• Ik wil graag jullie mening horen over mensen die zichzelf snijden.
    Ik had namelijk een discussie met iemand hierover en ik wil jullie mening wel horen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:35 ]


    behind very angel is a demon

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Meen je dat nou, van dat 'Ik wed dat mijn leven erger is dan dat van jou!'?
    Kom op zeg. Het gaat er niet om wat je hebt meegemaakt schat, het gaat er om wat je doet met dat wát je hebt meegemaakt.

    Nou, ik krop mijn gevoelens en alles verdomme allemaal op en praat er niet over!
    Doe ik dat eens een keer en dan word ik zielig genoemd door iemand die me niet eens kent!
    Nou sorry hoor, maar zo'n 'gebeurtenis' heb ik niet gehad!
    Wat kan mij het ook schelen, er is niemand die om me geeft, al mijn vriendinnen hebben me in de steek gelaten en mijn grote liefde dumpte me terwijl ik in het ziekenhuis lag!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:59 ]

    merryxmass schreef:
    (...)
    Nou ik kroop het verdomme allemaal op en praat er niet over!
    Doe ik dat eens een keer en dan word ik zielig genoemd door iemand die me niet eens kent!
    Nou sorry hoor, maar zo'n 'gebeurtenis' heb ik niet gehad!
    Wat kan mij het ook schelen, er is niemand die om me geeft, al mijn vriendinnen hebben me in de steek gelaten en mijn grote liefde dumpte me terwijl ik in het ziekenhuis lag!


    Het gaat hier over het topic 'snijden'
    niet om 'post hoe kut je leven is'

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Lieverd, waar discussieren, ik begrijp je helemaal. Ik ga hier niet zomaar mijn levensverhaal posten, maarja misschien praten we daar ooit nog wel over<3. Ik ben blij dat jij bent gaan léven en er blijkbaar bovenop bent gekomen, maar dat gebeurd niet bij iedereen, niet iedereen komt uit de put.[/i]

    Dat snap ik (:
    Nee, dat weet ik, maar ik werd er even pissig van dat ik werd aangevallen, alleen omdat ik wat positiviteit probeerde te brengen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    1988 schreef:
    Ik heb moeten nadenken over wat ik op dit topic ging reageren, of ik er uberhaupt wel op ging reageren. Natuurlijk heeft iedereen die hier op reageerd zijn mening, maar als je zelf niet zover bent gevallen (hetzelfde geld op dat topic van zelfmoord), mag je wel een mening hebben, maar ik vind niet dat je dan kan zeggen dat die mensen 'pscygisch niet in orde zijn'. Je kan totaal niet weten wat er in het hoofd van iemand omgaat. Oke, misschien zit er iets fout in onze hoofden, maar er moet altijd een reden zijn geweest waardoor we zijn gaan snijden, of bijvoorbeeld zelfmoord hebben proberen te plegen. Ik kan als persoon zeggen, die zelf snijd/sneed, dat het inderdaad iets is in je hoofd, maar je kan er niet even 1 2 3 mee stoppen. Het is misschien wel iets pschygisch, maar het is nooit iets aangeboren ofzoiets. Personen die snijden/sneden hoeven nooit 'emo' of een achterlijk of raar iemand te zijn. Mensen die snijden/sneden zijn gewonen personen die lachen en haast niks laten blijken. Je merkt het meestal pas na een paar maanden. Als die persoon in een depressie valt, en je er eindelijk achter komt hoe beschadigd de armen al zijn. Deze reactie is behoorlijk verwarrend, zelfs voor mezelf. Mijn mening over snijden is ook verwarrend.

    Edit: Erg verwarrend moet ik zeggen nadat ik het heb nagelezen.

    Dit is heel mooi uitgelegd,meid.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Het gaat hier over het topic 'snijden'
    niet om 'post hoe kut je leven is'

    Ja, nou , sorry hoor.....

