• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goodbye ? ;D

    Laten we beginnen xD
    Bandgassies komen net aan in hun huis (:
    Klein normaal rijtjeshuis, heel wat anders dan de luxe hotels die ze gewend zijn dus 8D

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Hier stonden we dan met zijn allen, in de hal van ons nieuwe huis. Nouja, met zijn allen.. (Bandlid xD) had ons geSMSt dat hij het vliegtuig gemist had en dus later kwam, haha, typisch wat voor hem. Ik zette mijn koffer op de grond, het zag er niet bepaald groot uit.. Blijkbaar was het echt gewoon. Geen king size 1persoons kamers meer met een eigen badkamer, zelf eten koken en schoonmaken.. ik keek naar de rest, ahha, dat werd nog wat :'D Ik kon 't niet laten even te grinniken, hun en schoonmaken, hmm..

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy ~ Leadzanger
    Andy keek rustig rond, het zag er behoorlijk klein uit voor zijn smaak.. Veel te klein. Hij keek even naar Pixie, die het niet erg leek te vinden, en trok een wenkbrauw op. "Ik had toch wel wat groters verwacht.." mompelde hij.

    Leto ~ Stadsgassie x3
    Hij zat op een bankje in het park en bladerde door een adressenboekje, een sigaret bungelde uit zijn mondhoek, onaangestoken (niet aangestoken.. non-aangestoken.. anti-aangestoken? xD).


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Niet aangestoken xDD

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik gaf Andy een por in zijn buik. ,,Zie het zo, geen last van gillende fans. Dus ook geen gillende fangirls.'' ik wist wat voor hekel hij eraan had. ,,Hmm, eens kyken of er misschien nog een grote slaapkamer is.'' ik grijnste vrolyk en liep de trap al op, ik moest maar zo snel mogelyk een goede kamer zien te vinden :'D Helaas was de 1e deur die ik opengooide de badkamer.. Die wel heel erg klein was. Eén wasbak, een douche en een bad + WC.. Noooez, dat werd dus veel wachten op elkaar.. onze manager had ons echt een gewoon iets gegeven.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie. ~ Elektrische Gitaar.

    Geïntresseerd keek Jamie omzich heen. ' Ik mag het wel. ' mompelde hij en liep naar de woonkamer. Daar liet hij zich vallen in een oude bank, rekte zich uit en bekeek de woonkamer. Hij vroeg zich af waar de televisie was, maar er was geen grote LCD-scherm te vinden. Gosh, hoe moest hij nu naar al die leuke tekenfilms kijken..

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Toen ik de hele boven verdieping had bekeken, dat ging nogal snel, liep ik terug naar beneden. Boven warne er 3 slaapkamers en 1 badkamer, te weinig dus.. Dat werd kamers delen. Er stonden wel genoeg bedden, dus dat scheelde. Ik ging opd e armleuning van de bank zitten waar Jamie op lag. ,,Er zijn maar 3 slaapkamers.'' mompelde ik en wiebelde met myn benen.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Even keek hij op toen Pixie naast hem ging zitten. ' Uhm, ' mompelde hij. ' Hoeveel bedden zijn er? ' Daarna keek hij weer zich om heen of de tv zich niet ergens had verstopt.. ' Weet jij waar de tv is? ' murmelde hij zachtjes en keek Pixie weer aan.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik frunnitke aan myn haren. ,,Vier 1persoons bedden en één 2persoonsbed, ik denk dat ik hier vroeger een groot gezin woonde.'' zei ik. ,,En we hebben maar 1 badkamer.'' ik zuchtte zachtjes en keek naar Jamie. ,,Ah..'' ik keek rond en schudde mijn hoofd.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Dan denk ik dat paar mensjes bij elkaar op de kamer moeten slapen.. ' murmelde hij en zuchtte zachtjes. ' Dat is toch niet z'n ramp? ' Langzaam ging kwam hij overeind, omdat de bank toch niet zo lekker lag.

    Darren

    Hij kwam naar binnen gerend."Peeeeeeepz, sorry, ik was jullie weer eens kwijt" lachte hij vrolijk. "oeh, dit lijkt vet veel op mn oude huisje"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik haalde mijn schouders op. ,,Tsja.'' zei ik, eigenlyk verwachtte ik dat de rest liever een eigen kamer had. Ik natuurlijk ook, ha, ik ging gewoon die ene kamer bezetten :'] Ik liet me tegen Jamie aanvallen, wel zachtjes natuurlyk. ,,Boeh :3'' zei ik en keek 'm met grijnsje aan, toen begon ik hem te kietelen 8D Ik keek op toen ik een stem hoorde en stopte met Jamie te kietelen. ,,Darren!'' zei ik vrolyk, stond op en gaf hem een hug. ,,Hehe, ik dacht al dat je verdwaald was.'' zei ik palgerig.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 12:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij knuffelde Pixie en woelde door Jamie's aan. "Pixx, Jeems, en ik verdwaal nooit Pix, dat weet je toch"

    Jamie.

    Hij stopte met lachen toen Darren de kamer binnen kwam. Heel even keek hij naar Pixie en daarna naar Darren. ' Hoii ^^ ' zei hij en glimlachde scheefjes.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Maakt dat de kat wijs.'' zei ik toen hij zei dat hij nooit verdwaalde, ik grijsnte vrolijkes. ,,Trouwens, er zijn maar 3 slaapkamers en maar 1 badkamer.'' zei ik toen.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.