan doen o.o Als je zeurt dat je te dik bent, ga LIJNEN. Dat is het mooie van te dik zijn: dat kun je veranderen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    Ik vind mezelf wel iets te zwaar, ja. Maar weet je, daar kun je wat aan doen o.o Als je zeurt dat je te dik bent, ga LIJNEN. Dat is het mooie van te dik zijn: dat kun je veranderen.


    Niet altijd even gemakkelijk als het lijkt, maar ik ben het met je eens. Er is genoeg te doen om je beter in je vel te voelen. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jaaaack schreef:
    Ik ben zo iemand die me redelijk snel dik,lelijk en stom voel omdat ik in mijn leven héél veel heb meegemaakt, ik kan er gewoon niet aan doen. Maar ik ga daarom niet bij iedereen gaan zeggen 'ik ben dik en lelijk.' ik hou het gewoon voor mezelf en probeer er zoveel mogelijk aan te doen. (cat)

    Als ik me zo voel hou ik het ook voor mezelf..


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb me nooit dik gevoeld, maar laatst was ik toch echt wel aan het twijfelen..
    "hoeveel weeg jij eigelijk". Vroeg een vriendin
    "46? Ofzo, houd ik niet bij "
    "zoveel?!"

    Dankje dom kind, grr.
    Zo'n mensen kunnen je echt onzeker maken! En dankzij haar kijk ik nu steeds vaker op de weegschaal..
    Maar ik kan nut afvallEn ofzo, snoep verslaafde hiero (:


    Me so good.

    Dankjewel, dat is dus wat ik OOK altijd denk en vandaar ook mijn signature. Ik kan mij zo ergeren aan dat soort topics >,<


    Life is hard and then we die

    Maar, kijk. Ik ben te mager voor mijn lengte en zeur daar ook over :'D Maar ik kan er niks aan doen :') Want ik heb een snelle stofwisseling. En soms voel ik mij daar vreselijk onzeker door, maar soms ook niet hoor. Maarja. Ik snap wel wat je bedoelt :'D Het is ook niet dat mijn hele leven daarom draait.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Maar, kijk. Ik ben te mager voor mijn lengte en zeur daar ook over :'D Maar ik kan er niks aan doen :') Want ik heb een snelle stofwisseling. En soms voel ik mij daar vreselijk onzeker door, maar soms ook niet hoor. Maarja. Ik snap wel wat je bedoelt :'D Het is ook niet dat mijn hele leven daarom draait.


    Het gaat niet perse om het dik of dun zijn, het gaat op voor alle onzekerheden basicly. Hoe moeilijk het ook is en blijft, een mens moet zichzelf leren accepteren zoals hij/zij is.
    Dik, dun, zwart, wit, paars, geel, rood, whatever. Je kunt er wel of niet wat aan doen, maar je moet áltijd proberen er het beste van te maken. Voor jezelf.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik werd vroeger heel vaak gepest, omdat ik mollig was.
    Daarom heb ik nu heel snel het gevoel dat ik te dik ben, ookal weet ik dat het niet zo is.
    Ik heb een prachtig lichaam, alleen wil ik nog wel een klein beetje afvallen, en daar werk ik ook aan.
    Een vriend van mij is 15, 1.70 of zo en weegt rond de 140 kilo, hij zit er heel erg mee, en dat kan ik begrijpen, ze pesten hem er ook mee.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mistress schreef:
    (...)

    Het gaat niet perse om het dik of dun zijn, het gaat op voor alle onzekerheden basicly. Hoe moeilijk het ook is en blijft, een mens moet zichzelf leren accepteren zoals hij/zij is.
    Dik, dun, zwart, wit, paars, geel, rood, whatever. Je kunt er wel of niet wat aan doen, maar je moet áltijd proberen er het beste van te maken. Voor jezelf.

    Uhu. Ik snap je hoor :') Maar af en toe zeuren is ook weleens lekker.


    "I shut my eyes in order to see.'

    iMoan schreef:
    Ik werd vroeger heel vaak gepest, omdat ik mollig was.
    Daarom heb ik nu heel snel het gevoel dat ik te dik ben, ookal weet ik dat het niet zo is.
    Ik heb een prachtig lichaam, alleen wil ik nog wel een klein beetje afvallen, en daar werk ik ook aan.
    Een vriend van mij is 15, 1.70 of zo en weegt rond de 140 kilo, hij zit er heel erg mee, en dat kan ik begrijpen, ze pesten hem er ook mee.


    Kan ik begrijpen, ik heb zelf ook 101 gewogen en ben mijn hele godganse leven gepest op school, zowel als in de omgeving. Mijn vriend ook, 110, toen hij 13 was en 1.60 of zoiets.
    Het is ook iets waar je aan moet werken en afleiding of trucs voor hebben in het begin om vol te houden, maar als je je aan elk sprankje hoop vastklemt en er voor vecht, kan zelfs hij bereiken wat hij wil. Of hij nu kiest om wat af te vallen of zichzelf te accepteren, zolang hij het wilt en de knop (met een beetje steun van jouw liefde bijvoorbeeld, zoals mijn vriend mij hielp en ik hem. ^^) om kan draaien, komt het hoe dan ook goed.
    Just don't give up on yourself, thats the most important thing. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Uhu. Ik snap je hoor :') Maar af en toe zeuren is ook weleens lekker.


    I know. Ik zeur ook wel eens hoor, maar er is een verschil tussen 'zeuren' en zeuren. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    I know. Ik zeur ook wel eens hoor, maar er is een verschil tussen 'zeuren' en zeuren. :'D

    Jaja, maar ook zeuren kan opluchten. Maar je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken, maar da's ook jouw punt. (x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Jaja, maar ook zeuren kan opluchten. Maar je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken, maar da's ook jouw punt. (x


    Exactly.
    'Zeuren' kan zo nu en dan ook zeuren zijn. Maar zeuren (zo duidelijker dan? Hahahaha. 8D) is toch altijd net een ander -irritant- verhaal.
    [Begint hier op het tongbreker topic te lijken. o.O]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik snap ook niet waarom iedereen tegenwoordig zo dun wil zijn..ik bedoel mijn bf zegt dat ze niet dun is terwijl ze 40 weegt en haar beentjes 2 of 3x in de mijne passen;s
    En dik is niet lelijk!
    Een paar spekrollen is gezond(:


    Me so good.

    Mistress schreef:
    (...)

    Exactly.
    'Zeuren' kan zo nu en dan ook zeuren zijn. Maar zeuren (zo duidelijker dan? Hahahaha. 8D) is toch altijd net een ander -irritant- verhaal.
    [Begint hier op het tongbreker topic te lijken. o.O]

    HAHAHA. Dacht net 't zelfde :') Ja, je moet gewoon niet in zo'n neerwaartse spiraal zien te komen.


    "I shut my eyes in order to see.'