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dat snap ik (:
    Nee, dat weet ik, maar ik werd er even pissig van dat ik werd aangevallen, alleen omdat ik wat positiviteit probeerde te brengen.


    Haha, ja sorry ik kom misschien een beetje negatief enzo over, maar dit topic laat me ook denken aan de 'kut'kant van het leven zegmaar. En ik ben er een beetje ziek van dat snijden/emo emo/snijden zo gelinkt word.
    Naja. lets not fight sweetheart<3

    merryxmass schreef:
    (...)
    Nou, ik krop mijn gevoelens en alles verdomme allemaal op en praat er niet over!
    Doe ik dat eens een keer en dan word ik zielig genoemd door iemand die me niet eens kent!
    Nou sorry hoor, maar zo'n 'gebeurtenis' heb ik niet gehad!
    Wat kan mij het ook schelen, er is niemand die om me geeft, al mijn vriendinnen hebben me in de steek gelaten en mijn grote liefde dumpte me terwijl ik in het ziekenhuis lag!

    Schat..
    Je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen dat je zo'n 'gebeurtenis' niet hebt gehad, dat idee heb ik eerder bij jou :'D
    Dat 'wedstrijdje' was sarcastisch bedoeld, moge dat even duidelijk zijn..
    Dan schrijf je er een story over, daar is Q voor..
    Maar ga alstjeblieft niet tegen mij beginnen over 'mijn leven is erger want..', want daar heb ik dus totaaaal geen zin in. Niet nu, niet ooit. Sorry.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Haha, ja sorry ik kom misschien een beetje negatief enzo over, maar dit topic laat me ook denken aan de 'kut'kant van het leven zegmaar. En ik ben er een beetje ziek van dat snijden/emo emo/snijden zo gelinkt word.
    Naja. lets not fight sweetheart<3

    I won't <3
    Dat emo/snijden gedoe is bullshit, en iedereen die dat zegt wéét dat ook.. Maar juist omdat vele mensen die zichzelf 'emo' noemen het er ook mee associeren, is het een onderwerp van grapjes geworden.. En als het gaat over 'Ik-wil-emo-zijn-dus-ik-snij' gedoe, die mensen vind ik zelf ook vrij lachwekkend.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Conclusie: Snijden is een gevoelig onderwerp.


    Life is hard and then we die

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    I won't <3
    Dat emo/snijden gedoe is bullshit, en iedereen die dat zegt wéét dat ook.. Maar juist omdat vele mensen die zichzelf 'emo' noemen het er ook mee associeren, is het een onderwerp van grapjes geworden.. En als het gaat over 'Ik-wil-emo-zijn-dus-ik-snij' gedoe, die mensen vind ik zelf ook vrij lachwekkend.


    niet iedereen weet dat. En i kinda hate that association. vooral, omdat er niks grappigs aan is, het is psychische pijn die uitgedrukt word in snijden (niet alleen snijden trouwens.)
    Maarja, daarom reageer ik misschien wat pissedoff.

    Omg, is dit het nationale ''Doe zielig over je kutleven'' topic geworden? Dan kan ik ook wel beginnen, denk ik. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    Omg, is dit het nationale ''Doe zielig over je kutleven'' topic geworden? Dan kan ik ook wel beginnen, denk ik. (cat)

    Je brengt me op een idee. *Gaat topic maken*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Enterrement schreef:
    Omg, is dit het nationale ''Doe zielig over je kutleven'' topic geworden? Dan kan ik ook wel beginnen, denk ik. (cat)


    Neeeheeee.
    we zeiden net al dat we dat niet gingen doen.
    En ik weet dat jouw leven kut is, lieverd <3

    :'D omg.

    Quixotic schreef:
    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.
    Agree, alleen zijn dr ook een hoop mensen die t alleen voor de aandacht doen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Je brengt me op een idee. *Gaat topic maken*


    Doe! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'