• Ja ik verveel me :'D Haha.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

k weet t , maar dan zou ik denk voor June kiezen, maar zij & bram zijn volgend jaar van school af en dan zit ik daar met zenna

Das idd wel stom :ll

Ik had ookkeer ruzie met alle 3 vriendinnen en toen was ik voor een week alone :x
    En toen ging ik doen alsof me neus bloedde en liep i kzo naar een van hun toe; Zal ik naast jou gaan zitten?
    Zij vet droogl 'das okay'

En toen was alles weer goed, whaha xD Echt dom eigenlijk.
    Als ik jou was zou ik beetje contact houden met June en Zenna..
    En dan ietwat meer neigend naar June en als zei weg is kan je terugvallen
    op Zenna.

Ik mg mijn vriendinnen ook niet al te best, zehebben veel minpuinten maar er is niemand anders dus naja.. En een topic kan maar 3000 berichtjes hebben dus ik ga even vragen of ze dit deleten xD lol.
    Je kan me nog wel PB'en hoor ;D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

*ahum ahum*
    Mag ik meedoen met een keyboard persoontje dat tegenlijk ook nog de songwriter is? xD

When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

Owh whaha, nog een bandlid ;'D
    Als je ook ene stadsgassie aanmaakt *-*
    Deal? (:

We hebben een deal (nerd) Ik ga druk bezig zijn met de mensjes maken xD Oh, ik voeg nog wat aan m'n deal toe: Jij gaat naar mijn profiel en vult mijn quiz in :D Oh, en geeft een kudo (weet jij trouwens waar die dingen voor zijn? xD)(dance)

Als je veel kudo's krijgt kom je in top quizzen of top stories ding, daar links.

We beginnen als we min. 5 normale mensen hebben die in de stad wonen!
    Dus roep vrienden of andere mensen die je niet eens kent, als ze niet mee willen sleur je ze gewoon mee xD

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:40 ]

Hm, klinkt goed x]

Oeh, Oeh,

Misschien wilt andere DEES wel meedoen ^^

awesome, vraag het haar =D

Zeg haar maar dat Sinaasappel hier ook zit, dan is ze meteen omgepraat x]

Misschien een hele krome vraag maar hoe mail je hier iemand

Naar profiel en dan op pb drukken 8D

Oh, Blond (nerd)

SiimOOOn!

Dees doet mee (dance).
    && ze plaats haar Pophoofden morgen of vanaaf.
    Want ze ging nu wiieeen.

awesome =D Nu nog een paar stadsgassies en we kunenn beginnen ;x