• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Belangrijk
    We hebben nog nodig:

    - Bandnaam
    - 'Leader' van de band
    - Songwriter van de band
    - Stadmensen!!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BOem, ik heb Jamie veranderd en uiterlijk bij geplaatst.

    Dode De bandnaam is gwn : All time high ;D
    Sorry , k hb blije zin want k heb niet fatsoenlijk geslapne, want ik heb de halve nacht liggen janken ....

    All Time high? :'D lol, ik vind 'm best >x]
    Even de rest nmog vragen.

    En tis er dan Fiek? =o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    =O

    Wat is er Fiek!?

    Nou kijk, Fiek's buddy's Bram & June & Zenna hebben al meer als een jaar ruzie. Doordat Zenna vreemd ging op Bram. En toen was er heel veel ruzie. Toen oin de zomder ging Junemet Bram en nu is dat pas uit en die hebben dus ook weer ruzie. maar het is altijd of Bram & zenna hebben ruzie met June of June & bram hebben ruzie met Zenna. En ik ben buddy van alle 3. Dus ik zit er altijd tussen in. En ik ben t nu dus echt kots&kots bui + Fiek's ex. Dennis, nou daar ging ik dus weer bijna mee, aleen nu hebben 2 andere meisjes hem verteld dat ze hem ookleuk vinden en nu weet hij t niet meer en een van die meisjes zit dehele tijd via hyves te slijmen van : iloveyou :$ en die sjit. En hij is fcking kortaf tegen me. En met nieuwjaar zou ik naar Bram gaan samen met June daar blijven slapen en er zouden nog wat mensjes komen, zoals Dennis. Maar nu gaat Juenniet meer en dan ben ik dus t enige meisje, dus ik ga ook niet en nu gaik naar June, maarik had me er gwoon zo op verheugd...

    Das idd wel kut >< Maar je moet positief blijven denken;
    't kan altijd erger n__n

    (Ja sorry, beetje hard maar heb zelf 't meest klote jaar achter de rug)
    (Bijan achter de rug dan, volgend jaar wordt ook een ramp)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik moet gaan ^^

    Tot strax.

    Doei dees <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Byeeee <3
    En dankje Moon :P

    Zo bekyk ik dingen altijd :xx
    En weet je? De allerslechtste dingen wennen zelfs, de leuke niet (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, maar weetje mijn 4 buddy's - June, Zenna, bram, Dennis- zijn allemaal wel lief, maar vooral die eerste 3 breken wel mijn hele leven dat eindelijk weer een beetje op orde was af.. En neem ik vooral Zenna kwalijk, maar ik blijf wel met haar omgaan. Ikkan geen van hen laten vallen, dat kan ik gewoon niet...

    Het is irritant als je buddy's ruzie hebben, zeg dat je het vervelend vind?
    Ik hebd at ook maar die gaan nog gewoon met elkaar omz eg maar,
    die schelden elkaar niet de huid vol ofzo.. Ze mijden elkaar ene beetje and that's it.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, deze gekken schelden elkaar echt steeds uit.. en ik heb tegen bram & june gezegt als dit niet stopt ben ikklaar met hen alle 3 alleen nu ng met Zenna praten..

    Doen ze erniks aan? lekkere vrienden zeg ^o)

    Je kan beter gewon 1 echte vriendin hebben Fiek o-o echt waar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.