• Ik wil graag jullie mening horen over mensen die zichzelf snijden.
    Ik had namelijk een discussie met iemand hierover en ik wil jullie mening wel horen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:35 ]


    behind very angel is a demon

    Ik zou het zelf niet kunnen én ik vind het zonder van iemands prachtige huid. Maar ik heb wel respect voor mensen die het doen. Ik vind het ook niet iets waarmee iemand gepest moet worden, want dat ik vaak wel het laatste wat diegene nodig heeft.


    Felix

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Schat..
    Je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen dat je zo'n 'gebeurtenis' niet hebt gehad, dat idee heb ik eerder bij jou :'D
    Dat 'wedstrijdje' was sarcastisch bedoeld, moge dat even duidelijk zijn..
    Dan schrijf je er een story over, daar is Q voor..
    Maar ga alstjeblieft niet tegen mij beginnen over 'mijn leven is erger want..', want daar heb ik dus totaaaal geen zin in. Niet nu, niet ooit. Sorry.

    Dat het sarcastisch was snap ik ook wel.

    merryxmass schreef:
    (...)
    Dat het sarcastisch was snap ik ook wel.

    Waarom doe je het dan alsnog :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zullen we geen ruzie proberen te maken tot nieuwjaarsdag?
    Nog een leuke laatste week van 2010 maken!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    lalalala daar gaan we weer. _O_


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    lalalala daar gaan we weer. _O_


    heen en weer, en daar gaat ie nog een keer _O_

    das van kabouter plop

    Smeagol schreef:
    Zullen we geen ruzie proberen te maken tot nieuwjaarsdag?
    Nog een leuke laatste week van 2010 maken!

    Om de volgende 51 weken gewoon weer lekker verder te gaan? n_n
    Ik zoek geen ruzie hoor, ik vind het gewoon raar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    het is gewoon raar, ze kunnen net zo goed in een komkommer snijden.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    het is gewoon raar, ze kunnen net zo goed in een komkommer snijden.

    Ehm, nee?

































    *BOEHOEHOE IK BEN ZO VERDRIETIG! -Pakt komkommer-*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)





    *BOEHOEHOE IK BEN ZO VERDRIETIG! -Pakt komkommer-*


    Als je BOEHOE IK BEN ZO VERDRIETIG denkt, terwijl je gaat snijden. Dan is er pas iets mis met je :'D

    hoe nu toch allemaal op! mensen die zich snijden hebben een reden en ja er is tuurlijk altijd iemand die het doet voor aandacht. maar er zijn ook mensen die er rust in vinden. niet dat het goed is.

    xxx

    Quixotic schreef:
    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.

    Quixotic schreef:
    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.

    raplove schreef:
    hoe nu toch allemaal op! mensen die zich snijden hebben een reden en ja er is tuurlijk altijd iemand die het doet voor aandacht. maar er zijn ook mensen die er rust in vinden. niet dat het goed is.

    xxx

    We maken niet grapjes over iemand die zich snijdt, maar over iemand die in een komkommer snijdt in plaats van zichzelf..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ga mijn hele mening niet zeggen, want dan word/ben ik de bitch van Q, maar ik vind dat die mensen hulp moeten zoeken ipv zichzelf te snijden. Er zijn meer mogelijkheden die beter werken.


    Today will be Girl's Day party with you~