• ‘Dat meen je niet.’ Zeg ik droog. ‘Toch wel! Is dat niet fantastisch?! We gaan naar New York, baby! New York!’ ‘Geweldig.’ Haar wenkbrauw schiet even in de lucht, maar Chelsey trekt er haar niets van aan, en gaat enthousiast door. ‘Ben je dan niet blij misschien? Weet je wel hoe veel winkels daar zijn? Shoppen tot je er bij neer valt! Ik weet zeker dat we–’ ‘Chels, stop er nou eens over. Ja, ik hou van dansen. Ja, New York is geweldig. Maar daarom hoef je ons toch niet in te schrijven voor een auditie, waar ik nota bene niets van afweet, van Justin Bíeber?’ Zeg ik met de nadruk op het laatste woord. Even blijft het stil tussen ons, maar Chelsey lijkt er zich niets van aan te trekken, aangezien ik die ondeugende glimlach terug op haar gezicht zie verschijnen. ‘De tickets zijn al besteld, volgende week vertrekken we.’ Grijnst ze. Dit meen je niet..

    Zo begint het verhaal van Enora en Chelsey, de twee vriendinnen die samen naar New York vertrekken. Op weg naar de auditie van Justin Bieber voor zijn volgende tour. Zal Chelsey er in slagen om Enora te overtuigen van Justin? Zal Enora het haar vriendin kunnen geven dat ze alles achter haar rug regelt?

    Houdt deze vriendschap zich nog sterk tot aan het einde van het verhaal?


    Je leest het allemaal hier.

    Reactie • Kudo • Abo?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 12:59 ]


    make a change.