• Ik wil graag jullie mening horen over mensen die zichzelf snijden.
    Ik had namelijk een discussie met iemand hierover en ik wil jullie mening wel horen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:35 ]


    behind very angel is a demon

    merryxmass schreef:
    (...)
    Ik heb ook een chronische ziekte, ik heb erfelijke dikkedarm kanker in mijn familie en ik ben 2 maand geleden weer geopereerd om mijn dikke darm te laten verwijderen.

    Ja, laten we een wedstrijdje 'wie is het zieligst' gaan houden?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Hmh oke, maybe you're right. Maar dan kun je nog wel goed bij je hoofd zijn, en heel goed weten wat je doet.
    Tuurlijk, dat zeg ik ook, je bent niet gestoord o.i.d. Vaak weten die mensen heel goed wat ze aan het doen zijn.


    Life is hard and then we die

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ja, laten we een wedstrijdje 'wie is het zieligst' gaan houden?


    hahahaa zo lijkt het bijna wel he.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Je kunt niet zomaar de knop op 'postitief' zetten, als er alleen maar shit gebeurd since je 11é.

    just sayin.

    Of vanaf je geboorte al.....

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ja, laten we een wedstrijdje 'wie is het zieligst' gaan houden?

    Nou jemig zeg, ik zeg dat toch ook niet tegen jou?
    Of wel dan?

    Ja, laten we dat doen. Ik wed dat mijn leven erger is dan dat van jou!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:53 ]

    merryxmass schreef:
    (...)
    Of vanaf je geboorte al.....


    Ik kan me mijn leven niet herinneren voor m'n 10é ofzo.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tuurlijk, dat zeg ik ook, je bent niet gestoord o.i.d. Vaak weten die mensen heel goed wat ze aan het doen zijn.


    You're right, oke dan snapte ik je verkeerd, want mensen zijn niet psychisch 'niet in orde'

    1988 schreef:
    Ik heb moeten nadenken over wat ik op dit topic ging reageren, of ik er uberhaupt wel op ging reageren. Natuurlijk heeft iedereen die hier op reageerd zijn mening, maar als je zelf niet zover bent gevallen (hetzelfde geld op dat topic van zelfmoord), mag je wel een mening hebben, maar ik vind niet dat je dan kan zeggen dat die mensen 'pscygisch niet in orde zijn'. Je kan totaal niet weten wat er in het hoofd van iemand omgaat. Oke, misschien zit er iets fout in onze hoofden, maar er moet altijd een reden zijn geweest waardoor we zijn gaan snijden, of bijvoorbeeld zelfmoord hebben proberen te plegen. Ik kan als persoon zeggen, die zelf snijd/sneed, dat het inderdaad iets is in je hoofd, maar je kan er niet even 1 2 3 mee stoppen. Het is misschien wel iets pschygisch, maar het is nooit iets aangeboren ofzoiets. Personen die snijden/sneden hoeven nooit 'emo' of een achterlijk of raar iemand te zijn. Mensen die snijden/sneden zijn gewonen personen die lachen en haast niks laten blijken. Je merkt het meestal pas na een paar maanden. Als die persoon in een depressie valt, en je er eindelijk achter komt hoe beschadigd de armen al zijn. Deze reactie is behoorlijk verwarrend, zelfs voor mezelf. Mijn mening over snijden is ook verwarrend.

    Edit: Erg verwarrend moet ik zeggen nadat ik het heb nagelezen.



    Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden<3

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik kan me mijn leven niet herinneren voor m'n 10é ofzo.

    Wat? Niet? Wat erg. Hoe kan dat?
    áls je het wil vertellen, in een gb of pb, of zo.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik kan me mijn leven niet herinneren voor m'n 10é ofzo.
    Dat heb ik ook ja..


    Life is hard and then we die

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Of er komt een dag wanneer je er niet meer tegen kunt, en je verder gaat dan jezelf snijden. Niet voor iedereen komen die prachtige dingen in het 'prachtige' leven.

    Just givin you the other side of life.

    Schat, die 'other side' hoef je mij niet te laten zien, hoor.
    Ik weet heel goed wat je bedoelt.
    Ik zet niet snel persoonlijke dingen neer in een discussie, maar ik zal maar even zeggen wat ik bedoel:
    Mijn vader was alcoholist, heeft mijn moeder en mijn 5 broers en 6 zussen in de shit laten zitten, waardoor mijn moeder manisch depressieve buien had. Dit is nooit vastgesteld, sterker nog het bleef binnen het gezin, niemand weet ervan.
    Dat is nu allemaal een stuk beter geworden, tot ik een half jaar geleden dat ik een chronische ziekte had. Bam. Die zelfde dag kon ik enorm zware medicijnen gaan halen, en moest ik elke week bloedprikken omdat er een grote kans was dat ik Kanker kreeg van de medicijnen. De shit waar ik doorheen ben gegaan in die tijd kan ik niet beschrijven, en dat zal niemand snappen tot je het zelf meemaakt. Maar laat ik je vertellen dat je niet blij bent als je snijdt, puur om zelf nog te bepalen wat er met je lichaam gebeurt en soms om te voelen of je nog wel leeft.
    En juist door die gebeurtenis ben ik gaan léven. Het leven is kort, en het kan zo voorbij zijn. Doen wat er in je opkomt, en vooral nergens spijt van hebben. Wanneer je doodsangsten uitstaat, letterlijke doodsangsten, krijg je er spijt van dat je dat niet eerder hebt gedaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    merryxmass schreef:
    (...)
    Wat? Niet? Wat erg. Hoe kan dat?
    áls je het wil vertellen, in een gb of pb, of zo.


    haha, nee i just have no idea. Kan me alleen de kuttijd van 11 tot hier herinneren. Daarvoor zal ook wel geen sunshine geweest zijn.

    merryxmass schreef:
    (...)
    Nou jemig zeg, ik zeg dat toch ook niet tegen jou?
    Of wel dan?

    Ja, laten we dat doen. Ik wed dat mijn leven erger is dan dat van jou!

    Meen je dat nou, van dat 'Ik wed dat mijn leven erger is dan dat van jou!'?
    Kom op zeg. Het gaat er niet om wat je hebt meegemaakt schat, het gaat er om wat je doet met dat wát je hebt meegemaakt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Maar laat ik je vertellen dat je niet blij bent als je snijdt, puur om zelf nog te bepalen wat er met je lichaam gebeurt en soms om te voelen of je nog wel leeft.
    En juist door die gebeurtenis ben ik gaan léven. Het leven is kort, en het kan zo voorbij zijn. Doen wat er in je opkomt, en vooral nergens spijt van hebben. Wanneer je doodsangsten uitstaat, letterlijke doodsangsten, krijg je er spijt van dat je dat niet eerder hebt gedaan.[/b]


    Lieverd, waar discussieren, ik begrijp je helemaal. Ik ga hier niet zomaar mijn levensverhaal posten, maarja misschien praten we daar ooit nog wel over<3. Ik ben blij dat jij bent gaan léven en er blijkbaar bovenop bent gekomen, maar dat gebeurd niet bij iedereen, niet iedereen komt uit de put.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:56 ]

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Lieverd, waar discussieren, ik begrijp je helemaal. Ik ga hier niet zomaar mijn levensverhaal posten, maarja misschien praten we daar ooit nog wel over<3. Ik ben blij dat jij bent gaan léven en er blijkbaar bovenop bent gekomen, maar dat gebeurd niet bij iedereen, niet iedereen komt uit de put.

    Die zin.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:58 ]