• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam : Darren
    Geslacht : Mann
    leeftijd : 19
    Karakter : Eigelijk is Darren kortgezegt een verwende, veeleisende, rijke eikel. maar tegen de jongens in de band, en de fans is het een uber lieve jongen. Darren is bang om afgezeitk te worden, dus zeitk hij andere maar af. Behalve zijn bandbuddie's dat zou hij nooit van zijn leven doen. De band is zijn alles.. Zijn familie is allemaal gestorven, vandaar dat hij ook zo rijk is. Darren heeft er een hekel aan om niet op tour te zijn, omdat hij dan alleen zit in zijn hveel te grote villa. Hij kan goed met zowel jongens als meiden op schieten en is een echte charmeur [a].
    Likes : jongens&meiden, deze knappe jongen is bi ! Drummen, de band.
    Dislikes : Gestoorde, creepyfans & homohaters.
    Status : Single and ready to mingle - of zeg je dat :$-
    Is : DE SUPER HANDSOME DRUMMER <3
    Uiterlijk : Blond half lang haal, hangt vaak voor zijn ogen. Baggy kleding, broeken lekker laag & strak. Meestal Vans aan zijn voeten en vaak een mutsje op. Altijd zijn naamketting om. - zo'n ding die die legerpersonen ook hebben ;a-

    WHAHAHA SPELLETJES.NL :'D Way to go fiek (A)


    Maar hys ubervet 8D

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 22:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whut, geen Polle? Haha ^^
    &Simone: Spelletjes.nl? xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Elektrische gitaar
    naam:melina http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_3dKhg9rr61Q/SoGUJ6yU1wI/AAAAAAAAAIo/qRi1g_O4G7s/s400/girls-scene-hair-1.jpg&imgrefurl=http://scenequeenclub.blogspot.com/2009/08/scene-queen-make-up.html&usg=__Sssr8vE6sugtWovgnCZ_eoTCouM=&h=400&w=301&sz=23&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=i9Sewve2OWTaxM:&tbnh=177&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3Dscene%2Bqueen%26hl%3Dnl%26biw%3D1362%26bih%3D574%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=271&vpy=195&dur=577&hovh=259&hovw=195&tx=72&ty=160&ei=NLsXTankA8TrOeXZuegI&oei=NLsXTankA8TrOeXZuegI&esq=1&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:9,s:0
    melina is een scene meisje met zwart haar en donkere ogen. sommige mensen vinden haar daarom moeilijk in te schatten. melina is 17 jaar oud. als Melina je echt vertrouwt en van je houd gaat ze voor je door het vuur. helaas is haar vertrouwen moeilijk te winnen. dat komt door dat ze vroeger toen ze 13 was in handen was van een loverboy. daar heeft ze drie jaar gezeten. toen ze de band ontmoete,had ze eindelijk de moed hem te verlaten. toch is ze soms wel angtig. haar hobby is gitaar spelen en samen met haar dierbaren zijn.
    status:vrijgezel,weet niet zeker of ze bi is of hetreo.
    crush:geen
    is:gisteriste in de band.

    is het goed zo?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 23:02 ]

    Kan je stukje met schrijven opsturen?
    Ik heb liever mensen mett ervaring voor bandleden :xx


