• Ik wil graag jullie mening horen over mensen die zichzelf snijden.
    Ik had namelijk een discussie met iemand hierover en ik wil jullie mening wel horen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:35 ]


    behind very angel is a demon

    ik vind het heel zielig, want het blijft zelfverminking, en volgens mij moet je heel ver zijn om dat te doen, plus dat je het duidelijk ziet en dat je dan ook nog allemaal commentaar krijgt van mensen die niet eens weten wat er speelt


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Het is verkeerd en wijst op het feit dat die persoon een psychisch probleem heeft. Hoewel ik snap dat mensen zich soms snijden, neemt dat niet weg dat ze ermee moeten stoppen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    FACEPLANT schreef:
    Mensen die het doen omdat ze niet anders kunnen, dat snap ik heel goed. Been there, done that.
    Mensen die snijden omdat ze aandacht nodig hebben: Het is niet de beste manier om het te zoeken, maar ze zullen het niet voor niets doen.
    Mensen die snijden omdat ze bij een bepaalde subcultuur willen horen: Spring voor een trein.


    Amen _O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat mes in je handen is de reden dat er iets tussen je oren niet goed gaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je heb van die mensen, die snijden zich zelf ofso en dan gaan ze het niet verstoppen, dan is het van: Ik heb zo veel verdriet, ik moest me zelf snijden blabla kijk mij zielig zijn!
    dat zijn aandacht trekkers
    maar er zijn wel mensen die zich zo elendig voelen dat ze geen andere uitweg zien, met die mensen heb ik medelijden

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik ga mijn hele mening niet zeggen, want dan word/ben ik de bitch van Q, maar ik vind dat die mensen hulp moeten zoeken ipv zichzelf te snijden. Er zijn meer mogelijkheden die beter werken.

    Maar wat nou als je tevreden bent met het feit dat je jezelf snijd? Dan wil je geen hulp, en op dat moment zelf, zijn er geen mogelijkheden die beter werken dan snijden, geloof mij maar.

    Ik snap niet waarom je jezelf zou snijden,
    het ziet er nou niet bepaald mooi uit, toch?
    &
    dat moet toch pijn doen!
    O:


    Me so good.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Waarom doe je het dan alsnog :'D
    Ik citeer:
    Mijn vader was alcoholist, heeft mijn moeder en mijn 5 broers en 6 zussen in de shit laten zitten, waardoor mijn moeder manisch depressieve buien had. Dit is nooit vastgesteld, sterker nog het bleef binnen het gezin, niemand weet ervan.
    Dat is nu allemaal een stuk beter geworden, tot ik een half jaar geleden dat ik een chronische ziekte had. Bam. Die zelfde dag kon ik enorm zware medicijnen gaan halen, en moest ik elke week bloedprikken omdat er een grote kans was dat ik Kanker kreeg van de medicijnen. De shit waar ik doorheen ben gegaan in die tijd kan ik niet beschrijven, en dat zal niemand snappen tot je het zelf meemaakt.

    Jij zegt wat er in je leven is gebeurd en dat is oke,, en dan doe ik het en dan is het ineens fout en is dit niet het 'hoe erg is mijn leven topic' ? Kom op zeg!
    Laten we er nou maar gewoon over ophouden, oké?
    RINGDINGDONG schreef:
    Ik ga mijn hele mening niet zeggen, want dan word/ben ik de bitch van Q, maar ik vind dat die mensen hulp moeten zoeken ipv zichzelf te snijden. Er zijn meer mogelijkheden die beter werken.

    Niet iedereen wil hulp zoeken. Ik ken genoeg mensen die geen hulp willen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 21:57 ]

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Om de volgende 51 weken gewoon weer lekker verder te gaan? n_n
    Ik zoek geen ruzie hoor, ik vind het gewoon raar.


    No, make peace, not war :Y). haha.

    OT: Ik weet, dat men er een reden voor heeft. Ik vind ook dat je mensen die zichzelf snijden niet over één kam kunt scheren. Er zijn mensen die het doen om aandacht te krijgen, maar er zijn ook mensen die het doen zodat zij voelen dat ze nog leven, dat ze nog iets onder controle hebben, wanneer ze verder niets meer onder controle lijken te hebben.
    Ik zelf zou het niet doen, maar dat is omdat ik weet hoeveel pijn het de mensen om je heen doet, zoals je beste vriendinnen. Ik zou dat ook niet durven. Maar ik begrijp dat sommige mensen het wel doen en daar heb ik ook wel respect voor.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind het eigenlijk best wel triest, alsof het wat oplost als je gaat snijden. Maar ja, dat is mijn mening (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel triest, alsof het wat oplost als je gaat snijden. Maar ja, dat is mijn mening (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Hurricanes schreef:
    Ik heb er respect voor.

    Desecrate schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel triest, alsof het wat oplost als je gaat snijden. Maar ja, dat is mijn mening (cat)

    Ik vind dit niet eens een normale mening. No offence, maar je kan het nooit weten of het iets oplost. Heb je zelf nooit gesneden? Hoe weet je dan dat het niks oplost? Goedzo. Niet.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 22:27 ]

    Eigenlijk heb ik helemaal geen mening over snijden.


    Ik ben gemeen xoxo

    1988 schreef:
    (...)
    Ik vind dit niet eens een normale mening. No offence, maar je kan het nooit weten of het iets oplost. Heb je zelf nooit gesneden? Hoe weet je dan dat het niks oplost? Goedzo. Niet.

    Het probleem waarom je snijd los je niet op door te snijden hoor. Dan probleem blijft er dan gewoon XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.