• Ik wil graag jullie mening horen over mensen die zichzelf snijden.
    Ik had namelijk een discussie met iemand hierover en ik wil jullie mening wel horen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:35 ]


    behind very angel is a demon

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Daarom.
    Mensen zullen misschien achteraf zich ook wel kut voelen over dat snoepje.
    Of de littekens, want die moet je altijd verbergen.
    Denk maar eens na hoe lastig dat is met zwemmen met vrienden.

    En in de zomer als het te warm is voor shirts met lange mouwen of broeken, oid.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Niemand heeft een kutleven. Niemand hier in elk geval.

    idd, maar mensen schijnen heel snel te denken dat ze het zo slecht hebben.


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Ja goed, maar zelfs als ik het vanuit dat perspectief bekijk, vind ik het niet logisch respect te hebben voor het uiten van die pijngevoelens door je lichaam te molesteren.

    Het zou ook niet mijn eerste reactie zijn geweest, maar ik kan haar wel begrijpen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Niemand heeft een kutleven. Niemand hier in elk geval.

    Mijn leven is kut. Geen vader, een moeder die geen geld heeft om voor mij en mijn broertjes en zusje te zorgen.. en wel meer ergere dingen.
    Mercury schreef:
    (...)
    idd, maar mensen schijnen heel snel te denken dat ze het zo slecht hebben.

    Ik héb een kut leven. Ik heb het niet slecht, maar mijn leven is wel kut. En mijn oma en tantes vinden dat ook. Ik heb het niet makkelijk.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:41 ]

    merryxmass schreef:
    (...)
    En in de zomer als het te warm is voor shirts met lange mouwen of broeken, oid.


    Daarom.
    @Sesamestreet
    Mensen die zichzelf snijden omdat ze de aandacht leuk vinden, zullen dan misschien wat schrammen maken voor een zwemfeestje ofzo, dat zal wegvagen. Die mensen kun je er echt wel snel uitpikken ipv de mensen die automutileren omdat het verslavend is, en niet omdatze het willen.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Niemand heeft een kutleven. Niemand hier in elk geval.


    Ohnee? Let me surprise you. Alleen omdat we niet op de kinderen in arme landen lijken, wil dat nog niet zeggen dat we andere fuckedup shit mee kunnen maken in ons leven.

    Ik vind niet dat je kan bepalen dat niemand hier een kutleven heeft. Sorry :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    merryxmass schreef:
    (...)
    Ik héb een kut leven. Ik heb het niet slecht, maar mijn leven is wel kut. En mijn oma en tantes vinden dat ook. Ik heb het niet makkelijk.

    Tel daar een chronische ziekte bij op en je hebt mijn leven, meid.
    Maar je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf door te zeggen dat je een kutleven hebt. Er zijn altijd mooie dingen in het leven, en als ik jou was zou ik daar maar snel van gaan genieten, want er komt een dag waarop je spijt krijgt als je dat niet hebt gedaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ohnee? Let me surprise you. Alleen omdat we niet op de kinderen in arme landen lijken, wil dat nog niet zeggen dat we andere fuckedup shit mee kunnen maken in ons leven.

    Maar die fucked up shit wil niet zeggen dat er niets moois meer is in de wereld.
    Ik ben niet zo iemand die gaat zeiken dat er altijd mensen zijn die het erger hebben, maar ik wil mensen er wel op wijzen dat het leven zo veel mooier is als je er positief in staat.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Atmosphere schreef:
    @Pukkelx Ding: hoezo is meteen iedereen psychisch niet in orde. (of aandachtsgeil)
    Als je pijn oid fisiek niet meer aan kunt, en het lucht op om het lichamelijk te voelen.

    nouja. ik hou maar op, ik denk toch niet dat mensen zo kunnen denken als ik -.-
    Zodra het lichamelijk goed voelt om jezelf iets aan te doen kan ik je zeggen; dan is er echt wel iets psychisch niet goed met je. Hiermee bedoel ik niet dat je gestoord bent o.i.d. maar je bent zeker wel depressief of iets in die richting.


    Life is hard and then we die

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Tel daar een chronische ziekte bij op en je hebt mijn leven, meid.
    Maar je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf door te zeggen dat je een kutleven hebt. Er zijn altijd mooie dingen in het leven, en als ik jou was zou ik daar maar snel van gaan genieten, want er komt een dag waarop je spijt krijgt als je dat niet hebt gedaan.

    Ik heb ook een chronische ziekte, ik heb erfelijke dikkedarm kanker in mijn familie en ik ben 2 maand geleden weer geopereerd om mijn dikke darm te laten verwijderen.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Tel daar een chronische ziekte bij op en je hebt mijn leven, meid.
    Maar je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf door te zeggen dat je een kutleven hebt. Er zijn altijd mooie dingen in het leven, en als ik jou was zou ik daar maar snel van gaan genieten, want er komt een dag waarop je spijt krijgt als je dat niet hebt gedaan.


    Of er komt een dag wanneer je er niet meer tegen kunt, en je verder gaat dan jezelf snijden. Niet voor iedereen komen die prachtige dingen in het 'prachtige' leven.

    Just givin you the other side of life.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zodra het lichamelijk goed voelt om jezelf iets aan te doen kan ik je zeggen; dan is er echt wel iets psychisch niet goed met je. Hiermee bedoel ik niet dat je gestoord bent o.i.d. maar je bent zeker wel depressief of iets in die richting.


    Hmh oke, maybe you're right. Maar dan kun je nog wel goed bij je hoofd zijn, en heel goed weten wat je doet.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Maar die fucked up shit wil niet zeggen dat er niets moois meer is in de wereld.
    Ik ben niet zo iemand die gaat zeiken dat er altijd mensen zijn die het erger hebben, maar ik wil mensen er wel op wijzen dat het leven zo veel mooier is als je er positief in staat.


    Je kunt niet zomaar de knop op 'postitief' zetten, als er alleen maar shit gebeurd since je 11é.

    just sayin.

    Ik heb moeten nadenken over wat ik op dit topic ging reageren, of ik er uberhaupt wel op ging reageren. Natuurlijk heeft iedereen die hier op reageerd zijn mening, maar als je zelf niet zover bent gevallen (hetzelfde geld op dat topic van zelfmoord), mag je wel een mening hebben, maar ik vind niet dat je dan kan zeggen dat die mensen 'pscygisch niet in orde zijn'. Je kan totaal niet weten wat er in het hoofd van iemand omgaat. Oke, misschien zit er iets fout in onze hoofden, maar er moet altijd een reden zijn geweest waardoor we zijn gaan snijden, of bijvoorbeeld zelfmoord hebben proberen te plegen. Ik kan als persoon zeggen, die zelf snijd/sneed, dat het inderdaad iets is in je hoofd, maar je kan er niet even 1 2 3 mee stoppen. Het is misschien wel iets pschygisch, maar het is nooit iets aangeboren ofzoiets. Personen die snijden/sneden hoeven nooit 'emo' of een achterlijk of raar iemand te zijn. Mensen die snijden/sneden zijn gewonen personen die lachen en haast niks laten blijken. Je merkt het meestal pas na een paar maanden. Als die persoon in een depressie valt, en je er eindelijk achter komt hoe beschadigd de armen al zijn. Deze reactie is behoorlijk verwarrend, zelfs voor mezelf. Mijn mening over snijden is ook verwarrend.

    Edit: Erg verwarrend moet ik zeggen nadat ik het heb nagelezen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:48 ]