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    OiiOii ^^

    dees! =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ghihi :3

    Ik zal mijn Persoontje hier zo even droppen ^^

    Beschrijving van uiterlijk komt zo.. ^^

    Naam: Jamie.
    Koosnaampjes: JammieJammie :3
    Geboortedatum: 16 mei 1994.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Man.
    Karakter: Jamie is een beetje een apart persoontje, waarbij je een gebruiksaanwijzing voor nodig hebt om heb beter te kennen. Jamie is namelijk erg opzichzelf en leeft meer in zijn hoofd. Hij leeft liever in zijn eigen wereldje dan in de echte wereld. Jamsel is oowk erg stil, maar niet verlegen. Want als hij beledigd wordt ofzowiets heeft hij wel een weer woordje. Maar eerlijk gezegt praat hij nooit graag met mensen. Want hij begrijpt mensen vaak niet, hij snapt niet dat ze houden van roddelen, en dat sommige mensen als een domme gans achter de popiehopie's lopen,. Veders is Jamie één fantasierijk persoon, Creatief, Vriendelijk, Betrouwbaar.
    <3: Lezen, vooral geschiedenis boeken en wiskunde boeken, Fotografie, Hij vind het oowk leuk om Computers te Hacken :3, Mensen bekijken, Schommels, Spelen met kleine kinderen want die zijn niet ingewikkeld, Vrolijke Kinderkes & Gitaarspelen ^^ Wel Wel wel Elektrische gitaar :3.
    Woonsituatie: Hij woont in een kleine appartement, het geld krijgt hij doordat hij in de band speelt ^^ . Hij verdiend er niet veel mee maar wel genoeg om het appartementje te huren en om de dagelijkse dingen te kopen zoals eten enz. Ook krijgt hij geld van zijn ouders, maar dat geld gebruikt hij om te sparen, voor later of andere sh!t..
    Relatie's: Hij heeft nog nooit enkele relatie gehad, omdat hij Liefde netals mensen erg ingewikkeld vind. Hij doet er oowk dus geen moeite voor om op mensen ( Onder het woord mensen vallen Jongens, Meisjes en Aliëns die zich voor doen als mensen ^^ ) verliefd te worden ofzow iets. Bovendien vinden de meeste meisjes hem oowk een beetje een rare dodo. Dusjah..
    Familie: Jamie heeft nog wel Familie, Welja grappig hea :3. Zijn ouders wonen op het platteland, Jamsel heeft dagelijks contact met zijn ouders. Waarom hij weg is gegaan bij zijn ouders omdat hij iets anders wou dan het platteland leven. Lalala, Ook heeft Jamie een Zus, welja. Jamie beschouwd zijn zus als zijn beste vriend. Zij is degenen die hij wel begrijpt. Omdat tjah, ze zijn toch bloedverwanten dus.
    Verleden: Najah, hij heeft een doodnormaal verleden gehad. Hoewel zijn leven op de basisschool aardig kwellend was want hij had geen enkele vriend en werd vaak gepest door wat dukkels.
    UITERLIJK! : Nu ga ik Jamie's uiterlijk beschrijven ^^
    Uhm, Oke. Jamie heeft donkerbruine haren dat bijna op zwart lijkt :3 Hij een lok dat een beetje over zijn linkeroog hangt. Hij heeft een beetje een rond, ovaal gezicht. Met een neus, Mond en ogen. : ). Hij heeft Amandelvormige ogen & ijsblauwe irissen. Zijn lippen zijn gewoon tjah, Vol en licht roze zoals de meeste lippen als de normale mens. Neus tjah, gewoon een vrolijke neus met sproetjes. Veders is hij een slank en lang jongentje. Niet echt gespierd, maar hij heeft bierbuik ofz, wel een lichte sixpack -Tjah,Jamie moet wel lekker zijn :3 ^^ -
    KLEDINGSTYLE: Jamie is dol op grauwe kleuren, zoals zwart, grijs, donkergrijs, blauw. Meestal draagt hij oowk die kleuren, hij houd er niet zo van om op te vallen. Ahm, veders draagt hij graag Skinny's, Vesten, Shirts met printen van Merken, Riemen met Studs ofz x'] en uhm, Schoenen van het merk Vans of Etnies. En hij heeft vaak een polsbandje om. ^^

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 11:40 ]

    dukkels? Haha xD Jamie is cool =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Abigail http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://api.ning.com/files/gsCsGOtsgF5xw6j8VIudsxGq9KKX5cWAmdvlVXHLuRk5nnrSEsgMYVFKCbpZEzeIQbjMWUgzHvu8vkhPB8w6HZcJ5lqBYvm2/girl_pic_305hiphop_1.jpg&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php%3Ftid%3D43893&usg=__k_ZMViMyOPRizw-wDlqdACmi2CU=&h=405&w=400&sz=122&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=q91Jb0JvFCG1_M:&tbnh=131&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dhiphop%2Bmeisje%26hl%3Dnl%26biw%3D1362%26bih%3D574%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=1046&vpy=94&dur=1061&hovh=226&hovw=223&tx=135&ty=90&ei=6GcYTbyTMYab8QONsv2FBw&oei=6GcYTbyTMYab8QONsv2FBw&esq=1&page=1&ndsp=23&ved=1t:429,r:6,s:0 Abigial is een meisje van 17 jaar oud,stoer maar toch ook weer lief. en als je eenmaal in haar hart zit kom je er ook niet meer uit. Abigial heeft geen mooie jeugd gehad. haar vader was Drugs verslaafd en haar moeder tippelde op de straten. toch was Abigial een prima student en deed ze haar best op school. tot dat ze haar thuis situatie zat was en op zich zelf ging wonen haar Hobbys zijn dansen en paino spellen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 11:20 ]

    Dankje ^^

    Geloof ik ^^
    Niet alles klopt daarzo..
    Want hij verdient nu zijn geld met de band in plaats van zijn baantje bij de krant en er staat niet dat hij van Elektrische gitaar spelen houd ;D

    Lol xD Pas het aan dan :P

    Raplove, ik heb abigail al =o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Lol xD Pas het aan dan :P

    Raplove, ik heb abigail al =o


    0_0 ik geef het op.

    Lees mijn blog tutorial :']
    Link staat n beginpost.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 11:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.