• Dit account heb ik speciaal aangemaakt voor dit topicbericht, ik hoop dat het niet erg is? Ik wil namelijk even commentaar van jullie op dit, maar als ik het met mijn 'echte' Quizlet-account post, dan zullen mijn vrienden het lezen en weten dat het over hen gaat, niet de bedoeling dus. (Ik zal mijn account na een paar dagen waarschijnlijk verwijderen, als dat mogelijk is)

    Ik heb dus een vriendin en ik heb het meestal gewoon heel erg met haar naar m'n zin, maar soms op school, heb ik het gevoel dat mensen denken dat zij de 'baas' is over mij enzovoorts en ik wil juist niet afhankelijk zijn van haar. Vanaf volgend jaar zal zij niet meer bij mij naar school gaan en dan heb ik aan de ene kant zo iets van dan kan ik ook met de klas omgaan zonder haar erbij, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik heel eenzaam zal zijn.
    En eigenlijk hoef ik niet zo zeer advies, maar ik wil graag iemand met wie ik kan mailen ofzo, waarvan ik weet dat zij jouw niet kent, zodat ik eindelijk mijn frustraties eens aan iemand kwijt kan...

    In ieder geval bedankt.


    29 december 0:53 uur
    -mail is verzonden-

    (als je wil, kan je alsnog je mailadres achterlaten natuurlijk)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 0:46 ]

    Mail me
    sarita_judoka@msn.com


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dus je weet niet wat je moet vinden van je vriendin die volgend jaar weggaat? Ik denk dat je het wel zult 'voelen' dat ze er niet meer is, maar ik weet zeker dat er ook andere mogelijkheden komen, nu zij er niet meer voor kan staan.


    wth.

    Meestal sta ik open voor problemen van anderen. Maar aangezien ik enorm in de knoop zit met mijn eigen problemen kàn ik echt geen advies geven, dus sorry. Maar ik kan moeilijk anderen helpen of een ander zijn problemen aanhoren als ik zelf enorm aangeslagen ben door mijn eigen problemen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jungle schreef:
    Meestal sta ik open voor problemen van anderen. Maar aangezien ik enorm in de knoop zit met mijn eigen problemen kàn ik echt geen advies geven, dus sorry. Maar ik kan moeilijk anderen helpen of een ander zijn problemen aanhoren als ik zelf enorm aangeslagen ben door mijn eigen problemen!


    Natuurlijk, bij zulk soort dingen moet je jezelf op de eerste plaats zetten, succes!

    joymerken@hotmail.com, maar ik reageer nu sneller op pb's.
    I heb precies hetzelfde.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    mij mag je wel mailen als je wilt =) ik luister graag naar mensen als ze dat even nodig hebben ^^
    ik heb een keer zoiets gehad alleen ging mijn vriendin toen naar een andere klas en toen voelde ik me opeens heel eenzaam omdat we eigenlijk alles samen deden.


    human by birth, Wolf at heart ^^

    WBitch schreef:
    Mail me
    sarita_judoka@msn.com


    zal ik doen, bedankt!

    littlexwolf schreef:
    mij mag je wel mailen als je wilt =) ik luister graag naar mensen als ze dat even nodig hebben ^^
    ik heb een keer zoiets gehad alleen ging mijn vriendin toen naar een andere klas en toen voelde ik me opeens heel eenzaam omdat we eigenlijk alles samen deden.


    Mag ik dan je mailadres?

    Ik zal zometeen een mail naar jullie allemaal te gelijk sturen, wel zo handig (:

    Het zal wrs wel wat eenzaam zijn in het begin, maar zie dit als een kans om eens aan je klas te tonen dat jij net zo goed zonder je vriendin een superleuk meisje bent. Wie weet krijg je er een heleboel nieuwe vrienden bij.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    GrannySmith schreef:
    (...)

    Mag ik dan je mailadres?

    Ik zal zometeen een mail naar jullie allemaal te gelijk sturen, wel zo handig (:


    oh ja sorry vergeten erbij te zetten :$
    vivianne-smeets@hotmail.com


    human by birth, Wolf at heart ^^

    kimberlykoetsier@hotmail.com

    ik heb ook zowiets :S
    egt shit :(


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik zou graag willen helpen, maar m'n mail doet de laatste tijd heel raar.
    Succes en Sterkte iig C: (flower)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Ik zou graag willen helpen, maar m'n mail doet de laatste tijd heel raar.
    Succes en Sterkte iig C: (flower)


    Bedankt!

    -michelleee@hotmail.nl
    Als je nog iemand nodig hebt? (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    -michelleee@hotmail.nl
    Als je nog iemand nodig hebt? (:


    hoort dat streepje ervoor? (: